CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
lutsen la Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Cluj
cauta Barbat
24 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Probleme directie Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
kalyyyyyy
Membru Junior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 60
Pornesc acest topic deoarece cu toate cunostintele mele de mecanica nu i-am dat inca de cap si vreau parerile cuiva care cunoaste bine sistemul de directie cu caseta pe bile.

Problema este urmatoarea:masina merge drept, apare o groapa sau o mica denivelare, poate chiar o schimbare usoara de directie a drumului, o frana, si dupa aceea masina trage intr-o parte, uneori in stanga , uneori in dreapta.Dupa ce redresez traiectoria isi revine(uneori trebuie sa invart volanul mai mult in directia opusa sensului in care trage).

Am sperat sa fie de la bucsi, dar astea le-am schimbat de craciul, pe toate, inclusiv cea de la semicaseta.Cu ocazia demontarii bratelor am verificat toti pivotii si toate rotulele de la componentele de directie-nici una nu are joc.Caseta de directie nu are joc.Volanul daca il invarti pe loc stanga dreapta nu are joc si nu se aud batai.

De unde poate veni aceasta problema>?Caseta de directie, bucsile de la cadrul suspensiei rupte, ce anume poate fi??

Masina este opel rekord c, daca are vre-o importanta.


pus acum 13 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
Ai schimbat-verificat si in spate sau doar in fata?

pus acum 13 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Lonjeronul nu este cumva fisurat sau rupt ?
Sau cap sasiul ?


pus acum 13 ani
   
lycutza
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 244

bachus_21 a scris:

Ai schimbat-verificat si in spate sau doar in fata?

are dreptate...vezi puntea spate


pus acum 13 ani
   
kalyyyyyy
Membru Junior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 60
Am schimbat bucsile si in partea din spate. Elementele de structura sunt ok, nici macar nu au rugina.

pus acum 13 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Poate ai afectata prinderea la caseta de directie asa am patit eu acu citiva ani, caseta se misca pe lonjeron din cauza ruginii cedasera 2 suruburi din 3

pus acum 13 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
asa am patit si eu la un trabi... Erau slabite suruburile de la caseta

_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Si eu zic sa verifici:
- prinderea casetei de directie de caroserie
- daca masina este prevazuta si cu amortizor de directie verifica si pe ala, ca s-ar putea sa fie stricat si sa nu functioneze, dand aceasi simptome.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
nu am inteles nimic.se schimba directia cand pui frana?daca da,daca trage dreapta nu tine o roata pe stg si invers.la denivelarri,daca se intampla,sunt probleme la arcul limitator de joc de la caseta.mai exact e prea stransa

pus acum 13 ani
   
kalyyyyyy
Membru Junior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 60
In primul rand multumesc pentru raspunsurile rapide. O sa verific prinderea casetei pe caroserie, la asta nu m-am gandit.

Ce este acela un amortizor de directie? daca nu este denumirea data unei piese, ci este pur si simplu un amortizor montat intre biela de directie si caroserie pentru a atenua eventualele socuri laterale in roti, atunci nu are opelul asa ceva.

Poate cumva sa fie de vina interiorul casetei de directie, sa fie prea uzat melcul axului din ea, sau bilele sa fie "ciupite"?


pus acum 13 ani
   
kalyyyyyy
Membru Junior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 60
Am verificat prinderea casetei pe lonjeron si integritatea ambelor lonjeroane.Toate sunt in regula.

In legatura cu franele, nu e deacolo. In primul rand nu trage doar in stanga sau doar in dreapta si numai la franare;fenomenul se intampla de fiecare data cand exista un "soc" in roata (prin soc ma refer la denivelari, frane, schimbari de directie).

Faza cu reglatul casetei de directie as vrea sa o las la sfarsit, ca ultima posibilitate.


Are cineva alte idei?

Modificat de kalyyyyyy (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Are joc mare in caseta! Da jos caseta si demonteaza sa vezi cum este pinionul si cremaliera!
Asta ce caseta are cu cremaliera sau cu melc si rola?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
kalyyyyyy
Membru Junior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 60
Nu are joc in caseta deloc. Este prima chestie la care m-am uitat.Nu are joc nici in caseta nici in vre-un alt element de directie sau suspensie(bielete,semicaseta, axul dintre bielete, brate, pivoti). Caseta este de tip melc, bile si rola.

Azi dimineata am incercat sa si reglez un pic caseta, problema nu este din reglaj.


pus acum 13 ani
   
crislanbe
Membru Junior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 84
Verifica geometria rotilor.Avand tractiune spate,unghiul de convergenta al rotilor fata trebuie sa fie inchis de la 1 la 3 milimetri. Probabil ca la tine rotile sunt inchise exagerat de mult.

_______________________________________
automobilele cu o varsta mai mare de 30 de ani scutite de orice fel de taxe

pus acum 13 ani
   
kalyyyyyy
Membru Junior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 60
Am rezolvat problema.Se pare ca era doar din reglajul bieletelor de directie. Am deschis un pic unghiul si merge drept, indiferent de frane, gropi, etc. Nu m-am gandit ca afecteaza atat de mult chestia asta. La fosta masina,un volvo tot cu tractiune spate, nu influenta atat de mult reglajul asta. Multumesc pentru raspunsuri.

pus acum 13 ani
   
crislanbe
Membru Junior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 84
Ma bucur ca ti-am fost de ajutor, cu placere si alta data.

_______________________________________
automobilele cu o varsta mai mare de 30 de ani scutite de orice fel de taxe

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la