CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Madalina98251
Femeie
24 ani
Neamt
cauta Barbat
26 - 42 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / indicatie ceas de curent vechi Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
13 Todesengel
Membru Senior

Din: Bucure-shit
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1561
Este vorba despre ceasul atentionat cu sageata rosie . Este un aparat care a echipat o masina militara veche,dar nu cred ca asta are importanta in felul lui de functionare .
  Se conecteaza la instalatia masinii cu 3 fire  ,indicatiile de pe ele fiind :A,+,V . Firul de la borna V este rupt . Am incercat sa leg acest aparat la o sursa slaba de curent ,un acumulator tip AAA de 1.5 V si apoi o simpla baterie de ceas .  La ambele se intimlla acelasi lucru,adica acul se duce brutalspre una dintre extremitatile scalei,care se schimba in functie de schimbarea polaritatii la alimentare  .
  Dupa cadran,aparatul are dubla functionalitate,de ampermetru si voltmetru. Exista un buton frontal situat sub scala,care face trecerea. Normal,in momemt ce ala e apasat indicatia acului se muta la zero.
  Pe cadran sint stantate niste valori,probabilreprezinta ordinul de demultiplicare  sau suntarea . Scrie astfel " VN.BOSNIK 60A75mV  VA240.
  Cum se monteaza dracia asta la bord,se sunteaza cumva   ?

indicatie ceas curent vechi este vorba despre ceasul atentionat sageata rosie este aparat care

29.7KB


_______________________________________
Jeep...Dar am ramas fan IMS !

     Rust is not a crime !

pus acum 13 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Pe forumul Aro aveai de vanzare un bord de Gaz sau Molotov. In acel bord era un ceas asemanator.

TE-am intrebat daca il vinzi si ai raspuns negativ. Te-am intrebat daca este complet si ai zis ca da. In fine, acel ceas, ca si aceste nu este complet. Ii lipseste shuntul.

Deci, ca sa folosesti acest ceas trebuie un adaptor curent / tensiune (shunt) care , proprtional, trensforma indicatia de intensitate a curentului in indicatie de tensiune.

Ffff bine ca nu ai insistata cu cuplarea lui, il ardai garantat si e pacat.

Daca vrei sa il vinzi, sunt dispus sa il cumpar. O sa fac, prin incercari, un shunt .


_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 13 ani
   
13 Todesengel
Membru Senior

Din: Bucure-shit
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1561
Raspunsul meu afirm inca o data ca a fost corect . Ceasul,ca aparat in sine este complet . Este o incinta capsulata,in care se insurubeaza  o mufa de alimentare. Desi mufa nu este tot una cu ceasul,o am si pe aceasta. Acel shunt este deja alta piesa . 
  Cu regret,nici acest ceas nu este de vinzare .    Totusi,ce reprezinta acest shunt,o rezistenta sau ce anume  ?
Inca o data subliniez,ceasul are si buton de comutare,arata si intensitatea curentului (A) si tensiunea(V).

Modificat de 13 Todesengel (acum 13 ani)


_______________________________________
Jeep...Dar am ramas fan IMS !

     Rust is not a crime !

pus acum 13 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Da, shuntul este o rezistenta pe a carei capete exista o cadere de tensiune, 75mV la 60 A.

Formula de calcul a suntului pt marirea domeniului de masurare este urmatoarea:

Rs = Ra / (n-1)

Rs - rezistenta suntului necesar
Ra - rezistenta interna a aparatului (miliampermetrului)
n - factorul de multiplicare (de cate ori se mareste domeniul de masurare al ampermetrului)


_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 13 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Am si eu asa ceva si cred ca este de avion.
Din ampermetru porneste o mufa cu trei fire,la care vine legat shuntul de care scria Autom.

aparate_bord



Am incercat cu un led cu ultraviolete sa pun in evidenta fosforul foarte puternic...
Restul sint ceasuri mecanice de avion rusesc,ca si ampermetrul ,iar busola este americana...USA


pus acum 13 ani
   
13 Todesengel
Membru Senior

Din: Bucure-shit
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1561
Nicolae,ceasul este de transportor rusesc . Bine,acum nu poti sa sti daca nu au pus si la Mig . Cite zile functioneaza ceasul la tine dupa cel intorci ?  La mine 5 .

  Multam pt,lamurirea cu shuntul .


_______________________________________
Jeep...Dar am ramas fan IMS !

     Rust is not a crime !

pus acum 13 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Da ,5 zile functioneaza.
Nu stiu daca a fost pus la MIG ,dar cred ca al meu este de la un ANTONOV 2 .


pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la