autom
Membru Senior
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1067
|
|
antonov a scris:
In sfarsit am schimbat si toate garniturile de sub carburator inclusiv distantierul din ebonita. Sa nu uit , toate imbinarile ale furtunelor de combustibil trebuie sa aiba coliere(s-au uitat si cei de la RAR). In sfarsit am montat carburatorul pe masina, pe urma am gresat cu pompita de ulei axul clapetei de acceleratie, cablul de soc, parghia pompitei de sprit. Stiind faptul ca la Dacie , iarna , epuratorul de gaze nu face fata, am montat un furtun care evacueaza gazele sub masina. Explicatia consta in faptul ca iarna , din cauza traseelor scurte se formeaza condens in capacul de colbutori, acea spuma alba, e bine ca sa se evite patrunderea ei in carburator. Totul a durat 2 ore.De obicei am un consum de 5,8-6% in afara lozalitatilor, la o viteza constanta de 80km/ora, cutie in 4 trepte. Cred ca odata cu montarea dispozitivului de la colegul Autom, consumul nu va mai depasi max 5% |
Salut!
1. cele doua montaje promise sunt ambalate frumos la mine pe masa si asteapta sa fac drumul la posta ca sa zboare spre masina matale
2. Vezi ca pentru montajele astea trebuie sa schimbi flansa cu pata calda.
3. pe masina ta este un asemenea dispozitiv ( pneumatic) care este posibil, daca functioneaza corect, sa anuleze proprietatile dispozitivului EEBIO.
Ps. Te-ai elucidat cum se monteaza cablaraia la EEBIO?
_______________________________________ "...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"
|
|