CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Naty777 pe Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
30 - 60 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / BMW 2002 din 1968 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Povestea cu masina asta e mai lunga. O am din primavara anului 2000, inainte sa am permis de conducere sau macar sa am o ora de scoala de soferi. Am cumparat masina asta dupa ce am vazut un anunt intr-un ziar local, si am gasit ceva poze cu modelul respectiv pe internet. Masina arata asa cand am cumparat-o:


Modificat de bartro (acum 14 ani)


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Tu stai in Olanda? Sau doar de acolo ti-ai luat masina?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Mechanic era in stare destul de buna masina. La tabla insa, erau ceva probleme. Incercand cu surubelnita am gasit gauri acoperite cu fibra de sticla in podea la pedalier, la praguri, si la amortizoarele spate. Am rezolvat asta cu un aparat de sudura clasic, tabla, si efort, si o luna dupa ce am luat si permis de conducere am plecat la o calatorie de 7000km prin europa, fara sa am probleme cu masina.

Dupa ce m-am mutat in Romania masina a inceput sa se degradeaza. Cand s-a stricat la un moment dat o cruce de la cardan, am depozitat masina undeva cu intentia de o restaurare. Poze mai jos cu detalii la tabla atunci (cred ca prin 2004):



_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 14 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Pana sa ma apuc de masina, am pierdut spatiu de depozit, si atunci am hotarat sa trimit masina la tinichigiu de urgenta, pentru ca afara era pericol sa se degradeaza foarte rapid in stare in care era. Toate bubele s-au remediat bine, inclusiv praguri facut manual, dar, si pentru ca masina a fost lovit de mai multe ori in viata ei, rezultat nu era de 'showroom'. S-a adaugat si o vopsea prost executat (lene de dat chit vechi jos) dar eram bucuros sa am masina inapoi. Intre timp am inlocuit si semeringuri de la supape cu un prieten, ca masina avea consum mare de ulei. Rezultat a fost asta, in toamna 2006:


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 14 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Cum nimic bun nu tine forever, in aprilie 2007 m-a lovit cineva in spate. Din cauza impactului masina a fost impins in masina care sa afla in fata mea, rezultat fiind daune fata si spate:



Mai aveam faruri si o grila de la model cu facelift, si am mai mers ocazional cu masina pana s-o predau iar la tinichigiu:



_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 14 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Din pacate, a mai aparut o problema cu vama. Eu cand m-am mutat in Romania, am venit cu masina. Asta a facut sa fie posibil sa inmatriculez masina pe termen limitat, bazat pe termen de la permis de sedere. Prin miscare asta, masina era scutit de oficilaitatiile vamale. Din nefericire, situatia s-a schimbat spre rau de can Romania este in UE. Nu mai pot s-o inscriu temporar, si pentru ca a fost in Romania inainte de aderare la UE, sa considere ca am un dosar deschis la vama. Ca sa-l inchid, sau platesc suma de TVA din valoare de catalog la vama, sau fac export la alta tara. Din cauza asta, si alte preocupari, lucru la masina a fost oprit. Cam asa arate acuma:



_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 14 ani
   
ova772oo7
Membru Senior

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1376
Daca o repari si o pui la punct poate reusesti sa o inscri in Retromobil !

pus acum 14 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
A fost inscris la retromobil in anului 2006. Pe cartea tehnica scrie vehicul istoric.

_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 14 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152

Misu de Cluj a scris:

Tu stai in Olanda? Sau doar de acolo ti-ai luat masina?

Sunt imigrant


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 14 ani
   
ova772oo7
Membru Senior

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1376

bartro a scris:

A fost inscris la retromobil in anului 2006. Pe cartea tehnica scrie vehicul istoric.

Pai daca scrie in carte vehicul istoric o poti imatricula in Romania fara a mai plati taxa de imatriculare!


pus acum 14 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Corect, dar de TVA nu scap. Masina este introdusa inainte de 2007 pe teritoriul Romanesc. Taxa de prima inmatriculare oricum nu mai platesc, pentru ca masina a fost inmatriculata in Romania deja.

_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 14 ani
   
ova772oo7
Membru Senior

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1376
Pai era o hotarare de Guvern care spunea ca masinile care nu se mai fabrica de 30 ani si care obtin atestat de la Retromobil sunt scutite de vama.

pus acum 14 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Dar nu vorbesc de taxa vamala. Vorbesc de TVA.

_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 14 ani
   
ova772oo7
Membru Senior

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1376
Si cat ar veni? Celalalt BMW nu poti sa il inscri in Retromobil ca sa scapi de impozit?

pus acum 14 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
In 2007, cand era TVA 19%, era vorba de aproximativ 1300Euro, bazat pe o valoare de catalog de cam 7000Euro pentru masini cu motor pana in 2000cmc cu vechime mai mare de 12 ani. Daca valoare de catalog tot asa a ramas, suma TVA ar fi aproape 1700Euro acuma.

Am aratat celalt BMW unui reprezentant de Retromobil, dar se pare ca mai nou accept doar masini care sunt in stare excelenta. Deocamdata nu sa incadreaza acolo. E pacat, banii dat la impozit erau mult mai bine folosit la restaurare.


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 14 ani
   
roccoGTi
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1077
faina masinuta! succes!

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

bartro a scris:


Misu de Cluj a scris:

Tu stai in Olanda? Sau doar de acolo ti-ai luat masina?

Sunt imigrant

Daca esti imigrant, insemna ca ai dubla cetatenie!
De ce nu inscrii masina in Olanda si sa circuli cu numere de olanda?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Nu mai am rezidenta in Olanda, deci nu pot sa inregistrez o masina pe numele meu acolo. In plus, ar aduce obligatie de ITP anual (amenda daca nu faci), RCA in Olanda (invalid aici si tot amenda daca nu faci). Cand am inmatriculat masina atucni in Romania chiar era convenient, dar nimeni de la politia sau vama nu mi a spus de treaba asta cu TVA, chiar daca am intrebat cand am inmatriculat masina.
Si in plus, nu mi se pare corect sa umbli cu o masina mult intr-o tara unde nu e inmatriculata.


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
In cazul tau eu vad doua solutii de rezolvare:

1. Sa faci un export si apoi un import fictiv. Adica sa cauti pe cineva dintr-o tara vecina si membra UE, cun ar fi Ungaria sau Bulgaria, faci cu omul un contract de vanzare ca-i vinzi masina. Duci masina dincolo de granita, ca sa fie exportata in mod legal, apoi dupa cateva zile faci inca un contract cu omul, cumparand iarasi masina si o reintroduci in tara. Si cum in momentul de fata nu se percepe nici vama si nici TVA intre tarile UE, vei scapa de vama!
Apoi ar fi si taxa de inmatriculare, pe care o poti ocoli, doar prin atestat istoric. Asta iarasi este o treaba dificil de obtinut. In ultima vreme tot se aud zvonuri, din surse diverse, ca pentru un oldtimer adus de peste granita, atestatul ar costa cei 200 euro + inca 500 euro ciubuc pe sub tejghea!
E doar un zvon, care tot circula in ultima perioada, deci nu stiu daca o fi sau nu o fi adevarat, dar nu uita ca te-ai mutat in cea mai corupta tara din Europa!
Chiar daca ar fi adevarat zvonul cu ciubucul de 500 euro, si atunci e mult mai bine, decat sa dai pe taxa de prima inmatriculare vreo 1500-2000 euro la stat, ca statul sa foloseasca acesti bani, pentru finantarea programului rabla!

2. A doua varianta ar fi sa-ti cauti un BMW 02 inmatriculata in Romania, iar pe asta rosie s-o tii de piese sau pur si simplu s-o pui la pastrat intr-un garaj uscat, pana vor veni vremurile mai bune!
Doar anul trecut, aici pe forum erau de vanzare 5 bucati de BMW 02!
Astfel scapi de vama, scapi de Tva, scapi de export-import, si nu vei avea nevoie, nici de atestat istoric, pentru, ca nu e vorba de cilindree mare si impozitul este relativ mic, la aceasta categorie!
Si acuma mai exista vreo 3 bucati de vanzare.
De exemplu astea doua,  la pret de 800 euro/bucata, este o ofeta, mai mult decat buna!
Eu, daca as fi in locul tau, nici nu as sta pe ganduri si le-as cumpara pe cele 2 BMW-uri albe!
Mei exista inca una de culoare verde, prin Sibiu sau pe undeva pe acolo, prin centrul tarii… era un anunt pe undeva pe aici, dar acuma nu-l gasesc.
O sa incerc sa caut anuntul respectiv!
Asta este solutia cea mai buna!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Multumesc foarte mult de informatie.

O sa raspund puncutual si eu;

la 1:
Masina este deja vehicul istoric si pe CIV este deja trecut o inmatriculare (temporara) in romania. Asta sunt 2 motive pentru care ar trebui sa fie scutita de taxa de prima inmatriculare, dupa import, nu?
In caz asta, un export - import devine interesant. Ce nu este clar pentru mine, este cat de 'departe' trebuie facut export ala. Este destul sa scot masina din tara cu un contract CV (sau nici macar contrac?? ca nu este impus schimb de proprietar) si sa cer o stampila la granita pe un document ca dovada ca a fost scos din tara? Sau este chiar necesar sa fie si inmatriculat in strainitate?

Aici chiar am nevoie de informatie buna.

Ma gandeam, in cel mai rau caz, apelez la un serviciu de inmatriculare in BG, am vazut oferte la 400 de Euro. Risc exasta insa, nu mai voi fi proprietar pentru o vreme.

La 2:
Am chiar avut un 1502 cu acte de Romania, dar era coapta. Am fost si la masina din link cu ZAV pe placute, acuma mai multi ani, cred in 2007. E de lucru la ea (rugina, nu lovituri!), dar se poate face. M-am gandit la varianta asta, si tot am hotarat sa raman cu al meu. Pentru ca e un 2002, pentru ca e din prima serie, si pentru ca e prima mea masina..
02 am vazut de vanzare in Romania, dar nu si 2002.

A propos de ciubuc; pe vremuri cand am inscris 2002 la retromobil s-a procedat foarte corect. Nu stiu cum e acuma. Dar pot sa spun ca la cele aproape de 2000RON impozit anual cat am la E12, 500Euro ciubuc ar fi o investitie care sa recupereaza in nici 2 ani de zile!

Modificat de bartro (acum 14 ani)


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 14 ani
   
jpg1302
Membru Senior

Din: MS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 884
Să traiți domnu Bart !

_______________________________________
„What the individual can do is to give a fine example, and to have the courage to uphold ethical values ... in a society of cynics„
Albert Einstein.

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Eu cred, ca trebuie sa faci un contract de vanzare catre o alta persoana cu cetatenie intr-o alta tara UE, apoi inca un contract cu care o cumperi inapoi.
Dupa care duci masina peste granita si dupa vreo doua zile o aduci inapoi.
Daca esti insistent si ai nervii tari, atunci se poate rezolva.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152

jpg1302 a scris:

Să traiți domnu Bart !

Salut! Ce iti mai face 1502?


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 14 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152

Misu de Cluj a scris:

Eu cred, ca trebuie sa faci un contract de vanzare catre o alta persoana cu cetatenie intr-o alta tara UE

Nu cred. Avand in vedere ca m-am ales cu problema asta fara sa fie schimbat proprietar la masina, cred ca se poate si scapa de problema fara sa schimba proprietar. Radacina la problema nu este cine proprietar (eu nici nu am cetetanie Romana, sunt doar bun de plata), ci unde a fost masina, dovedit prin acte. Problema e sa gasesc cel mai usoara methoda acceptata de statul Roman. Si bineinteles aici nu primesc sfaturi de la bugetari. Am vorbit si cu avocati, oferit recompensa, dar nimic.

Am ajuns in situatia asta pentru ca CIV este eliberat pe 27-12-2006 (inainte UE). Prima inmatriculare a fost pe 03 sau 04-01-2007 (UE). In retrospectiv, daca asteptam sa fac CIV 2 saptamani, acuma nu mai aveam nimic de platit, chiar daca masina de fapt era in tara deja din 2001 dar netrecut in nici un act. Cat am informat atunci, nimeni nu m-a zis de lucru asta. E frustrant.


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 14 ani
   
polly
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5
dar chiar nu poti macaR sa ii umfli roata,sa o speli si sa o mai misti din cand in cand?

sper din suflet  sa reusesti sa o faci!


pus acum 14 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Masina nu sa afla la mine acasa, a ramas acolo unde a inceput lucru la ea acuma 3 ani. Spatele e drept, ramana de facut fata. Am cumparat atunci o fata noua. Pur si simplu am ramas cu un gust amar din cauza joc care a fost jucat de catre reprezentanti al statului si nu mai am avut nici un chef.
An asta poate continuam cu ea.


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
@polly te rog sa te prezinti la rubrica prezentare forumisti 

_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Sper sa o dovedesti cu actele si cu inscrisul. Mie partea asta mi se pare mai grea decat reparatul in sine...

Modificat de jgr1001 (acum 14 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Asa este, din cauza de lege netransparente si informare proasta catre cetateni.

_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Ma uit la poza din avata si am ramas uimit ca de si masina a  primit o lovitura piternica din spate, stopul ala din dreapta nu s-o rupt.
Nu degeaba are carcasa meralica! 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
De fapt e un pic spart, dar asa era deja inainte de lovitura



_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Vezi ca sunt niste stopuri de vanzare la rubrica vanzari!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
tomas
Membru Senior

Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 723

Misu de Cluj a scris:

In cazul tau eu vad doua solutii de rezolvare:

1. Sa faci un export si apoi un import fictiv. Adica sa cauti pe cineva dintr-o tara vecina si membra UE, cun ar fi Ungaria sau Bulgaria, faci cu omul un contract de vanzare ca-i vinzi masina. Duci masina dincolo de granita, ca sa fie exportata in mod legal, apoi dupa cateva zile faci inca un contract cu omul, cumparand iarasi masina si o reintroduci in tara. Si cum in momentul de fata nu se percepe nici vama si nici TVA intre tarile UE, vei scapa de vama!
Apoi ar fi si taxa de inmatriculare, pe care o poti ocoli, doar prin atestat istoric. Asta iarasi este o treaba dificil de obtinut. In ultima vreme tot se aud zvonuri, din surse diverse, ca pentru un oldtimer adus de peste granita, atestatul ar costa cei 200 euro + inca 500 euro ciubuc pe sub tejghea!
E doar un zvon, care tot circula in ultima perioada, deci nu stiu daca o fi sau nu o fi adevarat, dar nu uita ca te-ai mutat in cea mai corupta tara din Europa!
Chiar daca ar fi adevarat zvonul cu ciubucul de 500 euro, si atunci e mult mai bine, decat sa dai pe taxa de prima inmatriculare vreo 1500-2000 euro la stat, ca statul sa foloseasca acesti bani, pentru finantarea programului rabla!

2. A doua varianta ar fi sa-ti cauti un BMW 02 inmatriculata in Romania, iar pe asta rosie s-o tii de piese sau pur si simplu s-o pui la pastrat intr-un garaj uscat, pana vor veni vremurile mai bune!
Doar anul trecut, aici pe forum erau de vanzare 5 bucati de BMW 02!
Astfel scapi de vama, scapi de Tva, scapi de export-import, si nu vei avea nevoie, nici de atestat istoric, pentru, ca nu e vorba de cilindree mare si impozitul este relativ mic, la aceasta categorie!
Si acuma mai exista vreo 3 bucati de vanzare.
De exemplu astea doua,  la pret de 800 euro/bucata, este o ofeta, mai mult decat buna!
Eu, daca as fi in locul tau, nici nu as sta pe ganduri si le-as cumpara pe cele 2 BMW-uri albe!
Mei exista inca una de culoare verde, prin Sibiu sau pe undeva pe acolo, prin centrul tarii… era un anunt pe undeva pe aici, dar acuma nu-l gasesc.
O sa incerc sa caut anuntul respectiv!
Asta este solutia cea mai buna!



aici este cea verde din sibiu..poza e de acu 4-5ani...

bartro imi pare rau ca nu reusesti sa-i dai de cap...bmw-ul 2002 este bmw-ul meu preferat este o masinuta superba

bmw 2002 din 1968 misu cluj scris:in cazul tau vad doua solutii faci export apoi import fictiv.

53.9KB

Modificat de tomas (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
jpg1302
Membru Senior

Din: MS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 884
Domnule Bart,grabiti reparatiile si vara asta aduceti masina acasa,e cel mai sigur loc!
1602 ul e cel mai promitator pentru o restaurare dar e foarte ruginit,1502 ul de VL are modificati la plafon,chiar daca arata bine in poze,iar cel de SB e o evapa intr o curte. 


_______________________________________
„What the individual can do is to give a fine example, and to have the courage to uphold ethical values ... in a society of cynics„
Albert Einstein.

pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la