CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
blah la Simpatie.ro
Femeie
23 ani
Galati
cauta Barbat
27 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / BMW 528 E12 din 1976 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Masina asta am cumparat, dupa ce m-a atentionat un prieten ca era de vanzare. M-a facut sa renunt la un E32 730i. De cand am avut in familia un E12 518, cand aveam 15 ani, tot am visat de o masina ca asta. Este un pic mai deosebit, pentru ca este seria 1 (inainte de facelift) cu motorizare de 2.8 litri, 6 pistoane in linie, cu 2 carburatoare dublucorp Zenith INAT 35/40. Masina am cumparat-o de la un domn care a iesit la pensie, si probabil nu mai avea ce face cu ea ca sa justifice cheltuieli.

Starea ei nu este una foarte buna, la motor deja am inlocuit cuzineti, segmenti, chiulasa, si multe alte lucruri mechanice. Vara asta vreau sa ma apuc de conservare si reparatie de caroserie. Ceva poze:







Modificat de bartro (acum 13 ani)


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 13 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Am platit impozit cam 1850RON
Din pacate se pare ca inlocuire de cuzineti nu au salvat motorul, incep sa aud iar o bataie. Mai vedem ce facem an asta.


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 13 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Auuu, foarte mult impozitul... Presupun ca s-au dus cuzinetii de biela trebuiau masurate fusurile inainte, si daca nu se incardrau in limitele de tolerante, ar fi trebuit rectificat vilbrochenul (nu costa o avere, vre-o 300 lei)   Ma gandesc ca si pompa de ulei ar trebui schimbata...  Spor la reparat in orice caz !

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 13 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Da, impozit e mult, dar ma si lafai in lux..

Vibrochen a fost masurat, dar probabil a scapat ceva.. Da, la biele e problema, sus in poze vezi cuzineti pe care am scos din biele cilindru #3.
Pompa de ulei a fost inlocuita, la prima pornire avea presiune de ulei foarte bun. Acuma deja palpaia bec la ~800rpm cand motor e cald, am parcurs 300km de atunci.

Am alt vibrochen bun, ma gandesc sa alezez si bloc de la 86 la 89mm ca sa scap de uzura in cilindri, apoi trebuie sa fie ca nou motorul. Bani sa fie.

Modificat de bartro (acum 13 ani)


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

bartro a scris:

Am platit impozit cam 1850RON
Din pacate se pare ca inlocuire de cuzineti nu au salvat motorul, incep sa aud iar o bataie. Mai vedem ce facem an asta.

Pune-i un motor de 1602, ca pentru ala platesti putin, iar motorul de 2002 o poti tine, pentru vremuri mai bune!
Peste 2000 cmc e foarte mare impozitul, ca s-o dublat tot de anul asta!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Eu am sperante s-o insriu la retromobil intr-o zi, deci vreau s-o pastrez originala cat sa poate de mult.

_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 13 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Am si eu nevoie de un sfat - cu ce pot sa curat plafon de la masina? S-a ingalbanit, cred ca din cauza fum de tigari.

_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 13 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
Daca ai plafon alb  si  nu este   rupt sau ars  , poti  incerca  cu  Cif de  vase concentratie 100 %  la tub alb . Eu cu  Cif fac  o data la  2 saptamani plafonul si este  alb ca neaua ( si la mine  taica-meu  fumeaza ca un  turc ) ... dar  curatandu-l mereu  nici nu zici ca  e masina de fumator 

pus acum 13 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
Cu o carpa  curata  bineinteles  imbibata in Cif ,  dar sa fii curat pe  maini 

pus acum 13 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
O sa incerc
Pana acuma o solutia speciala de la sonax, biocarpet, si ceva detergent nu au avut rezultate.

Intre timp am mai cumparat ceva piese:


Vacuum de delcou a fost peste 400RON!


Amortizoare gaz ieftin, nu stiu daca sunt bune de ceva:


Faruri noi:


Si sa fie, un set de Zentih INAT 35/40, mai bune decat cele pe care am pe masina:


Modificat de bartro (acum 13 ani)


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 13 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Am facut in weekend ceva poze, dupa o spalare:





Modificat de bartro (acum 13 ani)


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 13 ani
   
blind
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
La cum arata cilindrul din poza asta va trebui sa alezezi blocul si sa pui alte pistoane asa cum spusesei. Asa ceva n-am vazut pana acum, scobitura in interiorul cilindrului...

Ai vreo poza cu un piston scos? Sunt curios cum arata fusta, capul acestuia si segmentii (in special pistonul cilindrului din poza de mai sus).


pus acum 13 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Pistonul era ok, n-am facut poza.. Segmenti am inlocuit, nu am masurat compresie inca.

Cred ca a stat apa in clinindru respectiv, si s-a corodat. Generatie asta de motoare aveau probleme cu chiulasele fisurate / garnitura de chiulasa arsa din cauza de supraincalzire. Si cum an de pe chiulasa nu corespunda cu anul in care este construita  masina, cu siguranta a fost inlocuit pe parcurs.

Am deja un set de pistoane cu diametru mai mare, am sa caut si un vobrochen bun, sa strang ceva bani, si o sa dau bloc la alezat.

Dar an asta as vrea sa rezolv problemele cu rugina intai; motorul de bine de rau merge.


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 13 ani
   
blind
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
Cauza am intuit-o, m-a uimit doar faptul ca s-a si intamplat (si n-am apucat sa vad pana acum).
Blocul il alezezi cu 6-7 mil la Capriţa, se spune ca asta ar fi cam cel mai scump (eu atat am dat pt opel din cate imi aduc aminte). Gasesti si mai ieftin la atelierele de reconditionari auto.

Dupa parerea mea, mai degraba ii faci motorul pana nu deriva in ceva mai grav (daca ajunge sa se fisureze... adio) si dupa aceea rugina.


pus acum 13 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Nu cred ca fisureaza, insa la biele / vibrochen trebuie sa am grija. Este si o problema de directionarea banilor disponibile, prefer sa caroseria buna momentan.

_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 13 ani
   
blind
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
Sa-nteleg ca esti nevoit sa o tii pe strada si conteaza aspectul.   Te inteleg la partea cu redirectionarea fondurilor, s-a intamplat si la mine de nenumarate ori in 3 ani de cand tot lucrez la masina.

Arborele cotit il rectifici la cota de reparatie si nu ar trebui sa mai ai probleme. Daca umbli la biele, sa nu le strangi mai tare decat scrie in carte, se ovalizeaza si trebuie sa le schimbi (stan patitu' stie..)

PS: Rectificatul arborelui la caprita e in jur de 350-400 lei (gasesti si mai ieftin, la fel ca in cazul blocului)


pus acum 13 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Aspectul nu e mai important decat functionalitatea, dar motorul mai pot sa repar peste 2 ani, iar tabla peste 2 ani nu stiu daca mai este in cantitate suficienta

Eu am mai refacut o chiulasa la firma 'strungarie auto' in baneasa si am fost multumit, o sa intreb si acolo care sunt preturi.

Modificat de bartro (acum 13 ani)


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 13 ani
   
blind
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
Daca stai in zona salajan/titan/pantelimon, poti incerca atelierul de reconditionari de la diham (in spatele OMV). Pentru reconditionare arbore stiu un mosulete care e posibil sa ti-l faca mai ieftin (de regula reconditioneaza chiulase, insa poate face si arbori)

pus acum 13 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Azi plec cu masina spre transalpina, unde in weekend este o intalnire mica de BMW vechi si mai putin vechi, pana in 10 masini . Sper sa ajung fara suprize - acuma 2 zile carburatoarele erau inca in bucati prin casa.

_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 12 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Si uite, a trecut si an asta. Nu am facut mare lucru la masina an asta. M-a servit, chiar am mers aproape zilnic cu masina in Noiembrie si primele 3 saptamani de Decembrie. Acuma, cu anul nou la car bate deja la usa, ma gandesc ce anume sa fac cu masina, pentru ca daca vreau sa ma bucur cu ea si in viitor, trebuie actionat.

Daca impart probleme in 3, adica, motor, interior, tabla, cred ca cel mai important este sa fac ceva cu tabla in anul care vine. Atunci trebuie si vopsit integral. Atunci trebuie demontat si motor. Atunci, daca e tot demontat motorul, ar fi pacat sa nu o aduc intr-o stare mai buna. Si interiorul, necesita mocheta noua si scaunele retapitate.

Pe scurt, sau nu fac nimic, sau fac totul. Gasesc oameni seriosi sa lucreaza la masina? O sa am timp? O sa am bani? As putea sa fac ceva mai util cu timpul si banii?

Nu stiu.


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

bartro a scris:


Pe scurt, sau nu fac nimic, sau fac totul.

Nu stiu.

De ce neaparat o ies spre extreme?
Se poate face si pe etape, pas cu pas in functie de timp si de bani! 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Da, se poate, dar atunci cant faci in etape mi se pare ca muncesti de 2x mai mult.

_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 12 ani
   
danielson
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 171
Foarte frumoasa masina. Dupa parerea mea oricum e reconditionata in etape sau toata odata, neaparat trebuie reconditionata si pastrata cat mai originala. Spor la treaba.

pus acum 12 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Mersi de compliment
Nu prea comenteaza lumea de bine daca e vorba de un BMW..

O s-o tin cat mai originala, asta m-a si placut la masina, nu a fost 'imbunatatit' de catre fostul proprietar.


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 12 ani
   
GABIHOTU
Membru Senior

Din: slobozia
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 328
salut  .motorul eu cred ca mai bine ar fi sa cauti un motor identic  si sa l poansonezi tu cu seriile vechi.eu asa am facut la 518 ca ami mancase zilele motorul care era original cuzinetii tai sunt frumosi eu la 2 biele i am gasit inele se sudasera antre ei cauta sa pui o pompa de ulei mai performanta.cauta sa l  tii cat mai original ca i masina serioasa, .sarbatori fericite si un an nou mai bun.

Modificat de GABIHOTU (acum 12 ani)


_______________________________________
bmw 518 bmw325 FORD TRANSIT MK2

pus acum 12 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Motor o sa alezez la o cota mai mare de piston si scap de probleme cu uzura. Vibrochen am gasit deja in stare foarte buna. Am gasit si pistoane cu cota mai mare cu biele cu tot. Am cumparat si toate garniturile necesare. Trebuie sa fac o proba, sa vad daca se potrivesc toate cele si apoi e doar vorba de bani pentru manopera si alezat.
Am gasit si set de reparatie pentru carburatoare (nu am cumparat inca), am mai completat piese care lipseau la soc automat / avans.

In scurt, sunt convins ca din motor asta se poate face ceva foarte bun. Chiar si acuma cum e merge destul de ok cand are o zi mai buna, doar ca suna foarte urat si mai lasa un nor de fum cand e solicitat mai tare.


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 12 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Iarna nu e ca vara!




_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 12 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Frig afara,pornesc greu masinile.
Arata bine bavareza!


pus acum 12 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
ce mai face rechinul acum, e tot la tine? L-ai atestat?

_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 11 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
O mai am, blocul motor e in baia mica la bloc, il am desfacut pana la urma. Temporar are un alt motor m30.
Iarna asta am folosit masina aproape zilnic, pentru ca japoneza familiei a suferit de niste deformari nedorite la tabla.
Am strans cam tot ce ar fi necesar pentru tabla, mai lipseste o fusta fata noua sau SH cu potential de restaurare. Adica, anul asta trebuie pornit munca la ea, altfel nu prea mai am cu ce.


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 11 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
A cam avansat rugina. Incercam sasalvam masina.

Modificat de bartro (acum 10 ani)


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 10 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
[img]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/946410_564328120299775_1835359646_n.jpg[/img]

_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 10 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Starea actuala:

Modificat de bartro (acum 8 ani)


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 8 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
poza

bmw 528 e12 din 1976 poza

35.3KB


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Foarte frumos ! 

pus acum 8 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
Originala..foarte frumoasa. Deci ai atestat-o sau ....?

Asa speram si eu sa iasa a mea(528i), poate la noul proprietar de pe forum.


_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 8 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Da, intre timp am si reusit sa atestez masina.
Mai este de lucru la masina, bandouri pe aripi, ornamente la plafon, si alte. Si inca nu merge cum trebuie. Motorul e refacut, carburatie la fel, dar pornire la rece e greoaie si pana nu se incalzeste bine are o ezitare la acceleratie.

Dar sunt multumit, masina a fost intr-o stare destul de rea, s-a lucrat mult si rezultatul se vede.


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 8 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la