CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: crazy_hell_angel
| Femeie 25 ani Gorj cauta Barbat 25 - 53 ani |
|
silviu
Membru Activ
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 155
|
|
Se intampla la schimbu de ulei sa pui peste limita indicata pe joja. uni zic ca nu are nici pe dracu,uni is de parere ca dauneaza mai ales la masinile cu turbo ca sar face presiune mai mare pe furtune si ar putea ceda. Voi ce ziceti ?
|
|
pus acum 13 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
silviu a scris:
Se intampla la schimbu de ulei sa pui peste limita indicata pe joja. uni zic ca nu are nici pe dracu,uni is de parere ca dauneaza mai ales la masinile cu turbo ca sar face presiune mai mare pe furtune si ar putea ceda. Voi ce ziceti ? |
Nivelul de ulei in baie n-are nicio legatura cu presiunea ,, pe furtune,, fie ele de aer sau de ulei, are in schimb legatura cu presiunea din carter, dar numai la depasiri majoreale nivelului, lucru care poate duce la pierderi de ulei sau la iesirea vreunui simering cu presare mai slaba . Problema cea mai comuna este faptul ca un nivel crescut de ulei creste ceata de ulei de sub pistoane, ducind la majorarea consumului de ulei, care poate duce la infundarea catalizatorului sau a filtrului de particule, de aceea pe sub capota la multe din masinile noi scrie ca e absolut interzisa depasirea limitei maxime a uleiului, pe joja, pe principiul ca ,,si asa maninca, ii pun un pic mai mult,, De fapt maninca mult mai mult asa decit daca nivelul ar fi la jumatate intre minim si maxim. In concluzie, mai bine 1-2 mm sub maxim, decit peste
|
|
pus acum 13 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
|
|
Am pus anul trecut la citroen cam 1.5 litri peste maxim (joja nu intra pana jos si indica aiurea...) - motor 2.5 diesel
Fiind vara si foarte cald, dupa 50 km, a dat cam un litru de ulei afara pe furtunul de gaze de carter; e drept motorul e cam uzat si da ceva gaze de carter... Eu recircul gazele de carter intr-un bidon si uleiul se decanteaza pe fund. Insa de data asta fiind prea multa ceata de ulei, bidonul s-a umplut rapid.
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 13 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
Intre arborele cotit si nivelul uleiului este un spatiu avut in vedere ca acesta sa nu atinga suprafata uleiului in mod normal : drum cu o inclinatie sub 10 , franari normale ..... Cand arborele cotit incepe sa atinga uleiul , acesta este balbotat si improscat in exces pe oglinda cilindrului iar segmetii raclori nu isi mai pot ideplini rolul normal ; prin lovire uleiul incepe sa sa incalzeasca suplimentar datorita transformarii energiei mecanice (care da nastere la balbotare ) in energie calorica .
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 13 ani |
|