CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
papiota55
Femeie
22 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 54 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / dezafectare/neutralizare alarma veche -nu-mi da voie sa pornesc masina Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
Salut,

Am patit urmatoarea chestie nasoala la bmw lui taica-meu 324d din 86 (cred ca la anul asta este un semiplastic)
A ramas fara baterie si dupa ce apus una incarcata pe masina s-a resetat si reactivat alarma de pe masina un ungo de prin 97-2000.Telecomanda alarmei era stricata de ceva timp si are doar una, deci n-am cum sa o dezarmez din telecomanda.
Masina nu porneste,se aude un clik de la electromotor si atat.
Toate bune si frumoase dar alarma n-are buton de reset.Am scos siguranta pe care se alimenteaza alarma,ledul de veghe se stinge, dar masina tot nu porneste. Am scos toate mufele care intra in modulul alarmei si tot nu porneste.

In mod normal daca alarma nu este alimentata taie sau nu taie curentul catre electromotor?Banuiesc ca este pusa cumva pe electromotor..dar n-am idee cum..
Cum pot sa o baypasez elegant si sa pornesc masina fara sa taie aiurea din firele modulului de control.Please help ceva idei ca stau cu masina imobilizata.
Merci


pus acum 13 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Cauta un electrician,daca este posibil electrician auto sau un electronist.
In principiu trebuie sa refaca un  contact spre electromotor care este acum deschis.
Trebuiesc unite doua fire.Unul pleaca din contact ,intra in modulul alarmei care in momentul cind este cuplata este intrerupt. Mercedesul w210 are incorporat din fabrica acest modul si sint frecvente aceste defectiuni,ulterior s-a renuntat la acest immobilizer...
Succes,dar sa nu faci aceasta improvizatie daca nu cunosti !!!
Poate sa ia foc masina,deci atentie ,apeleaza la profesionisti .


pus acum 13 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094
Refaci vechiul circuit dinaintea montarii alarmei,nu trebuie sa fie foarte greu, 324 d din 86 are un circuit electric simplu, firul de la contact comanda un releu de protectie care la randul lui alimenteaza cu + bobina electromotorului. pompa de injectie este mecanica are doar un electroventil care de asemenea trebuie alimentat cu +.

_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 13 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
Merci de sfat, banuiam ca e pusa pe electromotor..

Ca sa pornesc masina si sa o duc la electrician pot sa pun contactul si cu un fir plus direct de la baterie, sa-i pun + pe bobina electromotorului cat sa invarta electromotorul si sa pornesca?

Oricum masina avea si alarma originala bosch si fostul proprietar i-a pus si acest ungo..dar l-a pus ciudat..fara buton de reset ascuns ..

Modificat de g-power (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Este posibil sa plece fir de + si la pompa de injectie ...trebuie vazut la fata locului.
Ai grija unde pui firele si ce fire tai .Sa nu provoci mai multe stricaciuni...


pus acum 13 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
Releul care  taie alimentarea (un fel de antifurt declansat de alarma) este de vina. Daca il scoti pe asta  s-a rezolvat. Degeaba ai scos siguranta alarmei ca releul a ramas tot pe pozitie nu i-a schimbat nimic starea pentru ca nu a primit nici o comanda de la alarma sau e defect. Scoate-l pe ala si conecteaza la loc alarma si s-a rezolvat problema.

pus acum 13 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
pai daca scot releul (trebuie sa-l gasesc..dar cred ca s-a folosit de releul alarmei originale care era bosch, pt ca nu am gasit decat un singur releu) nu raman firele ,care vin de la contact si cel care se duce spre electromotor, in aer?
Nu trebuie scos releul si totodata refacute traseele?
Merci


pus acum 13 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Da ,trebuie ,pentru ca releul decupleaza alimentarea cu +.

pus acum 13 ani
   
ronin
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1323
Daca se aude clic la motor(ca atunci cand se cupleaza bobina acestuia) ia in calcul si carbunii de la electromotor,nu de alta dar nu cred ca alarma intrerupe firul gros de alimentare,ci doar excitatia de la bobina......sau trge bine cu ureche si identifica ce releu face clic,s-ar putea sa fie ala defect!

_______________________________________
Ba se poate!

pus acum 13 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
gata am pornit-o.Era releul asta din poza.Am unit firele negre intre ele si am dat la cheie si a pornit.

In releul asta intrau doua fire negre (astea nu aveau tensiune) si cele doua galbene
ambele cu tensiune pe ele ,unu galben venea din alarma si unul cred ca venea de la un 12v.
N-am prea inteles de ce firele negra erau masa....ma gandesc ca releul trebuia sa fie pe + de la bobina electromotorului...

Am scos toata alarma,am lasat doar intalatia original fara firele parazite de la alarme.

alarma veche -nu-mi voie pornesc masina gata releul asta din poza.am unit firele negre intre ele dat

48.9KB


pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la