CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
karina22 Profile
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 54 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / motor blocat Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
dupa cum zice si titlul m-am dus ieri sa pornesc M-ul si surpriza motorul M207 blocat de nu l-am mai invartit nici la manivele, teapan de tot
colac peste pupaza nu mai intra in nici o viteza, pedala ambreiajului merge dar cumplit de greu
nu a mai fost pornit cam de o luna jumate, iar atunci a functionat fara probleme la sfert de cheie, s-a oprit normal nu batea, nu trancanea
nu este tinut afara ci intr-un garaj de tabla neincalzit
cam ce ar putea avea?
e posibil sa inghete in asa hal incat sa blocheze tot? demarorul se aude cum cupleaza dar pur si simplu este blocat din senin
are antigel -30, lichidul din radiator nu a scazut si nici nu a inghetat


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 13 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Cat de frig era si ce ulei aveai in el  ? ... poate uleiul a devenit foarte vascos.

pus acum 13 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
hmm...oare nu s-a lipit placa de ferodo la ambreaj?

_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 13 ani
   
Alex
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1881
Ulei foarte gros cam asta ar fi problema.
Deasemenea si cutia cand motorul este rece cumpleaza greu.


pus acum 13 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
ulei 15w40
cam -10 dar au fost si -18
culmea e ca nu misca deloc, am apasat pe manivela de numa, trebuia sa se rupa pelicula, cel putin la motor
la lipit placa m-am gandit si eu dar totusi e prea aiurea de intepenit


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 13 ani
   
mhoria
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 542
Nu am intalnit pana acum ca dupa numai o luna de zile sa se lipeasca discul de placa sau volanta.
Incearca invartirea la manivela ajutat de cineva care sa debraieze. Daca nu ai ajutor apasa pedala de ambreiaj si mentine-o in pozitia asta cu un bat de lemn (tija metalica) proptit de sezutul scaunului.
Ai precizat ca antigelul nu a scazut din radiator si nu a inghetat. Deci nu se putea scurge in motor pe undeva (garnitura de chiulasa, fisura etc.)


pus acum 13 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
de dimineata m-am dus cu platforma sa iau animalul sa-l duc la atelier la rezolvat
inainte sa las rampele si cablul, zic hai ca-i mai dau o manivela
Surpriza, motorul se invarte, dau la cama sa fiu sigur ca urca benzina sus, bag degetul in radiator, apa este, verific ulei, putin sub maxim, trag soc, dau 3-4 sprituri, imi fac cruce si invart cheia, vrrrrrrm motorul o ia la sfert
tzip de bucurie il bat cu palma pe aripa si ascult mersul turat al bestiei vreo 5 minute
bag socul motorul toarce ca o pisica pe soba, ma uit sub el, nu curge nimic, ciulesc urechile nici o bataie
ma urc sus bag in viteza si dau o liniuta cu spatele, frane beton, electrica merge, l-am lasat sa mearga in gol pana a deschis si termostatul sa vad daca baga caldura in cabina
singura explicatie ar fi ca din cauza gerului de -18-20 a inghetat ceva prin cutie, trenul fix sau placa de ambreiaj
oricum M-ul s-a dovedit inca odata o masina cu personalitate, pur si simplu nu am nici o explicatie ce l-a putut bloca in halul asta
ca si sfat a lu' Stan Patitu' daca nu circulati cu masina mult timp n-o lasati expusa(daca se poate) la temperaturi joase


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la