CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Iasminica pe Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Arad
cauta Barbat
24 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Broscuta '68 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062
Un foarte mare vis implinit
1200 din 1968......
Masina este refacuta total si destul de serios (podele, si praguri noi, nesudata de sasiu, curatata pana la tabla). Calitatea finisajului vopselei lasa putin de dorit dar asta chiar nu ma deranjeaza mult.
Drumul de B-Sb l-a facut fara probleme, probabil o fi vrut sa schimbe peisajul, sa vina la munte :p
Motorul merge foarte bine, nu ma pricep dar porneste la cheie imiediat si merge ft constant, are viata in el. Cutia precisa, mult peste asteptari.
Ma uimeste cate chestii folositoare, practice si gandite sunt pe ea, imi place foarte mult.
Am in plan sa reusesc sa o intretin cat mai bine si sa fac cat mai multi km cu ea (de cand o am in 2 zile a facut 500, din care 200 de ieri seara pana noapte asta, doar plimbandu-ma prin Sibiu)
Poze deocamdata......

fara nume



PS: Cum fac si eu ca toate pozele din album sa se vada in coloana. Altii "poate", eu cum sa fac?

broscuta '68 foarte mare vis din este refacuta total destul serios (podele, praguri noi, nesudata

28.8KB


pus acum 13 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Uploadezi pozele, se deschide albumul, iar jos ai "Linkurile acestui album". Intrii acolo, selectezi tot de la "coduri pt forumuri" si dai copy-paste :d
Ps: foarte faina achizitie, sa-l stapanesti sanatos
fara nume



_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 13 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094
Ti-ai implinit visul, tot ziceai de broasca,foarte faina masina

_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 13 ani
   
Nel
Membru Senior

Din: Avrig/Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 236
yuhuu!!! super!! felicitari!ma bucur pentru tine!foarte faina! ai reusit!!kilomerii multi iti doresc!! 

pus acum 13 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5229
I-ti umple inima acel sentiment nobil, cand auzi ca cineva poate conduce MASINA VISURILOR SALE . Sa ai parte de multi km. parcursi cu putine evenimente inportante. Te asteptam la intalniri de broscari si nu numai!!

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 13 ani
   
ova772oo7
Membru Senior

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1375
Felicitari pt achizitie ! 

pus acum 13 ani
   
toni-peste
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 382
bravo mah! in sfarsit! sa ne vedem prin oras!

pus acum 13 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
felicitari!!!
frumoasa masina  


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062
va multumesc si sper sa ne intalnim cat mai de de acum in incolo
acum o sa incep cu stresul intrebarilor asupra voastra. in primul rand si cel mai enervant am usa stanga lasata (din ce am vazut din balamaua de sus). care ar fi rezolvarea. sunt ceva bolturi care se schimba in mijlocul balamalei, alta balama sau ce ar fi de facut?

Am reusit sa pastrez si Audi


pus acum 13 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5229
Ar fi bine sa deschiz usa, sa misti de jos in sus, atunci dai seama exact de unde vine jocul si lasarea in jos al usii. Daca raspunzi ce ai vazut, pot sa propun rezolvarea, adica eliminarea neplacutei defectiune.

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Felicitari! Acuma ti-ai indeplinit visul, si nu mai trebui sa vinzi nici Audiul

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062

wob a scris:

Ar fi bine sa deschiz usa, sa misti de jos in sus, atunci dai seama exact de unde vine jocul si lasarea in jos al usii. Daca raspunzi ce ai vazut, pot sa propun rezolvarea, adica eliminarea neplacutei defectiune.


usa misca din balamaua de sus, cea de pe caroserie este fixa, la fel si cea de pe usa, dar exista un joc, probabil din cauza axului care le impreuneaza (cred eu).....
picura putin ulei pe la garnitura pantalonasilor din ce am inteles dar nu e grav, desi ma speriasem de la 2 picaturi de ulei sub masina
Tin sa ii multumesc public lui Dan Stancel  care m-a ajutat mult de tot cu suport tehic si teoretic in achizitionarea ei, cat si moral, si ma suporta sa il stresez in continuare cu fel de fel de intrebari    
Maine daca este vreme buna ii fac si o baie si mai multe poze.
Momentan urmeaza alergatura dupa transcriere. Sugestii pt numar? :p

broscuta '68 wob scris:ar bine deschiz usa, misti jos sus, atunci dai seama exact unde vine jocul

34.7KB


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Ce motorizare are? 
O desfaci si pe asta, ca s-o faci, sau vei umbla cu ea o perioada?
Acuma, macar ai cu ce veni la intalniri, ca daca te vedeam inca o data cu plasticul de Mondeo, ma suparam pe tine!
Descarca manualele, sa ai de unde sa te documentezi!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062
motor de 1.2. la asta nu mai desfac nimic (doar mai pun :p), plus ca nu as avea ce, a trecut printr-un proces complet si corect, zic eu, de refacere. cateva poze din timpul refacerii...
br



pus acum 13 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Sa  ai noroc de ea, multi Km fara reparatii. Masina arata bine din poze, speram ca lucrarile de reparatii au fost de calitate. Totusi schimbai tu toate fluidele, sa fii cu sufletul impacat, si ia toate suruburile la mina. A, nu uita sa o gresezi,broscuta are multe puncte de gresare. 

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 13 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672
Bravo !!! In sfarsit tiai loat masina    Bravo e frumoasa ai grija de ia    Si la mai multi km    Inca nu team vazut cu ia     deabia astept    Este superba  . Si cu picatruile de ulei sub masina nuti fa griji asa e broasca  Chiar ma bucur pentru tine ma bucur        

pus acum 13 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Felicitari pentru achizitia facuta! Stiu ca iti doreai mult aceasta masina! Chiar ma bucur mult pentru tine pentru acest vis implinit! Sa iti spun sa ai grija de ea...ar fi inutil; stiu sigur ca o vei ingriji ca pe o printesa...
Felicitari sincere si cat mai multi km fara probleme!  


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

amb13 a scris:

Totusi schimbai tu toate fluidele, sa fii cu sufletul impacat, si ia toate suruburile la mina.

Da, asa este! Mai ales lichidul de racire, din motor, trebuie schimbat!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Daca tot ai acum si broscuta mult dorita...trebuie sa-i cumperi si accesorii:
     


pus acum 13 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

Misu de Cluj a scris:


amb13 a scris:

Totusi schimbai tu toate fluidele, sa fii cu sufletul impacat, si ia toate suruburile la mina.

Da, asa este! Mai ales lichidul de racire, din motor, trebuie schimbat!

Misule , tu faci misto de mine sau ce? Vezi ca te pun la capra vecinului. 
Am avut broscuta din 1991 pina prin 2003 , asa ca cam stiu cu ce se maninca broscuta.Apropo, am mai  si circulat cu ea nu am tinuto de fala in garaj ca altiii. 

Modificat de amb13 (acum 13 ani)


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

amb13 a scris:


Misu de Cluj a scris:


amb13 a scris:

Totusi schimbai tu toate fluidele, sa fii cu sufletul impacat, si ia toate suruburile la mina.

Da, asa este! Mai ales lichidul de racire, din motor, trebuie schimbat!

Misule , tu faci misto de mine sau ce? Vezi ca te pun la capra vecinului. 
Am avut broscuta din 1997 pina prin 2003 , asa ca cam stiu cu ce se maninca broscuta.Apropo, am mai  si circulat cu ea nu am tinuto de fala in garaj ca altiii. 

Doar explicam la axxro, sa verifice lichidul
Nu le tin de fala in garaj, ca le mai si pornesc! Cu 10 masini e greu de circulat deodata


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5229
Noi din BM, numerele am pus asa:judetul, an fabricatie, si wob (Wolfsburg- orasul unde au fost produse ele).
  Referitor la usi, trebuie procedat in felul urmator:                                             1- se scot bolturile din balamale, din jos in sus , (nu va fi usor)
2- se tarodeaza locasul , care este ovalizat, la dimensiunea bolturilor cu diametre
marite exterior,
3 - se monteaza usile cu bolturi noi.
   Bolturile sunt de: Standard, si cu diametre marite in exterior cu 0,1 sau 0,2 mm. 
   Este o lucrare destul de migaloasa si pretentioasa. Primul pas ar fi sa comanzi bolturi, de siguranta si eu am trecut direct cu comanda la cele marite cu 0,2 mm.


_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 13 ani
   
sergiup
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 821
wob confirma (cel putin mie imi confirma) ce ti-am scris eu pe vwforum si anume ca bolturile de reparatie sunt +0,1 si +0,2. nu eram sigur daca tin minte bine. merci de confirmare.

wob a scris:

Primul pas ar fi sa comanzi bolturi

aici trebuie sa te contrazic. primul pas ar fi sa masoare sa vada daca nu cumva uzura este mai mare si in urma alezarii nu se depaseste cota de reparatie astfel boltuile cumparate devenind inutile. stiu, din pacate,  cel putin 5-6 cazuri. dupa masurare se poate stabili daca se incadreaza in limita a +0,1 respecitv +0,2 sau vor trebui confectionate bolturi. trebuie tinut seama evident si de strangerea din balama astfel incat balamaua sa functioneze corespunzator.


_______________________________________
1961 Hell Orange VW 1200 ragtop & 1983 Carmin Red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Deci, mai clar, despre ce zicea Amb13, la broaste , ar fi urmatoarele de revizuit:

1. La motor, cand schimbi uleiul, dupa ce scoti busonul de golire si se scurge uleiul, sacoate si placa aia rotunda ce e prins ci cele 6 suruburi M6, ca sub ala este filtrul de ulei cu sita, ce trebuie dat jos, cu ocazia, schimbului de ulei, apoi spalat bine in benzina, dupa care pui niste garnituri de carton noi si montezi filtrul la loc. Se pune, numai ulei 15W40.

2. La cutie, exista doua busoane de golire pe dedesubt, una sub cutie si una pe sub diferential, precum si un buson de umplere pe lateral. La busoanele astea vei avea nevoie de o cheie speciala hexagon de 17. Cei mai multineglijeaza schimbatul uleiului de transmisie, din cauza, ca nu au cheia respectiva.

3. La puntea din fata, exista 4 gresoare, pentru ungerea bucsilor arcurilor. Vei avea nevoie, de o pompa de gresaj, cu care sa presezi vaselina prin gresoarele alea. Faza asta, iarasi este neglijata de multa lume, ca nu au pompa de gresaj.

4. Caseta de directie este de tip melc si rola, in care se pune cam 0,3 l de ulei de transmisie. Caseta de directie nu are buson de golire, doar un buson pe lateral, cu cap patrat. Acolo, iarasi va trebui sa ai o cheie speciala, ca s-o desfaci si sa verifici, daca are ulei inauntru. Asta este neglijat, de aproape toti posesorii de broasca, din cauza, ca nu ai acces la caseta de directie, doar prin portbagaj, dupa ce demontezi, rezervorul de benzina. Este neaparat nevoie sa verifici caseta de directie, ca daca ramane fara ungere, atunci capata joc si va trebui s-o schimbi, cea ce te va costa foarte mult!

5. Si ar mai fi sistemul de franare, la care o data la 2 ani trebuie schimbat lichidul de frana, si cu aceasi ocazie verificate si dupa caz schimbate garniturile de frana de la cilindrii receptori de la roti, precum si garniturile de la pompa centrala. Si bineinteles, se verifica starea tamburilor si a sabotilor de frana, cu aceasi ocazie. Accesul la pompa de frana, se face, tot prin portbagaj, dupa ce demontezi rezervorul de benzina.

Daca ai intrebari, intreaba-ma ca dupa 12 ani de broscareala, eu cunosc aceste masini, cu ochii inchisi!
Din fericire, si documentatie pentru ele este din belsug, care iti descrie tot ce trebuie sa faci!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062
multumesc de informatii. am sa caut sa rezolv problema cat mai repede ca deja este tot mai enervanta. ieri mi s-a deschis de 2 ori in mers 

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Ia o franghie, si dupa ce te urci, leaga usile, pe interior, intre ele!
Nu se mai deschide


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
ssk
Membru nou

Din: inca in bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 35
salut...faina culoarea masinii si ma bucur ca te bucuri pentru achizitie
ti-ar trebui geamul din stanga plin de stikere...fuzete decalate cu cauciucuri de smart pe fata,spatele coborat un "click" de la exterior si gata 


HoodRide scrie pe ea


_______________________________________
vw 1200 '69  HoodRide Daily Driver

pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062

ssk a scris:

salut...faina culoarea masinii si ma bucur ca te bucuri pentru achizitie
ti-ar trebui geamul din stanga plin de stikere...fuzete decalate cu cauciucuri de smart pe fata,spatele coborat un "click" de la exterior si gata 


HoodRide scrie pe ea


cu tine o sa am eu mai multe de povestit :p   chiar iti vazusem masina in B cand am cumparat-o pe a mea (luni pe la 12-1 noaptea), era parcata undeva central, zona nu o mai stiu ca ma plimbam asa haotic, vroiam sa ma opresc, poate erai si tu prin zona.......


pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062

Misu de Cluj a scris:

Deci, mai clar, despre ce zicea Amb13, la broaste , ar fi urmatoarele de revizuit:

1. La motor, cand schimbi uleiul, dupa ce scoti busonul de golire si se scurge uleiul, sacoate si placa aia rotunda ce e prins ci cele 6 suruburi M6, ca sub ala este filtrul de ulei cu sita, ce trebuie dat jos, cu ocazia, schimbului de ulei, apoi spalat bine in benzina, dupa care pui niste garnituri de carton noi si montezi filtrul la loc. Se pune, numai ulei 15W40.

2. La cutie, exista doua busoane de golire pe dedesubt, una sub cutie si una pe sub diferential, precum si un buson de umplere pe lateral. La busoanele astea vei avea nevoie de o cheie speciala hexagon de 17. Cei mai multineglijeaza schimbatul uleiului de transmisie, din cauza, ca nu au cheia respectiva.

3. La puntea din fata, exista 4 gresoare, pentru ungerea bucsilor arcurilor. Vei avea nevoie, de o pompa de gresaj, cu care sa presezi vaselina prin gresoarele alea. Faza asta, iarasi este neglijata de multa lume, ca nu au pompa de gresaj.

4. Caseta de directie este de tip melc si rola, in care se pune cam 0,3 l de ulei de transmisie. Caseta de directie nu are buson de golire, doar un buson pe lateral, cu cap patrat. Acolo, iarasi va trebui sa ai o cheie speciala, ca s-o desfaci si sa verifici, daca are ulei inauntru. Asta este neglijat, de aproape toti posesorii de broasca, din cauza, ca nu ai acces la caseta de directie, doar prin portbagaj, dupa ce demontezi, rezervorul de benzina. Este neaparat nevoie sa verifici caseta de directie, ca daca ramane fara ungere, atunci capata joc si va trebui s-o schimbi, cea ce te va costa foarte mult!

5. Si ar mai fi sistemul de franare, la care o data la 2 ani trebuie schimbat lichidul de frana, si cu aceasi ocazie verificate si dupa caz schimbate garniturile de frana de la cilindrii receptori de la roti, precum si garniturile de la pompa centrala. Si bineinteles, se verifica starea tamburilor si a sabotilor de frana, cu aceasi ocazie. Accesul la pompa de frana, se face, tot prin portbagaj, dupa ce demontezi rezervorul de benzina.

Daca ai intrebari, intreaba-ma ca dupa 12 ani de broscareala, eu cunosc aceste masini, cu ochii inchisi!
Din fericire, si documentatie pentru ele este din belsug, care iti descrie tot ce trebuie sa faci!


multumesc pt ajutor. Este foarte utile ce mi-ai zis. Sa dea putin caldura si ma apuc de toate astea. Am sa mai apelez la tine daca nu e cu suparare


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
La asta  a ta, ce punte ai pe spate? Semirigida sau cu planetare?
Ca exact prin 1968, s-o schimbat arhitectura puntii spate!

Poti sa ma intrebi orice la broaste!
Acuma am trecut in "perioada fracofona", dar asta nu inseamna ca am uitat cum se face broscareala


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

ssk a scris:

salut...faina culoarea masinii si ma bucur ca te bucuri pentru achizitie


Culoarea asta ai sta foarte bine la brotace!
Dar, pe o masina mai colturoasa, de ex un Golf1 sau Scirocco, ar arata groaznic!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Rica
Membru Activ

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 182
misu, te contrazic, abia prin 72 s-a schimbat ceva la puntea spate la 1200-1300.
si nu ulei 15w se pune la broasca ci 20w. recomandat in zilele astea decriza MOl botond 20w50.
de asemenea, nu toate cutiile au 2 busoane de golire. inclin sa cred ca a lui nu are decat unul. nu ca ar fi prea important asta
Later edit: se vede in poza cu sasiul complet dezgolit ca are planetare umede

Modificat de Rica (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
karmann
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 347
ai putea sa argumentezi dc se pune doar ulei 20W ?

pus acum 13 ani
   
ssk
Membru nou

Din: inca in bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 35

Rica a scris:

misu, te contrazic, abia prin 72 s-a schimbat ceva la puntea spate la 1200-1300.


Rica...la modelele 1200-1300 puntea spate nu s-a schimbat decat in 2003 cand a iesit "Ultima edicion"...
incepand cu august  67 nenii au pus planetare mai lungi si tamburi cu dispunerea prezoanelor 4x130

iar din august 70 ,odata cu intrarea in productie a modelului 1302(si cu un an sau 2 inainte au inrodus in state modelul 1300 si 1300 Autostick cu acelasi sistem de suspensie ca si la 1302 ulterior 1303) au pus si ei suspensia de tip IRS pe spate(pentru detalii se rasfoiesc saiturile cu istoria bruastei si modificarile de caroserie si sasiu de-alungul timpului)...

ciuß


_______________________________________
vw 1200 '69  HoodRide Daily Driver

pus acum 13 ani
   
sergiup
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 821
papusel... te sustin cu fermitate in postul de mai sus. parca ai scrie din carti cititule

_______________________________________
1961 Hell Orange VW 1200 ragtop & 1983 Carmin Red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 13 ani
   
Rica
Membru Activ

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 182

karmann a scris:

ai putea sa argumentezi dc se pune doar ulei 20W ?

asa am citit in manualul de torpedou: sae 20w


pus acum 13 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
A mea avea cite doua gresoare si la rotile din fata,ma gindesc ca nu era unicat, nu?

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 13 ani
   
sergiup
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 821
si rica are dreptate.
20w50. 
si asta mai ales daca motorul mai are si ceva uzura...


_______________________________________
1961 Hell Orange VW 1200 ragtop & 1983 Carmin Red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 13 ani
   
Alex
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1881
Hehe cand o faci Rat?

pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062
Rat va deveni probabil ea de la sine la un moment dat. Momentan ma multumesc doar cu anumite elemente care le am in plan. Am cautat ieri peste tot 20W40 (pt completare) si se uitau la mine ca la ozn.  20W50 am gasit dar ma gandeam ca nu e bine, stiam ca e bun doar iarna.
Deocamdata aici e ft frig, astazi nici nu am scos prelata de pe ea sa nu o ia frigul :p


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Vara e bun si 20W50.
Acuma iarna pune 15W40! Si eu din ala am atat la broasca cat si la Lastun.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Alex
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1881
Mereti pe oloi de Oltcit. ?
Rat sau HoodRide ma refer la stickere ,gume si mai ales cand o trantesti?


pus acum 13 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5229
Uleiul prevazut pentru aircooled, ca o fi iarna sau vara este dat de fabrica :20W50, scrie in cartea lui tehnica!!! Nu am pus altceva mai ales ca nu circul cu el iarna de loc.

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 13 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672
Astazi am vazut broasca in parcare o tine cu prelata    Ma bucur ca are grija de ia 

pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062
Multumesc ft mult pt aprecieri. Am grija de ea cat pot de mult, ca sa ma duca si ea la randul ei cat mai mult.
Alex, iti dai seama ca de abia astept sa o trantesc, dar pana una alta sunt altele prioritare. As vrea sa reusesc pana in vara lucrul asta.
Eu am acum 20W40 Castrol si la completat am sa completez cu acelasi tip de ulei. Pana fac schimbul am sa ma mai documentez.....


pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062
Miercuri sunt programat la identificare
Pana una alta, astept boltul balamalei usii si sunt in cautare de oglinda pt balama, modelul rotund (ca in poza).
Are cineva? daca ar fi pereche ar fi si mai bine

broscuta '68 miercuri sunt programat una alta, astept boltul balamalei usii sunt cautare oglinda

37.3KB


pus acum 13 ani
   
Rica
Membru Activ

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 182
ce oglinzi la balamale? la "'68 ?????
alea merg la alea mai vechi, faruri ovale! pai ce facem? ori suntem pe original ori nu mai suntem...


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

Rica a scris:

pai ce facem? ori suntem pe original ori nu mai suntem...

Ba suntem din ce in ce mai multi!   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672

Rica a scris:

ce oglinzi la balamale? la "'68 ?????
alea merg la alea mai vechi, faruri ovale! pai ce facem? ori suntem pe original ori nu mai suntem...

Io sincer nu ma stresez cu originalitatea .Daca oglinda arata bine so puna care e problema  ?Daca nui place o da jos 


pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062
Nu sunt fanatic sa am piulite si saibe originale. Sunt fanul originalului dar in acelasi timp al customului de bun gust.Nu adaptez piese de dacie, scirocco si wartburg si nici nu am sa abordez tehnica estetica a lui Leepu. Masina nu va suferi modificari in afara de cateva elemente pre 67, modele cu forme si accesorii mai armonioase vizual din punctul meu de vedere. Oricum astea vor fi facute in timp si sigur vor fi sesizabile doar de pasionati
Si oglinzile (cand le voi pune) vor fi si in combinatie cu barile mai vechi deoarece consider ca actualele sunt cam badarane/patratoase (mai ales ca ale mele sunt lovite/strambe si incepe si rugina sa cam apara pe ele) si strica putin formele frumos rotunjite ale acestui model.  La barile de acum recunosc ca nu ar da bine. Deocamdata caut, nu e nimic batut in cuie.

Tie iti place forma oglinzilor post 67 in comparatie cu a celorlalte modele? (astept raspuns cat se poate de sincer)

Pana una-alta, astazi am facut identificare si a iesit bine . Maine restul actelor.....


Ceva in genu' asta as vrea....

broscuta '68 sunt fanatic piulite saibe originale. sunt fanul dar acelasi timp customului bun

38.8KB

Modificat de axxro (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
Rica
Membru Activ

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 182
eu sunt adeptul originalitatii chiar in detrimentul esteticului.
totusi fiecare pune ce vrea pe masina lui


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Ce e in poza, arata ca un model 67... adica vrei sa arate ca o broasca din 67.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Rica
Membru Activ

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 182
cind arunci barile patratoase, le vreau!

pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062
da, ca un 67 :p
capacele bombate s-au pastrat si pe 67?
Rica, te am in vedere cu barile cand va fi sa fie


pus acum 13 ani
   
sergiup
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 821

axxro a scris:

capacele bombate s-au pastrat si pe 67?

nu. dupa 65 capacele au fost plate..


_______________________________________
1961 Hell Orange VW 1200 ragtop & 1983 Carmin Red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 13 ani
   
Rica
Membru Activ

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 182
...din pacate. alea bombate is meserie!
mersi ca m-ai bagat pe lista de asteptare. asteptam transplantu'


pus acum 13 ani
   
sergiup
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 821
pe de alta parte se pot pune capace pre65 pe jantele mai noi... dovada e pighi a lui silviu, ratlook-ul galben. si din ce stiu eu nu e greu. dar pt amanuntele manaritului de capace discutati cu el

_______________________________________
1961 Hell Orange VW 1200 ragtop & 1983 Carmin Red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062

sergiup a scris:

pe de alta parte se pot pune capace pre65 pe jantele mai noi

aia caut si eu sa aflu
De astazi SB 09 MXW

Modificat de axxro (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Ce inseamna MXW?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062
nimic. a fost la rand pt ca nu eram hotarat asupra a ceva.

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
La rand inca se afla doar la 09 ? 
Aici in Cluj deja e la 13.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062
pai na, oras cu mult mai mare

pus acum 13 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Un pic off topic : la Suceava s-a ajuns la SV 10 PAA
Scuze de off...


pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062
un mic detaliu
tr



am ascultat de sfatul lui sergiup si a lui wob. astfel am cumparat un bolt de usa (de model) si am reusit replicarea lui. am trecut direct la +0.2mm. Sper sa fie indeajuns si pt usa stanga, daca nu facem mai mare....
bt



acum partea care ma implica pe mine, montarea. am vazut ca amerikanski au o scula "speciala" la un hilar pret de 180coco (poza 1). eu trebuie sa caut ceva de genu duminica prin targ ca nu posed vreun divais asemanator sau sa cer pe la careva.
sc



am inteles ca nu se lasa greu stuturile astea batrane, deci orice sfat m-ar ajuta.
interiorul balamalei cu ce sa il aduc la forma potrivita (pila e indeajuns???)


pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062
Inca ceva. Din comoditate coroborata cu ideea "ia sa vad cat face cu un plin" am ramas fara lichid vital. Pus benzina, pornit tare greu, nu mai sta la relanti. Suflat la jiglere, a inceput sa stea. De atunci, s-a dus naibii fericirea, moare la relanti, nu trage, cand o accelerez in mers scutura, da in bot si nu trage. Cand o pornesc la rece trebuie sa o tin putin din acceleratie ca altcumva moare. Aventura sa merg cu ea azi....
Eu ma gandesc (ca habarnist) ca o fi luat mizerii de pe fundul rezervorului (care este nou, recent schimbat, deci nu se pune prob ruginii-cred) si de acolo face scandal.
Ce ar fi de facut?
Cine are timp va rog sa imi explice babeste (repet, sunt habarnist, dar ma tratez:zzz ce ar fi de facut.
Precizez ca motorul mergea super pana sa fac eu artificiul      

Ma intereseaza si o aprindere electronica. Am citit multe, multe idei, pareri, dar tot nu sunt lamurit. Cine are asa ceva de mai mult timp pe brotac, astfel dovedindu-se fiabilitatea si eficienta ei concreta, sa ma ajute si pe mine?

S-a rupt si cablu de kilometraj.....

Modificat de axxro (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Demonteaza in bucati carburatorul si curata-l.
Curata si rezervorul si pune benzina proaspata.
Sufla si conducta care duce benzina de la rezervor la motor.
Cablul de kilometraj, se gaseste de cumparat si trebuie schimbat.
Pe 
la sectiunea "Tech talk with Rick" gasesti descrierile babesti.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Eu am aprindere electronica Gotronic pe ambele masini (varianta ce pastreaza platina, ce-i drept) .  Porneste mai bine la rece, relantiu mai frumos.  (am marit si distanta la electrozi la 0.9 , lucru posibil cu aprinderea electrinica) .
Recomand!  - eventual varianta cu senzor Hall  ( parca 70 ron era ) .

Face acelasi lucru ca si aprinderile electronice VW ce se "vehiculeaza" pe vwforum si forumul ala cu 3x in coada de broaste la preturi de 250-300 ron.


Legat de problema carburatorului: 

1.   Dupa cum a spus si Misu - desface si curata carburatorul.
2.  Curata sau clateste si rezervorul - cu mana ta .  In felul asta vei vedea cu ochii tai cata mizerie era in el.   Poti sa il cureti cu motorina si un lantz vechi - agiti rezervorul pana faci febra musculara si dup-aia il agiti din nou.
3.  Instaleaza (daca nu ai deja) un filtru de benzina nou sub rezervor. 
4.  Sufla cu aer comprimat teava de benzina de la rezervor la motor.   ( Misu a zis primul   )



5.  Verifica de aer fals.  N-are legatura cu sistemul de benzina dar s-ar putea sa nu mai etanseze vr-o garnitura pe undeva (sub carb sau la imbinarea galerie/chiulasa) , iar faptul ca problema a aparut dupa ce ai ramas fara benzina sa fie doar o coincidenta .


Si ca idee...  benzina de la noi e EXECRABILA.
Eu am curatat si galvanizat rezervorul in vara trecuta, si am instalat un filtru de benzina decantor cu paharel de sticla.  Saptamana trecuta l-am curatat si am gasit foarte mult NISIP in paharel       Asta spune multe despre benzina de la pompe.

Modificat de Komissar (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062
am sa fac toate lucrurile astea. curatat carburator, rezervor si decantor. ieri a incercat un prieten care se pricepe ft bine la broscute niste reglaje dar tot nu a reusit mai nimic.
m-as apuca sa fac singur operatiunile astea, am sa vad
oricum stiu rezolvarea acum. bine ca nu e mai grav.


pus acum 13 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094
Ia legatura cu colegul ronin,este de aici din sibiu,a avut vre-o 3 broaste si vre-o 3 bully e expert in carburatoare

_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062
Pe sfarsitul saptamanii sunt programat la o curatare a carburatorului.
Pana atunci voi spala si rezervorul. Filtru de benzina de genu' sa leg pe furtun sub rezervor, nu? adica orice se gaseste in magazinele auto.
Astazi am comandat si cablul de kilometraj. am gasit la magazin cu 33lei.

broscuta '68 sfarsitul saptamanii sunt programat curatare atunci voi spala filtru benzina genu' leg

14.3KB


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Da, filtru din ala e bun!
Sfatul meu sa dai jos toata benzina din rezervor, spala-l bine, cu vreo 2 litrii de benzina.
Apoi ia-ti o canustra si ada benzina proaspata si ia o palnie si o sita fina, si umple rezervorul din canistra, sa nu ai surprize, ca asa in prag de primavara, baga astia tot felul de porcarii in rezervoarele benzinariilor!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
radu
Membru Senior

Din: TURDA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 713
misto masina,dar mar interesa si pe mine niste parasolare care se gasesc la 1200,typ 1, ca a mea nu a avut asa ceva,

Sa ai o zi buna


_______________________________________
Tot omul are o masina noua
Pe cind una veche , citi?

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Inainte sa te apuci de reglaje, schimba benzina!
Am patit-o si eu saptamana asta!
M-am dus sa alimentez la MOL, unde am bagat benzina de 95, iar dupa cativa km a inceput sa nu mai tina relantiul.
Carburatorul era curatat cu o saptamana in urma, dar cand am verificat care-i treaba, am ramas mut, ca era o benzina imputita de culoare galben albastruie, care putea, de parca ar fi petrol lampant!
Asa benzina groaznica, nu mai vazusem din anii '80!
Am dat jos cat am putut, apoi am luat in canistra benzina de 98 de la Petrom, pe care l-am turnat si imediat mergea iarasi ca inainte!
Deci aveti grija ca se vand porcarii la benzinarii!
Nu e de ajuns ca deja e al dracului de scumpa benzina, dar mai baga si gunoaie!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062
incredibil ce imi spui.
pana unde poate merge hotia si nesimtirea in tara asta.....
oare sa fie benzina Mol de vina? cand am ramas fara am bagat 5L de canistra de la Mol. apoi tot de acolo vreo 20L, pt ca imi este in apropiere, desi bag numai petrom in mod normal in ambele masini.


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Da jos benzina! Si baga vreo 10 litrii de 98, de la Petrom!
Sau de proba incearca s-o alimentezi direct dintr-un bidon cu un furtun legat direct de pompa de benzina!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Pe la urma ti-ai reparat brotacul, sau e inca pe butuci?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062
reparat. platina era devina . nu a stat pe butuci deloc. a mers el asa mai incet, dar tot a mers.
azi am umblat intreaga zi pe la cei ce se ocupa de prelucrari metalice pt alezarea interiorului balamalei, dar nu are nimeni.ma duc maine ca am dat de un mecanic tare bun si pasionat, si poate ii da de cap cumva.
planuri de viitor ft apropiat: o inspectie atenta a intregii masini si schimbarea mochetelor (cam asta e ideea, dar un albastru mai inchis-am gasit mocheta si unde sa o surfilez ).am fost si la remat si am vb sa imi puna deoparte pasla (de aia cu cauciuc pe o parte)-o voi pune dubla.
roata stanga spate e murdara de ulei. am inteles ca ar fi ceva semering (nu stiu mare lucru).
vine vara si ma gandesc la problema supraincalzirii si a aprinderii electronice (sa vedem de pe se va potrivi??????????)
in rest, ma bucur cat mai mult de ea 

broscuta '68 reparat. platina era devina stat butuci deloc. mers asa mai incet, dar tot mers.azi

39.7KB


pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062
am schimbat semering rulment roata stanga spate.

mi-a venit pasla (noua, de la cineva de pe daciaclub, chiar daca e putin mai subtire e buna-0.6).

problema: dintii de pe podea nu se nimeresc in dintii de la scaune asa ca am scaune fixe, maxim in spate

unde pot reconditiona o polita de bambus? stiti undeva unde se face mobilier de ala din nuiele, de gradina (nu stiu cum se numeste)

are cineva cablurile de caldura ca acum este blocata sa dea caldura si se cam schimba temperatura afara.... ma intereseaza destul de rapid, la un pret decent 

duminica a iesit la soare prin imprejurimile orasului, nu de alta, dar sa se obisnuiasca cu drumurile ca vine vara

broscuta '68 schimbat semering rulment roata stanga spate.mi-a venit pasla (noua, cineva daciaclub,

51.8KB


pus acum 13 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
Frumoasa , masina ,  frumos  uinterior ... insa cred  ca  se  murdareste  foarte repede si este  si  greu de  curatat ... 

pus acum 13 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1272

axxro a scris:


problema: dintii de pe podea nu se nimeresc in dintii de la scaune asa ca am scaune fixe, maxim in spate

da jos scaunele, masoara latimea dintilor  si polizeza suportii.


pus acum 13 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1272

axxro a scris:


are cineva cablurile de caldura ca acum este blocata sa dea caldura si se cam schimba temperatura afara.... ma intereseaza destul de rapid, la un pret decent 
:

Lexxus, si nu-s scumpe.
Vezi , prima data, daca ai dispozitivele la incalzitoare. Daca nu, se gasesc si de-alea de cumparat. Tot la Lexxus.


pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062

om_bland a scris:

Frumoasa , masina ,  frumos  uinterior ... insa cred  ca  se  murdareste  foarte repede si este  si  greu de  curatat ... 

multumesc. da, se cam murdareste....da' nu e bai 


pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062

cristobob a scris:


axxro a scris:


are cineva cablurile de caldura ca acum este blocata sa dea caldura si se cam schimba temperatura afara.... ma intereseaza destul de rapid, la un pret decent 
:

Lexxus, si nu-s scumpe.
Vezi , prima data, daca ai dispozitivele la incalzitoare. Daca nu, se gasesc si de-alea de cumparat. Tot la Lexxus.

adica acele table care "cad" si acopera tuburile, sau la ce sa ma uit mai exact?


pus acum 13 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094
Vezi ca este un baiat care se ocupa cu broscute levi pe sub viaductul de la gara sau poate se uita colegul ronin ca el a experimentat tot ffelul de sisteme de incalzire la broasca

_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062
activitatea de azi.
zona firewall-ului este pasla originala+un strat pus de mine acum.
nu se mai audi motorul atat de tare si parca altcumva te simti in ea, probabil si efectul psihologic.
urmeaza sa cumpar mocheta, taiata, fastonat, montat....
pasla



pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Vezi sa nu se ude chestia aia!
Eu am avut pasla din asta in Lastun si am aruncat afara tot, ca tinea umezeala si se putrezea tabla pe sub ea!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
La dacii pasla ca a ta  sunt  in stanga si in dreapta  ... stanga   unde sta piciorul in repaus   in timpul mersului ... si sincer  ce am vazut eu  la mine ca acea pasla se uda  foarte  repede si tine si umezeala .

pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062
am verificat pe ploile astea, nu intra deloc apa in masina.
in plus intre pasla si mocheta voi pune nilon pt siguranta
si verificare periodica   


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Cat timp este uscat e bine! Dar verifica-l cat de des poti!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Spune-mi te rog de unde ai luat pasla? Eu sunt din SV si te intreb ca sa stiu pe unde sa caut si la mine. Spor la treaba!!!

pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062

Liviu-Florin a scris:

Spune-mi te rog de unde ai luat pasla? Eu sunt din SV si te intreb ca sa stiu pe unde sa caut si la mine. Spor la treaba!!!

eu am luat de aici:
recomand persoana, foarte serioasa si profi
in Sibiu am cautat tot orasul, si in anumite localitati de langa, dar nu am gasit nicaieri, niic nu au avut vreodata


pus acum 13 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672
Aveti dreptate tine umezeala pasla asta am si io in dacie am so dau afara so usuc cum o fost iarna mam urcat in masina cu bocanci uzi si sa inbibat apa in pasla aia. Am sa le usuc si le pun inapoi 

pus acum 13 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253

axxro a scris:


Liviu-Florin a scris:

Spune-mi te rog de unde ai luat pasla? Eu sunt din SV si te intreb ca sa stiu pe unde sa caut si la mine. Spor la treaba!!!

eu am luat de aici:
recomand persoana, foarte serioasa si profi
in Sibiu am cautat tot orasul, si in anumite localitati de langa, dar nu am gasit nicaieri, niic nu au avut vreodata

Multumesc mult pentru amabilitate! Bafta la treburile ce le ai de facut la masina! 


pus acum 13 ani
   
toni-peste
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 382

axxro a scris:


Liviu-Florin a scris:

Spune-mi te rog de unde ai luat pasla? Eu sunt din SV si te intreb ca sa stiu pe unde sa caut si la mine. Spor la treaba!!!

eu am luat de aici:
recomand persoana, foarte serioasa si profi
in Sibiu am cautat tot orasul, si in anumite localitati de langa, dar nu am gasit nicaieri, niic nu au avut vreodata



In Sibiu gasesti la Diego ceva asemanator. Eu am luat asa ceva pentru un Iveco de la munca.


pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062

toni-peste a scris:


axxro a scris:


Liviu-Florin a scris:

Spune-mi te rog de unde ai luat pasla? Eu sunt din SV si te intreb ca sa stiu pe unde sa caut si la mine. Spor la treaba!!!

eu am luat de aici:
recomand persoana, foarte serioasa si profi
in Sibiu am cautat tot orasul, si in anumite localitati de langa, dar nu am gasit nicaieri, niic nu au avut vreodata



In Sibiu gasesti la Diego ceva asemanator. Eu am luat asa ceva pentru un Iveco de la munca.


da, azi am fost si am cumparat mocheta de acolo si am vazut acel material. este mult mai bun, mai nedeformabil si cred ca si mai folositor ca izolant fonic, asta este, prea tarziu......


pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062
interior
instalatia electrica am sa o maschez cumva si nu sunt multumit cum au iesit gurile de caldura. am sa modific partea aia
am renuntat total la pasla, a ramas doar in zona motorului
altcumva te simti in masina acum......
mbr



pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Ce de broaste, la sectiunea "Prezentare masini", se vede ca intalnirea de la Dej este peste doua saptamani!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062
mai exista

axxro



pus acum 9 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1062
avand in vedere ca de ffff mult timp nu am mai postat nimic aici, intre timp, masina a ajuns asa :p
brosc



nu am stiut ca sunt asa in urma cu postarile, deci o sa mai revin cu poze de-a lungul restaurarii


pus acum 7 ani
   
daman
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 430
foarte frumos. jantele spate sunt dublate?

pus acum 7 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la