CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Bianca777 Profile
| Femeie 24 ani Brasov cauta Barbat 24 - 61 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
După mai bine de cinci ani de hoherit pe dealuri şi prin pădure a venit vremea unei revizii serioase. Maşina a tras lemne, a intrat prin pădure după ele, a tras remorcă plină pe tot soiul de hârtoape... iar după toate acestea un tratament era mai mult ca necesar. Normal, munca la maşină se face iarna deoarece vara are de lucru. Aceasta era maşina.
58.2KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
O poză cu cargoul.
55.1KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Nu vreau să las pe din-afară remorca.
65.6KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Aşadar, acum două zile, eu şi văru ne-am apucat de treabă.
43.7KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Pas cu pas, l-am desfăcut ca pe un joc de lego.
47.3KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Am achimbat locaţia şi am ridicat caroseria de pe el, care nu s-a lăsat desprinsă fără muncă de convingere.
53KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
O caşcarabetă aeriană.
41.9KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Înapoi în atelier că este frig.
39.7KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Şi aşa am ajuns doar cu un şasiu dezbrăcat de tot. Probleme la un suport motor, la traversa faţă care era fisurată... oricum presimt că îşi va reveni curând.
43.6KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Apropo, ce soi de şasiu este acesta, în talon scrie anul 1962, se vede o diferenţă între şasiul normal şi acesta care este pe maşina mea. Prinderea la telescoape este diferită, atât faţă cât şi spate, suporţii motor de fabrică sunt cu vre-o 10 cm mai în faţă decât la şasiul normal. Să fie oare una din acele variante fabricate între 1961 şi 1964 ? Are cineva vre-o idee ?
34.8KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
|
|
Petrişor a scris:
Apropo, ce soi de şasiu este acesta, în talon scrie anul 1962, se vede o diferenţă între şasiul normal şi acesta care este pe maşina mea. Prinderea la telescoape este diferită, atât faţă cât şi spate, suporţii motor de fabrică sunt cu vre-o 10 cm mai în faţă decât la şasiul normal. Să fie oare una din acele variante fabricate între 1961 şi 1964 ? Are cineva vre-o idee ? |
Foarte interesant sasiul! Nu am vazut niciodata! Cum este prinderea la telescoapele spate?!
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Are un şurub care trece prin şasiu şi aşa se prin telescoapele spate. Nu numai atât, şasiul, cele două grinzi metalice nu este confecţionaat din două profile u ca de obicei, ci fiecare grindă este confecţionată din 4 foi de tablă sudate. Nu am mai văzut nici eu aşa ceva, deşi am desfăcut mai multe M-uri. Chestia e că aşa e făcut el de la mama lui.
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
aditzu
Membru Senior
Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 554
|
|
pentru mine astea sunt off roaderuri adevarate,nu ce au tot lansat astia pe piata pan acu. Nu cred ca bagi bmw-u sau audi(suv) pe unde urca ims =D
|
|
pus acum 13 ani |
|
tcu
Membru Senior
Din: arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 940
|
|
Petrişor a scris:
Apropo, ce soi de şasiu este acesta, în talon scrie anul 1962, se vede o diferenţă între şasiul normal şi acesta care este pe maşina mea. Prinderea la telescoape este diferită, atât faţă cât şi spate, suporţii motor de fabrică sunt cu vre-o 10 cm mai în faţă decât la şasiul normal. Să fie oare una din acele variante fabricate între 1961 şi 1964 ? Are cineva vre-o idee ? |
daca in contra-aripile fata ai un spatiu ptr telescop, da, este din posibil din 58-64, de M 59, asa a fost si la al meu din 62
ai motor de bv pe el? fata ai decuplat-o sau a ramas cutia de M?
Modificat de tcu (acum 13 ani)
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
|
|
pus acum 13 ani |
|
as
Membru Senior
Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 445
|
|
Petrişor a scris:
Apropo, ce soi de şasiu este acesta, în talon scrie anul 1962, se vede o diferenţă între şasiul normal şi acesta care este pe maşina mea. Prinderea la telescoape este diferită, atât faţă cât şi spate, suporţii motor de fabrică sunt cu vre-o 10 cm mai în faţă decât la şasiul normal. Să fie oare una din acele variante fabricate între 1961 şi 1964 ? Are cineva vre-o idee ? |
Dupa parerea mea, este un sasiu de M59 din primele tipuri, fabricate dupa 1959. Ultimele tipuri de M59, fabricate pana prin primavara anului 1965, prezentau la sasiu cateva diferente cum ar fi: - elementele sudate ce alcatuiesc grinzile longitudinale - prinderile amortizoarelor - prinderile arcurilor
Cred ca ar fi instructiv sa postezi foto cu detaliile de la sasiul tau.
Apropo, ce a fost montat pe suportii "U" tesiti, sudati pe sasiu in fata suportilor de amortizoare fata?
Modificat de as (acum 13 ani)
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
tcu a scris:
Petrişor a scris:
Apropo, ce soi de şasiu este acesta, în talon scrie anul 1962, se vede o diferenţă între şasiul normal şi acesta care este pe maşina mea. Prinderea la telescoape este diferită, atât faţă cât şi spate, suporţii motor de fabrică sunt cu vre-o 10 cm mai în faţă decât la şasiul normal. Să fie oare una din acele variante fabricate între 1961 şi 1964 ? Are cineva vre-o idee ? |
daca in contra-aripile fata ai un spatiu ptr telescop, da, este din posibil din 58-64, de M 59, asa a fost si la al meu din 62
ai motor de bv pe el? fata ai decuplat-o sau a ramas cutia de M? |
A fost pe el motor de CL după care am pus pe el motor de BV. Acum însă vreau să pun înapoi pe cel de CL care de altfel este şi în acte. Personal îmi place motorul de CL, este mai uşor, merge mai rotund, doar că se încălzeşte, dar cu radiator pe ulei şi ventilator pe radiator nu ai probleme. Tot tmpul cână acum am avut cutia originală de M, şi tracţiune integrală.
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
as a scris:
Petrişor a scris:
Apropo, ce soi de şasiu este acesta, în talon scrie anul 1962, se vede o diferenţă între şasiul normal şi acesta care este pe maşina mea. Prinderea la telescoape este diferită, atât faţă cât şi spate, suporţii motor de fabrică sunt cu vre-o 10 cm mai în faţă decât la şasiul normal. Să fie oare una din acele variante fabricate între 1961 şi 1964 ? Are cineva vre-o idee ? |
Dupa parerea mea, este un sasiu de M59 din primele tipuri, fabricate dupa 1959. Ultimele tipuri de M59, fabricate pana prin primavara anului 1965, prezentau la sasiu cateva diferente cum ar fi: - elementele sudate ce alcatuiesc grinzile longitudinale - prinderile amortizoarelor - prinderile arcurilor
Cred ca ar fi instructiv sa postezi foto cu detaliile de la sasiul tau.
Apropo, ce a fost montat pe suportii "U" tesiti, sudati pe sasiu in fata suportilor de amortizoare fata? |
Întradevăr, are aceste caracteristici menţionate de tine. La prima vedere am crezut că cineva a sudat grinzile aşa, după care mi-am dat seama că aşa este el de la mama lui. O să revin cu poze ceva mai încolo.
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
as
Membru Senior
Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 445
|
|
Atat sasiul de M59A cat si cel de M59B difera de cel de M461.
Dupa ce postezi foto cu detalii de la sasiul tau, care se pare ca este de M59 A (fabricat in 1962), am sa postez si eu de la M59 B (fabricat in 1965).
Asa ca va fi instructiv pentru toata lumea. Poate deschidem un topic separat.
Am mai aflat de la soferi batrani care au condus M-uri ca primele modele de M 59 au avut amortizoare cu brat ca si Gazul. Poate pe suportii \"U\" tesiti, sudati pe sasiu in fata suportilor de amortizoare fata au fost suporti de amortizoare cu brat.
Am gasit un M 59 tip A din 1961 care avea pe sasiu in fata urme de la niste suporti, pe care proprietarul le-a taiat pentru a pune amortizoare telescopice, iar in spate mai avea suportii.
Urme suporti fata.
42.5KB
Modificat de as (acum 13 ani)
|
|
pus acum 13 ani |
|
as
Membru Senior
Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 445
|
|
Suport amortizor cu brat spate.
37.9KB
|
|
pus acum 13 ani |
|
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
|
|
as a scris:
Suport amortizor cu brat spate. |
Postati foto cu aceste amortizoare cu brat!
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
|
|
pus acum 13 ani |
|
as
Membru Senior
Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 445
|
|
arcasul a scris:
as a scris:
Suport amortizor cu brat spate. |
Postati foto cu aceste amortizoare cu brat! |
Ar fi extraordinar daca cineva ar mai avea amortizoare cu brat !
Modificat de as (acum 13 ani)
|
|
pus acum 13 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3583
|
|
Spor la restaurare!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Intr-adevar alea sunt prinderile amortizoarelor cu brat! Si pe Gazul meu este asemanator, atat pe fata, cat si pe spate. Din pacate nu mai am amortizoare cu brat, decat pe fata, ca pe spate fostul proprietar le-a midificat, dar inca exista suportii. Uitati-va la tipicul meu de restaurare a Gazului, ca acolo am poze cu toate, inclusiv cu amortizoarele cu brat si prinderea lor.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
|
|
Misu de Cluj a scris:
Intr-adevar alea sunt prinderile amortizoarelor cu brat! Si pe Gazul meu este asemanator, atat pe fata, cat si pe spate. Din pacate nu mai am amortizoare cu brat, decat pe fata, ca pe spate fostul proprietar le-a midificat, dar inca exista suportii. Uitati-va la tipicul meu de restaurare a Gazului, ca acolo am poze cu toate, inclusiv cu amortizoarele cu brat si prinderea lor. |
Da si tu un link catre prezentarea de care vorbesti, ca mi-am pierdut ochii cautand prin lista aia! Si tot nu te-am gasit!
Modificat de arcasul (acum 13 ani)
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
E mai jos tot aici la sectiunea restaurari:
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
|
|
Misu de Cluj a scris:
E mai jos tot aici la sectiunea restaurari:
|
Am gasit, multam! Cum functioneaza acele amortizoare?! Ce au in ele, arcuri?! Ai desfacut vreunul?
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Au niste pustoane pe orizontal si niste supape by-pass. Inca nu le-am desfacut. Functionarea lor este descrisa in manualul de Gaz, care se gaseste la sectiunea de documentatii...este in rusa, dar exista o gramada de poze.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
|
|
Misu de Cluj a scris:
Au niste pustoane pe orizontal si niste supape by-pass. Inca nu le-am desfacut. Functionarea lor este descrisa in manualul de Gaz, care se gaseste la sectiunea de documentatii...este in rusa, dar exista o gramada de poze. |
Foarte interesant GAZ-ul! Ma uit pe pozele facute de tine si vad ca reductorul sau cutia de transfer (nu stiu ce este) este montat separat de cutie! Ca masina, este mai rezitenta si fiabila decat IMS-ul?!
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Nu stiu daca este mai fiabila sau nu, dar teoretic sasiul de M ar trebui sa fie mai solid ca-i drept. Si mie imi place Gazul, dar momentan am suspendat lucrarile din cauza ca m-o lovit criza, dar sta la loc uscat si ma voi apuca eu in curand ca doar nu ma voi ineca la mal ca tiganul !
Aici gasesti toata documentatia:
53.7KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Lucrările continuă.
38.7KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Reparaţia, care a fost necesară pe ambele părţi.
35.9KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
În pădure cu siguranţă va fi apreciat un şasiu rezistent.
38.5KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Am reparat suporţii ce ţin caroseria.
39.2KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
suporţii
32.6KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Lucrările continuă, primăvara se apropie. Suportul pt caseta direcţie a fost tăiat jos, va primi servodirecţia de BMW.
43.6KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Nu ne grăbim, dar păstrăm ritmul.
34.2KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
A venit şi vremea axelor,
39.2KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Butucii.
60.1KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Vlad_itz
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 169
|
|
Bravo Cristi! Meticulos ca intotdeauna!!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Liviu-Florin
Membru Senior
Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
|
|
Se vede ca-ti place sa lucrezi cu metalul. Iese o treaba de nota 11! Felicitari si spor la treaba!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Foarte frumos!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Mulţumesc de aprecieri.
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Am nevoie de ajutor, defapt, am nevoie de inelul de pâslă care vine la homocinetică, dacă are cineva sau ştie unde pot găsi vă rog să mă ajutaţi. O poză cu ceea ce vreau...
42.4KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
|
|
Petrişor a scris:
Am nevoie de ajutor, defapt, am nevoie de inelul de pâslă care vine la homocinetică, dacă are cineva sau ştie unde pot găsi vă rog să mă ajutaţi. O poză cu ceea ce vreau... |
Decupeaza dintr-o bucata de mocheta auto sau ceva similar! Rezista! Spun din experienta! =D
Modificat de arcasul (acum 13 ani)
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
|
|
pus acum 13 ani |
|
amb13
Moderator
Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5004
|
|
Ia legatura cu George Pantelimon, sigur te poate ajuta, este tata M -urilor.
_______________________________________ Decit sa moara trei, mai bine unul!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Butuci şi flanşe pregătite pt vopsit.
40.7KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
alta..
43.8KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Pregătit nişte bride pt arcuri
31KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
La uscat.
42.1KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3583
|
|
Frmos! Vopsite la pistol?Le usuci in incapere,langa calorifer?N-ar fi mai bun un cuptor?
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
deceneu32 a scris:
Frmos! Vopsite la pistol?Le usuci in incapere,langa calorifer?N-ar fi mai bun un cuptor? |
Ar fi bun un cuptor, trebuie doar găsit şi achiziţionat. Până atunci, o încăpere încălzită este numai bună.
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
baga
Membru Junior
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 80
|
|
Salut si spor la munca, o sa iasa ceva frumos chiar am urmarit topicul
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Petrişor a scris:
deceneu32 a scris:
Frmos! Vopsite la pistol?Le usuci in incapere,langa calorifer?N-ar fi mai bun un cuptor? |
Ar fi bun un cuptor, trebuie doar găsit şi achiziţionat. Până atunci, o încăpere încălzită este numai bună. |
Lasa ca vine vara, si in "Luna lui cuptor" se usuca toate!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Continuăm cu axa spate. Înlocuit semeringurile defecte.
45.2KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Adăugat flanşa.
53.2KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
mai departe
41.2KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Munca cu detaliile.
47.8KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Ceva piese zincate.
44.9KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Montat axa apate.
39.1KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Axa faţă, pivoţi pe rulmenţi.
36.7KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
mai departe
33.1KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
|
|
Petrişor a scris:
Axa faţă, pivoţi pe rulmenţi. |
Ce cota au rulmentii aia?
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
arcasul a scris:
Petrişor a scris:
Axa faţă, pivoţi pe rulmenţi. |
Ce cota au rulmentii aia? |
Sunt rulmenţii de dacie de la axă.
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Dacă aţi crezut că nu am mai făcut nimic, v-aţi înşelat, aşadar: Ne ocupăm puţin de cosmetizarea motorului.
41.2KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
În cele din urmă
41.8KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Finalizare axa faţă.
44.2KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Pe roţi şi afară.
59.9KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Alt unghi
50.3KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Încă una cu frâna de mână.
51.1KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Dar caseta de direcţie unde este ? Confecţionat suporţi casetă BMW
32.2KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Suportul al doilea.
32KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Caseta
45.8KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Montaj
33.8KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Sudat suporţi
35.8KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Al doilea
32.5KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Vopsire
35.1KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Mici reparaţii caroserie
48.7KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Frumos! Ce fel de vopsea folosesti pentru partile argintii?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Vlad_itz
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 169
|
|
Foarte frumos Cristi! De acum ai timp sa te apuci si de celalalt ca sta sasiul ala agatat si asteapta........ =D
|
|
pus acum 13 ani |
|
atti.thehun
Membru Senior
Din: Mures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 736
|
|
Foarte frumos progresati. Mult succes in continuare. O intrebare> ce caseta de directie servo montati pe masina?
_______________________________________ Sometimes old it worth gold.
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Misu de Cluj a scris:
Frumos! Ce fel de vopsea folosesti pentru partile argintii? |
Este şpreiul special pt temperatură. cred că este la 21 ron recipientul.
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
atti.thehun a scris:
Foarte frumos progresati. Mult succes in continuare. O intrebare> ce caseta de directie servo montati pe masina? |
Este caseta de BMW 524td, sau 520i. Oricum este de pe seria 5, model fabricat până în anul 89.
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Vlad_itz a scris:
Foarte frumos Cristi! De acum ai timp sa te apuci si de celalalt ca sta sasiul ala agatat si asteapta........ =D |
Să fac numai fordul lui Găvri, după aia cred că mă apuc de BMW-ul meu ca să mai fac loc prin curte. Dar oricum, voi mai face câte ceva la m-ul meu şi printre celelalte activităţi.
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
bughi
Membru Senior
Din: Braila
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 532
|
|
Extraordinara revizia. am urmarit tot topicul.
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
Îmi verificam acum topicurile şi mi-am dat seama că deşi am terminat maşina de o bună bucată de timp, nu am pus nici o poză. Aşadar, o poză ce am găsit-o la prin fişiere.
38KB
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
oncioiuo
Membru nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 45
|
|
Petrişor a scris:
Înapoi în atelier că este frig. |
in final sasiul este de M59 A. pacat ca este tot modificat pe el. Stie cineva o rama parbriz de M59 A sau B ?
|
|
pus acum 9 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
|
|
oncioiuo a scris:
Petrişor a scris:
Înapoi în atelier că este frig. |
in final sasiul este de M59 A. pacat ca este tot modificat pe el. Stie cineva o rama parbriz de M59 A sau B ? |
Cred că am o ramă acasă, ne putem auzi la tel.
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 9 ani |
|
oncioiuo
Membru nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 45
|
|
atasati va rog o fotografie cu rama
|
|
pus acum 9 ani |
|