CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: oanacreatza
 | Femeie 21 ani Timis cauta Barbat 25 - 55 ani |
|
ligriv
Membru nou
Din: ORSOVA
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 25
|
|
Liceean fiind am condus pe rupte acest tip de masina.Eram amic cu soferul comandantului unei unitati de graniceri. Dupa 1989 am incercat sa cumpar din stocurile armatei un astfel de autoturism dar nu am avut intrare...sute de masini au fost taiate la fier vechi...nici pentru aceste crime nu s-au gasit vinovatii... Mi-am cumparat M-ul de la vaduva unui fost sofer de director(ICSM). L-am reconditionat.Am pastrat motorizarea originala.Am pus scaune fata de GolfIV (piele),bare inox,trepte aluminiu striat,instalatie electrica pe relee,prelata dacron,cadru prelata din teava 1"...mi s-a spus ca este suprarestaurata...consuma cam 14-15 litri/100 km.Nu am incercat sa ii scot atestat de vehicul de epoca datorita suprarestaurarii facute.Avem o legislatie impotriva cetateanului,impotriva conservarii patrimoniului national.Au fost ani in care nu am iesit deloc cu masina dar am platit impozit! Aberant!(peste 700 ron).Asigurarea obligatorie se poate face doar pe o perioada minima de 6 luni! Eu am nevoie sa circul doar in concediu,poate o luna sau o saptamana!De ce trebuie sa fiu jefuit? de ce sa platesc pentru ceva ce nu folosesc?
|
|
pus acum 14 ani |
|
wob
Membru Senior
 Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
|
|
Chiar nu ne poti arata ceva poze daca tot la prezentare masini suntem. Asrteptam poze! 
_______________________________________ Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare. David Duhan.
|
|
pus acum 14 ani |
|
ligriv
Membru nou
Din: ORSOVA
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 25
|
|
Lucrez in Giurgiu.Am domiciliul in Orsova.Uneori ajung acasa la sfarsit de saptamana dar nu intotdeauna.Saptamana viitoare voi face cateva poze si le voi posta.
|
|
pus acum 14 ani |
|
badlion
Membru Senior
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 399
|
|
Pune poze cand ai timp. Nu inteleg termenul de suprarestaurata. Exista restaurare in sensul ca dintr-o epava sau dintr-o masina care nu mai este originala sa faci o masina 100% originala. Din descriere as numi asta mai degraba bricolaj 
Acum, eu sunt de acord ca este greu sa ai o masina istorica in Romania, o facilitate majora este intr-adevar scutirea de impozit. Insa nu poti cere scutirea daca masina nu este 100% originala.
Modificat de badlion (acum 13 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 13 ani |
|
ligriv
Membru nou
Din: ORSOVA
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 25
|
|
termenul de suprarestaurat nu imi apartine .a fost utilizat de o persoana cand m-am inscris intr-un club si am postat poze cu masina dupa ...reparatie sa-i zicem... nu toata lumea a avut ocazia sa "prinda" un M 100% original...nici macar nu este necesar ca masina sa fie 100% originala pentru a fi inscrisa ca si autovehicul de epoca...dupa parerea mea orice autovehicul care se prezinta in stare tehnica si estetica corespunzatoare si care este utilizat ocazional(intalniri de pasionati,zilele orasului,concedii....)ar trebui sa poata fi scutit de impozit sau cel putin sa se plateasca impozit doar pentru perioada cat este utilizat...conteaza ca pasionatii de retromobile sa fie incurajati sa salveze ce se mai poate salva de REMAT...am avea si noi nevoie de conservarea patrimoniului national si in acest domeniu al automobilismului...am citit deunazi un raspuns pe forum referitor la o Dacia 11oo...anuntul nu mai este de actualitate!s-a vandut in Ungaria...
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
|
|
Daca s-ar introduce si pe la noi, numerele sezoniere, cum este in Germania, treburile s-ar rezolva! Deci exista solutii, si pentru masini, care nu se incadreaza la categoria de istorice, doar vointa nu este si nici interes! Iar cu masinile, care pleaca peste granita, cu siguranta vor avea o soarta mult mai buna. Daca mioriticii nu le apreciaza, atunci le apreciaza altii... eu ma bucur pentru acele masini, care pleaca din "lagarul mioritic de exterminare a rablelor", ca macar vor avea o soarta mai buna! Nu conteaza in ce tara ajung, conteaza ca vor fi intretinute si ingrijite de noii lor proprietari! Sunt multe masini rare cu potential colectibil, care nu se incadreaza la istorice. Sa enumaram doar cateva modele romanesti: Dacia Sport, Dacia 1320, Dacia Liberta, Oltcit Special, Dacia 500 Lastun, gama Aro, gama TV-Rocar si se mai pot enumera. Astea-s doar cele romanesti, ca de cele straineze se ocupa strainezii, care-s mai destepti si mai inteligenti. In curand se vor ocupa strainezii si de salvarea si restaurarea masinilor rare romanesti, ca daca mioriticii sunt prosti si nu le duce capul, atunci treaba va fi facuta de strainezi! Iaraici ramane eterna poveste indobitocita: “Arunca-ti rabla mai veche de 10 ani la remat, ia-ti credit de la banca, iar ratele le platesti de la anul”. Iar mioriticii, se comporta ca o mare turma de oi, fara creier...primul se da cu capul in zid, apoi toti fac aceasi treaba, ca “Ase trebe”! Cat timp prostia este propagata la nivel de varf, nu avem la ce ne astepta! Asa ca eu ma bucur, cand strainezii duc masinile vechi romanesti peste granita, ca asa macar vor fi salvate cateva exemplare... altfel ar fi rematizate complet si ar ramane doar pozele!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 13 ani |
|
ligriv
Membru nou
Din: ORSOVA
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 25
|
|
ligriv a scris:
termenul de suprarestaurat nu imi apartine .a fost utilizat de o persoana cand m-am inscris intr-un club si am postat poze cu masina dupa ...reparatie sa-i zicem... nu toata lumea a avut ocazia sa "prinda" un M 100% original...nici macar nu este necesar ca masina sa fie 100% originala pentru a fi inscrisa ca si autovehicul de epoca...dupa parerea mea orice autovehicul care se prezinta in stare tehnica si estetica corespunzatoare si care este utilizat ocazional(intalniri de pasionati,zilele orasului,concedii....)ar trebui sa poata fi scutit de impozit sau cel putin sa se plateasca impozit doar pentru perioada cat este utilizat...conteaza ca pasionatii de retromobile sa fie incurajati sa salveze ce se mai poate salva de REMAT...am avea si noi nevoie de conservarea patrimoniului national si in acest domeniu al automobilismului...am citit deunazi un raspuns pe forum referitor la o Dacia 11oo...anuntul nu mai este de actualitate!s-a vandut in Ungaria... |
51.6KB
|
|
pus acum 13 ani |
|
ligriv
Membru nou
Din: ORSOVA
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 25
|
|
ligriv a scris:
ligriv a scris:
termenul de suprarestaurat nu imi apartine .a fost utilizat de o persoana cand m-am inscris intr-un club si am postat poze cu masina dupa ...reparatie sa-i zicem... nu toata lumea a avut ocazia sa "prinda" un M 100% original...nici macar nu este necesar ca masina sa fie 100% originala pentru a fi inscrisa ca si autovehicul de epoca...dupa parerea mea orice autovehicul care se prezinta in stare tehnica si estetica corespunzatoare si care este utilizat ocazional(intalniri de pasionati,zilele orasului,concedii....)ar trebui sa poata fi scutit de impozit sau cel putin sa se plateasca impozit doar pentru perioada cat este utilizat...conteaza ca pasionatii de retromobile sa fie incurajati sa salveze ce se mai poate salva de REMAT...am avea si noi nevoie de conservarea patrimoniului national si in acest domeniu al automobilismului...am citit deunazi un raspuns pe forum referitor la o Dacia 11oo...anuntul nu mai este de actualitate!s-a vandut in Ungaria... |
|
43.8KB
|
|
pus acum 13 ani |
|
badlion
Membru Senior
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 399
|
|
vizual masina arata destul de aproape de original, cu mici schimbari gen o vopsea neagra peste inoxul de la bara fata si suporti spate canistre e chiar ok. Are modificari la partea mecanica? Sa o stapanesti sanatos 
_______________________________________
|
|
pus acum 13 ani |
|
Werner
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1781
|
|
Hmmmm! Asta nu este ARO M461. Este IMS M59. Oricum este si mai rar decât un M461. Ai grija de el!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
|
|
Werner a scris:
Hmmmm! Asta nu este ARO M461. Este IMS M59. Oricum este si mai rar decât un M461. Ai grija de el! |
M59 nu avea parbrizul din doua bucati?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 13 ani |
|
badlion
Membru Senior
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 399
|
|
Misu de Cluj a scris:
Werner a scris:
Hmmmm! Asta nu este ARO M461. Este IMS M59. Oricum este si mai rar decât un M461. Ai grija de el! |
M59 nu avea parbrizul din doua bucati? |
Ba da, dar exista diverse modele de "tranzitie" piese de la M59 inca existau si s-au folosit si la modele anterioare. Sau pur si simplu fostul proprietar i-a pus parbriz intr-o bucata...
_______________________________________
|
|
pus acum 13 ani |
|
Vlad_itz
Membru Activ
 Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 169
|
|
Masca din fata e cu 3 gauri, e de M461
|
|
pus acum 13 ani |
|
as
Membru Senior
 Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 445
|
|
Daca este fabricat pana prin 1965 este un M59 B care nu mai are toate piesele originale. Daca este fabricat in 1965-1966 este un model de tranzitie de la M59 B la M461. Atat M59 B cat si M461 au masca cu trei gauri, IMS 57 si M59 A au masca cu o gaura. M59 B cat si M461 au fost echipate cu motor M207.
Modificat de as (acum 13 ani)
|
|
pus acum 13 ani |
|
bigatt
Membru Activ
 Din: Targu Mures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 176
|
|
Dupa poza vazuta, nu este un M superrestaurat, pentru ca nu este 100% riginala, chiar daca este o masina in stare exceptionala. Estetic, in primul rand: prelata, suporturile de canistre, masca fata, parbrizul: M59 are parbrizul din 2 bucati. daca a rámas pe stoc, atunci, cum a exprimat colegul nostru, a fost inzestrat cu parbriz de M461. Interiorul ar elucida treaba asta. Macar anumite aspecte ale interiorului. Dar, dupa aceste aspecte, masina este cam 95% original. Oricum, mult bafta. Sa ai grija de masina. Dumnezeu sa te binecuvanteze!
_______________________________________ A good old car is like the old wine: as older, gives you more satisfaction!
|
|
pus acum 13 ani |
|
ligriv
Membru nou
Din: ORSOVA
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 25
|
|
masina este fabricata in 1968.eu am cumparat-o de la vaduva soferului care a lucrat pe ea.a fost masina unui director de la ICSM.a avut o preleata dubla capitonata,prinsa in caroserie cu nituri de aluminiu si platbenzi de aluminiu.parbrizul si masca nu au fost schimbate.masina a stat multi ani in curte acoperita cu folie de plastic.podeaua a fost inlocuita fiind perforata de rugina.prelata era putreda.bara fata era deteriorata si am confectionat-o din tabla de inox,ca de altfel si pe cele din spate.masina nu a fost militara.
|
|
pus acum 13 ani |
|
as
Membru Senior
 Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 445
|
|
Caroseria de M461 fabricata in 1968 ar trebui sa aibe teava de umplere rezervoar de benzina pe partea dreapta. Pe stanga este la M59. Oblonul spate este de M461. Sasiul, judecand dupa suportii de prindere arcuri fata din capul sasiului este de M461.
Modificat de as (acum 13 ani)
|
|
pus acum 13 ani |
|