CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
elenn
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 55 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / opel Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
mad max
Membru Senior

Din: constanta
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 434
catre toti colegii de pe aici.am nevoie de sfatul dumneavoastra.masina mea e un opel rekord sprint 1,9.masina a avut initial cutie automata,si doua carburatoare duble weber.fostul proprietar a schimbat cutia ,punand una de rekord d sau e,acum are un carburator dublu corp varajet.colac peste pupaza acum 3 ani am schimbat diferentialul punand unul de pe un rekord 1,7.acum am impresia ca masina nu prea mai fuge.as vrea sa acult si alte sfaturi,de preferat cat mai profesioniste,va multumesc

pus acum 13 ani
   
mad max
Membru Senior

Din: constanta
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 434
pe cutia de viteze se vad niste serii.pe baza acestora se poate stabili de la ce model de opel este cutia ?

pus acum 13 ani
   
geo11
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 225
In legatura cu masina'' nu mai fuge''daca fenomenul a aparut dupa ce ai schimbat grupul diferential,atunci problema consta in rapoartele de multiplicare s-au demultiplicare,ale noului grup diferential fata de celalalt adica caracteristici tehnice de constructie in mod normal acum masina ar trebui sa traga mai bine,adica sa aiba putere mai mare la roata,in detrimentul vitezei.

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bAndrei
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 4479
grupuri scurte pe motoare mari se pun doar la masinile  de curse pe traseu virajat sau pe masinile de tractiune. deci da iti trebuie grupul de 1,9 innapoi

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
mad max
Membru Senior

Din: constanta
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 434
cand l-am schimbat,mecanicul a spus ca inumarat dintii si mi-a spus ca erau la fel,sigureste de la diferential?in legatura cu cutia are cineva idee?

pus acum 13 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Cutia intr-a 4-a e priza directa adica ce turatie intra tot aia iese, asa ca iese din discutie, cred ca totusi mecanicul nu a numarat bine - sau deloc - dintii la grup, asta daca esti sigur ca diferenta ce o percepi tu este reala si nu subiectiva. Daca ai o alta masina cu care sa faci comparatie, se face astfel - se ridica o roata spate si se invirte manual de cardan , cu masina scoasa din viteza vreo 20 de ture, timp in care se numara rotatiile rotii si se compara cu cealalta.

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

mad max a scris:

catre toti colegii de pe aici.am nevoie de sfatul dumneavoastra.masina mea e un opel rekord sprint 1,9.masina a avut initial cutie automata,si doua carburatoare duble weber.fostul proprietar a schimbat cutia ,punand una de rekord d sau e,acum are un carburator dublu corp varajet.colac peste pupaza acum 3 ani am schimbat diferentialul punand unul de pe un rekord 1,7.acum am impresia ca masina nu prea mai fuge.as vrea sa acult si alte sfaturi,de preferat cat mai profesioniste,va multumesc


De ce nu pui inapoi grupul vechi?
Sfatul meu sa te uti exact la codificarea de la cutia ce este pe masina, apoi vezi ce grup conic era original pentru cutia aia.
In cazul tau raportul grupului nu se potriveste cu cutia.
Eu cred ca tu ai pe masina un grup conic mai lung, decat cel original, proiectat pentru cutia respectiva.
Incearca sa montezi un grup conic mai scurt.
De fapt in prima faza incearca sa identifici exact cutia de viteze ce ai pe masina, apoi in functie de configuratia cutiei poti alege un grup conic potrivit, ca prin dezmembrari mai sunt multe Rekorduri E1 si E2 de pe care sa te aprovizionezi.
Pun pariu, ca mecanicul, a montat ce a avut la indemana pe rincipiun "as' ca mere si asa", fara sa studieze treaba!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
blind
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
Din cate stiu eu, grupul de pe rekord E nu intra in puntea de rekord C. De asemenea, cutia de rekord E nu poate fi montata pe rekord C decat daca se aduc modificari in zona podelei (schimbatorul e mai in spate) si daca se scurteaza cardanul (sau se foloseste prima parte de la cardanul de rekord E de pe care provine cutia).

@mad_max: Legat de grupuri si cutii... cel mai bine ar fi sa te uiti in manualul de uzina (cel in germana). Daca nu il ai si il vrei... baga un pm


pus acum 13 ani
   
mad max
Membru Senior

Din: constanta
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 434
cutia nu cred ca e de rekord c,deoarece cand m-i s-a stricat electromotorul,si am luat de la prietenul vajaiala vreo 3,nu s-au potrivit.asa ca am luat unul de pe un rekord e si a mers.deci ma repet,pot sa imi dau seama dupa seriile de pe cutie daca e pentru motor de 1.9 sau nu are relevanta?.si ca sa mai explic inca o data grupul l-am luat tot de la un rekord c dar cu motor de 1,7.nu am mai putut repara grupul vechi fiindca rulmentii cedasera(scapa ulei diferentialul,si cum domnia si prostia se platesc....).am acum un grup de la un rekord c 1,9,dar inainte de toate vreau si eu alte pareri de la niste oameni pe care ii consider mai experimentati,fiindca nu mai vreau sa fac nici un compromis si as vrea sa fac totul cat mai ok.gata cu carpelile si experimentele

pus acum 13 ani
   
mad max
Membru Senior

Din: constanta
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 434
oricum va multumesc de sfaturile pe care m-i le-ati dat pana acum

pus acum 13 ani
   
baga
Membru Junior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 80
2 carburi duble webber??? poti sa le faci cateva poze si sa ne arati si noua? te rog

pus acum 13 ani
   
mad max
Membru Senior

Din: constanta
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 434
a avut weber,eu nici nu le-am vazut.are asa cevaun domn cristi din bucuresti pe un commodore

pus acum 13 ani
   
baga
Membru Junior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 80
tare curios is cum arata si ce model de carburi is

pus acum 13 ani
   
bAndrei
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 4479
sigur nu sunt zenith ale lui cristi din bucuresti?

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
mad max
Membru Senior

Din: constanta
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 434
parca nu ,

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la