CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
sexy_andrea2006
Femeie
22 ani
Sibiu
cauta Barbat
22 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Nissan Patrol Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Henri84
Membru nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 5
Buna seara ,sper ca acum postez in rubrica corecta ,cum sunt nou pe forum,a gresi e omeneste .Am un Nissan Patrol din 2003 si nu vrea sa porneasca cind motorul e cald .La demararea la rece ,totul e perfect ,dar la cald ,nu vrea in nici un fel .Stie cineva sa imi spuna o idee ce ar putea avea ?

pus acum 13 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
imi pare rau, dar nu se incadreaza masina, pe forum daca ii din 2003
are totusi forumul un specific, adica masinile clasice, cu varsta mai mare de 20 de ani


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 13 ani
   
as
Membru Senior

Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445

Henri84 a scris:

Buna seara ,sper ca acum postez in rubrica corecta ,cum sunt nou pe forum,a gresi e omeneste .Am un Nissan Patrol din 2003 si nu vrea sa porneasca cind motorul e cald .La demararea la rece ,totul e perfect ,dar la cald ,nu vrea in nici un fel .Stie cineva sa imi spuna o idee ce ar putea avea ?


Chiar daca masina nu este clasica un sfat pot sa-ti dau:
Cand motorul este cald, si nu vrea sa porneasca, toarna incet vreo 2 litri de apa rece pe pompa de injectie si incearca sa o pornesti. Daca porneste inseamna ca este pompa de injectie de vina.


pus acum 13 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
N-ai specificat ce motorizare are masina , diesel sau benzina, ca sa te putem ajuta.

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 13 ani
   
Henri84
Membru nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 5
neata ,"as " "ambu "multumesc mult pt raspunsurile voastre.
Motorul e de 3.0 litri (ZD30 Nissan)   pe motorina .cu injectie HP da fara commun rail.158 CP


pus acum 13 ani
   
Henri84
Membru nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 5
amb 13,masina din ID-ul tau e un Renault 8 sau 10? din ce an ?

pus acum 13 ani
   
corneliu
Membru Junior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 61
Aceiasi problema am avut si eu cu un Ford Ranger  2,5 Tdi din 2006 si a fost pompa de injectie

pus acum 13 ani
   
Henri84
Membru nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 5
chiar daca am dus masina la Nissan si au incercat sa i gaseasca problema ,la sfirsit nu aveau nici un diagnostic ,dar si eu sunt sigur ca e pompa de injectie ,asa ca trebuie sa o schimb .
La rece ,ieri dimineata a demarat f usor ,apoi a murit incetul cu incetul.Am sa va spun ,dupa ce o schimb ,daca sigur era pompa .
O zi buna !


pus acum 13 ani
   
as
Membru Senior

Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445

Henri84 a scris:

chiar daca am dus masina la Nissan si au incercat sa i gaseasca problema ,la sfirsit nu aveau nici un diagnostic ,dar si eu sunt sigur ca e pompa de injectie ,asa ca trebuie sa o schimb .
La rece ,ieri dimineata a demarat f usor ,apoi a murit incetul cu incetul.Am sa va spun ,dupa ce o schimb ,daca sigur era pompa .
O zi buna !


Ai facut testul cu apa?

Cum adica a murit incetul cu incetul?

Cand spui "a demarat foarte usor", te referi la faptul ca a pornit foarte usor?


pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la