cv2adi
Moderator
 Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
Laci a scris:
3. Az albertirsai latogatas kimaradasaert csakis Dezso a felelos, mert nem akart velunk jonni. |
Haaa! Keresel gyorsan hibast!  Itt ezen a kepen lathato, hogy Adi egy par meterre volt toled, de te megint elbujkaltal, mint ahogy a tavaj szatmaron csinaltad, hogy lefotoztal mindenkit, anelkul hogy lassunk teged! Az osszel a Polusznal is lathatalan voltal, de mindent lefotoztal! Ezen a kepen Luis De Funes nem volt elvitorlazva, ugy ahogy mondtad! Laci a "lathatalan ember" ! Ha lattok a talalkozokon egy fenykepezogepet setalni, az Laci! Bezzeg ha Adi a Vw Bogar Klub alelnoke lenne, fogadni merek, hogy meglatogattad volna, mindenkeppen!  Azok a "ronda francia autok, akik lemasoltak a Bogarat" ... ugyebar a 2CV egy elsporolt Bogar!  |
Dezsőt ünnepélyesen kinevezem Jüve felügyelőnek, m,ert jó felderotő munkát végzzett, nagyon közel voltunk egymáshoz (te is egy máshoz meg én is egy máshoz ) de féretéve a marháskodást, sajnálom hogy legalább két szót nem beszéltünk. A meketta dologban még eszélünk, mivel ilyen ügyesen leleplezted Fantomast, hát levonjuk a fekete pontot.Sőt egy pirosat is teszünk mellé meg a felügyelői kinevezést is ! A Kacsa nem lehet egy lespórolt bogár, (máskülönben a két klub it Magyraba mindig rivalizál egymással és nekünk a kacsa klunbban van egy szólásunk amit midig kikiabálunk a bogarasoknak az ablakon versenyek előtt : Taposd el a bogarat !!!! De komolyra forditva a szót, mivel 1940-ben a német megszálláskor a 200 prototipus 2 CV-t eltüntették 3 kivételével, nem a bogár volt előbb hanem a prototipus kacsa, amit a franciáák hazafiságból és az örökös német gyülöletükből kiindúlva, nem akarta hogy az ő kezükre jussanak . Igy aztán csak a háború végén , miután még javitottak is a modelleken 1948 ban tudták bemutatni a szérává érett kacsát.Olvassatok csak nyugodtan utána a wikipesdia meg 2 cv history.ba is megvan. Nekem azért tetszettek meg a francia autók általában és a Citroen kimondottan mert ők semmi átlagosat vagy megszokottat nem akartak gyártani.Sem formailag sem müszakilag nem akartak beállni a sorba.Ezért lett annyi egyedi, messziről megismerhető jellegzetes forma a Francia gyárakban, és annyi új technikai megoldás feltalálva mert ezek mindig kisérletezgettek.Nekem nagyon megtsttszett a merészségük, alkotni vágyásuk, és szárnyaló fantáziáju megoldások garmada amit az autókiparban kisérletezgettek az évtizedek folyamán. Sokkal könyebb lett volna nekik is átlagosat gyártani semii újitással és szépen csendben beállni a normális gyártók sorába........ Hála Istennek nem ezt tették, ezért lehet gazdagabb ma a világ jó pár -ma már megszokott technikai megoldással ( tárcsafék, hidropneumatikus felfüggesztés, elsőkerék hajtás, önhordókarosszéria, rugós bakon nyugvó -u.n. lebegő motor ( moteur flotant, kanyarkövető lámpa, öninditó, stb Bárhogy is választol Lacika, sok sikert kivánok a további fabnntom élethez és gratulálok a rejtett életmódodhoz meg a szép képekhez ! Még a főtözsöt ( engem ) is kijátszottál ....de ez nem újdonság a francia csendőrségen .Sajnos éberségünk nem a legjobb, ezért is készülhetett annyi vicces film erről a testületről . Befejezésül álljon itt efy memento- példaképemről , Lütyő örmesterről : Dicsőitlek Ó Csendőr , ki állasz a Vártán, Mindenki lehasal nagy dicsőséged láttán, Érdemed temérdek, hordja ezer szütyő Példaképem vagy te Ludovikusz Lütyő !
|
|