CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
sexy_andrea2006
Femeie
22 ani
Sibiu
cauta Barbat
22 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Intrebare buton GPL . Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Salutare,

Am butonul din poza , pe care intentionez sa-l instalez la masina mea careia ii pun GPL.

Am observat ca butonul se roteste doar in sens orar.
Intrebarea mea este legata de "modus operandi" al butonului in configuratia initiala.  De ce trebuie sa se roteasca doar in sens orar, si ce faceau pozitiile intermediare ?
VV si RV ?   ...  VV mi se pare ca e un fel de "off" - deci , ce face R V  ?

Merci .

intrebare buton gpl salutare, butonul din poza care sa-l instalez masina mea careia pun gpl.

41.9KB


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Are patru pozitii, ca schimbatorul de viteza de la Oltcit: Incet, Incetisor, Peloc, Deloc.
           


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Ce ai tu acolo e un buton de gaz pt masinile cu carburator,adica cu electrovalva de benzina si ar trebui sa functioneze asa - cind e pe benzina, e alimentata doar electrovalva de benzina, cea de gaz e inchisa si masina merge pe benzina, este deasemenea si pozitia in care pornesti masina si - atentie, este pozitia in care opresti motorul. Pozitia urmatoare inchide benzina, dar nu da drumul la gaz, se foloseste putin timp, de preferinta in mers, pina se termina benzina din carburator si, imediat ce masina nu mai trage se comuta pe gaz. Trecerea se poate face si pe loc dar trebuie un pic de indeminare sa nu-ti moara motorul cind se termina benzina din carburator. Pozitia urmatoare da drumul la benzina dar nu opreste gazul ca sa aiba timp carburatorul sa se umple, se tine asa pina motorul incepe sa mearga prost, adica sa se innece, fiind alimentat si pe gaz si pe benzina si se trece pe benzina. De asemenea se poate face si pe loc cu un pic de indeminare. Aceasta e pozitia de oprit motorul, ca sa ai la pornire dimineata benzina in carburator. Dupa ceva vreme, cu o instalatie bine reglata si cu ceva experienta poti sa tii butonul numai pe gaz, pentru ca se poate porni direct pe gaz atit la rece cit si la cald

Modificat de Oldman (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Oldman, merci de raspuns. 
Mi-ai elucidat dubiile - maine-poimaine termin de instalat si electrica la GPL


pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la