CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: sexy_andrea2006
| Femeie 22 ani Sibiu cauta Barbat 22 - 48 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Salutare,
Am butonul din poza , pe care intentionez sa-l instalez la masina mea careia ii pun GPL.
Am observat ca butonul se roteste doar in sens orar. Intrebarea mea este legata de "modus operandi" al butonului in configuratia initiala. De ce trebuie sa se roteasca doar in sens orar, si ce faceau pozitiile intermediare ? VV si RV ? ... VV mi se pare ca e un fel de "off" - deci , ce face R V ?
Merci .
41.9KB
|
|
pus acum 13 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
Ce ai tu acolo e un buton de gaz pt masinile cu carburator,adica cu electrovalva de benzina si ar trebui sa functioneze asa - cind e pe benzina, e alimentata doar electrovalva de benzina, cea de gaz e inchisa si masina merge pe benzina, este deasemenea si pozitia in care pornesti masina si - atentie, este pozitia in care opresti motorul. Pozitia urmatoare inchide benzina, dar nu da drumul la gaz, se foloseste putin timp, de preferinta in mers, pina se termina benzina din carburator si, imediat ce masina nu mai trage se comuta pe gaz. Trecerea se poate face si pe loc dar trebuie un pic de indeminare sa nu-ti moara motorul cind se termina benzina din carburator. Pozitia urmatoare da drumul la benzina dar nu opreste gazul ca sa aiba timp carburatorul sa se umple, se tine asa pina motorul incepe sa mearga prost, adica sa se innece, fiind alimentat si pe gaz si pe benzina si se trece pe benzina. De asemenea se poate face si pe loc cu un pic de indeminare. Aceasta e pozitia de oprit motorul, ca sa ai la pornire dimineata benzina in carburator. Dupa ceva vreme, cu o instalatie bine reglata si cu ceva experienta poti sa tii butonul numai pe gaz, pentru ca se poate porni direct pe gaz atit la rece cit si la cald
Modificat de Oldman (acum 13 ani)
|
|
pus acum 13 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Oldman, merci de raspuns. Mi-ai elucidat dubiile - maine-poimaine termin de instalat si electrica la GPL
|
|
pus acum 13 ani |
|