CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Tanya_sexy pe Simpatie
Femeie
24 ani
Hunedoara
cauta Barbat
24 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Motor de ford 2.3 D tip YTR Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Vlad_itz
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 169
Salutare! Stie cineva un mecanic care sa se priceapa la motorul asta? Nu vrea sa porneasca si nu am reusit sa ii dau jos capacul distributiei sa vad cum e lantul(din spusele fostului proprietar e suspect de distributie defazata, supapele nu sunt afectate)
As vrea sa ramana pe masina fiindca e trecut in acte. Mersi anticipat!

Pun si o poza cu el arata destul de obosit

motor ford 2.3 tip ytr salutare! stie cineva mecanic care priceapa motorul asta? vrea porneasca

56.5KB


pus acum 13 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094
Asta e motor de sierra dupa cum vad eu,are axul in bloc si tije care imping culbutorii(ca la dacie)la astea nu se stramba supapele,se indoaie tijele de obicei,verificale sa nu fie strambe si vezi daca da motorina la injectoare ca au un jeg de pompa lucas la care i se duce paletii Am avut si eu motor de asta de 2,3 d

_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 13 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Motorul e de pe Ford, asa cum spune colegul de mai sus, dar e de origine Peugeot, asa zisul Indenor. Si, intradevar ii poate sari distributia, dar nu degeaba. Sint 2 aspecte - ori s-a blocat capul hidraulic la pompa ori ceva in ea si surubul de la intinzatorul de lant s-a rupt, caz in care se strimba tijele dar nu si supapele, ori colegul are dreptate si e o problema de pompa daca nu porneste.
Pe scurt se face cam asa - se demonteaza capacul culbutori si se verifica tijele si cum lucreaza culbutorii invirtind motorul cu cheia de surubul de la fulie - atentie sa nu fie supapele suspendate din uzura scaunului - in acest caz se refac jocurile cam 025 cu 030 adm si evac. Daca culbutorii lucreaza normal si tijele nu sint strimbe sau sarite si nu are jocuri f mari la culbutori nu are nimic la distributie.  Atentie totodata si la eventuale zgomote parazite la lant in carcasa distributiei.
Dca beleua s-a produs, distributia se pune la punct f simplu - ai semne pe pinioane si pe lant ai pete de vopsea sau zale cuprate, se pun unele in dreptul celorlalte si e gata. Daca ajungi sa umbli la distributie verifica obligatoriu si desfunda daca e necesar gaurica si conducta de ungere de la pinionul pompei de injectie. Nu te speria, e un motor f simplu si nu necesita scule speciale. Ai spus ca vrei sa pastrezi motorul pt ca e trecut in carte, dar crede-ma ca un 2,5 turbo e cu totul altceva si nu se diferentiaza exterior de cel de 2,3.

Modificat de Oldman (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
Vlad_itz
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 169
Mersi de sfaturi.Intr-adevar e de Sierra motorul. Sunt cam incepator in domeniul asta. Am dat de cateva ori la automat si nu s-a auzit nici un zgomot suspect, m-am uitat dupa ce am dat jos capacul culbutorilor si am invartit cu cheia 3 rotatii complete. 2 tije au putin joc in rest, mi s-a paru ca lucreaza ok si nu sunt strambe dar o sa incerc sa masor jocurile. cand invart cu cheia se aude ca si cum ar scapa aer pe la galeria de admisie oare e normal? Si pe mine ma bate gandul ca are o problema de alimentare, dau la automat si invarte bine dar nu porneste, electrovalva de la pompa de inj am deschis-o si aia

pus acum 13 ani
   
velum
Membru Senior

Din: BRAD Hunedoara YO2 MNL
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 667
Eu am acest tip demotor pe M de peste 5 ani si merge OK .l-am reparat capital si este in stare f buna .Au o mare hiba daca pompa de injectie este mai slabuta si ramane cumva un injector pe deschis ADIO pornire nici macar tras nu vrea .Sfatul meu verifica injectoarele si pompa prima data si dupa aceea vezi restul  .La mine daca desfaceam o conducta de la injector la relanti ,motorul se oprea .Am schimbat injectoarele si totul a revenit la normal. Mult succes

_______________________________________
: Ca sa distrugi un popor, ii distrugi cartile, cultura, religia, istoria si apoi, altcineva ii va scrie alte carti, îi va da alta religie, alta cultura, îi va inventa o alta istorie...

pus acum 13 ani
   
Vlad_itz
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 169
Ok, o sa vad ce pot face   Mersi frumos de raspunsuri. Velum ai 2 PM-uri de la mine

Modificat de Vlad_itz (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
Vlad_itz
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 169
Am mai incercat sa il pornesc si scoate fum sau gaze de carter(nu pot sa imi dau seama) pe la culbutori si pe jos la arborele cotit
Oare ce simptom e asta? e gata motorul?


pus acum 13 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Probabil are uzura mare la piston -segmenti-camasa dar poate fi si vreun piston spart...

pus acum 13 ani
   
florinpp
Membru Senior

Din: DEVA
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 267
demonteaza-l ai segmenti rupti sau piston spart,gasesti piese noi pentru el si la preturi acceptabile,odata facut o sa ai pace cu el.

pus acum 13 ani
   
Vlad_itz
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 169
L-am demontat.Probleme:
1. Injectoarele praf, le-am schimbat
2. Chiulasa pare sa fie putin crapata in stea 2-3 mm la fiecare anticamera
3 . Am desfacut un piston si pe cuzineti scrie STD
4 Camasile nu au uzura deloc, sunt turnate in bloc
Maine incercam imi vine un mecanic "avizat" in motoare de-astea sa vedem el ce parere are


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Pune-i alta chiulasa.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815

Vlad_itz a scris:

L-am demontat.Probleme:
1. Injectoarele praf, le-am schimbat
2. Chiulasa pare sa fie putin crapata in stea 2-3 mm la fiecare anticamera
3 . Am desfacut un piston si pe cuzineti scrie STD
4 Camasile nu au uzura deloc, sunt turnate in bloc
Maine incercam imi vine un mecanic "avizat" in motoare de-astea sa vedem el ce parere are


Nu ai spus nimic de segmenti si supape, fisurile din chiulasa nu au nimic, multe merg asa


pus acum 13 ani
   
Vlad_itz
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 169
Supapele sunt ok, inchid bine am pus benzina si dupa 1 ora nu a curs nici una
Problema ce am descoperit-o e la segmenti au uzura foarte mare, dupa ce mi-am belit unghiile sa ii scot de pe piston cand i-am bagat in camasi intre capete era cam juma de centimetru, se pare ca pe acolo scapa compresia in baie, acuma ma gandesc sa pun un set de segmenti standard camasile neavand uzura nu cred ca o sa intre segmentii R1 si sper sa scap cu atat, la cuzineti si arbore nu pare sa aibe joc.

Apropo, mersi Velum pentru sfaturile pe care mi le-ai dat la tel si celorlalti colegi de forum care au postat mai sus

Modificat de Vlad_itz (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815

Vlad_itz a scris:

Supapele sunt ok, inchid bine am pus benzina si dupa 1 ora nu a curs nici una
Problema ce am descoperit-o e la segmenti au uzura foarte mare, dupa ce mi-am belit unghiile sa ii scot de pe piston cand i-am bagat in camasi intre capete era cam juma de centimetru, se pare ca pe acolo scapa compresia in baie, acuma ma gandesc sa pun un set de segmenti standard camasile neavand uzura nu cred ca o sa intre segmentii R1 si sper sa scap cu atat, la cuzineti si arbore nu pare sa aibe joc.

Apropo, mersi Velum pentru sfaturile pe care mi le-ai dat la tel si celorlalti colegi de forum care au postat mai sus


Tipul asta de motor nu face probleme de arbore si cuzineti niciodata, daca il exploatezi cu un minim de decenta, eu umblu cu asa ceva, 2 bucati unul cu turbo, din 96, si nu am avut vreo problema de asta niciodata. Cumpara segmenti KOLBENSCHMIDT - sper ca am scris corect, sint f buni, un motor din asta facut de mine acu vreo 10 ani si pus pe un Peugeot 505 are cam 150000 de km de atunci, consuma 1/2 l ulei la 8 - 10 mii km. Ce e drept, la vremea aia am bucsat si blocul cu camasi de VM de 2,4 l ,de pe o Alfa 164.

Modificat de Oldman (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
Vlad_itz
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 169
masurat diametrul camasilor - 94,4 deci segmantii R1 nu intra, sunt 94,5  dar am gasit segmenti 94,32 si cred ca astia o sa fie pusi maine, nu stiu ce marca sunt

Modificat de Vlad_itz (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815

Vlad_itz a scris:

masurat diametrul camasilor - 94,4 deci segmantii R1 nu intra, sunt 94,5  dar am gasit segmenti 94,32 si cred ca astia o sa fie pusi maine, nu stiu ce marca sunt


Ar fi fost mult mai bine, daca ai facut masuratoarea corect, sa iei segmenti de 94, 5  si sa-i pilesti putin sa ii aduci fanta. Sper sa nu vorbesc prostii, dar s-ar putea ca blocul tau sa fie alezat la cota 1 pe niste pistoane vechi de r1 luate de la alt motor, asa s-ar explica cota de 94,4. Segmentii de 94,32 de ce cota sint, ca nu am auzit niciodata de diametrul asta?


pus acum 13 ani
   
Vlad_itz
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 169
Sunt segmenti kolben.... intr-o cutie albastra si scrie ca sunt produsi la frankfurt la fel si garnitura de chiulasa le-am gasit la un mag. auto le aveau pe stoc din 2002
scria pe ei ford transit 2,5 td R1, 93,67+0.65 habar n-am ce inseamna asta, nu prea au intrat si a trebuit sa pilesc putin din ei
azi m-am ocupat de caroserie dar maine poate reusesc sa il pornesc mai am sa ii pun injectoarele, bujiile si capacul culbutorilor poate stie cineva cum trebuie reglati tachetii


pus acum 13 ani
   
Vlad_itz
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 169
Am pornit motorul, destul de usor, sper sa ii fi reusit segmentarea avand in vedere ca l-am facut eu in curte.


Mersi tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi si in special lui Velu care mi-a suportat cu rabdare telefoanele si intrebarile =D


Pentru cine vrea sa vada cum merge motorul dupa o reparatie a la Vlad =D  =D  =D
Sper sa nu radeti prea tare de limbajul folosit =D  =D  =D





pus acum 13 ani
   
velum
Membru Senior

Din: BRAD Hunedoara YO2 MNL
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 667
Ma bucur ca te-am putut ajuta ,chiar daca numai prin telefon
Pune-l sus si da-i bataie 


_______________________________________
: Ca sa distrugi un popor, ii distrugi cartile, cultura, religia, istoria si apoi, altcineva ii va scrie alte carti, îi va da alta religie, alta cultura, îi va inventa o alta istorie...

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la