CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
AlessyaDaniela 24 ani
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 50 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / aparat de sudura in puncte Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
are cineva vreo schema de transformator pt asa ceva?dupa parerea mea este cel mai practic sistem de asamblare a tablelor,cu sanse minime de rugina ulterioara.dintr-un aparat de sudura obisnuit se poate face asa ceva?

pus acum 13 ani
   
blind
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
Rebobinezi un traf de cuptor cu microunde, ii pui un temporizator care sa rupa alimentarea (pe primar, ca ai curent mult mai mic!) la intervalul dorit. Gasesti scheme pe forumu' de electro, am vazut ca ai cont si acolo

pus acum 13 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Se gasesc la bani marunti aparate de sudura in puncte.
DACA  O CUMPERI PE FIRMA NU PLATESI TVA = 19 % SI AI GARANTIE :

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 13 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Va puteti orienta la preturi.

_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Intresant, sudura in puncte. La aparat asta nu e nevoie de nici un fel de consumabil?
Pacat ca limitat in aplicare, mai trebuie inca un aparat clasic pentru locuri unde nu ai acces la ambele suprafete (fata/spate) cum ar fi reparatii la praguri, si unde loc de supat e mai departe decat 190mm de margina..  Dar in principiu, cu asta + un aparat electric cu electrod as putea sa ma apuc de treaba?


_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 13 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
cei doi electrozi de cupru sunt consumabilele de obicei au cap care e schimbabil  

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 13 ani
   
bartro
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Da, am vazut.. dar nu foarte des cred? adica, ele sa uzeaza, nu sa consuma.

_______________________________________
Nu toate rable sunt masini vechi!
1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r

pus acum 13 ani
   
blind
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
Se consuma, un strat subtire ramane pe tabla dupa fiecare "sudura".

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la