CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
oanacreatza
Femeie
21 ani
Timis
cauta Barbat
25 - 55 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Discutii libere / Teu Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
corneliu
Membru Junior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 61
Salutare tuturor.Am nevoie de un teu care sa poata fi montat pe furtunul de alimentare al pompei de injectie ,astept ideei.   Multumesc

pus acum 14 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Spune-ne pe ca masina si motor vrei sa pui. Sunt teuri electronice si cu supape mecanice care trebuie sa asigure returul in caz de suprapresiune sau debit. Numai asa putem sa-ti cautam ceva bun.

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 14 ani
   
corneliu
Membru Junior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 61
Vreau sa fac un sistem dual de alimentare,intr-un rezervor ulei si in celalatt motorina.Pornirea se face pe motorina apoi comut pe ulei cand motorul este cald,pentru asta am nevoie de doua teuri unul pe tur si unul pe retur.Cele mai simple teuri  posibile de plastic sau metal.
Masina este un VW Golf 2 1,6D

Modificat de corneliu (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2283
cum ai rezolvat in final?
Ne poti arata niste poze?


_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 11 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

corneliu a scris:

Vreau sa fac un sistem dual de alimentare,intr-un rezervor ulei si in celalatt motorina.Pornirea se face pe motorina apoi comut pe ulei cand motorul este cald,pentru asta am nevoie de doua teuri unul pe tur si unul pe retur.Cele mai simple teuri  posibile de plastic sau metal.
Masina este un VW Golf 2 1,6D

Scuze,ma bag in vorba in totala necunostinta de cauza.Am mai auzit ca motoarele diesel sa mearga pe ulei vegetal.Insa in prostia mea,constat ca pretul uleiului este chiar mai mare uneori decat al motorinei.Unde ar fi sa zicem avantajul?


pus acum 11 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Eu am pus direct in rezervor , la un Passat 32B , motor 1,6 turbo diesel uleiul .
Am gasit la oferta , acum vreo doua luni la Billa . Era parca 4,39 lei /litru . Am luat doua bax-uri , in total 20 litri. Am mai avut cam 5 litri de motorina in rezervor.
Si merge super bine. Intr-adevar fumul miroase a cartofi prajiti ...dar nu-i o problema asta. Si porneste foarte bine . Sigur era primavara , temperatura era oricum peste 10 grade afara .
Uleiul nu face rau la un motor diesel . Sint tot felul de filmulete si pe net .
Am pus si la Mercedes 124 200 diesel ulei si merge foarte bine.
Practic orice motor cu aprindere prin compresie trebuie sa functioneze . Insa astea mai noi , cu calculatoare...debitmetre si alte filtre de particule sint mai pretentioase la combustibil , insa ce am observat eu este o scadere a zgomotului motorului (sigur mica ) si o scadere a consumului , desi nesemnificativa. Oricum ambele , adica atit Mercedes-ul cit si Passat-ul consuma putin . De asemenea nici puterea nu este afectata. La Passat am observat ca fumul in caz de turatie excesiva este tot negru (nici nu ar fi putut fi altfel ...Am dat eu debitul putin mai mare insa nu acum , ci cind am montat diuze la injectoare noi . Am vrut sa fuga masina ...si fuge .
Insa precizez ca ambele motoare sint foarte bune , au pornit si la minus 20 grade , temperatura atinsa frecvent asta iarna aici la noi la munte ...la Petrosani .
Bateriile sint noi pe ambele masini .Iarna nu am folosit ulei in combustibil , pentru ca datorita temperaturii scazute uleiul devine viscos si curge mai greu , infunda filtrele si nu m-am riscat .
Ceea ce v-am scris pot sa va confirme atit Adi (Amb13 ) cit si Ovidiu Zaharie , pentru ca ei au vazut si mirosit fumul cu aroma de friptura !!!
Merita mers cu ulei , pentru ca un astfel de treatament face bine motorului .
Preturile pot fi mai mici decit motorina de la pompa doar la Super market-urile mari sau la En-gro-uri , sau cautati reduceri si oferte speciale .
Am fost de curiozitate si la un tester de fum sa vad ce zic cei de la Revizii ...in speranta ca mai reduc din noxe ...insa tot asa sint . Inclusiv sulf , desi nu stiu de unde !!! O fi ca la tigarile electronice...


pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2283
asta si vroiam cu mesajul de ieri, sa "trezesc" oamenii la vorba 
si am reusit.

am o Croma 2.5TD si vroiam sa iau niste ulei cu 4.99lei/L de la Lidl sa bag in rezervor, insa un prieten destept m-a "amenintat" ca nu merge la motoarele cu pompe rotative, doar la cele in linie, cum e mercedesul despre care toata lumea cred ca stie ca functioneaza si cu ulei, dar am avut retineri cu Croma, din cauza pompei rotative.
Acum 3-4 ziloe auzisem de cineva care baga ulei in Golf 2 1.6D si acum chiar sunt convins ca nu sunt probleme.
Trec si eu zilele astea la amestec 


_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 11 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Merge si la pompe in linie cit si la rotative.
Passat-ul meu are motorul de 1,6 TD identic cu cel de Golf 2 . Si pot spune ca similar cu motoarele de 1,9 din generatia urmatoare . Arhitectura e la fel . Alezajul difera .
Merge si la generatiile urmatoare , pompe diuze. Un prieten a alimentat o Skoda Fabia .


pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2283
Croma nu are debitmetru, insa are ceva module electornice/electrice pe contraaripa pasagerului, sper sa fie releul de bujii si nu stiu ce altceva, cred ca ar merge.
Maine iau primul L de ulei, il bag cu putina retinere, e 4.96lei/L la Auchan...


dar 1.9TD(i)-urile, nu au debitmetre? nu-s mai pretentioase?

dau un search pe youtube, s avad ce mai gasesc 


_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la