CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
miKyg_sim pe Simpatie
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
26 - 50 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Ghicitoarea zilei / Ghicitoarea nr. 83 - Wartburg Mercedes 170V Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
Inca una! 

nr. wartburg mercedes 170v inca una! 

35.7KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
Wartburg-Mercedes

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
Mai departe? Ce motor, ce model Mercedes, si ce firma?

_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
Motor de Wartburg, modelul de Mercedes 180 (Ponton), iar firma e "A lui peste" ca-i o strutzocameleon 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
Nu chiar!

_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 16 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762
Iaca raspunsul corect:

Wartburg-Mercedes 170 V

Motor Vierzylinder-Viertakt-Reihen-Motor
Hubraum 1697 ccm
Bohrung x Hub 73,5 x l00 mm
PS bei U/min 38 bei 3200
Getriebe Viergang
Karosserie Ganzmetall-Aufbau auf x-förmigem Ovalrohr-Rahmen
Hinterachse Pendelachse mit Schraubenfedern
Vorderachse Einzelrad-Aufhängung mit Dreiecks-Querlenkern und zwei
übereinanderliegenden Querfedern
Länge x Breite x Höhe 4600 x 1570 x 1450 mm
Höchstgeschwindigkeit 110 km/h
Bauzeit 1956 bis 1961


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
Aha! Dar tot nu am inteles care a fost smecheria ?
Daca nu putea omu' sa-si iee un Mercedes adevarat, atunci era mai bun un Wartburg cinstit decat sa se dea mare cu o strutzocamila 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
Pai a fost pus caroseria Wartburg pe sasiuri de MB de inainte de razboi. Adica nu era o "smecherie" necesar, dar mai mult o modalitate de a tine o masina veche pe sosea cand era ff greu sa cumperi una noua. Au fost populare ca taxiuri, motorul si sasiul de MB fiind foarte fiabile.

_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
Wartburg Mercedes 170V

GDR specials: IFA-Wartburg bodies on 170 chassis


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303

Adrian_pt a scris:

Pai a fost pus caroseria Wartburg pe sasiuri de MB de inainte de razboi. Adica nu era o "smecherie" necesar, dar mai mult o modalitate de a tine o masina veche pe sosea cand era ff greu sa cumperi una noua. Au fost populare ca taxiuri, motorul si sasiul de MB fiind foarte fiabile.


Dar tot nu inteleg, ce au patit caroseriile originale, ca sunt si acuma Mercedesuri 170V in stare buna dupa 60 de ani, sau doar erau considerate demodate dupa razboi.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
Probabil si una si alta. Sa nu uitam ca piese de schimb erau greu de gasit si condittile de utilizare ff grele (ma gandesc in primul rand la starea soselelor): dupa accidente, rugina, etc, o varianta simpla era pur si simplu un schimb total de caroserie. Iar fara discutie 170V arata demodata pentru 1956. Sa nu uitam ca in epoca masilor cu sasiu separat recarosarile se facau relativ des, de mult ori pentru "moda" dar si din necesitate.

_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 16 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la