CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Cristina02 la Simpatie.ro
Femeie
23 ani
Arges
cauta Barbat
26 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / restaurare fiat 600 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Dupa cum unii stiu deja, am achizitionat un Fiat 600 din 1965, cu numere vechi, dar cu caroserie zic eu ok.
Nu sunt de profesie mecanic. Insa ma pricep la mecanica si am ceva experienta de la restaurarea unei Vespa vechi (pe care tiganii mi-au saltat-o pentru totdeauna din curte)
Am intrat in masinuta si primul lucru mi-a atras atentia o maneta ciudata langa cea de frana de mana. Este cineva dragut sa ma lumineze si pe mine la ce se foloseste acea maneta? Oricum sunt o multime de lucruri cu care nu sunt obisnuit la masina asta.
Am sa revin cu mai multe poze si intrebari. 


_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 13 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
cred ca cea de pornire... sau soc

_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 13 ani
   
ova772oo7
Membru Senior

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1375
E cea de soc. La fiatul 500 sunt doua una de soc si una pentru demaror.

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
ok, mersi mult de raspuns. Am inceput sa demontez interiorul. Maine pun poze. Noapte buna.

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Am o noua intrebare pentru cunoscatori. In poza atasata se vede o "gaura" in podea, chiar la picioarele pasagerului din fata. La ce anume foloseste acea gaura? 

restaurare fiat 600 noua intrebare pentru poza atasata vede podea, chiar picioarele din fata. anume

35.5KB


_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 13 ani
   
ova772oo7
Membru Senior

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1375
Nu stiu ce sa zic . A mea nu are nici o gaura pe partea dreapta, nici rotunda nici dreptunghilara>

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
As indrazni sa imi dau cu parerea dar mi-e teama sa nu vorbesc prostii. Eu cred ca cele 2 gauri rotunde plus cea dreptunghiulara sunt de la pedale (ambreiaj, frana, acceleratie). Daca este adevarat, atunci probabil pentru a se putea usor converti in varianta cu volan pe partea stanga. Ori poate asa a si fost la origine. Mai astept pareri.
Multumesc de raspuns ova772oo7


_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 13 ani
   
ova772oo7
Membru Senior

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1375
E posibil si chestia asta! Sau da ca tot suntem la ipoteze poate a fost masina de scoala de soferi si a avut comenzi si pedale si pe dreapta.

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Dupa ce am discutat cu mai multa lume, am ajuns la concluzia ca o sa folosesc piele ecologica la tapiterie. Nu se toceste, nu absorbe transpiratia si umezeala, nu isi pierde luciul si culoare, etc.

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Mai mult ca sigur a avut candva comenzi duble.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Da, asa este. Acum ma framanta o intrebare, sau doua!
Prima: Pot pune frane disc pe fata? De la ce masina se potrivesc? Detalii
A doua: De ce stau rotile din spate adunate spre interior? Cum pot modifica acest lucru? Am vazut pe internet unele fiat-uri care nu aveau aceasta caracteristica atat de evidenta. Eu nu am amortizoare deloc pe masina. Va trebuie sa le comand. Stiti ceva magazine on-line care comercializeaza piese pt masini de epoca? Asta a fost a treia nu?


_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 13 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Daca nu a avut frane pe discuri original, le poti pune, dar dupa aia treci itp-ul prin metode "neortodoxe" sa spunem, daca te opreste filtrul de la RAR, pa' pa'  talon, iar de omologat se poate, dar 1000 euro minim.

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

vespafun a scris:

Stiti ceva magazine on-line care comercializeaza piese pt masini de epoca? Asta a fost a treia nu?

La noi in tara, nu  am auzit de asa ceva!
Ca sfat, incearca sa cauti forumurile si cluburile de Fiat 600 (bineinteles ca cele straineze) si daca reusesti sa intrii in lumea lor, atunci gasesti si sursele de piese!
Sau piese folosite, din dezmembrari, mai gasesti si pe la rubricile de vanzari de pe forumurile romanesti. Inceaeca pe fiat.3xforum.ro, sau chiar si aici, mai sunt cateva anunturi de piese.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Propun sa cauti o cunostiinta care face Italia. Sunt piese care gasesti la noi si sunt care( obligatoriu) e bine sa pui noi( cum sunt la frana sau dirtectie). La italieni gasesti de toate si nu sunt scumpe. Reusita la refacerea lui, iti doresc.

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Deocamdata ma rezum la ce gasesc in tara. Cel mai tare ma preocupa sa gasesc bare fata si spate originale. Am inteles ca merg si cele de fiat 850. De maine ma intorc in Cluj si continui munca la ea. Noapte buna la toti.

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Astazi am fost la cel ce mi-a vandut masina ca sa mai iau ceva piese de la el. Printre altele as enumera: capota fata si spate, angrenaje complete cu fuzeta si tambur, geamuri pentru vreo 3 masini( nu stiu de unde avea atatea), planetare, etc. Tot astazi am luat si cel de-al doilea motor. Aici insa am o mare nelamurire. Desi arata aproximativ la fel, pe cel de astazi scrie mare in relief pe blocul motor "1000 FIAT"
Pai eu stiam ca sunt de 633 cm3. Inclin sa cred ca nu este motor de fiat 600 ci de ceva 850 coupe. Pun si o poza.
Acum ca ma uit mai bine, inclin sa cred ca ultimul zero este de fapt litera D.

restaurare fiat 600 astazi fost cel mi-a vandut masina mai iau ceva piese el. printre altele

37.7KB

Modificat de vespafun (acum 13 ani)


_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Este motor tip 100D, adica 843 cmc! de Fiat 850.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176

Misu de Cluj a scris:

Este motor tip 100D, adica 843 cmc! de Fiat 850.

Adica se invarte invers.


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
adica nu il pot folosi decat de piese? Pacat, mi-ar fi placut un motor un pic mai puternic.

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Daca pui si cutie de 850, atunci se poate pune motorul de 850 pe Fiat 600!
Si la motorul de 850, gasesti foarte multe piese de la Fiat Panda sau Seat Marbella, care au avut aceasi motor!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Codul de motor pentru Fiat-ul 600 D este 100 D
Pentru Fiat 850 codul de motor este  100 G. iar pentru 850 Special sau Coupe este 100 GB. Am din fiecare si am si cartile tehnice unde este precizat acest lucru.
Capacitatea cilindrica pentru motorul 100 D care este aratat in poze este de 767 cmc. Primele serii ale Fiat-ului 600 aveau codul de motor 100.000 si capacitatea cilindrica de 633 centimetri cubi.
Nu aveti nici o tangenta cu Fiatul 850 aici . Sint motoare cu sens normal de rotire la 600 si cutie normala. La 850 intr-adevar se invirte  in alt sens, adica invers fata de 600 si nu se potriveste nici cutia.


pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Ok, am inteles. Multumesc de lamuriri. Pai motorul acesta functiona inainte de a-l da jos de pe masina, asta a zis omul. Spunea ca manca ulei. Deci ar trebui segmentat. Insa nu stiu la ce magazine de piese gasesc segmenti, garnitura de chiulasa, etc. ?

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Apropo, am un prieten cu un Autobianchi A112. Tine masina pe dreapta deoarece nu are chiulasa la motor. Ma gandeam, oare nu se potriveste chiulasa de pe motoarele de fiat 600 la acel tip de motor, care din cate stiu este derivat din acesta? Asta pt ca i-as da lui motorul de rezerva sa isi faca masina. Original avea 70 de cai, dar asta si datorita carburatoarelor webber, axa cu came, etc.

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
M-am apucat si am desfacut complet motorul de rezerva. Vreau sa il restaurez complet si sa il pun sus pe masina dupa ce fac RAR-ul. Am observat ca nu are filtru de ulei, spre deosebire de celalalt motor de pe masina. Care varianta este mai buna, cu sau fara?
O alta intrebare, cum imi dau seama la ce cota este motorul? Pistoanele sunt originale fiat, scrie Fiat SR 4/10


_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la