CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Cristina02 la Simpatie.ro
| Femeie 23 ani Arges cauta Barbat 26 - 80 ani |
|
vespafun
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
|
|
Dupa cum unii stiu deja, am achizitionat un Fiat 600 din 1965, cu numere vechi, dar cu caroserie zic eu ok. Nu sunt de profesie mecanic. Insa ma pricep la mecanica si am ceva experienta de la restaurarea unei Vespa vechi (pe care tiganii mi-au saltat-o pentru totdeauna din curte) Am intrat in masinuta si primul lucru mi-a atras atentia o maneta ciudata langa cea de frana de mana. Este cineva dragut sa ma lumineze si pe mine la ce se foloseste acea maneta? Oricum sunt o multime de lucruri cu care nu sunt obisnuit la masina asta. Am sa revin cu mai multe poze si intrebari.
_______________________________________ Fiat 600D - 1965
|
|
pus acum 13 ani |
|
horatiu601
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
|
|
cred ca cea de pornire... sau soc
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
|
|
pus acum 13 ani |
|
ova772oo7
Membru Senior
Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1375
|
|
E cea de soc. La fiatul 500 sunt doua una de soc si una pentru demaror.
|
|
pus acum 13 ani |
|
vespafun
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
|
|
ok, mersi mult de raspuns. Am inceput sa demontez interiorul. Maine pun poze. Noapte buna.
_______________________________________ Fiat 600D - 1965
|
|
pus acum 13 ani |
|
vespafun
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
|
|
Am o noua intrebare pentru cunoscatori. In poza atasata se vede o "gaura" in podea, chiar la picioarele pasagerului din fata. La ce anume foloseste acea gaura?
35.5KB
_______________________________________ Fiat 600D - 1965
|
|
pus acum 13 ani |
|
ova772oo7
Membru Senior
Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1375
|
|
Nu stiu ce sa zic . A mea nu are nici o gaura pe partea dreapta, nici rotunda nici dreptunghilara>
|
|
pus acum 13 ani |
|
vespafun
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
|
|
As indrazni sa imi dau cu parerea dar mi-e teama sa nu vorbesc prostii. Eu cred ca cele 2 gauri rotunde plus cea dreptunghiulara sunt de la pedale (ambreiaj, frana, acceleratie). Daca este adevarat, atunci probabil pentru a se putea usor converti in varianta cu volan pe partea stanga. Ori poate asa a si fost la origine. Mai astept pareri. Multumesc de raspuns ova772oo7
_______________________________________ Fiat 600D - 1965
|
|
pus acum 13 ani |
|
ova772oo7
Membru Senior
Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1375
|
|
E posibil si chestia asta! Sau da ca tot suntem la ipoteze poate a fost masina de scoala de soferi si a avut comenzi si pedale si pe dreapta.
|
|
pus acum 13 ani |
|
vespafun
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
|
|
Dupa ce am discutat cu mai multa lume, am ajuns la concluzia ca o sa folosesc piele ecologica la tapiterie. Nu se toceste, nu absorbe transpiratia si umezeala, nu isi pierde luciul si culoare, etc.
_______________________________________ Fiat 600D - 1965
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Mai mult ca sigur a avut candva comenzi duble.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
vespafun
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
|
|
Da, asa este. Acum ma framanta o intrebare, sau doua! Prima: Pot pune frane disc pe fata? De la ce masina se potrivesc? Detalii A doua: De ce stau rotile din spate adunate spre interior? Cum pot modifica acest lucru? Am vazut pe internet unele fiat-uri care nu aveau aceasta caracteristica atat de evidenta. Eu nu am amortizoare deloc pe masina. Va trebuie sa le comand. Stiti ceva magazine on-line care comercializeaza piese pt masini de epoca? Asta a fost a treia nu?
_______________________________________ Fiat 600D - 1965
|
|
pus acum 13 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Daca nu a avut frane pe discuri original, le poti pune, dar dupa aia treci itp-ul prin metode "neortodoxe" sa spunem, daca te opreste filtrul de la RAR, pa' pa' talon, iar de omologat se poate, dar 1000 euro minim.
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
vespafun a scris:
Stiti ceva magazine on-line care comercializeaza piese pt masini de epoca? Asta a fost a treia nu? |
La noi in tara, nu am auzit de asa ceva! Ca sfat, incearca sa cauti forumurile si cluburile de Fiat 600 (bineinteles ca cele straineze) si daca reusesti sa intrii in lumea lor, atunci gasesti si sursele de piese! Sau piese folosite, din dezmembrari, mai gasesti si pe la rubricile de vanzari de pe forumurile romanesti. Inceaeca pe fiat.3xforum.ro, sau chiar si aici, mai sunt cateva anunturi de piese.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
wob
Membru Senior
Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
|
|
Propun sa cauti o cunostiinta care face Italia. Sunt piese care gasesti la noi si sunt care( obligatoriu) e bine sa pui noi( cum sunt la frana sau dirtectie). La italieni gasesti de toate si nu sunt scumpe. Reusita la refacerea lui, iti doresc.
_______________________________________ Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare. David Duhan.
|
|
pus acum 13 ani |
|
vespafun
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
|
|
Deocamdata ma rezum la ce gasesc in tara. Cel mai tare ma preocupa sa gasesc bare fata si spate originale. Am inteles ca merg si cele de fiat 850. De maine ma intorc in Cluj si continui munca la ea. Noapte buna la toti.
_______________________________________ Fiat 600D - 1965
|
|
pus acum 13 ani |
|
vespafun
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
|
|
Astazi am fost la cel ce mi-a vandut masina ca sa mai iau ceva piese de la el. Printre altele as enumera: capota fata si spate, angrenaje complete cu fuzeta si tambur, geamuri pentru vreo 3 masini( nu stiu de unde avea atatea), planetare, etc. Tot astazi am luat si cel de-al doilea motor. Aici insa am o mare nelamurire. Desi arata aproximativ la fel, pe cel de astazi scrie mare in relief pe blocul motor "1000 FIAT" Pai eu stiam ca sunt de 633 cm3. Inclin sa cred ca nu este motor de fiat 600 ci de ceva 850 coupe. Pun si o poza. Acum ca ma uit mai bine, inclin sa cred ca ultimul zero este de fapt litera D.
37.7KB
Modificat de vespafun (acum 13 ani)
_______________________________________ Fiat 600D - 1965
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Este motor tip 100D, adica 843 cmc! de Fiat 850.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
tavi_dacia1100
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
|
|
Misu de Cluj a scris:
Este motor tip 100D, adica 843 cmc! de Fiat 850. |
Adica se invarte invers.
_______________________________________ COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi
|
|
pus acum 13 ani |
|
vespafun
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
|
|
adica nu il pot folosi decat de piese? Pacat, mi-ar fi placut un motor un pic mai puternic.
_______________________________________ Fiat 600D - 1965
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Daca pui si cutie de 850, atunci se poate pune motorul de 850 pe Fiat 600! Si la motorul de 850, gasesti foarte multe piese de la Fiat Panda sau Seat Marbella, care au avut aceasi motor!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Codul de motor pentru Fiat-ul 600 D este 100 D Pentru Fiat 850 codul de motor este 100 G. iar pentru 850 Special sau Coupe este 100 GB. Am din fiecare si am si cartile tehnice unde este precizat acest lucru. Capacitatea cilindrica pentru motorul 100 D care este aratat in poze este de 767 cmc. Primele serii ale Fiat-ului 600 aveau codul de motor 100.000 si capacitatea cilindrica de 633 centimetri cubi. Nu aveti nici o tangenta cu Fiatul 850 aici . Sint motoare cu sens normal de rotire la 600 si cutie normala. La 850 intr-adevar se invirte in alt sens, adica invers fata de 600 si nu se potriveste nici cutia.
|
|
pus acum 13 ani |
|
vespafun
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
|
|
Ok, am inteles. Multumesc de lamuriri. Pai motorul acesta functiona inainte de a-l da jos de pe masina, asta a zis omul. Spunea ca manca ulei. Deci ar trebui segmentat. Insa nu stiu la ce magazine de piese gasesc segmenti, garnitura de chiulasa, etc. ?
_______________________________________ Fiat 600D - 1965
|
|
pus acum 13 ani |
|
vespafun
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
|
|
Apropo, am un prieten cu un Autobianchi A112. Tine masina pe dreapta deoarece nu are chiulasa la motor. Ma gandeam, oare nu se potriveste chiulasa de pe motoarele de fiat 600 la acel tip de motor, care din cate stiu este derivat din acesta? Asta pt ca i-as da lui motorul de rezerva sa isi faca masina. Original avea 70 de cai, dar asta si datorita carburatoarelor webber, axa cu came, etc.
_______________________________________ Fiat 600D - 1965
|
|
pus acum 13 ani |
|
vespafun
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
|
|
M-am apucat si am desfacut complet motorul de rezerva. Vreau sa il restaurez complet si sa il pun sus pe masina dupa ce fac RAR-ul. Am observat ca nu are filtru de ulei, spre deosebire de celalalt motor de pe masina. Care varianta este mai buna, cu sau fara? O alta intrebare, cum imi dau seama la ce cota este motorul? Pistoanele sunt originale fiat, scrie Fiat SR 4/10
_______________________________________ Fiat 600D - 1965
|
|
pus acum 13 ani |
|