CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
ij12 la Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Prahova
cauta Barbat
25 - 53 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Dacia 1300-1971 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 2 3 4 5 6 7 8
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
si ultima poza

dacia 1300-1971 ultima poza

25.2KB


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Cam asa arata o usa care nu a fost sudata

dacia 1300-1971 cam asa arata usa care fost sudata

14.5KB


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
si a doua poza

dacia 1300-1971 doua poza

18KB


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Azi am fost sa-i fac franele, stiti ca ma tot plangeam ca-mi se blocheaza o roata, ei bine, am plecat si dupa 200 metri mi se blocheaza ambele roti spate, acum mergea cu spatele si nu mai mergea cu fata, am mers cu spatele pana la mecanic, noroc ca nu e departe de mine, am inlocuit ambi cilindri, dar nu erau ei de vina, nici saboti spate nu erau de vina, cand ne uitam la repartitor, nu mai functiona deloc si curgea, ala nou de uzina pe care am dat 60 ron, de la el a fost toata problema, defapt cum l-am pus a inceput sa mearga prost, incerc maine sal schimb, macar jumate de bani daca recuperez si tot ar fi bine, la tabla mai am sa o curat in portbagaj si sa o pregatesc pentru tinichigerie, desi inca nu sunt hotarat unde s-o duc...

asta e faimosul repartitor, un gunoi....


Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

victor 007 a scris:



asta e faimosul repartitor, un gunoi....
http://www.99poze.ro/hotlink/tn_7379bdd ... 0c9de1.jpg


Dupa parerea mea asta este una din cauzele care au creat proasta reputatie a masinilor fabricate in Romania, piese de schimb de o calitate foarte proasta.


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Usor ma apropii de final, deja am montat provizoriu barile si farurile fara sa le conectez inca, urmeaza saptamana care vine sa o duc la tinichigiu, dupa ce termin de sudat, o sa se regleze aripile, nu-mi place deloc luftul dintre aripa si usa.















Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
e tipic luftul asta .m-am chinuit la greu cu fina-miu sa reglam aripile sa nu mai fie luftul asta mare.piese de kk si conceptie de kk,din pacate.mare grija cum se prind in fata ,la masca,pt ca apare fenomenul de "umflare" a aripii  pe conturul rotii.aripile sunt ale ei sau sunt schimbate?

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
schimate cu unele originale din 79

_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Buna treaba Victor! Felicitari!   

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Azi masina a ajuns la tinichigiu, sudura in argon  , dupa care o sa ma chinui sa strang bani pentru vopsitorie, sper ca in toamna sa devina albastra...

Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Parerea mea este ca arata tare bine in gri 83. Dar, dupa cum chiar tu spui, "Urmeaza-ti Pasiunea" iti doresc sincer sa o faci albastra asa cu ai avut-o pe cealalta si sunt convins ca va iesi o minunatie de masina.
Iti respect dorinta si decizia si sper sa te plimbi cu "albastruta" ta cat mai curand!


pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Mersi mult, chiar acum am fost sa vad masina, e aproape gata, au sudat podeaua si capetele de prag, au indreptat fusta fata, mai au maine sa regleze aripile si sa-mi indrepte aripa spate pe linie, sunt foarte multumit, o sa revin cu poze mai clare.

dacia 1300-1971 mersi mult, chiar acum fost vad masina, aproape gata, sudat podeaua capetele prag,

22.9KB


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Culoarea albastra e cu adevarat deosebita pentru mine, i-mi aminteste de copilarie.

dacia 1300-1971 culoarea albastra adevarat deosebita pentru mine, i-mi aminteste copilarie.

30.6KB


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
cum vi se pare ca a iesit?

_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Cred ca a lucrat bine! Sunt rari in ziua de azi meseriasii care sa lucreze atent la Dacia, mai ales ca au ramas asa de putine in circulatie.
Privitor la schimbarea de culoare Victor, iti dai seama ca trebuie demontata complet si revopsita la mare arta. Pe culorile inchise se vad in general toate imperfectiunile(daca exista!). Parerea mea este ca nu numai manopera trebuie sa fie foarte buna la o astfel de masina; produsele/consumabilele trebuie sa fie de buna calitate pentru a avea un rezultat pe masura. Asta inseamna si un efort financiar mai mare, dar daca tinem cont de faptul ca nu o vopsesti in fiecare zi si de faptul ca o faci pentru tine(nu pentru vanzare) inseamna ca trebuie sa iti faci un buget de cheltuieli destul de important.
La cat iubesti tu aceasta masina si la cat efort ai depus sa o ai in posesia ta sunt sigur ca vei face orice efort va fi necesar ca totul sa fie impecabil!
Felicitari Victor!


pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
o sa strang ban cu ban, pana o sa am suma necesara, tot la ei o vopsesc, au cuptor, am vazut cateva masini si sunt multumit de cum aratau, e un service mare de pe timpul lui Ceausescu, referitor la culoare o stiu destul de bine, pana acum 2 ani am avut masina albastra, e o culoare deosebita, toate elementele cromate sunt scoase in relief.

_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
podeaua, sudata, data cu grund si mastic pensulabil de ei.

dacia 1300-1971 podeaua, sudata, data grund mastic pensulabil ei.

34.3KB

Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
aripa dreapta spate, mai trebuie putin chit

dacia 1300-1971 aripa dreapta spate, mai trebuie putin chit

17.4KB


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
si fusta fata, aici dupa mine mai trebuia trasa putin, oricum e ok, o sa dau putin chit.

dacia 1300-1971 fusta fata, aici dupa mine mai trebuia trasa putin, oricum ok, dau putin chit.

28.8KB


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
inainte de reparati

dacia 1300-1971 inainte reparati

27.8KB


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
cum arata podeaua inainte s-o repar, au decupat toate bucatile bolnave, chiar au vrut sa-mi le dea, da le-am zis ca nu am ce face cu ele...

dacia 1300-1971 cum arata podeaua inainte s-o repar, decupat toate bucatile bolnave, chiar vrut

36KB

Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
pasla dintre cabina si motor e terminata, regret ca nu am oprito de la aia albastra, aia era inca buna, asta e, sa vedem unde oi gasi alta, banuiesc ca ori remat ori dezmembrari, sunt sanse sa fie si pe break-ul ala abandonat de langa a mea, ala e din 98, da avand bord CN, e foarte greu de scos, o sa caut la remat pana la urma...

dacia 1300-1971 pasla dintre cabina motor terminata, regret oprito aia albastra, aia era inca buna,

32KB

Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Aveti o pasla ca aia care de mai sus?, as dori sa vad si eu cum arat cand era intreaga si cat de mare era.

Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Am gasit o poza, e foarte mare fata de ce am scos eu, a mea era praf



Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Cam asa arata polita de sub vord, sa pastrat destul de bine...







_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Maine trebuie sa dau grundul pe podea la interior si la exterior, iar marti cu mastic pensulabil, urmand miercuri sa dau cu vopsea.

_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Aveti idee, masticul pensulabil se diluiaza cu ceva?

_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Nu se dilueaza cu nimic, si se da numai pe la imbinari (de fabrica, sau pe unde s-au sudat). Spor la treaba 

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
mersi, as curata antifonu ala  gri dat de ei, l-au dat direct pe tabla, as da grund sau sa iau zinc? dupa care mastic si vopsea.

Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Am fost la Lizeanu si am cumparat grund de care am mai avut, spray cu zinc si ceara, aveti idee cum se da ceara asta?





Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Astept raspuns la ceara!

In seara asta am curatat peste tot unde au sudat plus fusta fata  si am dat Fertan, urmeaza sa stea 48 de ore, sa spal Fertanu si sa dau cu Zinc, o sa mai fac si poze pe parcurs.

Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Am facut o traducere cu google, din ce am inteles se poate aplica cu o pensula sau cu pistolul si se poate dilua, dar nu precizeaza cu ce anume se poate dilua, nu precizeaza daca trebuie sa degreszi suprafata inainte s-o aplici si nu precizeaza daca trebuie incalzita, vreau s-o dau pe podea la interior, daca dau vaselina, miroase urat.

Cam asta ar fi traducerea, poate intelege careva mai bine, eu nu am folosit pana acum ceara si nu am gasit alt produs, doar pe acesta il aveau.

"Pregătirea pentru protecţia la coroziune a suprafeţelor interioare ale corpurilor metalice în secţiuni închise ar fi uşile, praguri, ramele ferestrelor, etc în autovehicule. Injecţie Blachogum este un preparat rezistent la toate tipurile de coroziune. Nu afectează stratul de lac, are buna penetrare, de apă şi umiditate deplasează.Măsura se aplică cu o pensula pentru şterge locul articulatiilor corpului.Agentul loc închis şi inaccesibil poate fi injectat în orificiile cu pistol cu ​​aer tehnologic în bar presiune 4-5. Arma ar trebui să ofere un flux de lung, îngust de bine-spray conservant.Precizia de wozpylania prevede ceaţă produs ieşirea din toate fisurilor adiacente gaura.Produsul poate fi dizolvat sau extracţie luncă diluant."


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Cu ce as putea sa lipesc vinilin pe carton, oare merge aracet sau prelandez?

_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
bond 007
Membru Senior

Din: Slatina
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 312
Victor incearca cu prenandez.Dar sa ai grija dupa ce dai cu prenandez sa-l intizi bine vinilinul sa nu faca cute.

_______________________________________
Pasionat dupa masini vechi

pus acum 12 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Eu am folosit pren-adez si s-a lipit ok. 

_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Multumesc de sfaturi, azi am dat fusta fata si locurile sudate cu zinc si grund, mai dau si maine o mana de grund si poimaine vreau sa dau masticul pensulabil, pentru saptamana care vine mi-am propus sa dau cu grund podeaua spate si compartimentul de la calorifer.

_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Am gasit o solutie pentru textile de la Bison care pare foarte buna, deja sunt lipite, maile o sa le decupez si o sa pun poze cu ele

_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
sunt gata

dacia 1300-1971 sunt gata

35.8KB


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Ai talent la bricolat Victor! 
Felicitari si spor la treaba!


pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Mersi, azi am dat grund pe toata podeaua fata, 3 straturi si am regrunduit fusta fata, podeaua pe dedesupt si capetele de prag, pentru maine mi-am propus sa spal podeaua spate de vaselina si compartimentul caloriferului si sa le grunduiesc urmand saptamana care vine sa dau mastic-ul pensulabil, mi-am facut o lista  cu tot ce trebuie sa fac ca sa-mi fie mai usor, cum fac ceva tai de pe lista 

_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Cam asa arata podeaua spate anul trecut prin martie, pe stanga era perfecta, pe dreapta a avut cateva pete de rgina care le-am curatat si am dat vaselina, as fi lasat asa, da zic ca mai bine dau eu un 2-3 straturi proaspete de grund si peste ceara, vaselina aia cam pute si am inteles ca daca se intareste nu prea mai e buna...

















Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Nu se poate curata podeaua spate bine pana nu scot sanierul, intrebarea e cum sa le scot?, suruburile nu se misca deloc, sunt blocate, ma gandesc sa curat cu bormasina surubul pe dedesubt, dupa care sa dau cu WD 40, dar nici asa nu stiu daca o sa reusesc

_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

victor 007 a scris:

Nu se poate curata podeaua spate bine pana nu scot sanierul, intrebarea e cum sa le scot?, suruburile nu se misca deloc, sunt blocate, ma gandesc sa curat cu bormasina surubul pe dedesubt, dupa care sa dau cu WD 40, dar nici asa nu stiu daca o sa reusesc

E simplu. Dai gaura prin surubiri sau le smulgi.
Daca sunt foarte ruginite, nu ai cum sa le scoti.
Apoi lasi gaura si pui suruburinnoi si piulita dedesubt.

Eventual poti incerca sa le incalzesti cu flacara, de sub masina, numai sa nu dai foc la izolatie.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Mi-e teama cu foc, nu stiu daca merg smulse , sa nu stric sanierul, sa vedem ce oi face, e un chin pana o sa le scot...

Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
alex-mun
Membru Senior

Din: Constanta
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1929
Ungele cum ti-am zis eu, si usurel o sa-si dea drumul. Eu la a mea tot asa am avut si le-am uns o saptamana la rand si tot le incercam si pana la urma cedeaza 

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
o sa incerc

_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581

victor 007 a scris:

Nu se poate curata podeaua spate bine pana nu scot sanierul, intrebarea e cum sa le scot?, suruburile nu se misca deloc, sunt blocate, ma gandesc sa curat cu bormasina surubul pe dedesubt, dupa care sa dau cu WD 40, dar nici asa nu stiu daca o sa reusesc

Nasol cu suruburile intepenite,cu cap de surubelnita.
Eu le-am scos cu flacara,cu autogenul.Alta solutie nu am avut.Mizeriile antidegripante gen WD sunt pish.Nu poti sa-l pulverizezi,nu penetreaza canalele filetului.
Sau poti folosi device-uri profesionale,gen surubelnite mecanice cu clicket.Am vazut una la Ed China,pe Discovery.A demontat suruburile intepenite tip TORX ale balamalelor unui hayon de VW dubitza.
Practic,aplici lovituri puternice in capul surubelnitei cu un ciocan.Aceasta,la randul ei,prin intermediul mecanismului intern cu clicket,executa o rotatie laterala,actionand asupra surubului intepenit.

Modificat de deceneu32 (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
alex-mun
Membru Senior

Din: Constanta
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1929
Si daca in timp ce aplici lovituri se reteaza capul surubului??  =D  Sa vezi atunci ce frumos este. Tre sa dai gaura , sa sfarami practic surubul, care si el este nitelus la randul sau otelit ,  si te chinuie ceva ceva pana dai gaurica . Dupa mine, eu am aplicat metoda ungerii si lichid de frana, WD 40, tot ce pica, ca timp de o saptamana , si intr-un final si-au dat drumul, si nu am dat cald cu autogenul. Acum , ce sa zic, fiecare face cum doreste, aici ne impartasim niste pareri si niste sfaturi, nu e nimic obligatoriu de urmat   

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

alex-mun a scris:

Si daca in timp ce aplici lovituri se reteaza capul surubului??  =D  Sa vezi atunci ce frumos este. Tre sa dai gaura , sa sfarami practic surubul, care si el este nitelus la randul sau otelit ,  si te chinuie ceva ceva pana dai gaurica . Dupa mine, eu am aplicat metoda ungerii si lichid de frana, WD 40, tot ce pica, ca timp de o saptamana , si intr-un final si-au dat drumul, si nu am dat cald cu autogenul. Acum , ce sa zic, fiecare face cum doreste, aici ne impartasim niste pareri si niste sfaturi, nu e nimic obligatoriu de urmat   

Singura solutie esre incalzirea surubului pana se inroseste, apoi lasi sa se raceasca si dupa aia pui lichid de frana pe el, lasi o noapte, si a doua zi isi da drumul.
Sau fa asa cum am facut eu la r15, le-am taiat cu bucata de podea, apoi am sudat alta bucata si alt surub nou.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564

Misu de Cluj a scris:


Sau fa asa cum am facut eu la r15, le-am taiat cu bucata de podea, apoi am sudat alta bucata si alt surub nou.




pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Am tot incercat aseara si am renuntat, pur si simplu nu se clintesc din loc, nici macar batute, am ridicat covorasul ala la masxim si am curatat bine de tot podeaua, dupa care am dat-o cu Fertan, m-am uitat cat am putut pe sub  partea de sub scaun si nu se vede deloc rugina, deja m-am apucat si de compartimentul de la calorifer, sper maine sa dau grundul si sa incep si cu masticul.

Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
Lasa-le,asa,Victore!

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
am terminat interiorul, am aplicat masticul peste tot, maine ma ocup sa reglez aripile fata, sa vedem ce reusesc si saptamana care vine urmeaza sa aplic ceara.

dacia 1300-1971 terminat aplicat masticul peste tot, maine ocup reglez aripile fata, vedem reusesc

23.3KB

Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
podea fata

dacia 1300-1971 podea fata

17.2KB


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658


dacia 1300-1971

31.9KB


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
compartiment calorifer

dacia 1300-1971 calorifer

22.5KB


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Apropo, daca azi am vopsit compartimentul calorifer, are ceva daca aplic ceara sambata, poate afecta cu ceva  vopseaua?, sunt sanse sa miroasa urat la iarna cand oi porni caldura, daca o dau langa calorifer?

Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Desi e cald afara eu cred ca e bine sa o lasi sa se usuce 100% si apoi sa continui lucrarile. Profita de vremea calda de afara!   

pus acum 12 ani
   
alex-mun
Membru Senior

Din: Constanta
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1929
Pe partea dreapta la dublura de prag e acoperita gaura pe unde bagi ulei in prag, trebuie sa-i dai alta daca pui ceva in el 

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Da am observat ca au astupato, eu stiu ca bunicamiu il turna pe la gaura de sus, pe unde strangi balamalele la usa

_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Acum cateva zile mi sa stricat broasca de la capota, s-au spart plasticele din ea, m-am dus si am cumparat doua plastice noi, dar fiind caltatea slaba a doua zi plasticu negru sa fisurat, broasca noua am inteles ca se gaseste chinezeasca la 15 ron, majoritatea zic ca e de uzina ca sa te fraiereasca, poloneza la 30 ron, seamana cu originalu, dar nu stiu cat de buna e si uamt la 60 ron, dar sunt cam proaste, am vazut una in magazin deja rupta, voi ce-mi recomandati?

Asta e broasca ei originala

dacia 1300-1971 acum cateva zile stricat broasca capota, s-au spart plasticele din ea, m-am dus

32.4KB

Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
poza 2

dacia 1300-1971 poza

29.8KB


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
si cum arata cand am scoso

dacia 1300-1971 cum arata cand scoso

50.2KB


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Astea noi nu tin, ca-s din plastic moale si se rup foarte repede.
Si eu am patit la fel, dar am luat ala din dezmembrari.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
ok, deci trebuie sa fac rost de una veche, sper sa dea astia drumu la programu rabla cat mai repede, ca mie ca daca ma duc acum la remat nu mai gasesc nimic.

_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Si eu am patit la o masina la fel ca si tine Victor. Solutia, dupa ce am cumparat vreo 2 inchizatori noi, tot una din dezmembrari am luat!

pus acum 12 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1923
este 5 lei in Remat si poti gasi una de pana in 78 si putin folosita

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
in remat ar fi super, da nu cred ca mai exista vre-o masina, asta toamna cand sa terminat programul rabla era pustiu

Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Masina a fost data cu ceara la interior, a fost curatata perfect pe dedesupt, grunduita si vopsita, luna asta urmeaza o sa montez aripile definitiv, iar pe la sfarsitul lui septembrie sper sa ajunga la vopsit   

dacia 1300-1971 masina fost data ceara interior, fost curatata perfect dedesupt, grunduita vopsita,

33KB

Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
spatele

dacia 1300-1971 spatele

28KB


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
A iesit o treaba adevarata Victor! Pacat ca nu te poti bucura de ea acum cand e cald si frumos afara...sa te plimbi cu ea. Dar cand va fi complet gata sunt convins ca bucuria de a te plimba cu ea va fi si mai mare. Nu-i asa? Bafta multa Victor!   

pus acum 12 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672
Bravo Victor ! Vad ca te ti de treaba !  Asa mai incet dar incet , incet faci treaba buna !    Multa bafta sa ai ! Ai o masina foarte frumoasa sper sa fie si mai frumoasa cand o sa fie gata ! 

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Multumesc pentru aprecieri, da, va fi o placere mare sa ma plimb cu ea si so vad odata albasta, dupa 2 ani jumate de asteptare 

_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Am si eu o intrebare la voi, la 1310 cu ce anume as putea sa scot urmele de vopsea lasate de "Neatenti" pe usile din stanga si aripa stanga spate, am toate culorile posibile, am polisat si am dat ceara , dar degeaba, nu ies, e gri metalizat inchis, masina are 12 ani si inca nu a fost revopsita, din pacate 10 ani a stat fara prelata...

dacia 1300-1971 intrebare voi, 1310 anume putea scot urmele vopsea lasate usile din stanga aripa

47.2KB

Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Incearca s-o freci cu o carpa moale inmuiata in nitrodiluant.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253

Misu de Cluj a scris:

Incearca s-o freci cu o carpa moale inmuiata in nitrodiluant.

Acelasi sfat l-as fi dat si eu, dar mi-a luat-o Misu inainte! Asteptam rezultatul Victor!


pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Va multumesc mult de sfat , o sa incerc luni.

_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

victor 007 a scris:

Va multumesc mult de sfat , o sa incerc luni.

Numai sa nu-l freci prea tare, sa nu se duca stratul de lac.
Freaca-l asa cu masura.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Trebuie sa lucrezi foarte rapid cu nitrodiluantul ca sa nu se dizolve si vopseua masinii.
-Nu umezi foarte mult carpa.
-Sterge repede urma de vopsea nedorita dupa care,foarte rapid sterge cu o carpa uscata,de preferat dintr-un matrial moale,absorbant.


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 12 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564

victor 007 a scris:

Am si eu o intrebare la voi, la 1310 cu ce anume as putea sa scot urmele de vopsea lasate de "Neatenti" pe usile din stanga si aripa stanga spate, am toate culorile posibile, am polisat si am dat ceara , dar degeaba, nu ies, e gri metalizat inchis, masina are 12 ani si inca nu a fost revopsita, din pacate 10 ani a stat fara prelata...


Nu recomand nitrodiluantul pentru ca daca nu-l stergi cu simt de raspundere "lucreaza" si asupra vopselei. Poti folosi cu incredere putina pasta de polisat pusa pe o textila si frecat putin locul respectiv. Periodic fac operatiunea asta pentru a indeparta si zgarieturile superficiale.


pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Va multumesc pentru sfaturi, sa vad ce reusesc maine.

_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Am reusit sa scot petele, din pacate unde se vede alb a sarit vopseaua, atata de tare au dat cu usile, oare daca folosesc un polis inchis la culoare oi putea sa acopar unde a sarit vopseaua?, masina are numai 34.000 km, fabricata in 2000, stiu ca locu ei nu e aici, da sa stiti ca modelu asta va disparea destul de rapid, deja foarte multe sunt pline de rugina, babuta sta si asteapta pana o sa am bani sa fie vopsita, in seara asta am aerisito.

Banuiesc ca ati obsrvat putinele piese de 1300 puse pe ea (nuca schimbator, plastice cromate usi, am si scrumiere cromate de 1300, stema cu vulturas, buson rezervor, etc.)

Masina a fost polisata si ceruita, i-am dat pe toate plasticele cu solutie de cauciuc, stopurile spate le-am spalat sus si le-am polisat ca sa redau efectul de masina noua, in interior am aspirato, maine trebuie sa ajung cu ea la itp, sper sal ia, am verificat tot si nu am gasit probleme, acum sa vad ce parere au si cei de la itp.






















Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Chiar daca masina e mult mai recenta trebuie sa recunoastem ca la baza e tot 1300. Imi place tare mult Dacia 1310 si se vede cat de multa grija ai si de aceasta masina.Felicitari Victor!
P.S Bafta multa la ITP! Asteptam verdictul...

Modificat de Liviu-Florin (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Mersi, da asa e, are destule piese care se potrivesc de la 1300, am prima generatie de 1300 si ultima de 1310

Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
A luat itp-ul din prima, mi-a zis doar de cauciucuri sa le schimb macar pe fata ca sunt cam coapte, doar au 12 ani si mai sunt si Montana, in rest nu a gasit nimic la ea.

_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Pe la urma o faci albastra pe cea gri?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Da, cu siguranta Misu...de mult timp isi doreste masina albastra! Eu stiu de la Victor de foarte mult timp cat de mult isi doreste sa o faca albastra, asa cum a fost cealalta(irecuperabila) care a avut-o Victor.

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Liviu-Florin a scris:

Da, cu siguranta Misu...de mult timp isi doreste masina albastra! Eu stiu de la Victor de foarte mult timp cat de mult isi doreste sa o faca albastra, asa cum a fost cealalta(irecuperabila) care a avut-o Victor.

Doar cu precizarea ca "irecuperabila" era "recuperabila", dar asta este


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Da, Albastra o fac, eu la asta am dat pentru 2 captele de prag, podea si indreptat 300 ron, imagineazati la aia, lonjeron complet, aripa spate stanga, pasaj aripa dreapta, toata tabla in portbagaj, podea spate, stalpi erau gauriti de la usile spate, tabla dintre compartiment motor si cabina gaurita, costa enorm ca s-o mai fac si era nasol ca era si recarosata in 84, e mai bine ca am salvato pe asta si am pus tot ce am avut bun de pe aia

O sa arate exact ca "Raposata", Albastru Cobalt 665, am renuntat sa fac vopsea la comanda, e si mai scumpa si nici nu stiu ce iese, poate ma trezesc cu violet sau alta nuanta ciudata



Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Daca era recarosata, atunci clar canu merita, daca era si coapta.
E frumoasa culoarea asta albastra.
Albastrul ala inchis de la Logan nu-i bun?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
E diferita nuanta si e ceva mai deschisa decat asta, ala de pe Logan e Albastru Marin.

Povestea fostei masini e urmatoarea, cumparata in 1980 de la Ministerul de Interne(ar fi fost una din masinile care la deservit pe doctorul lui Ceausescu), fabricata la sfarsitul lui 73, nu o cumpara nimeni din cauza ca avea aripa dreapta fata infundata, masina era sigilata, avea setul motor schimbat, a revopsit-o in 81 in fata casei si la prins ploaia, il deranja culoarea, stiau toti ca lucra in politie, in 1982 a lovito rau pe stanga fata, in 1983 a revopsit-o din nou rosu 25, iar in 1984 cand sa schimbe uleiul, pe elevator a inceput sa crape si sa se indoare, avand casco, a platit pe cineva sa i-o bage intr-un stalp, a cumparat caroseria asta care data de prin 80, care mai mult ca sigur era compromisa de rugina, caroserie simpla, fara usi, capote etc, au completato cu toate gunoaiele lovite din service, doar usile pe stanga s-au putut salva, a fost vopsita Albastru Egipt, cum erau masinile directorilor din aceea perioada, in 1992 deja avea probleme mari cu rugina, in podeaua spate intra piciorul,  a sudat la ea ce sa putut si a dat-o cu ulei ars pe dedesubt dupa care a bagat-o pe drum de tara, in 1994 a fost lovita de unchiul meu in fata, din 2000 cand sa cumparat 1310 pana in 2003 cand a fost furata timp de o luna 1310-le, gasita intrega (mare noroc), decazuse rau, atunci a fost vopsita la jumatate afara la minus 10 grade si i sa reparat motorul, in 2005 a fost revopsita complet Albastru Cobalt 665, negasind acel Albastru Egipt, in 2006 iar a fost lovita in fata si s-au inlocuit contraaripile si fusta fata, din 2006 pana in 2008 s-au pus toate piesele originale pe ea, de o facusem sa arate bine, in 2008 am realizat ca nu am ce reconditiona de ea, era prea coapta, doar pragurile erau salvabile si am decis sa caut alta, in mare cam asta ar fi povestea ei, a rezistat fix 30 ani in familie, 4 ani fosta caroserie si 26 actuala, bunicul meu a plans cand am dat-o la remat si acum plange cand se gandeste la ea, dar daca o s-o vada pe asta aceeasi culoare, cred ca o sal motiveze si nu numai pe el, ci pe toti care am tinut la aceea masina.

Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
1983


2000



2003



2005



2008



_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

victor 007 a scris:

Am reusit sa scot petele, din pacate unde se vede alb a sarit vopseaua, atata de tare au dat cu usile, oare daca folosesc un polis inchis la culoare oi putea sa acopar unde a sarit vopseaua?


Iei frumos un spray metalizat de culoare asemanatoare, dar nu dai cu spray pe caroserie.
Suflii in capacul sprayului,  apoi iei o pensula mica cu care iei cate o picatura din capac si o pui in locul unde este sarita vopseaua.
Apooi dupa ce se usuca, poti s-o si polishezi.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
mersi de sfat!

_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Care va pricepeti, pe jante la 1310 superbalon, se pot pune anvelope 155-80-13 ?, am doua All Season si cum cu "baba" nu merg iarna, ma gandeam ca la 1310 sunt tocmai bune pe fata, ce parere aveti, ea original are 165-70-13 montana , care sunt mega coapte, au 12 ani, dar chiar daca merg montate,  este voie? este legal?, in talon nu apare decat 165-70-r13.

Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

victor 007 a scris:

Care va pricepeti, pe jante la 1310 superbalon, se pot pune anvelope 155-80-13 ?, am doua All Season si cum cu "baba" nu merg iarna, ma gandeam ca la 1310 sunt tocmai bune pe fata, ce parere aveti, ea original are 165-70-13 montana , care sunt mega coapte, au 12 ani, dar chiar daca merg montate,  este voie? este legal?, in talon nu apare decat 165-70-r13.


Nu prea e legal, dar in taloanele de tip nou, nu e trecut dimensiunile la anvelope.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
marian_6963
Membru Senior

Din: Tarnaveni/MS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1157
Legal nu este, ca solutie de urgenta pana iti procuri altele merg montate dar pe axa spate. Pe axa fata iti va da eroare la vitezometru si nu stiu directia cum va merge cu ele. Oricum la ITP trebuie sa pui ce ai scris in CIV, eventual imprumutate de undeva.

_______________________________________
Imi plac masinile, dar viata mea si tot ce e bun in viata asta scurta se reduce la cei doi copii ai mei! Nimic nu se compara cu ei!

pus acum 12 ani
   
victor 007
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1658
Din pacate talonul este vechi...
it-ul l-am luat, am scris mai sus, nu de itp e vorba, ma gandeam ca le am si las fi scutit pe bunicamiu sa cumpere altele noi, cu cele actuale, nu pot pleca la drum lung, la cat de coapte sunt, pot oricand sa faca explozie  (desi nu sunt cu camera)

Modificat de victor 007 (acum 12 ani)


_______________________________________
Urmeaza-ti Pasiunea

pus acum 12 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Sincer eu nu va inteleg... va bateti capu' pt  o chestie minora.... macar de erau jante mai mari (14", 15" sau mai late, gume mai late ( de la 185 in sus) da asa ?! Pt o diferenta asa de minora trebuie sa fie tare pornit sau dobitoc inspectorul de la RAR sa te amendeze pt asa ceva. Cunosc oameni care au in talon jante pe 13"/14", ei umbla cu jante pe 15"/16"/17" gume 195/205/215 de ani de zile si nu au avut nici o problema !

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 12 ani
   
marian_6963
Membru Senior

Din: Tarnaveni/MS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1157
Victor pentru ca sa verifici daca merg acele anvelope se gasesc pe net diverse site-uri pentru calculul compatibilitatii. De exemplu eu il stiu pe asta:  .

Modificat de marian_6963 (acum 12 ani)


_______________________________________
Imi plac masinile, dar viata mea si tot ce e bun in viata asta scurta se reduce la cei doi copii ai mei! Nimic nu se compara cu ei!

pus acum 12 ani
   
Pagini: 1 ... 2 3 4 5 6 7 8  

Mergi la