victor 007
Membru Senior
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
|
|
Misu de Cluj a scris:
victor 007 a scris:
Eu ador Solex-ul, pornire cum ai cu Solex-ul sau forta care o ai cu Solex-ul nu o s-o ai niciodata cu Carfil-ul si cu un reglaj bun poti scoate un consum de 7 %, eu timp de doi ani nu am avut probleme cu Solexul, de abia anul asta mi sa dereglat, era foarte murdar, acum e ca nou  |
Incearca Weber 32 DIR de 12 TS si mai vorbim!  |
Cu siguranta Weber 32 Dir de 12 TS e mai bun decat Solex-ul, dar cum spune si Poul, trebuie inlocuita galeria si daca tot sar face aceasta modificare, ii trebuie si axa cu came de TS, ca sa fie tot meniul complet, dar deja vorbim de modificari si nu prea isi au rostul, eu comparasem Solex-ul cu banalul Carfil, care ca si marime e pe jumatate cat Solex-ul, sincer dupa ce am pus Carfilul pe masina in primavara dupa ce m-am intors de la Brasov, mi se parea ciudat fata de Solex, e prea mic, prea simplu, prea banal...
Pornire iarna cu Carfil - Dai cateva sprituri, tragi socul, dai sa pornesti, cu socul tras si tot se opreste daca nu o ti din acceleratie, nicidecum nu poti sa pleci instantaneu de pe loc, posibil pleci in suturi.
Pornire cu Solex - Tragi socul, porneste instantaneu, reduci la jumate, nu da sa se opreasca deloc si poti pleca cu ea fara probleme, dupa ce bagi socul de tot in interior pe functie ce se incalzeste va scadea turatia motorului.
O alta diferenta consta in forta motorului, simti ca are viata in ea fata de Carfil.
Pana si pornirea la cald este mult mai usoara fata de Carfil (doar apesi putin acceleratia si o ia instanataneu), fata de Carfil la care ti cheia 2-3 secunde pana o ia.
Orice Carfil nepornit o saptamana, daca nu dai la coada nu o mai ia, se evapora benzina din camera, avand si camera mica, Solex-ul porneste si dupa doua, trei saptamani fara sa dai la coada.
Eu si vara pornesc cu socul, cum scrie si la carte, chiar daca multi spun ca nu ar fi necesar acest lucru.
Marele dezavantaj la Solex este arderea incompleta in caz ca nu e reglat bine si consumul ridicat de benzina, dar asta se rezolva cu o reglare la banc.
Am un vecin care are toate aparatele necesare reglari carburatoarelor, idem cu ce au si cei de la banc(cel putin asa se lauda), totul e sal conving sa mil regleze, chiar ar putea face o mica afacere din asa ceva 
In 2007 mi sa pus pata pe Solex, am studiat si restudiat, am strans toate materialele posibile ca sa inteleg cum se regleaza, cum se demonteaza si cum functioneaza, multumesc si lui Deceneu ca ma ajutat la vremea respectiva sa inteleg despre ce e vorba si cum se regleaza, am si acum conversatia de pe messenger si toate pozele.
Modificat de victor 007 (acum 11 ani)
_______________________________________ Urmeaza-ti Pasiunea
|
|