CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
Dacia 1300, septembrie 1971, masina a fost cumparata acum un an, dupa ce am fost nevoit sa renunt la fosta masina, care avea probleme grave la tablarie, mai multe informati si poze aveti aici.
bogdann2001
Membru Senior Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748
frumoasa masina.
_______________________________________ Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
pus acum 13 ani
gavrisan lucian
Moderator Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 860
Super frumoasa masina,sa ai noroc de ea!
pus acum 13 ani
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
sk100it
Membru Senior Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
nu cumva erai sambata sau duminica pe strada lunca siretului?am vazut o masina cam ca a ta,si si am dat doua flash-uri,iar proprietarul m-a salutat si el.eu eram cu o skoda alba,pbu-ul.
pus acum 13 ani
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
Nu am iesit cu ea in weekend, joi si vineri am fost cu ea pana la Carrefoures Vitan si ieri pana in Otopeni. Mie culoarea nu-mi place deloc, nu atrage atentie, de pilda ieri, am traversat Bucurestiul de la sud la nord si nu a atras privirile nimanui, fosta masina fiind inchisa, chiar daca la tabla nu statea bine, daca era lustruita, toti se uitau la ea.
sorin100
Membru Senior Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675
eu zic sa nu o vopsesti,las.o cum a facut.o fabrica,dak vrei sa fie unica si originala,lasa culoare originala, obijnuiestete cu ea,asa e toate lumea la inceput cu cloarea,pana se obijnuieste!
_______________________________________ m461 '74 under construction 2x dacia 1100 1300 '71 epoca gaz 69A
pus acum 13 ani
Sutica
Membru Senior Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672
Mie personal imi place mai mult gri 81 decat albastru asta Daca vrei so vopsesti alta culoare fao verde 57 sau albastru 68 ca astea erau in paleta originala daca o vopsesti culoarea aia nu o mai poti atesta
pus acum 13 ani
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
Se pote atesta orice culoare, totu e sa nu fie metalizata, si revin la idee, nu-mi place deloc culoarea asta, acel albastru inchis, e o culoare destul de veche, a fost folosita pe Skoda, Fiat, Volga si multe altele, pe renault in 73.
sk100it
Membru Senior Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
din ce vad eu e albastru marine.dacia mea este albastru marine.e frumos,ce-i drept,dar orice,repet price urma de praf sau zgarietura se vede pe ea.acum,fiecare face ce doreste cu lucrul lui
pus acum 13 ani
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
Albastru Marine, din ce stiu eu, e mult mai deschis, la noi pe vremuri se numea Albastru Egipt, la francezi Bleu Fonce 460, am avut masina asa multi ani, din pacate ultima data cand am vopsito, nu am mai gasit culoarea respectiva si am facute ceva usor mai deschis, da mult mai inchis decat Albastru Marin, Albastru Cobalt 665.
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
Ce ai postat tu, sunt culori asemanatoare intre ele dar in realitate sunt nuante diferite! Si mie imi place indigoul asta mai mult decat griul!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 13 ani
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
Da stiu, e foarte greu de abtinut aceea culoare, noroc ca eu am o monstra si o sa incerc so fac dupa aia, ca sa fac rost dupa vechiu cod, Bleu Fonce 460 e cam greu.
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
Pai si Loganul are o culoare asemanatoare!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 13 ani
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
E mai deschis putin, oricum cand va fi sa fac vopseaua o sa duc grila, unde am o bucata cu vopseaua din 84, acel Albastru Egipt, fac 100 de grame si vopsesc ceva, sa vad cum iese, daca nu iese ce vreau eu o so fac tot Albastru Cobalt 665.
knx
Membru Senior Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Frumos ! Ai revopsit-o ?
La masinuta mea (Lada), dupa multe cautari, am descoperit codul de culoare la Standox, dupa un catalog de nuante Lada, ce e drept, de modele mai noi. Insa se pare ca aceasta culoare a fost folosita si pe modelele '93-98', codul ei e AH421 Blau. In realitate e mai inchisa decat in poza de mai sus
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
pus acum 13 ani
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
Nu am revopsito, am facut doua trucaje in Photoshop, sa vad cum o sa arate in viitor , in primavara sper sa ma apuc de vopsit, deocamdata din cand in cand ii mai dau un polis ca se matuieste destul de repede, mersi pentru cod.
In restu pozelor se pot vedea micile modificari facute de la ultima postare si pana azi, printre ele mocheta neagra la luneta, 2 boxe cu difuzoare noi si aparatu de radio mutat jos, capace ozn, centuri retractabile, becuri albe, fisele originale etc...
daniel93
Membru Senior Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
Cat de frumos arata... Am sa caut si eu prelata pentru 1300, ca se tot reazama vecinii de ea, ii pun prelata si o ung din loc in loc cu vaselina, sa se invete minte
Modificat de daniel93 (acum 13 ani)
_______________________________________ Dacia 1300 Dacia 1310 TLX Mobra 50 Super
pus acum 13 ani
YoKoMy
Reporter de teren Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Foarte frumoasa masinuta ! Sa o stapanesti sanatos !
_______________________________________ Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.
pus acum 13 ani
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
Am reconditionat si aeroterma de la caldura, e Ducellier, era murdara rau de ulei si praf, avea un zgomot urat la pornire si un magnet dezlipit, cam asa arata si merge dupa toata munca depusa, maine o so pun la loc.
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
Este Ducellier? Nu Sofica? Cand o pui la loc etanseaza-l bine cu mastic sa nu intre apa pe acolo intre imbinari.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 13 ani
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
Caloriferul este Sofica, aeroterma este Ducellier, seamana cu motorasu de la stergatori, numai ca este mai mic, o sa etansez bine de tot cu mastic, ca sa nu ploua in ea.
Motreanu Sorin
Membru Senior Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 707
victor 007 a scris:
[.....] o sa etansez bine de tot cu mastic, ca sa nu ploua in ea.
Etansarea se face ca sa nu-ti traga aer fals.Pt. a fi eficienta incalzirea (sau climatizarea cu aer proaspat a habitaclului pe timp de vara) turbina trebuie sa aspire aer doar prin gura de absorbtie.In rest n-are cum sa intre apa pe acolo
Modificat de Motreanu Sorin (acum 13 ani)
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
pus acum 13 ani
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
E adevarat ce spui, dar poate intra apa si pe acolo, stiu doua masini in care ploua pe la aeroterma, cum sa schimbat masticu nu a mai intrat apa deloc, le intra apa din cauza ca nu mai aveau buna garnitura de la grila, iar cand ploua, curgea apa direct in aeroterma, ceea ce nu e foarte bine, pun si o poza sa se inteleaga despre e garnitura este vorba!
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
Asta e garnitura! Iar daca nu e nici garnitura asta buna sau lipseste cu desavarsire si mai sunt si gaurile de scurgere cam infundate, e normal debitu de apa sa creasca si sa intre apa la aeroterma...
Motreanu Sorin
Membru Senior Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 707
De acord cu acea garnitura dar banuiam ca la tine nu-i cazul de asa ceva (masina arata foarte bine)..Daca e ok acea garnitura nu are cum sa mai intre (pe acolo).
Daca ai precizat ca ai radiator "Sofica" insemna ca deja te-ai bagat pe acolo si ai curatat scurgerile (mai ales cele laterale) din compartimentul caloriferului,depunerile de pamant si frunzele caretin umezeala pe tabla.App,fa-i aceste verificari si celeilalte....n-o neglija ca-i faina
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
pus acum 13 ani
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
La 1310-le din 2000 nu are pe unde sa intre frunze, e prea deasa grila de plastic, iar aeroterma e montata in bord, la asta din 71 ca sa nu mai intre frunze sau alte gunoaie, care pot infunda gaurile de scurgere, o sa montez pe dedesuptul grilei panza de fibra de sticla sau din aceea care folosesc zugravi, acum o ora am montat aeroterma, baga caldura la fel ca un bord de CN, garnitura aia din poza de mai sus o am, dar e foarte coapta, e rupta bucatele, am inlocuito cu purfix cauciucat de aceasi grosime.
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
victor 007 a scris:
La 1310-le din 2000 nu are pe unde sa intre frunze, e prea deasa grila de plastic, iar aeroterma e montata in bord, la asta din 71 ca sa nu mai intre frunze sau alte gunoaie, care pot infunda gaurile de scurgere, o sa montez pe dedesuptul grilei panza de fibra de sticla sau din aceea care folosesc zugravi, acum o ora am montat aeroterma, baga caldura la fel ca un bord de CN, garnitura aia din poza de mai sus o am, dar e foarte coapta, e rupta bucatele, am inlocuito cu purfix cauciucat de aceasi grosime.
Sub grlila monteaza o plasa din ala metalica ce se pun la geamuri la casa impotriva tantarilor. Si eu vreau sa pun, ca sa nu mai intre frunzele.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 13 ani
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
Aia de tantari mie teama sa nu fie prea deasa, as vrea ceva putin mai rar, o sa caut sa vad ce pot gasi.
In curand s-ar putea sa ma lase bateria si ma tenteaza sa-mi cumpar baterie de 45 Ah, fiind mai ieftina, sa va arat ce spune cartea, se precizeaza ca pentru anotimp foarte rece sunt recomandate cele de 45 Ah si pentru temperaturi calde de 40 Ah, 1310-le am cumparato cu baterie de 45 Ah, ma tinut 6 ani, nu am avut probleme cu ea, voi ce parere aveti? Inca ceva interesant in carte, apare marca bateriei.
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
Si eu am aviu de 45 amperi ceva japonez Fuji, care m-o tinut vreo 7 ani, apoi am avut Rombat tot de 45 care m-o lasat dupa 2 ani, Acuma am un Bosch silver de 65 amperi, pe care o am de aproape 4 ani si inca merge bine. Depinde cum o nimeresti, si daca nu circuli, atunci s-o incarci macar o data pe luna.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 13 ani
tavi_dacia1100
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2176
victor 007 a scris:
Aia de tantari mie teama sa nu fie prea deasa, as vrea ceva putin mai rar, o sa caut sa vad ce pot gasi.
In curand s-ar putea sa ma lase bateria si ma tenteaza sa-mi cumpar baterie de 45 Ah, fiind mai ieftina, sa va arat ce spune cartea, se precizeaza ca pentru anotimp foarte rece sunt recomandate cele de 45 Ah si pentru temperaturi calde de 40 Ah, 1310-le am cumparato cu baterie de 45 Ah, ma tinut 6 ani, nu am avut probleme cu ea, voi ce parere aveti? Inca ceva interesant in carte, apare marca bateriei.
Eu pe Dacia 1300, in toate anotimpurile, am avut baterii intre 36 si 80 de Ah si cu niciuna n-au fost probleme.
_______________________________________ COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi
pus acum 13 ani
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
Eu am o baterie Rombat care inca tinde, are 5 ani si inca una Varta tot de 5 ani care ma lasat, are curent, dar nu ii mai tine amperaju, ambele au 55 Ah. Sa vad ce pot sa iau, ma tenteaza astea de 45 Ah ca sunt mai ieftine, iar ca marca as alege Rombat, Caranda am auzit ca sunt proaste, Varta mi-a zis aia de la magazin ca sunt vechi de aia sau si ieftinit iar de Fulmen, am auzit numai lucruri bune, dar sunt prea scumpe...
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
Stiu ca Rombatu are aceea boala de a face "branza" la borne, eu am avut noroc sa cumpar masina cu bornele originale si inca sunt bune dupa 40 de ani, sa vad ce pot sa iau, m-am interesat azi, aveau Rombat 44 Ah la 180 ron, Rombat de 52 Ah la 210 ron, Rombat 55 Ah la 219 ron si Fulmen la 53 Ah la 310 ron, preturile erau cu baterie la schimb.
Ma uitam acum pe net si vad ca au Fulmen la 44 Ah la 250 ron Da oare la 44 Ah mai porneste iarna la minus 15-20 de grade?
Motreanu Sorin
Membru Senior Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 707
Uita-te si pe site la Rombat ca sunt mai multe "familii" de acumulatori si pe site ai posibilitatea sa-ti gasesti bateria potrivita. Intrii pe 'Rombat.ro" > "Produse" > "Alege bateria" si acolo selectezi tipul masinii,modelul etc si vezi ce iti recomanda. Daca vrei sa folosesti masina si iarna cauta (dupa ce vezi ce ti se potriveste) service-uri Rombat (cele care sunt autorizate sa iti verifice incarcarea pt a-ti da garantia) sau reprezentanta de la voi si intreaba-i si pe cei de acolo daca modelul ales este ok pt iarna.
In general Rombat-urie sunt baterii bune dar depinde de noroc si de modul de exploatare.Unii le lauda,altii le critica dar la fel vad ca sunt impartite parerile si in privinta celorlalte marci.Drumurile scurte si/sau rare le scad durata de viata.Eu am luat una la 60 Ah,am uns bornele cu vaselina si nu mi-a facut depuneri.
Modificat de Motreanu Sorin (acum 13 ani)
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
pus acum 13 ani
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
Pana la urma o sa comand o baterie Fulmen de 44 Ah la 255 ron.
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Pentru a evita oxidarea bornelor bateriei , eu stiu de la unchiul meu (80 ani ) ca mai demult , cind lucra el sofer , ungea bornele cu vaselina sau cu miere de albine !!! Da , miere .Eu nu am incercat pentru ca nu s-au oxidat bornele , dar daca se vor oxida incerc .
pus acum 13 ani
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
Are careva idee, daca schimb pe spate numai amortizoarele fara sa schimb arcurile, se va mai lasa usor la greutate si se va inclina la fel de rau in curbe? Am amortizoarele originale din 1971 si sunt foarte imuiate desi nu au curs...
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
victor 007 a scris:
Are careva idee, daca schimb pe spate numai amortizoarele fara sa schimb arcurile, se va mai lasa usor la greutate si se va inclina la fel de rau in curbe? Am amortizoarele originale din 1971 si sunt foarte imuiate desi nu au curs...
Eute sfatuiesc sa lasi amoritizoarele originale, si pune-i doua arcuri noi!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 13 ani
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
Acum cateva luni, am schimbat amortizorul pe dreapta fata, cel original cursese si facea un zgomot enervant, am vazut ca e diferenta dintre asta, fiind mai tare, iar cel pe stanga mult mai moale, o sa-l inlocuiesc si pe cel pe stanga ca sa nu mai fie diferenta intre ele, pe spate deocamdata raman asa cum sunt, si eu ma gandeam acum la alte arcuri pe spate, bunicamiu la fosta baba ii pusese arcuri de fata uzate din care taiase o spira jumate, asa as face si la asta, daca pun 2 persoane in spate si ceva in porbagaj, se lasa foarte rau...
Arata pe cutia amortizorului care o sa-l pun pe stanga diferenta intre unu bun si unu uzat!
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
victor 007 a scris:
Acum cateva luni, am schimbat amortizorul pe dreapta fata, cel original cursese si facea un zgomot enervant, am vazut ca e diferenta dintre asta, fiind mai tare, iar cel pe stanga mult mai moale, o sa-l inlocuiesc si pe cel pe stanga ca sa nu mai fie diferenta intre ele, pe spate deocamdata raman asa cum sunt, si eu ma gandeam acum la alte arcuri pe spate, bunicamiu la fosta baba ii pusese arcuri de fata uzate din care taiase o spira jumate, asa as face si la asta, daca pun 2 persoane in spate si ceva in porbagaj, se lasa foarte rau...
Arata pe cutia amortizorului care o sa-l pun pe stanga diferenta intre unu bun si unu uzat!
NU se schimba niciodata un singur amortizor pe punte, mai ales pe fata, nici macar de acelasi tip, pt ca apar diferentele de care ai vorbit, iar intr-o curba luata mai tare poate avea urmari neplacute, mai ales daca treci peste citeva scursuri de asfalt
pus acum 13 ani
daniel93
Membru Senior Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
victor 007 a scris:
Caranda am auzit ca sunt proaste,
Caranda am eu pe 1300 si merge ireprosabil! O am din vara lui 2008, cand am luat masina, si merge si acum impecabil, n-am circulat mult dar 2 ierni ascultam muzica cate 20-30 minute pe seara cu motorul oprit, si o porneam odata pe saptamana! O singura data s-a descarcat, iarna trecuta, am lasat-o nepornita 2 saptamani, si cu zapada pe masina... Atunci scazuse tensiunea la 6 volti, am incarcat-o 8 ore, am pus-o pe masina si de atunci n-am mai dat-o jos...
_______________________________________ Dacia 1300 Dacia 1310 TLX Mobra 50 Super
pus acum 13 ani
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
Oldman: Ai mare dreptate, trebuia sa le fi schimbat pe ambele, da neavand bani am schimbat numai unu, am fost pana la Sibiu cu ea in primavara si nu au fost probleme, dar oricum in curand il schimb si pe al doilea, sa stiu o treaba si in curand o sa ma ocup si de spate, o sa iau 2 arcuri uzate de fata din care tai o spira jumate, le dau grund si vopsea pe ele si le pun pe spate cu amortizoare noi, asa am avut si pe fosta baba si am fost multumit.
daniel93: Cu bateriile Caranda, Rombat, Varta depinde ce noroc ai cu ele, cum le nimeresti, de asta mie mie teama, daca nimeresc una nasoala, am de umblat ca sa mi-o schimbe, asa daca dau 250 ron si iau una putin mai mica ca amperaj, dar macar stiu ca ma tine 5-6 ani sigur, nu am auzit pe nimeni sa se planga de Fulmen. Bateria de pe 1310 din fabrica a fost Rombat de 45 Ah si ma tinut 6 ani, dar am avut dupa ea doua Rombat care m-au tinut maxim 2 ani jumate, acum pe 1310 am tot un Rombat, asta are 5 ani, mi sa descarcat de cateva ori, dar de fiecare data si-a revenit, oricum la primu ger ma lasa si asta...
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
Sa nu faci faza cu arcurile din fata scurtate, ca nu se aseaza bine pe suporti si-ti rupe prinderea de jos la telescop. Mai bine pune-i niste arcuri de spate de Break, ca alea-s mai lungi si-s mai tari, decat cele de berlina.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 13 ani
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
Daca nu sunt bune, pun arcuri noi de uzina pentru berlina, eu am vrut sa pun asa pentru ca scapam cu 60 ron pretu arcurilor si avusesem la fel pe fosta baba, asa pe doua arcuri noi de uzina dau 200 ron, iar arcuri de SRL nu pun, am inteles ca sunt foarte proaste, o las asa pana o sa am bani sa cumpar doua arcuri noi de uzina si doua amortizoare noi, a stat ea 40 de ani asa, poate sa mai stea un an.
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
Mai jos ai poze cu arcurile spate de la fosta masina, sa-mi arati si mie unde se rup?, le-a avut timp de 20 de ani, a schimbat arcurile fata cu unele noi, iar din alea vechi de fata a taiat o spira jumate si le-a urcat pe spate.
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
Sau mai am o idee, pe spate pun doar telescoape noi de marca monroe sau sachz, iar pe fata, iau doua arcuri din remat, iau din ele o spira sau cat e nevoie, ca sa mai las putin botu in jos, ca sa echilibrez masina si cu ocazia asta va arata mult mai frumos, putin lasata, pun o poza cu o Dacie din 70, care e lasata de fata, ca sa o echilibreze, mie unu i-mi place foarte mult cum arata, nu e lasata exagerat de mult, doar putin.
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
victor 007 a scris:
Sau mai am o idee, pe spate pun doar telescoape noi de marca monroe sau sachz, iar pe fata, iau doua arcuri din remat, iau din ele o spira sau cat e nevoie, ca sa mai las putin botu in jos, ca sa echilibrez masina si cu ocazia asta va arata mult mai frumos, putin lasata, pun o poza cu o Dacie din 70, care e lasata de fata, ca sa o echilibreze, mie unu i-mi place foarte mult cum arata, nu e lasata exagerat de mult, doar putin.
Nu o lasa prea jos! Eu am suspensii mai joase cu vreo 6 cm (fata de Dacia) la R15 si este foarte nasol, aproape la orice bordura freaca de scut sau de toba. Eu vreau s-o ridic. E tare nasol, cand o freci tot timpul! La asta pe care o fac pun direct arcuri de Dacie, sa fie mai inaltata, ca oricum is cam ruginite si coapte arcurile originale.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 13 ani
victor 007
Membru Senior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1658
Deocamdata fac masuratori si vedem, deja m-am interesat de amortizoare sachz sunt 128 ron si monroe 125 ron bucata.