CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: andreeadede Profile
| Femeie 24 ani Ilfov cauta Barbat 24 - 39 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Stie cumva cineva cum se calculeaza o astfel de toba ? Iata cateva randuri preluate de pe forumul traby.ro "Toba rezonanta se foloseste pentru marirea puterii si cuplului motorului. Se foloseste in competitii si marirea puterii este dramatica, nu cu citeva procente ci de citeva ori. Un motor de Mobra Super, de 4CP/7000 rot/min, ajungea la peste 15CP/15000 rot/min. Din pacate, fiind vorba de un dispozitiv rezonant, cresterea performntelor se realizeaza numai intr-un interval mic de turatii. In zilele noastre toate motoarele in doi timpi de competitie au astfel de tobe. Toba rezonanta a fost inventata de Walter Kaaden in DDR. Principiul ei de functionare este ilustrat mai jos: "
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 13 ani |
|
horatiu601
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
|
|
si eu as fi interesat cum se calculeaza ia uitati ce am gasit,hai un ,,injiner" de la poli sa ma ajut.Ce detalii va trebuie?
Modificat de horatiu601 (acum 13 ani)
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
|
|
pus acum 13 ani |
|
horatiu601
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
|
|
si inca ceva ExhaustCalculator2-FR.rar
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
|
|
pus acum 13 ani |
|