| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
 | Lista Forumurilor Pe Tematici | 
	
		| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login 
 POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
 
 Nu sunteti logat.
 | Nou pe simpatie: andrum94
 
 |  | Femeie 24 ani
 Galati
 cauta Barbat
 27 - 80 ani
 | 
 | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| Creez aici un topic in speranta ca voi reusi sa duc la bun sfarsit refacerea cap-coada a M-ului in vremurile astea grele cand masinilor vechi li se pun tot felul de piedici in a circula pe drumurile publice 
 
 55.2KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| Inceputul: Desfacerea si inventarul pieselor
 
 
 56.5KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| Ma asteptam sa gasesc rugina dar caroseria e dezastru, o sa fie mult de munca la ea 
 Modificat de Vlad_itz (acum 14 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| Pregatitul caroseriei pentru: taiat, sudat,lipit, vopsit, etc  
 
 58KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| Munca anevoioasa, timp nu prea, se lasa si cu febra musculara =D 
 
 59.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bughi
							Membru Senior
							  Din: Braila 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 532
						 |  | 
				
					| 
 | Vlad_itz a scris: 
 Munca anevoioasa, timp nu prea, se lasa si cu febra musculara =D
 | 
 
 
 
 Munca se uita, febra musculara trece, dar Ims-ul ramane si satisfactia la fel.
 Mult succes in continuare si mai asteptam poze
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							silviu495
							Membru Senior
							  Din: bucuresti  crangasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 1205
						 |  | 
				
					| curaj!cu ce ai decapat-o? 
 _______________________________________
 nu gasesti arma ca Prazul nici masina ca Uaz-ul
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| Merci! Perie de sarma pe flex! Merge mei greu putin dar ramane tabla ca noua 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| Putin cate putin avansez...  
 
 70.7KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bughi
							Membru Senior
							  Din: Braila 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 532
						 |  | 
				
					| Frumos tare o sa iasa, de abia astept ziua cand o sa ma apuc si eu de al meu  
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| Mersi Bughi, e mai multa munca decat ma asteptam, dar trag tare =D 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| am inceput sa montez pe sasiu 
 
 69.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							sorin100
							Membru Senior
							  Din: pitesti 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 3675
						 |  | 
				
					| superb! multa putere de munca! si timp destul sa.l termini cat mai repede sa te bucuri de el! 
 _______________________________________
 m461 '74 under construction
 2x dacia 1100
 1300 '71 epoca
 gaz 69A
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| Mersi Sorine! Intre timp am lucrat din greu la caroserie si la refacerea motorului si cutiei
 
 
 43.6KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| caroseria curatata chituit ce trebuia 
 
 41.2KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| culoarea finala  
 
 47.8KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							sorin100
							Membru Senior
							  Din: pitesti 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 3675
						 |  | 
				
					| ce culoare este,cod firma ,k este faina ma intereseaza si pe mine sa fac M-ul, nu trebuia sa pi kit k se umfla,pute.ai folosi fibra de sticla k este foarte buna!
 
 _______________________________________
 m461 '74 under construction
 2x dacia 1100
 1300 '71 epoca
 gaz 69A
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bughi
							Membru Senior
							  Din: Braila 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 532
						 |  | 
				
					| Intr-adevar foarte reusita culoarea  . Stie cineva ce cod de culoare avea bleu-ul la Ims ?  
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | Vlad_itz a scris: 
 culoarea finala
  | 
 Interesanta culoare, dar parca este mai mult gri, decat verde.
 A iesit foarte bine
  
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							sergiu.4x4
							Membru Senior
							  Din: cluj napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 309
						 |  |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| Am mai progresat, dar degeaba...... 
 
 45.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| M-am grabit saptamana trecuta sa il ansamblez in speranta ca il voi putea transcrie, dar de joi sperantele s-au naruit. dupa pornire si primii pasi(o tura pe strada)  ) concluzii: roata stanga fata curge desii e cilindru nou, motorul vibreaza cam tare in caroserie si sasiu,poate l-am strans prea tare si mi se pare tare slab ca putere fata de M cel cu brasov pe care l-am avut 
 
 30.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| Inca nu stiu ce rezervor sa ii pun,am avut unul de aro si era tare mare, am auzit ca de olcit ar merge la fix 
 
 28.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Felicitari,foarte frumos iese,un fost sef de-al meu avea un M din asta,si tin minte ca zicea ca i-a pus rezervor de Passat.Pentru ca era din plastic si nu ruginea.Sa si potrivit.  
 Modificat de dimitri (acum 13 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							zistok
							Membru Senior
							  Din: Sighisoara 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 281
						 |  | 
				
					| Frumos si  bravo  ptr. munca  enorma depusa ! 
 Culoarea e chiar misto !
 Pacata ca nu ai  reusit sa rezolvi transcrierea !
 Dar  poate se mai schimba vremurile !
 
 BAFTA !!!!
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							atti.thehun
							Membru Senior
							  Din: Mures 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 736
						 |  | 
				
					| Felicitari, arata bine masina. Dupa ce ma intorc in tara, vreau sa ma apuc si eu. Interesant ce spui despre motor. Si eu tot acest tip de motor am pe M, adica Ford 2.3 D. si sunt foarte multumit. Fuge foarte bine, 100 km/ora lejer, mai mult nu indraznesc. Pe teren accidentat i-ar mai trebui ceva culplu, dar eu zic ca daca nu faci off road extrem este de ajuns. Mentionez, ca eu am pastrat cutia originala de IMS.
 Filtrul de aer este la al meu diferit, folosesc cel original de ford.
 In pozele astea insa vad ceva modificari. Ce filtru de aer folosesti?
 
 Modificat de atti.thehun (acum 13 ani)
 
 _______________________________________
 Sometimes old it worth gold.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| 
 | dimitri a scris: 
 Felicitari,foarte frumos iese,un fost sef de-al meu avea un M din asta,si tin minte ca zicea ca i-a pus rezervor de Passat.Pentru ca era din plastic si nu ruginea.Sa si potrivit.
  | 
 
 Mersi! O sa ma duc pe la dez. sa vad ce pot gasi...
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| 
 | zistok a scris: 
 Frumos si  bravo  ptr. munca  enorma depusa !
 
 Culoarea e chiar misto !
 Pacata ca nu ai  reusit sa rezolvi transcrierea !
 Dar  poate se mai schimba vremurile !
 
 BAFTA !!!!
  | 
 
 Mersi!
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							atti.thehun
							Membru Senior
							  Din: Mures 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 736
						 |  | 
				
					| Dupa modificarea legii, nu mai e nici o graba cu transcrierea, poti munci mai "relaxat". Repet intrebarea pusa mai sus: ce filtru de aer are masina? Vreau sa schimb si eu filtrul si de aceea intreb. Multumesc anticipat. Spor la treaba in continuare.  
 _______________________________________
 Sometimes old it worth gold.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| De acum nu ma grabesc.... 
 Filtrul de aer e unul sport, conic si e pus intr-o carcasa de aluminiu, dar e destul de zgomotos, cred ca o sa trec iar la cel umed care era pe M.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							atti.thehun
							Membru Senior
							  Din: Mures 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 736
						 |  | 
				
					| Multumesc pentru raspuns, toate cele bune. 
 _______________________________________
 Sometimes old it worth gold.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| Dupa cateva sute de km parcursi(rodajul motorului) 
 Plusuri: masina e mult mai usoara cu motorul de ford care merge super si nu mai trepideaza aproape deloc,cu servodirectie e altceva
 Minusuri: FRANELE, nu reusesc nicicum sa le fac....
 
 
 46.8KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | Vlad_itz a scris: 
 Dupa cateva sute de km parcursi(rodajul motorului)
 
 Plusuri: masina e mult mai usoara cu motorul de ford care merge super si nu mai trepideaza aproape deloc,cu servodirectie e altceva
 Minusuri: FRANELE, nu reusesc nicicum sa le fac....
 | 
 
 Cu totii aveti capete patrate?
    
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							RDG
							Membru Senior
							  Din: Vaslui 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 838
						 |  | 
				
					| unii au capete patrate albe si unii au capete patrate negre?? 
 
 | Misu de Cluj a scris: 
 
 
 | Vlad_itz a scris: 
 Dupa cateva sute de km parcursi(rodajul motorului)
 
 Plusuri: masina e mult mai usoara cu motorul de ford care merge super si nu mai trepideaza aproape deloc,cu servodirectie e altceva
 Minusuri: FRANELE, nu reusesc nicicum sa le fac....
 | 
 
 Cu totii aveti capete patrate?
    | 
 
  
 _______________________________________
 in rust we trust !
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							velum
							Membru Senior
							  Din: BRAD Hunedoara    YO2 MNL 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 667
						 |  | 
				
					| Pune frane pe disc si ai rezolvat problema Discuri de suzuki
 daca vrei mai multe explicatii da un tel
 
 _______________________________________
 : Ca sa distrugi un popor, ii distrugi cartile, cultura, religia, istoria si apoi, altcineva ii va scrie alte carti, îi va da alta religie, alta cultura, îi va inventa o alta istorie...
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| 
 | Misu de Cluj a scris: 
 
 
 | Vlad_itz a scris: 
 Dupa cateva sute de km parcursi(rodajul motorului)
 
 Plusuri: masina e mult mai usoara cu motorul de ford care merge super si nu mai trepideaza aproape deloc,cu servodirectie e altceva
 Minusuri: FRANELE, nu reusesc nicicum sa le fac....
 | 
 
 Cu totii aveti capete patrate?
    | 
 
 Ati cam lipsit de la geometrie  amandoi
  sunt dreptunghiuri  
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| 
 | velum a scris: 
 Pune frane pe disc si ai rezolvat problema
 Discuri de suzuki
 daca vrei mai multe explicatii da un tel
 | 
 
 
 Ok Velu! Cand o sa am discurile te sun! Mersi!
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							AdyC
							Membru Senior
							  Din: Alexandria 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 1926
						 |  | 
				
					| 
 | Vlad_itz a scris: 
 
 
 | Misu de Cluj a scris: 
 
 
 | Vlad_itz a scris: 
 Dupa cateva sute de km parcursi(rodajul motorului)
 
 Plusuri: masina e mult mai usoara cu motorul de ford care merge super si nu mai trepideaza aproape deloc,cu servodirectie e altceva
 Minusuri: FRANELE, nu reusesc nicicum sa le fac....
 | 
 
 Cu totii aveti capete patrate?
    | 
 
 Ati cam lipsit de la geometrie  amandoi
  sunt dreptunghiuri  | 
 
 Foarte buna observatia!
  
 _______________________________________
 Dacia 1100 - 1969
 Dacia 1100 - 1971
 Dacia 1300 - 1980
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florin_cars
							Membru Senior
							  Din: Timisoara 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 2283
						 |  | 
				
					| ref la impozit, e ca la un autoturism sau de ce spui ca e mic, sau e trecut ca veh utilitar, sau ca autoturism de teren romanesc?? cat consuma cu 2.3-ul de 67cp sierra?
 
 _______________________________________
 !!!!!!!!!!!!!      URGENT:
 
 
 Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| Salutare!Era trecut la autoturism, impozitul era 840 ron pe an, relativ mic fata de cele cu motor campulung sau brasov... consumul mi s-a parut mai mic ca si la celalalt m cu motor de brasov, undeva la 8% mers normal, pe coclauri peste 10% clar
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							atti.thehun
							Membru Senior
							  Din: Mures 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 736
						 |  | 
				
					| Mda, motoarele Sierra pe M consuma 7-8 la suta, iar pe coclacuri undva intre 10 si 20- asta depinde in egala masura de marimea pantofului si adancimea noroiului in care te-ai bagat =D Eu pe tot acest tip de motor platesc mai putin de 500 roni/an. Iata ca si locuitul la tara are cateva avantaje
   A iesit foarte frumoasa masina, felicitari. Franele s-au rezolvat?
 
 Si eu m-am apucat de caroserie, la motor doar cateva garnituri trebuiesc schimbate. De n-ar fi frigul asta, as si progresa.
 
 _______________________________________
 Sometimes old it worth gold.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							OldmanMembru Senior
 
 Din: Craiova
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 815
 |  | 
				
					| Acum ceva timp am mers cu un M care avea motorul de Peugeot 2,5 turbo, de 90cp, la fel cu cel de pe ARO,  mergea incomparabil mai bine decit cel de 2,3 aspirat, care fusese mai inainte pe masina, diferentele de cuplu si putere fiind f mari, proprietarul facind modificarea datorita faptului ca pe drum de munte, 2,3 aspirat nu prea facea fata. Avusese si Brasov mai inainte, renuntase la el fiindca era prea greu si darima masina. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| 
 | atti.thehun a scris: 
 Mda, motoarele Sierra pe M consuma 7-8 la suta, iar pe coclacuri undva intre 10 si 20- asta depinde in egala masura de marimea pantofului si adancimea noroiului in care te-ai bagat =D
 Eu pe tot acest tip de motor platesc mai putin de 500 roni/an. Iata ca si locuitul la tara are cateva avantaje
   A iesit foarte frumoasa masina, felicitari. Franele s-au rezolvat?
 
 Si eu m-am apucat de caroserie, la motor doar cateva garnituri trebuiesc schimbate. De n-ar fi frigul asta, as si progresa.
 | 
 
 Salutare! Din pacate am dat-o masina si se circula cu ea. Cat despre impozit era inmatriculat la tara, dar fiecare primarie isi face sigura taxele si impozitele di cate stiu eu....
 
 
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Vlad_itz
							Membru Activ
							  Din: Cluj-Napoca/Baia-Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| 
 | Oldman a scris: 
 Acum ceva timp am mers cu un M care avea motorul de Peugeot 2,5 turbo, de 90cp, la fel cu cel de pe ARO,  mergea incomparabil mai bine decit cel de 2,3 aspirat, care fusese mai inainte pe masina, diferentele de cuplu si putere fiind f mari, proprietarul facind modificarea datorita faptului ca pe drum de munte, 2,3 aspirat nu prea facea fata. Avusese si Brasov mai inainte, renuntase la el fiindca era prea greu si darima masina.
 | 
 
 Depinde ce rapoarte avea in grupuri la cel de 2.3 D. Eu pe primul M am avut Brasov+ cutie de TV si grupuri 8/33 si tragea bine dar era foarte greoaie masina, imediat se lasa botul daca dadea de namol. De acesta cu motor 2,3 D+ cutie de M originala, grupuri 7/36 mi-a placut mai mult se simtea masina mai usoara si mergea mai bine in ture. Aveam si gume mai mici 6.5/16 ,deci eu recomand acest motor in configuratie asta pentru plimbari soft-mediu.
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  |