CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Georgiana69 pe Simpatie.ro
| Femeie 24 ani Arad cauta Barbat 24 - 47 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Cu toti stim ca, antifonarea de fabrica mai da chix cateodata, sunt probleme in special cu materialele folosite, indiferent ca-i pasla, sau membrana speciala bituminoasa. De obicei principala problema cu ele este faptul ca apar crapaturi, favorizeaza formarea condensului in "pungile" de aer ce se formeaza intre tabla podelei, care duce la o oxidare a tablei, in cateva cazuri destul de severa. O alta problema sunt materialele hidrofile (pasla, chiar si vata minerala) care cu toate ca au caracteristici bune de insonorizare, tin umezeala destul de usor, si in lipsa ventilatiei corespunzatoare, sub o mocheta cu partea inferioara ceruita, condensul poate sa persiste, sa formeze mucegai, si nu in ultimul rand sa fie mirosuri neplacute de la materialele aflate in descompunere. O sa va prezint pe scurt solutia prietenului meu Tzo, care a apelat la un insonorizant tip membrana autoadeziva, destul de performant, numit StP. Acesta poate fi denumit "fratele" mai mic al lui Dynamat, un material destul de versatil, dar din pacate inaccesibil, din punct de vedere financiar. Iata si pasii: 1. Inlaturarea izolatiei vechi (bitum/teroson / sau ce o fi). O operatiune destul de anevoioasa, se recomanda utilizarea a unei dalte speciale, pentru ca stratul de bitum e casant, astfel se poate curata mai eficient decat daca s-ar incerca diluarea.
45KB
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 13 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Urmeaza curatarea podelei completa, pasivarea ruginii de suprafata cu evipass, dat in mai multe randuri pana ce rugina e neutralizata, aplicarea unui strat destul de gros de grund protector (am vazut ca e grund pt uz naval). In cazul bunului meu prieten, binenteles ca rugina era prezenta, cu toate ca masina avea tinichigeria facuta iarna asta (schimbat aripi, praguri, refacut podea, etc) si era izolata cat de cat bine pe unde s-a lucrat.
28.2KB
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 13 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Dupa grunduire
25.3KB
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 13 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Dupa ce s-a uscat bine cele doua maini de grund, a inceput aplicarea de StP, care e autoadeziv, si trebuie presat sa se lipeasca.
59.3KB
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 13 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Pentru a se aplica calumea, si ca efectul sa fie cel asteptat trebuie pe cat se poate dezechipata masinuta in interior Munca de ocnas, stat mult pe genunchi, in pozitii extrem de incomde.
80.3KB
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 13 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Si reechipare
53.7KB
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 13 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
|
pus acum 13 ani |
|
blind
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
|
|
Peste asta mai dai un strat de vata (cel putin pe peretele antifoc) si gata cu zgomotul
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Pune-ti chedere nou la usi, ca daca intra apa intre stp-ul ala si podea, atunci peste 3-4 ani, poti sa te apuci de schimbat podeaua. Eu, in principiu is impotriva solutiilor unde poate patrunde apa intre tabla si materialul ala. Degeaba este autoadeziv ca apa tot intra acolo, daca nu ai chedere buna la geamuri si usi.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
vwtyp3variant
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
|
|
subscriu la cele zise de Misi eu de exemplu neavand chedere originale la usi, imi demolez tot interiorul odata la luna, luna jumate pt a verifica daca ii apa sau nu, si pt a usca covorul nu este o solutie ,dar pe mine nu ma deranjeaza prea tare
_______________________________________ "M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi
|
|
pus acum 13 ani |
|
blind
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
|
|
Dubleaza chederul (spre interior) cu cheder de geam termopan (esti meserias, te descurci sa il instalezi). Nu o sa mai ai parte de apa la interior
PS: Testul trebuia sa il faci lovind podeaua de jos, ca sa iti dai seama care e atenuarea de zgomot.
|
|
pus acum 13 ani |
|
Pyrex
Membru Activ
Din: Targu Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 179
|
|
Unde se poate cumpara acest StP?
|
|
pus acum 13 ani |
|