CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
papiota55
Femeie
22 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 54 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Masinile mele Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
Acesta este Zimbrul meu militar, motor L25 Campulung, 1979, 2800 km reali. Masina este in garaj langa Pitesti (traiasca batranii care pazesc curtea)

masinile mele acesta este zimbrul meu militar, motor l25 campulung, 1979, 2800 reali. masina este

57KB


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 16 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
inca o poza...

masinile mele inca poza...

48.5KB


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 16 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
batranul meu, flacau mandru!

masinile mele batranul meu, flacau mandru!

41.6KB


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 16 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
mici reglaje la carburator....il apuca nabadaile...si mai merge ca un tractor din cand in cand...

masinile mele mici reglaje apuca mai merge tractor din cand cand...

36.6KB


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 16 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
pe coclauri....unde se simte cel mai bine

masinile mele simte cel mai bine

59.8KB


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 16 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
hop si el....

masinile mele hop el....

49.3KB


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 16 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
o bere rece...meritata din plin

masinile mele bere din plin

54.5KB


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Frumos atelaj, ti-a vandut Don' George 
Parerea mea ca valoreaza mai mult, decat cele doua Bemeweuri   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
Eeeeeh, fiecare cu valorile, specializarile ei in parte

_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

membru_de_partid a scris:

Eeeeeh, fiecare cu valorile, specializarile ei in parte


Parerea, mea ca-ti lipseste un M din curtea aia, ca vad ca ai loc destul! 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
Daca as gasi unul in bani rezonabili...da, dar...7-8000 E..

_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Nu-ti trebuie atatia bani!
Iata M, la pret rezonabil:


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Faitonu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj city
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2277
frumoase agregate,si totusi,parca "zimbrul"e mai apropiat de sufletul meu..oare de ce?

pus acum 16 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
frumos IMS-ul, parca l-am mai vazut, dar nu am dat atentie...am sa sun, sa vedem ce si cum

_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 16 ani
   
nababul
Membru nou

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7
Aceeasi dilema o am si eu ca si Faitonu in legatura cu "zimbrul" si celelalte modele. Poate ca ne place ca ne face cu ochiul din cauza farului sau ca este imbracat in verde si te duce mai mult pe muntii decat pe asfalt sau poate alte si alte lucruri....

pus acum 16 ani
   
whoratiu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj- Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1269
Foarte faina masina!Am cochetat si eu cu ideea de a o lua,dar....Bine ca a ajuns pe maini bune,la cineva care chiar o vrea!S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea cat mai mult!

_______________________________________


pus acum 16 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586

Misi din Cluj a scris:


membru_de_partid a scris:

Eeeeeh, fiecare cu valorile, specializarile ei in parte


Parerea, mea ca-ti lipseste un M din curtea aia, ca vad ca ai loc destul! 



Cu putin noroc, o sa apara in curand si un M in curte tineti-mi pumnii


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 16 ani
   
whoratiu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj- Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1269
Bafta multa!!!Si cat mai repede!Se pare ca moda IMS-urilor a cam trecut ptr cei fitzosi si incep sa ajunga la cei care chiar le vor si le apreciaza!

_______________________________________


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Bafta la cumparare, numai sa te feresti de motorul de Bv ca la alea impozitul va fi "criminal" din ianuarie

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Faitonu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj city
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2277
sa vedem sa vedem...abia astept

pus acum 16 ani
   
db85amd
Membru Senior

Din: Gaesti,DB
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
sa mai dezgrop putin topicul lui catalin
am fost ieri la el la tara la un gratarel si la un pescuit si nu putea sa lipseasca o plimbare cu aro pe niste chiantzuri nenorocite unde eu care nu m-am mia dat vreoata cu asa ceva am zis ca ne rasturnam...insa e al dr&%u de stabil/flexibil aro,a fost senzatie super
poze din plimbare nu prea,ca ma tineam cu toate mainile ) de ce apucam acolo in spate pe banchete )

o poza cu mine cand priveam spre inamici printr-un binoclu din anii 30


masinile mele mai dezgrop putin topicul lui catalinam fost ieri tara gratarel pescuit putea

42.2KB


_______________________________________
BMW E12 520i,  1977
BMW E34 520i,  1995

pus acum 15 ani
   
db85amd
Membru Senior

Din: Gaesti,DB
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
poza

masinile mele poza

33.1KB


_______________________________________
BMW E12 520i,  1977
BMW E34 520i,  1995

pus acum 15 ani
   
db85amd
Membru Senior

Din: Gaesti,DB
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
poza

masinile mele poza

60.9KB


_______________________________________
BMW E12 520i,  1977
BMW E34 520i,  1995

pus acum 15 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
A fost fantastic de frumos, mai vreau! 

Si inca o poza cu ARO-ul comunist langa..reminiscente comuniste 

masinile mele fost fantastic frumos, mai inca poza aro-ul comunist

31.2KB


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
La cat mai multe iesiri!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
db85amd
Membru Senior

Din: Gaesti,DB
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
multumim multumim 

_______________________________________
BMW E12 520i,  1977
BMW E34 520i,  1995

pus acum 15 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
Poze de inainte sa intre la garaj pentru iernat....(desi vorbeam cu knx ca abia astept o zapada calumea sa-l dau afara la joaca)





Modificat de membru_de_partid (acum 14 ani)


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 14 ani
   
toni-peste
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 382
este superb! care sunt metodele de a ajunge in posesia unui aro de armata? sau mai stiti de vanzare de la persoane private? caut 4x4 ca m-am mutat la tara si aro e optiunea nr unu.

pus acum 14 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
Cred ca cel mai in masura sa va ajute este George Pantelimon, de aici de pe forum. Dansul mai avea si un TV 4x4 de armata la 2000 km, mai are si un 243 , cine stie poate-l vinde daca nu, mai stia dansul 243 militar la cineva neinscris, abia cumparat, si de vanzare.

succes


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

membru_de_partid a scris:

Cred ca cel mai in masura sa va ajute este George Pantelimon, de aici de pe forum. Dansul mai avea si un TV 4x4 de armata la 2000 km, mai are si un 243 , cine stie poate-l vinde daca nu, mai stia dansul 243 militar la cineva neinscris, abia cumparat, si de vanzare.

succes

Mai bine suna-l ca lucra tot timpul si nu prea are timp sa se dea pe net!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762
TV-ul nu era 4x4!

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Elijah a scris:

TV-ul nu era 4x4!

Ba da, era un Tv 4x4 de vanzare la George!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
4x4, L25, de armata. foarte misto utilajul!

_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 14 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Sunt de-a dreptul impresionat. O maşină care merită întreţinută.
Felicitări şi la mai multe maşini de acest gen pe forum.


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 14 ani
   
Tecnosel
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 44
Frumoase exemplare!Sa le stapaniti sanatosi!Daca mai aparea si-un 240 tot de armata jur ca faceam infarct de entuziasm.

pus acum 14 ani
   
Tecnosel
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 44
Apropo....cam care e viata(in km) a unui L25 data de uzina??Dar a fratelui mai mare care echipeaza "carpati-ul"??

pus acum 14 ani
   
fari
Membru Senior

Din: Odorhei
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 576
Are cineva un Aro 240 de vinzare,stare buna,originala ,cumparata de la armata.

_______________________________________
SR 132 M Carpati 1967
M 461 C Zimbru   1969
Aro 240               1973
UAZ 469              1973

pus acum 14 ani
   
fari
Membru Senior

Din: Odorhei
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 576

Tecnosel a scris:

Apropo....cam care e viata(in km) a unui L25 data de uzina??Dar a fratelui mai mare care echipeaza "carpati-ul"??

Durata de viata depinde de intretinere,cred ca cu uleiuri bune merge citeva sute de mii de km.


_______________________________________
SR 132 M Carpati 1967
M 461 C Zimbru   1969
Aro 240               1973
UAZ 469              1973

pus acum 14 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
Dupa mintea mea mult mai mult ca un Brasovel... sunt motoare fiabile si sanatos construite.

_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 14 ani
   
Lucutarromeo
Membru nou

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 48

Tecnosel a scris:

Apropo....cam care e viata(in km) a unui L25 data de uzina??Dar a fratelui mai mare care echipeaza "carpati-ul"??


Cine este persoana care are un aro 240 militar de vanzare si  cati bani vrea pe masina ?

Modificat de Lucutarromeo (acum 14 ani)


_______________________________________
"Viatza e complexa si prezinta multe aspecte"

pus acum 14 ani
   
fari
Membru Senior

Din: Odorhei
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 576

Lucutarromeo a scris:


Tecnosel a scris:

Apropo....cam care e viata(in km) a unui L25 data de uzina??Dar a fratelui mai mare care echipeaza "carpati-ul"??


Cine este persoana care are un aro 240 militar de vanzare si  cati bani vrea pe masina ?

Aro 241 cu prelata ,patru usi ,an fab 1976 ,acte la zi 2000 euro neg.

masinile mele care viata(in km) unui l25 data uzina??dar fratelui mai mare care echipeaza este

51.2KB


_______________________________________
SR 132 M Carpati 1967
M 461 C Zimbru   1969
Aro 240               1973
UAZ 469              1973

pus acum 14 ani
   
Tecnosel
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 44

fari a scris:


Lucutarromeo a scris:


Tecnosel a scris:

Apropo....cam care e viata(in km) a unui L25 data de uzina??Dar a fratelui mai mare care echipeaza "carpati-ul"??


Cine este persoana care are un aro 240 militar de vanzare si  cati bani vrea pe masina ?

Aro 241 cu prelata ,patru usi ,an fab 1976 ,acte la zi 2000 euro neg.

E relativ ieftin dar nu e 240!Aro 240 dupa mine e cel mai robust si mai aratos vehicul 4x4 fabricat in Romania!Tatal meu mi-a povestit ca atunci cand era in armata,isi obtinuse permisul de sofer si primise ceva post de sofer pe un 240 (chiar dupa ce aparusera) si normal ca pe vremea aia erau senzatie!Mi-a spus ca trebuia sa faca drumuri Bucuresti-Pitesti si a vrut sa-i testeze performantele in mod abuziv,parcurgand aproape toata distanta cu motorul ambalat la maxim 115km\ora cica prindea!Superbe masini!Cred ca am si o poza,o caut si incerc sa o "reproduc"!


pus acum 14 ani
   
cristianromania
Membru nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 23
Salutari!
Stiu ca sa vandut acesta cu 4 usi catre cineva mai norocos decat mine,dar care 100% il va restaura asa cum se cuvine (il cunosc personal).Vreau sa fac si eu acelas lucru cu un 241 (sau 240) fabricat inainte de 1978.Daca mai stiti vreunul de vanzare sant foarte amator! Si recunoscator
Multumiri


pus acum 13 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
aduc putin la viata topicul de fata, cu noutati relative:

1) Mercedes w124 E250 Diesel 1991, facelift complet 1995, am si uitat sa-l prezint aici.
2) Lancia Thema 1990, 2.0 iE DOHC 8v







Later edit: nu am facut topicuri separate pentru ca nu vreau sa poluez   nea` Misu, imi modifici si mie titlul topicului in Masinile mele? Sau un moderator...  Multumesc anticipat!

Modificat de membru_de_partid (acum 11 ani)


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
Zimbrul, asteapta vreme frumoasa! Nu l-am scos iarna asta

masinile mele zimbrul, asteapta vreme frumoasa! l-am scos iarna asta

50.6KB


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
in toamna a iesit ultima oara, la un pic de activitate domestica, usoara:

masinile mele toamna iesit ultima oara, pic activitate domestica, usoara:

50.4KB


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586

membru_de_partid a scris:



Later edit: nu am facut topicuri separate pentru ca nu vreau sa poluez   nea` Misu, imi modifici si mie titlul topicului in Masinile mele? Sau un moderator...  Multumesc anticipat!



Reminder!     


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
Multumesc!

On-topic: lancia merge foarte frumos, e comparabila la capitolul confort cu Mercedesul.

Schimbat toate consumabilele si refacut evacuarea: racord flexibil + finala!

Maine vine vopsitorul meu s-o vada, ca sa evaluam si sa ne apucam de treaba


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
Activitate administrativa de sambata.  S-au intalnit Italienii cu Nemtii 




_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
cristi_lupsa
Membru Senior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1174
Foarte frumos Fiatul. Tot proprietate personala?

_______________________________________
"Regina" - Renault 16 1967
"Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare
"Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare
"Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta...
”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta....
..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS

pus acum 11 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
Pentru cine mai cauta Aro, erau, intr-o vreme citeva ok pe, rubrica "Masini Second"

pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586

cristi_lupsa a scris:

Foarte frumos Fiatul. Tot proprietate personala?


E masina unui bun prieten, eram pe la el pe la service ieri


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
Ne pregatim de vopsit 
Incredibil, Lancia nu prea are deloc rugina...

tarziu si intuneric cand am realizat ca pot sa fac poze

masinile mele pregatim lancia prea are deloc intuneric cand realizat pot fac poze

31.8KB

Modificat de membru_de_partid (acum 11 ani)


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
Usor usor avansam cu lucrarea. Am folosit pe cat a permis bugetul materiale de calitate. Munca multa a fost la pasajele spate, care au fost schimbate si finisate groaznic in trecut De asemenea si aripa spate dreapta.

Nu am mai apucat sa o pozez in fuller astazi. Maine sau poimaine cand e libera cabina intindem vopseaua si apoi la cuptor.




Modificat de membru_de_partid (acum 11 ani)


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
De asemenea, am reconditionat si semnalele fata + lampile spate (erau sparte toate si crapate pe toate partile) la un atelier specializat, pe care-l recomand cu caldura. Mesterul este inginer chimist si toata viata lui a lucrat cu mase plastice. (asa se lauda, dar se vede mana buna )


A inlocuit portiuni intregi la stopuri, iar semnalele fata sunt refacute complet. Le-a frezat pe o freza speciala ca sa obtina texturile 95% identice cu originalele , apoi lipite chimic / lacuite cu formol  industrial.


 



Modificat de membru_de_partid (acum 11 ani)


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
OBY
Membru Senior

Din: BUCURESTI
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 280
Unde se gaseste domnul cu plasticul daca se poate multumesc

pus acum 11 ani
   
gavrisan lucian
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860
Si in Cluj este cineva care se ocupa cu  reparati farurii si stopurii.0264181444.

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Au iesit bine, dar nu era mai bine sa cauti stopuri si semnalizari noi?
E masina relativ recenta, gasesti si lampi noi la ea, pacat sa nu pui piese noi!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
@Mishu: este 989 RON un STOP de lancia original cu eforturi mari sa-l gasesti, crede-ma ca am incercat....aftermarket nu se gasesc.

oricum, arata ca si unele NOI dupa reconditionare.

@OBY: militari , Pacii, langa Volksbank/Agip:   0722.703.062  Dl. Nicu

Modificat de membru_de_partid (acum 11 ani)


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

membru_de_partid a scris:

@Mishu: este 989 RON un STOP de lancia original cu eforturi mari sa-l gasesti, crede-ma ca am incercat....aftermarket nu se gasesc.

oricum, arata ca si unele NOI dupa reconditionare.

@OBY: militari , Pacii, langa Volksbank/Agip:   0722.703.062  Dl. Nicu

Aia-s nebuni! 1000 ron pe o bucata de plastic!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586

Misu de Cluj a scris:


membru_de_partid a scris:

@Mishu: este 989 RON un STOP de lancia original cu eforturi mari sa-l gasesti, crede-ma ca am incercat....aftermarket nu se gasesc.

oricum, arata ca si unele NOI dupa reconditionare.

@OBY: militari , Pacii, langa Volksbank/Agip:   0722.703.062  Dl. Nicu

Aia-s nebuni! 1000 ron pe o bucata de plastic!



Da Misule, atat este unul original... DACA gasesti pe cineva sa-ti aduca 


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
Foarte ieftina este mecanica, motor, consumabile, sunt comune cu croma si saab9000, si partial cu alfa 164.

Ce am gasit ieftin in afara de cele de mai sus, sunt elemente de reparatie pentru caroserie (dar nu am avut nevoie) si lamelele de cauciuc de sub usi, pe care le-am comandat cu 60 de lei/bucata (relativ acceptabil)


Astept sa vedem pe parcurs ce o mai fi, urmatorul pas este articulata pe fata, si cam atat pentru moment ca nu mai sunt finante 

Modificat de membru_de_partid (acum 11 ani)


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
OBY
Membru Senior

Din: BUCURESTI
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 280
bine ca ai rezolvat

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

membru_de_partid a scris:


Misu de Cluj a scris:


membru_de_partid a scris:

@Mishu: este 989 RON un STOP de lancia original cu eforturi mari sa-l gasesti, crede-ma ca am incercat....aftermarket nu se gasesc.

oricum, arata ca si unele NOI dupa reconditionare.

@OBY: militari , Pacii, langa Volksbank/Agip:   0722.703.062  Dl. Nicu

Aia-s nebuni! 1000 ron pe o bucata de plastic!



Da Misule, atat este unul original... DACA gasesti pe cineva sa-ti aduca 


Da, de fapt si la R15, mi-au cerut 175 euro pe o aripa fata din fibra de sticla si cate 85 euro pe stopuri, asa ca am fost nevoit sa le carpesc cum pot pe cele existente
Si geamul lateral a fost 80 euro, dar acolo nu aveam de ales si a trebuit s-o cumpar.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
Sanatate maxima vopsitorului meu, a scos masina intr-un MARE fel

Pare rau ca nu am avut aparat foto la mine, sa o trag in poze de calitate, dar asta o voi face dupa ce o echipez, in weekend. 





Modificat de membru_de_partid (acum 11 ani)


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
A iesit foarte frumos! 
Cel putin o saptamana sa nu o speli!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
A stat in cuptor o zi si o noapte 

Dar oricum, nu o spal, peste o luna si ceva o sa vada apa 


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

membru_de_partid a scris:

A stat in cuptor o zi si o noapte 

Dar oricum, nu o spal, peste o luna si ceva o sa vada apa 


Poate sa stea in cuptor, cat vrea, ca vopseaua inca mai "lucreaza" o peroioada.

Cat timp ai simti mirosul, nu o spala!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586

membru_de_partid a scris:



Dar oricum, nu o spal, peste o luna si ceva o sa vada apa 



subliniez


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
dddsorin
Membru Junior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 72
Wow! A iesit tare bine!   
Succes in continuare!


pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586

dddsorin a scris:

Wow! A iesit tare bine!   
Succes in continuare!



Multumesc Sorin

Mi-e la suflet Lancia asta, mi-am dorit Thema de mult timp...


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
dddsorin
Membru Junior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 72
Lancia a intrat pe maini ff bune! 
Abia astept sa o vad gata.

Mult succes! 


pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
Maine cand ajung acasa de la birou, ma apuc de echipat si de facut curat.

_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
Foarte faina! Sunt nostalgic, acum dupa 8 ani imi pare rau ca am vandut-o pe a mea.

pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586

classicfan a scris:

Foarte faina! Sunt nostalgic, acum dupa 8 ani imi pare rau ca am vandut-o pe a mea.


Ce-i destul de trist este ca au devenit raritati pe la noi. Nu inteleg de ce, sunt masini foarte faine, facute calumea. Multi traiesc cu o impresie gresita ca masinile italiene nu sunt fiabile, bune. Pot sa contrazic la orice ora din zi si din noapte, cu argumente solide.



In fine, cum vine vremea mai calda, urmeaza operatiunea: articulatii si directie.


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
crislanbe
Membru Junior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 84
frumoasa! abia astept sa o vad pe viu...

_______________________________________
automobilele cu o varsta mai mare de 30 de ani scutite de orice fel de taxe

pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586

crislanbe a scris:

frumoasa! abia astept sa o vad pe viu...


Pai, nea` Cristi, va astept pe la mine pe la garaj azi, ca ma apuc acolo dupa-amiaza


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

membru_de_partid a scris:


classicfan a scris:

Foarte faina! Sunt nostalgic, acum dupa 8 ani imi pare rau ca am vandut-o pe a mea.


Ce-i destul de trist este ca au devenit raritati pe la noi. Nu inteleg de ce, sunt masini foarte faine, facute calumea. Multi traiesc cu o impresie gresita ca masinile italiene nu sunt fiabile, bune. Pot sa contrazic la orice ora din zi si din noapte, cu argumente solide.



In fine, cum vine vremea mai calda, urmeaza operatiunea: articulatii si directie.



N-are rost sa contrazici pe nimeni .
Am avut masini Italiene si vechi si noi . Cea mai noua Alfa Romeo 156 1,9 jtd sportwagon .
Echipare full , interior impresionant , demaraj bun, consum mic insa foarte slaba la suspensie /directie /electronica .
Eu nu am avut probleme cu masina , pentru ca am tinut-o pina la 86.000 km . Atit avea la bord real (cumparata de noua de la Autoitalia Cluj ) cind am vindut-o . Insa cel care o are acum...numai probleme .
Din nou numai probleme cu Fiat Ritmo 1,7 D , apoi cu Fiat Regata 1,6 benzina .
Asa ca am ajuns la concluzia ca doar Fiat-urile cu tractiune pe spate au fost reusite .
La fel si cu Alfa , Lancia care in general folosesc componente comune.
Nici Italienii nu-s multumiti de ele ...dar ce sa faci , is ale lor .
Am mers cu o Lancia similara cum ai tu , insa motorul cel mai smecher , benzinarul cel mai mare . Intr-adevar , lux , putere , sunet bestiale .
Dar nu-i suficient . Masina era a unui italian de aici de la noi . A ajuns din pacate la fier vechi . Consuma 18 litri benzina ...


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Daca ala o fost cel mai puternic benzinar, inseamna ca a fost Thema 8.32 cu motor de Ferrari.
Ala e o bestie V8 de 3000 cmc  si 215 CP.
Au fost facute putine exemplare.
Uitati-va pe siteurile straineze sa vedeti ce pret au exemplarele  care sunt in stare buna!
Cine a aruncat asa ceva la gunoi, este un mare tampit!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Da , scria Ferrari pe motor , insa am crezut ca ala a montat emblema . Multi aveau tot felul de kitsch-uri de embleme din astea lipite si pe Dacia si am crezut ca ala o lipit-o .
Nu era internet ...
S-a stricat ceva la ea...turbo parca ...si am fost cu un prieten cu masina la Arad , acolo erau alti italieni care reparau . Si i-au cerut o gramada de bani s-o repare , desi masina mergea. Apoi a incercat s-o vinda cu 1000 euro si nu a avut cui , pentru ca avea numere italiene . Interiorul era din piele albastra , o frumusete .
A luat interiorul , nu stiu ce a facut cu el dar stiu sigur ca masina a ajuns la fier vechi .
Suna motorul in turatie ...bestial !


pus acum 11 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
Cred ca nu era vorba de Thema 8.32, care este intr-adevar cu motor Ferrari dar din cate stiu eu este fara turbo. Mai este insa un model de Thema care are peste 200CP (201 parca) capacitate 2000cmc, turbo 16V, cred ca de asta era, cunosc si eu una in Craiova. 8.32 aveau numai bordul din lemn si volan in 3 spite, la celelalte doar capacul de la casetofon era de lemn si ceva ornamente pe la usi. Daca era Ferrari nu se chinuia italianul sa o vanda in Ro la 1000 o vindea sigur dincolo la alte scoruri, astea sunt cautate.

pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
8.32 nu a fost turbo. Doar 2.0 8v si 16v turbo:


2.0 Turbo 8V     1,995 cc (121.7 cu in)     166 PS (122 kW; 164 hp) @5500 rpm     290 N·m (214 lb·ft) @2750 rpm     218 km/h (135 mph)         1985–1988
2.0 Turbo 8V     1,995 cc (121.7 cu in)     150 PS (110 kW; 148 hp) @5500 rpm     245 N·m (181 lb·ft) @2700 rpm     210 km/h (130 mph)         1988–1989
2.0 Turbo 16V     1,995 cc (121.7 cu in)     180 PS (132 kW; 178 hp) @5500 rpm     270 N·m (199 lb·ft) @2500 rpm     222 km/h (138 mph)         1989–1992
2.0 Turbo 16V     1,995 cc (121.7 cu in)     205 PS (151 kW; 202 hp) @5750 rpm     304 N·m (224 lb·ft) @3750 rpm     230 km/h (143 mph)          1992–1995

Modificat de membru_de_partid (acum 11 ani)


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Nu stiu cum era, insa la motor era ca si cea Ferarri .
Nu stiu ce defectiune avea , insa masina mergea. Nici daca era turbo sau nu . Asa mi-a zis soferul italianului cu care am mers la cei de la Arad. Am condus-o si eu si mie imi parea ca merge bine...insa posesorul stia mai bine.
Apoi nu a mai mers deloc .
Probabil daca mergea , o ducea in Italia , dar asa era scump . Posibil reparatia sa fie scumpa si acolo .
Avea mult lemn intr-adevar.
Posibil sa fac rost de citeva poze cu masina , albastru metalizat era.
Cind am venit de la Arad , am prins (nu conduceam eu ...si imi era frica ) 200 km la ora. A fost prima data cind am mers cu asa viteza.Mai era pe kilometraj insa nu mai tin minte cit avea maximul .Vorbesc de evenimente petrecute acu 15 ani ...


pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
Mie imi place  2.0-ul asta cu 8 valve. Este simplu, fiabil si suna foarte foarte frumos. Este calul de bataie din ultimii 40 de ani incoace la Fiat (si Lancia mai tarziu). Pacat ca nu are distributia pe lant ca DOHC-urile cu 8 valve vechi de alfa, ar fi fost un motor desavarsit, dupa umila mea parere.

Modificat de membru_de_partid (acum 11 ani)


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Nu este cumva motorul de la FIAT 125 cu capacitate marita ? Sau motor similar ?

pus acum 11 ani
   
crislanbe
Membru Junior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 84
Este motorul proiectat de Lampredi care a plecat de la Ferari. Este  recunoscut ca motor inovativ si fiabil in ani 60' cand a fost proiectat. Toate masinile Italiene din gama Fiat Lancia au folosit acest motor cu modificari minime pina in anul 1994. Apropo Lancia Delta (ucigasul lui Audi quatro) are aceeasi varianta de motor iar in ani 60' cand Italieni faceau acest motor cu  doua axe cu came nemtii faceau niste motoare cu radacini in anii 40' Probabil ca anumiti Romani sunt foarte incantati de dieselul de pe Mercedes Cobra care te duce de ici colo cu fum si trepidatii eventual alimentat cu o galeata de motorina de la tractoare...Dar asa suntem noi vorbim din auzite si ne inchinam extaziati la nemtisme uitind ca mai exista industrie auto performanta in Japonia , State , Italia si chiar noii intrati pe piata auto. 

_______________________________________
automobilele cu o varsta mai mare de 30 de ani scutite de orice fel de taxe

pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586

gherghin nicolae a scris:

Nu este cumva motorul de la FIAT 125 cu capacitate marita ? Sau motor similar ?



Exact!


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
Ei, sa revenim la oile noastre. Am muncit ieri si azi, si masina e 95% echipata la loc:

Mai am de bibilit pe la bara spate, e pusa mai mult de forma si maruntisuri.



_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
bond 007
Membru Senior

Din: Slatina
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 312
Foarte frumos a iesit masina felicitari sa o stapanesti sanatos.
 


_______________________________________
Pasionat dupa masini vechi

pus acum 11 ani
   
sergiup
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 821
foarte faina thema 

si putin putin offtopic:
prin 94-95 un amic avea o thema cu motor V8 (daca bine imi amintesc). pe motor scria  Lancia by Ferrari (daca retin bine). Mai retin ca avea pe spate un eleron actionat electric parca, ceva in genul celui de la corrado si ca omul m-a dus o tura cu masina si am ramas prost... torpila pe roti.


_______________________________________
1961 Hell Orange VW 1200 ragtop & 1983 Carmin Red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
Dada, Thema 8.32 , cu V8 si eleron escamotabil 

_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
crislanbe
Membru Junior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 84
eleganta,arata bine,bravo.ce sa iti mai spun decat sa te bucure maxim si pune-i capacele la roti daca le ai

_______________________________________
automobilele cu o varsta mai mare de 30 de ani scutite de orice fel de taxe

pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
Multumesc! Cand se face vremea mai buna, poate ne uitam la distributie s-o schimbam, ca-i treaba de finete maxima la motorul asta. Mi-e cam groaza de capitolul asta

Modificat de membru_de_partid (acum 11 ani)


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
Eeeeei, cumparat distributie, placute de frana, filtre, si ulei Castrol magnatec 15w40.

Sambata e zi de mestereala


Nu doreste cineva un volan momo sport, in stare f buna, cu tot cu buton de claxon original?  Schimb cu ceva mai clasic, sau un volan de italianca.

Varianta asta de momo sport parca-i nuca-n perete pe Thema

masinile mele eeeeei, cumparat placute frana, filtre, ulei castrol magnatec mestereala doreste

43.1KB


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Imi trebuie mie .
Ce alt volan doresti ?
Am mai multe...


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

membru_de_partid a scris:

Eeeeei, cumparat distributie, placute de frana, filtre, si ulei Castrol magnatec 15w40.

Sambata e zi de mestereala


Nu doreste cineva un volan momo sport, in stare f buna, cu tot cu buton de claxon original?  Schimb cu ceva mai clasic, sau un volan de italianca.

Varianta asta de momo sport parca-i nuca-n perete pe Thema


Ti-ar trebui un volan sport de lemn.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586

Misu de Cluj a scris:


membru_de_partid a scris:

Eeeeei, cumparat distributie, placute de frana, filtre, si ulei Castrol magnatec 15w40.

Sambata e zi de mestereala


Nu doreste cineva un volan momo sport, in stare f buna, cu tot cu buton de claxon original?  Schimb cu ceva mai clasic, sau un volan de italianca.

Varianta asta de momo sport parca-i nuca-n perete pe Thema


Ti-ar trebui un volan sport de lemn.



De lemn numai Nardi torino clasic, sau asemanator. Complet lemn nu


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
Schimbat ieri distributia la lancie, schimb ulei si filtre.

Merge parca altfel, golanca 

masinile mele schimbat ieri lancie, schimb ulei parca altfel,

33.3KB


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
A fost munca multa, la desfacut si asamblat la loc (mai ales re-asamblat toate tablele de protectie, plastice, o mie de suruburi, chestie tipica la italieni supra-zelosi) cureaua de schimbat la distributie si rola intinzatoare au durat cel mai putin (5 minute)

masinile mele fost munca multa, desfacut asamblat loc (mai ales toate tablele protectie, plastice,

24.7KB

Modificat de membru_de_partid (acum 11 ani)


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
membru_de_partid
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 586
Nu stiam in ce sens se desface surubul de la fulia de la vibrochen, neavand manual de reparatii la indemana, si ne era frica sa nu-l rupem. Intr-un final am aflat singuri ca se desface in sensul acelor de ceas, adica invers fata de cel de la Beta, spre exemplu. 






Am descoperit si ce e nevoie pe dedesubt: bucsa mica de la bascula dreapta, care-i aproape lipsa,  o bieleta de directie pe dreapta.  Astea sunt activitati pentru o sambata ce va sa vina   


Multumesc Crislanbeta pentru ajutorul NEPRETUIT! Maini si pricepere de aur la italience!

zile bune, tuturor 

Modificat de membru_de_partid (acum 11 ani)


_______________________________________
Fiat 850 - 1967 (istorica)
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)

pus acum 11 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la