CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: stephy_22
 | Femeie 23 ani Prahova cauta Barbat 25 - 53 ani |
|
sk100it
Membru Senior
 Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
poate ca nu suna bine subiectul,insa,sa spun despre cce este vorba.am avut o skoda 120 pe care montasem aer conditionat.din pacate,bunul meu prieten care ma ajutase cu tevaraia,s-a carabanit din republica bananiera romania spre o tara mai primitoare la acest capitol sunt total pe dinafara.rog si eu pe aceasta cale,daca vreun forumist de aici este frigotehnist,sa-mi spuna si mie ce tevi imi recomanda pentru circuitul care vine la vaporizator.mentionez ca fosta skoda a avut radiatorul de racire in spate,motorul fiind in spate idem.si de unde as putea gasi scule de prelucrat teava de cupru.sau daca s-ar putea da niste sfaturi as fi foarte bucuros 
|
|
pus acum 14 ani |
|
blind
Membru Senior
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 861
|
|
Lipirea se face cu autogenul si mediu de argon la interiorul tevilor, indoirea se face cu mana dupa ce in prealabil ai decalit teava in portiunea respectiva (altfel se ingusteaza sectiunea). Diametrul tevii nu ti-l pot spune exact (mi-e lene sa caut), cam 0.8-1cm are diametrul exterior. Pentru taiere... gasesti cutter pentru teava de cupru pe toate drumurile. Daca ai nevoie de bercuire... gasesti truse pt bercuit de asemenea.
PS: Nu-s frigotehnist, am grija ca altii sa isi faca treaba cum trebuie 
|
|
pus acum 14 ani |
|