CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: iulia2006 pe Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 49 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
|
|
Un vecin de-al meu din patria lubenitelor are o Dacie cu numere vechi.O foloseste la lucerna,lubenite,porumbi etc.Masina circula destul de des dar pe camp si drumuri laturalnice,sa nu dea nas in nas cu Politia! M-ar fi interesat pe mine ruginitura!Problema consta in faptul ca proprietarul din certificatul masinii este decedat.N-are nici Carte de Identitate,decat un certificat de tip vechi,cartonat din 1977.Traieste sotia proprietarului dar trebuie taxe de succesiune bla,bla... Sa va prezint masina lui nea Titu!
|
|
pus acum 13 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
|
|
Ieri i-a scos rotile de pe spate sa le puna la carutza.Ca la tzara!!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
utos
Membru Senior
Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
|
|
Si apai merge fara roti? Sau ce fel...?
|
|
pus acum 13 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
|
|
Nuuu Rotile sunt demontate temporar.E nevoie de ele la carutza. Carutza e trasa de tractor.
|
|
pus acum 13 ani |
|
nel34
Membru Senior
Din: sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1094
|
|
Si tractorul e tras de cal
_______________________________________ Vremurile e grele. oamenii e nervosi, are arme ,trage
|
|
pus acum 13 ani |
|
marcu1
Membru Senior
Din: provita / Prahova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 6442
|
|
Doar actele masinii te vor costa aproape 1000 lei , refacerea ei mai costa ceva. Poti iesi ieftin cu reparatiile daca ai prieteni sau cunostinte la vreun parc Remat. Gasesti acolo cam tot ce vrei , indicat este sa schimbi subansamble.De exemplu cauti usi cu totul , complete(e greu sa carpesti ce ai pe masina) , aripi, toata articulatia fata/spate se schimba de-antregul. Nu e chiar mult de munca daca schimbi subansamble. Intr-o saptamana o faci brici ! Ramane separat vopsitoria.Gasesti la Remat inclusiv roti gata umflate. Problematic si costisitor ramane RAR-ul (avand in vedere coruptia de acolo) . Din pacate ei iti vor face Carte de identitate a masinii si tot ei fac ITP-ul. De fapt asta e si motivul pentru care te sfatuiesc sa renunti. In alta ordine de idei , masina merita facuta, nu e scump deloc, din ceea ce vad eu , fara vopsitorie nu te costa mai mult de 300-400 lei totul, inclusiv mecanica pusa la punct. Actele sunt decisive in alegerea ta ! Nu se merita sa repari la ea ! Schimbi subansamble cu totul.
_______________________________________ Pentru info/piese/detalii/comenzi 0723853555
-------------------------------------------------------- Livrare GRATUITA oriunde in tara pentru plata in cont bancar ! ! Valabil pentru orice cantitate , indiferent de volum.
|
|
pus acum 13 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
|
|
Marcule,ce ai?Am zis eu ca vreau s-o cumpar? M-ar fi interesat numai in masura in care ar fi avut actele in regula.Dar nu le are!!! E o gluma,nu-i asa?
|
|
pus acum 13 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
|
|
nel34 a scris:
Si tractorul e tras de cal |
Tare asta!!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
marcu1 a scris:
Doar actele masinii te vor costa aproape 1000 lei , refacerea ei mai costa ceva. Poti iesi ieftin cu reparatiile daca ai prieteni sau cunostinte la vreun parc Remat. Gasesti acolo cam tot ce vrei , indicat este sa schimbi subansamble.De exemplu cauti usi cu totul , complete(e greu sa carpesti ce ai pe masina) , aripi, toata articulatia fata/spate se schimba de-antregul. Nu e chiar mult de munca daca schimbi subansamble. Intr-o saptamana o faci brici ! Ramane separat vopsitoria.Gasesti la Remat inclusiv roti gata umflate. Problematic si costisitor ramane RAR-ul (avand in vedere coruptia de acolo) . Din pacate ei iti vor face Carte de identitate a masinii si tot ei fac ITP-ul. De fapt asta e si motivul pentru care te sfatuiesc sa renunti. In alta ordine de idei , masina merita facuta, nu e scump deloc, din ceea ce vad eu , fara vopsitorie nu te costa mai mult de 300-400 lei totul, inclusiv mecanica pusa la punct. Actele sunt decisive in alegerea ta ! Nu se merita sa repari la ea ! Schimbi subansamble cu totul. |
Intr-o saptamana nu o faci nici in vise! Dar in 2-3 luni o poti face! Actele vor costa daca rezolvi succesiunea cam 700-800 lei iar daca o faci prin instanta poate ceva mai putin dar dureaza cel putin un an pana iese sentinta! Daca tragi linie finala dupa ce-i faci motorul, caroseria, vopsitul franele directia etc. vei ajunge la cel putin 1000 euro daca tu faci manopera! Iar cu 800-1000 euro gasesti Dacii 1300 foarte bune (si aici pe forum sunt cateva de vanzare) cu numere noi si perfect functionale si intretinite, pe care le cumperi, pui benzina, o transcrii din doua miscari si ai o masina buna! Eu zic ca nu prea renteaza, doar daca ai amintiri cu masina respectiva si vrei neaparat sa refaci aceea masina!! Sau daca vrei sa inveti sa sudezi, atunci merita, ca experienta vei acumula doar muncind, iar daca cumperi o masina buna, la care nu ai ce lucra, atunci nu vei capata nici experienta!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
marcu1
Membru Senior
Din: provita / Prahova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 6442
|
|
eu cu max 500 lei o fac tipla !! La remat sunt 30 lei/usa; 20 lei aripa ; 20 lei bara ; 30-50 lei o roata completa umflata cu anvelopa ca noua ; 50 lei tot interiorul cu tot cu scaune, etc , console , absolut ; un motor tipla se vinde cu 250 lei . astea sunt preturile , pot suferi modificari, se mai negociaza putin. ii dai usile si aripile jos , scaunele si banchetele, absolut tot chelesti , intr-o zi o dezbraci de ce nu-ti place. a 2- zi cureti rugina , dai grund si antifon (fara timp pierdut cu alte detalii si kkt-uri. A 3-a zi montezi tot ce ai luat de la Remat(trebuie sa aduci piesele acasa inainte de a te apuca de treaba. Iti ia o zi montajul general. Daca mai ai si un ajutor e mai bine. A 4 -a zi o dedici compartimentului motor si partii mecanice, inlocuiesti ce e nevoie pe sub masina. A 5 a-a zi lucrezi la detalii, intrerupatoare, ornam,ente, lumini, estetica, fire, etc si o pregatesti pentru dus la vopsitor (adica o izolezi). deci dupa 5 zile de munca asiduua masina poate pleca la vopsit. Micile remedieri si detalii le mai faci si din mers, ..daca te intinzi cu reparatii laborioase, mai intrebi in stanga si-n dreapta , mai vine unu' cu sfaturi....a trecut anul. Spun de 1 saptamana pentru ca am facut eu proba aceasta.
_______________________________________ Pentru info/piese/detalii/comenzi 0723853555
-------------------------------------------------------- Livrare GRATUITA oriunde in tara pentru plata in cont bancar ! ! Valabil pentru orice cantitate , indiferent de volum.
|
|
pus acum 13 ani |
|
nel34
Membru Senior
Din: sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1094
|
|
marcu1 a scris:
eu cu max 500 lei o fac tipla !! La remat sunt 30 lei/usa; 20 lei aripa ; 20 lei bara ; 30-50 lei o roata completa umflata cu anvelopa ca noua ; 50 lei tot interiorul cu tot cu scaune, etc , console , absolut ; un motor tipla se vinde cu 250 lei . astea sunt preturile , pot suferi modificari, se mai negociaza putin. ii dai usile si aripile jos , scaunele si banchetele, absolut tot chelesti , intr-o zi o dezbraci de ce nu-ti place. a 2- zi cureti rugina , dai grund si antifon (fara timp pierdut cu alte detalii si kkt-uri. A 3-a zi montezi tot ce ai luat de la Remat(trebuie sa aduci piesele acasa inainte de a te apuca de treaba. Iti ia o zi montajul general. Daca mai ai si un ajutor e mai bine. A 4 -a zi o dedici compartimentului motor si partii mecanice, inlocuiesti ce e nevoie pe sub masina. A 5 a-a zi lucrezi la detalii, intrerupatoare, ornam,ente, lumini, estetica, fire, etc si o pregatesti pentru dus la vopsitor (adica o izolezi). deci dupa 5 zile de munca asiduua masina poate pleca la vopsit. Micile remedieri si detalii le mai faci si din mers, ..daca te intinzi cu reparatii laborioase, mai intrebi in stanga si-n dreapta , mai vine unu' cu sfaturi....a trecut anul. Spun de 1 saptamana pentru ca am facut eu proba aceasta. |
Asta daca nu ai de schimbat sau petecit praguri,lonjeroane,semiaripi,suporti punte,suporti cric,podele fata,pasaje spate si multe altele,toate astea te mai tin in loc vre-o 2 saptamani,asta daca nu vrei sa o faci cu 2 galeti de bitum si 2 saci
_______________________________________ Vremurile e grele. oamenii e nervosi, are arme ,trage
|
|
pus acum 13 ani |
|
Sutica
Membru Senior
Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672
|
|
marcu1 a scris:
eu cu max 500 lei o fac tipla !! La remat sunt 30 lei/usa; 20 lei aripa ; 20 lei bara ; 30-50 lei o roata completa umflata cu anvelopa ca noua ; 50 lei tot interiorul cu tot cu scaune, etc , console , absolut ; un motor tipla se vinde cu 250 lei . astea sunt preturile , pot suferi modificari, se mai negociaza putin. ii dai usile si aripile jos , scaunele si banchetele, absolut tot chelesti , intr-o zi o dezbraci de ce nu-ti place. a 2- zi cureti rugina , dai grund si antifon (fara timp pierdut cu alte detalii si kkt-uri. A 3-a zi montezi tot ce ai luat de la Remat(trebuie sa aduci piesele acasa inainte de a te apuca de treaba. Iti ia o zi montajul general. Daca mai ai si un ajutor e mai bine. A 4 -a zi o dedici compartimentului motor si partii mecanice, inlocuiesti ce e nevoie pe sub masina. A 5 a-a zi lucrezi la detalii, intrerupatoare, ornam,ente, lumini, estetica, fire, etc si o pregatesti pentru dus la vopsitor (adica o izolezi). deci dupa 5 zile de munca asiduua masina poate pleca la vopsit. Micile remedieri si detalii le mai faci si din mers, ..daca te intinzi cu reparatii laborioase, mai intrebi in stanga si-n dreapta , mai vine unu' cu sfaturi....a trecut anul. Spun de 1 saptamana pentru ca am facut eu proba aceasta. |
Pai fami tu rost de 2 aripi perfecte de dacie 1300 cu 20 lei sau o bara fata perfecta cu 20 lei
|
|
pus acum 13 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Corect ! Asta-i reparatie in stil hei-rupistic, cu multe las' ca merge si asa. Unde punem ca o pregatire serioasa pt vopsit (matuit, dat cu filler, chituit, slefuit, iara dat cu filler, vopsea de control, etc) dureaza minim 2-3-4-5 zile daca vrei sa aiba linie.
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
marcu1 a scris:
eu cu max 500 lei o fac tipla !! La remat sunt 30 lei/usa; 20 lei aripa ; 20 lei bara ; 30-50 lei o roata completa umflata cu anvelopa ca noua ; 50 lei tot interiorul cu tot cu scaune, etc , console , absolut ; un motor tipla se vinde cu 250 lei . astea sunt preturile , pot suferi modificari, se mai negociaza putin. ii dai usile si aripile jos , scaunele si banchetele, absolut tot chelesti , intr-o zi o dezbraci de ce nu-ti place. a 2- zi cureti rugina , dai grund si antifon (fara timp pierdut cu alte detalii si kkt-uri. A 3-a zi montezi tot ce ai luat de la Remat(trebuie sa aduci piesele acasa inainte de a te apuca de treaba. Iti ia o zi montajul general. Daca mai ai si un ajutor e mai bine. A 4 -a zi o dedici compartimentului motor si partii mecanice, inlocuiesti ce e nevoie pe sub masina. A 5 a-a zi lucrezi la detalii, intrerupatoare, ornam,ente, lumini, estetica, fire, etc si o pregatesti pentru dus la vopsitor (adica o izolezi). deci dupa 5 zile de munca asiduua masina poate pleca la vopsit. Micile remedieri si detalii le mai faci si din mers, ..daca te intinzi cu reparatii laborioase, mai intrebi in stanga si-n dreapta , mai vine unu' cu sfaturi....a trecut anul. Spun de 1 saptamana pentru ca am facut eu proba aceasta. |
Am vazut masini din astea ce zici tu tipla... apoi cand te uiti la ele, te crucesti, ca-s tiganite si carpite de nu te vezi! O restaurare de la a la z ca sa-i iei bucata cu bucata nu o poti face mai repede de 1,5-2 ani, orice ai face!! Ala tipla nu va fi pe veci in 5 zile! Ce zici e din ala, de tip "praf in ochi" sau "afara-i vopsit gardul". Numai sa desfaci si sa refaci complet motorul dureaza vreo doua saptamani cu prelucrari cu tot.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
AdyC
Membru Senior
Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
|
|
[
Modificat de AdyC (acum 13 ani)
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
AdyC a scris:
marcu1 a scris:
eu cu max 500 lei o fac tipla !! La remat sunt 30 lei/usa; 20 lei aripa ; 20 lei bara ; 30-50 lei o roata completa umflata cu anvelopa ca noua ; 50 lei tot interiorul cu tot cu scaune, etc , console , absolut ; un motor tipla se vinde cu 250 lei . astea sunt preturile , pot suferi modificari, se mai negociaza putin. ii dai usile si aripile jos , scaunele si banchetele, absolut tot chelesti , intr-o zi o dezbraci de ce nu-ti place. a 2- zi cureti rugina , dai grund si antifon (fara timp pierdut cu alte detalii si kkt-uri. A 3-a zi montezi tot ce ai luat de la Remat(trebuie sa aduci piesele acasa inainte de a te apuca de treaba. Iti ia o zi montajul general. Daca mai ai si un ajutor e mai bine. A 4 -a zi o dedici compartimentului motor si partii mecanice, inlocuiesti ce e nevoie pe sub masina. A 5 a-a zi lucrezi la detalii, intrerupatoare, ornam,ente, lumini, estetica, fire, etc si o pregatesti pentru dus la vopsitor (adica o izolezi). deci dupa 5 zile de munca asiduua masina poate pleca la vopsit. Micile remedieri si detalii le mai faci si din mers, ..daca te intinzi cu reparatii laborioase, mai intrebi in stanga si-n dreapta , mai vine unu' cu sfaturi....a trecut anul. Spun de 1 saptamana pentru ca am facut eu proba aceasta. |
Ai uitat sa pui la socoteala luna cand sudezi gaurile din caroserie! |
Nu, ca gaurile se astupa cu hartie de ziar imbibat in bitum! Nu se sudeaza!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
marcu1
Membru Senior
Din: provita / Prahova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 6442
|
|
Daca avea actele "clare" o cumparam eu. Mi-e urat de birocratie si alergatura.
_______________________________________ Pentru info/piese/detalii/comenzi 0723853555
-------------------------------------------------------- Livrare GRATUITA oriunde in tara pentru plata in cont bancar ! ! Valabil pentru orice cantitate , indiferent de volum.
|
|
pus acum 13 ani |
|
amb13
Moderator
Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5004
|
|
Sa-mi spui si mie cum reusesti sa cureti toata rugina intro zi de pe o epava ca aia. Mi-ar prinde bine experienta ta. Ce scule si ce materiale folosesti de iesi asa ieftin cu materialele? Eu fac de ceva ani masini si nu reusesc sa ma incadez nici in timpul tau , si nici in banii tai. Si da-ne si noua adresa la Rematul ala asa de ieftin, no tine numai pentru tine. Multumesc !
_______________________________________ Decit sa moara trei, mai bine unul!
|
|
pus acum 13 ani |
|
marian_6963
Membru Senior
Din: Tarnaveni/MS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1157
|
|
Ma indoiesc ca aceasta masina, repusa in functiune intr-o saptamana v-a trece de ITP din prima prezentare. Pt. ca are nr. vechi se face la RAR odata cu Reomologare din Romania. Pt. a fi folosita intr-o reclama, film sau ca macheta statica, intr-o saptamana intradevar se poate.
_______________________________________ Imi plac masinile, dar viata mea si tot ce e bun in viata asta scurta se reduce la cei doi copii ai mei! Nimic nu se compara cu ei!
|
|
pus acum 13 ani |
|
mihai80
Membru Activ
Din: Susita
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 166
|
|
pt. marcu1: colegule, eu am o Dacia din '72 de 3 luni in lucru si crede-ma ca nu am avut de lucrat la tinichigerie (sudura MIG/MAG) decat 3 ore...ceea ce spui tu este lucru la "futui masa", scuzati de expresie, este de pe alt forum si asa se practica de cei ce cara cartofi sau produse agricole in general cu Dacia...cand te-ai apuca sa cureti un element, sa-l pasivezi, sa dai cu rust-converter, sa il matuiesti, degresezi si apoi grunduit, matuit, dat cu spritzchit in doua maini, pus de 5 ori pe masina sa vezi daca cade la linie si apoi sa iti dai seama ca are 4 aripi, 4 usi, capote si parte inferioara, ai sa observi ca un termen de 2-3 luni pt un proiect hobby in care sa-ti iasa o masina "boboc" este foarte realist. Si in incheiere, te anunt ca in remat 99% sunt ciurucuri. Ca sa-ti faci o idee, eu am bagat in Dacia mea aprox. 1000 E fara vopsitorie (manopera) pana acum si mai am de bagat vreo 100. Numai vopseaua Gri 83 care nu se mai fabrica, vorbesc de vopsea adevarata, semiprofi , nu deaia 1K, m-a ajuns "pe calculator" peste 10 milioane. Si eu sunt de ala de foloseste la dacia topoloveni, bilstein si fartec, nu autospeed sau asam sau varianta cealalta, TRW, alliquant sau bosch! asta daca intelegi ce vreau sa spun...
si sa fiu ontopic, cazanu asta din '77 nu merita restaurat in primul rand ca e varza, al doilea ca nu are valoare nici istorica si nici ca masina si al treilea ca nu are acte.
Modificat de mihai80 (acum 13 ani)
_______________________________________ Dacia 1300 1970 Dacia 1300 1972
|
|
pus acum 13 ani |
|
horatiu601
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
|
|
si de prinzi numa cate un surub ruginit, si si mai rupi altul...... si tot asa , eu pe al dracului de 4 suruburi + furtune de frana m-am chinuit o zi juma, 3 chei rupte ,si vreo 2 vanatai sanatoase. SI pana la urma tot cu cheie pneumatica le-am desfacut . Si la faza cu 5 milioane, nu vreau sa par a tot stiutor, da numai 5 mil m-au costat actele ,autovapant, si 1 litru de protecta ( si nu am pus drumul CLUJ- SIBIU, cafelele , mancare etc )
Modificat de horatiu601 (acum 13 ani)
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
|
|
pus acum 13 ani |
|
mihai80
Membru Activ
Din: Susita
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 166
|
|
da, eu piese mi-am luat din rematul din Valcea...vreo 100 lei ma costa motorina la fiecare drum, am facut destule si nu la fiecare veneam cu ceva bun. Bine, pe langa cele luate de la cei ce se ocupa de asa ceva, Iar o piesa originala, de frantuzoaica, in stare buna costa...referitor la suruburi blocate, m-a tinut unul 3 zile pana sa ma hotarasc daca sa il tai sau cum sa-l desfac..surub intepenit pe bucsa Aripile fata de Dacia 1300 nu se mai produc; de la remat nu am gasit nimic, am cumparat in schimb 4 bucati (negre) la 100 lei bucata + taxe curier pana sa gasesc oarecum o combinatie acceptabila...doua zac in pod acum...
_______________________________________ Dacia 1300 1970 Dacia 1300 1972
|
|
pus acum 13 ani |
|
CARPATI
Membru Senior
Din: CRAIOVA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2657
|
|
deceneu32 a scris:
Un vecin de-al meu din patria lubenitelor are o Dacie cu numere vechi.O foloseste la lucerna,lubenite,porumbi etc.Masina circula destul de des dar pe camp si drumuri laturalnice,sa nu dea nas in nas cu Politia! M-ar fi interesat pe mine ruginitura!Problema consta in faptul ca proprietarul din certificatul masinii este decedat.N-are nici Carte de Identitate,decat un certificat de tip vechi,cartonat din 1977.Traieste sotia proprietarului dar trebuie taxe de succesiune bla,bla... ] |
Vezi ca in Dabuleni sunt multe masini vechi..... in Ianca este ( sau cel putin era) o WARSZAWA station wagon, si in Dabuleni vreo 3 volgi.... daca nu le-au dat la fier vechi intre timp........
_______________________________________ _____________________________________________________ Victoria made in R.P.R.
|
|
pus acum 13 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
|
|
O Volga alba inca mai exista.E in curtea unui coleg.
|
|
pus acum 13 ani |
|
CARPATI
Membru Senior
Din: CRAIOVA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2657
|
|
Era si una G 24 station wagon galbena mustar la cineva in curte.era in gradina din spate.Intre timp au construit o casa in fata si masina a ramas acolo captiva.
_______________________________________ _____________________________________________________ Victoria made in R.P.R.
|
|
pus acum 13 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
|
|
marcu1 a scris:
eu cu max 500 lei o fac tipla !! La remat sunt 30 lei/usa; 20 lei aripa ; 20 lei bara ; 30-50 lei o roata completa umflata cu anvelopa ca noua ; 50 lei tot interiorul cu tot cu scaune, etc , console , absolut ; un motor tipla se vinde cu 250 lei . astea sunt preturile , pot suferi modificari, se mai negociaza putin. ii dai usile si aripile jos , scaunele si banchetele, absolut tot chelesti , intr-o zi o dezbraci de ce nu-ti place. a 2- zi cureti rugina , dai grund si antifon (fara timp pierdut cu alte detalii si kkt-uri. A 3-a zi montezi tot ce ai luat de la Remat(trebuie sa aduci piesele acasa inainte de a te apuca de treaba. Iti ia o zi montajul general. Daca mai ai si un ajutor e mai bine. A 4 -a zi o dedici compartimentului motor si partii mecanice, inlocuiesti ce e nevoie pe sub masina. A 5 a-a zi lucrezi la detalii, intrerupatoare, ornam,ente, lumini, estetica, fire, etc si o pregatesti pentru dus la vopsitor (adica o izolezi). deci dupa 5 zile de munca asiduua masina poate pleca la vopsit. Micile remedieri si detalii le mai faci si din mers, ..daca te intinzi cu reparatii laborioase, mai intrebi in stanga si-n dreapta , mai vine unu' cu sfaturi....a trecut anul. Spun de 1 saptamana pentru ca am facut eu proba aceasta. |
A 6-a zi - masina e vopsita, lacuita, uscata si echipata A 7-a zi te odihnesti
De 7 ani incerc sa respect programul asta si nu-mi iese...
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 13 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
|
|
CARPATI a scris:
Era si una G 24 station wagon galbena mustar la cineva in curte.era in gradina din spate.Intre timp au construit o casa in fata si masina a ramas acolo captiva. |
Cunosti Dabulenii!!Esti din zona?
|
|
pus acum 13 ani |
|
CARPATI
Membru Senior
Din: CRAIOVA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2657
|
|
Nu dar am fost pe acolo la un prieten si am cautat epave.......
_______________________________________ _____________________________________________________ Victoria made in R.P.R.
|
|
pus acum 13 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
|
|
Cand ai timp,mergem impreuna in vara asta sa cautam alte epave!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
CARPATI a scris:
Era si una G 24 station wagon galbena mustar la cineva in curte.era in gradina din spate.Intre timp au construit o casa in fata si masina a ramas acolo captiva. |
Vin coloratii cu topoarele si o elibereaza una-doua din captivitate...
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
|
|
|
pus acum 13 ani |
|
CARPATI
Membru Senior
Din: CRAIOVA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2657
|
|
deceneu32 a scris:
Cand ai timp,mergem impreuna in vara asta sa cautam alte epave! |
Cu cea mai mare placere!!!doar sunt primul vanator nu ...??:: Mai ales ca mi=am luat un nikon performant.Da vezi ca mamaliga la tuci o fac eu..... tu daca vrai te ocupi de gratar.../Iar vinu il dai tot tu !!! ca mie sincer mi s-a cam urat de vreo 10 ani incoace sa umblu dupa fiare..........si dupa fantome de pobede si warszawe...........acum incercam sa descoperim un ca.......at deja descoperit de mine acum vreo 5 ani si fara nici un rezultat,,,,,niste bosorogi senili de la care nu scoti nimic...... Eu m-am dat batut de cand am dat de un bosorog care avea o warszawa prin zzona dabuleni-ului , sau printr-o comuna invecinata, intr-un catun cocotat la mama Dracu dde ne-am distrus masina prin niste rape sa ajungem acolo.... si cand am ajuns..... masina laudata de samsarii satului si sefii de trib ai Dabuleni=ului ( tin sa precizez aceasta comuna este enorm de mare fiind alcatuita din mai multe sate care se intrepatrund..........si Dabuleni-ul este un ca un mic orasel...) S=a dovedit a fi binenteles o warszawa 204 station wagon, de care proprietarul nu va mai spun cat mi-a ridicato-n slavi....Noi l-am intrerupt de la cazan....omu era ocupat cu tuica.......si l-am deranjat exact din degustarea licuorii magice....si cand ne-a vazut cu un peugeot ultimu tip.....nu mai stia ce sa zica.... faza tare e ca l-a sunat pe fis-u din Canada sa-l intrebe cat sa ceara pe warszawa.Si noi nu mai stiam ce sa facem...... oricum faza e ca noi am plecat si l-am lasat acxolo sa vorbeasca cu fis-u .....Masina aia sigur va sfarsi tragic........aveau impresia ca au in curte un Studebaker sau ceva de genul.........po-a sa moara linistiti................................
Modificat de CARPATI (acum 13 ani)
_______________________________________ _____________________________________________________ Victoria made in R.P.R.
|
|
pus acum 13 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
|
|
Carpati,localitatea Dabuleni era a doua comuna din tzara ca numar de locuitori(14 mii),dupa Voluntarii de langa Bucuresti si prima din judetul Dolj.Cea mai intinsa,ma refer la suprafata,este Poiana Mare,cea cu spitalul de nebuni. Intre timp,Dabuleniul a fost declarat oras,prin 2004,dar nu-si merita acest statut:populatia lucreaza in proportie de 99% in agricultura si nici o ulita nu este asfaltata. Ne auzim la telefon,mergem pe saptamana viitoare.
Modificat de deceneu32 (acum 13 ani)
|
|
pus acum 13 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
|
|
Ieri prin Dabuleni:un TV abandonat.
Hai la lubeniteee!!! Pret de producator:3-4 mii kg!!
Unele mai vechi:
Modificat de deceneu32 (acum 13 ani)
|
|
pus acum 13 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
|
|
Zilele astea prin Dabuleni:
36KB
Modificat de deceneu32 (acum 13 ani)
|
|
pus acum 13 ani |
|
marcu1
Membru Senior
Din: provita / Prahova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 6442
|
|
Ce bine arata acel IMS !!!
_______________________________________ Pentru info/piese/detalii/comenzi 0723853555
-------------------------------------------------------- Livrare GRATUITA oriunde in tara pentru plata in cont bancar ! ! Valabil pentru orice cantitate , indiferent de volum.
|
|
pus acum 13 ani |
|
CARPATI
Membru Senior
Din: CRAIOVA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2657
|
|
acum vreo 4 ani am vazut acolo unde se vand lubenitele si un Ford Tranzit prima serie cu cabina cu 2 locuri...
_______________________________________ _____________________________________________________ Victoria made in R.P.R.
|
|
pus acum 13 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
|
|
Este si acum Fordul acela!! L-am vazut circuland prin Dabuleni.Nu cred ca mai are motorul original,cred ca e de ARO.
|
|
pus acum 13 ani |
|
CARPATI
Membru Senior
Din: CRAIOVA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2657
|
|
deceneu32 a scris:
Este si acum Fordul acela!! L-am vazut circuland prin Dabuleni.Nu cred ca mai are motorul original,cred ca e de ARO. |
Sa-i faci poze daca ai ocazia =D
_______________________________________ _____________________________________________________ Victoria made in R.P.R.
|
|
pus acum 13 ani |
|