CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Naturesk la Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Am vazut prin Romania / Am vazut prin Dabuleni Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Un vecin de-al meu din patria lubenitelor are o Dacie cu numere vechi.O foloseste la lucerna,lubenite,porumbi etc.Masina circula destul de des dar pe camp si drumuri laturalnice,sa nu dea nas in nas cu Politia!
M-ar fi interesat pe mine ruginitura!Problema consta in faptul ca proprietarul din certificatul masinii este decedat.N-are nici Carte de Identitate,decat un certificat de tip vechi,cartonat din 1977.Traieste sotia proprietarului dar trebuie taxe de succesiune bla,bla...
Sa va prezint masina lui nea Titu!


pus acum 12 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Ieri i-a scos rotile de pe spate sa le puna la carutza.Ca la tzara!!!


pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 689
Si apai merge fara roti?   Sau ce fel...?

pus acum 12 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Nuuu
Rotile sunt demontate temporar.E nevoie de ele la carutza. Carutza e trasa de tractor.


pus acum 12 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094
Si tractorul e tras de cal  

_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 12 ani
   
marcu1
Membru Senior

Din: provita / Prahova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 6442
Doar actele masinii te vor costa aproape 1000 lei , refacerea ei mai costa ceva.
Poti iesi ieftin cu reparatiile daca ai prieteni sau cunostinte la vreun parc Remat. Gasesti acolo cam tot ce vrei , indicat este sa schimbi subansamble.De exemplu cauti usi cu totul , complete(e greu sa carpesti ce ai pe masina) , aripi, toata articulatia fata/spate se schimba de-antregul.
Nu e chiar mult de munca daca schimbi subansamble. Intr-o saptamana o faci brici !
Ramane separat vopsitoria.Gasesti la Remat inclusiv roti gata umflate.
Problematic si costisitor ramane RAR-ul (avand in vedere coruptia de acolo) . Din pacate ei iti vor face Carte de identitate a masinii si tot ei fac ITP-ul.
De fapt asta e si motivul pentru care te sfatuiesc sa renunti.
In alta ordine de idei , masina merita facuta, nu e scump deloc, din ceea ce vad eu , fara vopsitorie nu te costa mai mult de 300-400 lei totul, inclusiv mecanica pusa la punct.
Actele sunt decisive in alegerea ta !
Nu se merita sa repari la ea ! Schimbi subansamble cu totul.


_______________________________________
Pentru info/piese/detalii/comenzi
0723853555

--------------------------------------------------------
Livrare GRATUITA oriunde in tara pentru plata in cont bancar ! !
Valabil pentru orice cantitate , indiferent de volum.

pus acum 12 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Marcule,ce ai?Am zis eu ca vreau s-o cumpar?  
M-ar fi interesat numai in masura in care ar fi avut actele in regula.Dar nu le are!!!
E o gluma,nu-i asa?


pus acum 12 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574

nel34 a scris:

Si tractorul e tras de cal  


Tare asta!!!


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

marcu1 a scris:

Doar actele masinii te vor costa aproape 1000 lei , refacerea ei mai costa ceva.
Poti iesi ieftin cu reparatiile daca ai prieteni sau cunostinte la vreun parc Remat. Gasesti acolo cam tot ce vrei , indicat este sa schimbi subansamble.De exemplu cauti usi cu totul , complete(e greu sa carpesti ce ai pe masina) , aripi, toata articulatia fata/spate se schimba de-antregul.
Nu e chiar mult de munca daca schimbi subansamble. Intr-o saptamana o faci brici !
Ramane separat vopsitoria.Gasesti la Remat inclusiv roti gata umflate.
Problematic si costisitor ramane RAR-ul (avand in vedere coruptia de acolo) . Din pacate ei iti vor face Carte de identitate a masinii si tot ei fac ITP-ul.
De fapt asta e si motivul pentru care te sfatuiesc sa renunti.
In alta ordine de idei , masina merita facuta, nu e scump deloc, din ceea ce vad eu , fara vopsitorie nu te costa mai mult de 300-400 lei totul, inclusiv mecanica pusa la punct.
Actele sunt decisive in alegerea ta !
Nu se merita sa repari la ea ! Schimbi subansamble cu totul.


Intr-o saptamana nu o faci nici in vise! Dar in 2-3 luni o poti face!
Actele vor costa daca rezolvi succesiunea cam 700-800 lei iar daca o faci prin instanta poate ceva mai putin dar dureaza cel putin un an pana iese sentinta!
Daca tragi linie finala dupa ce-i faci motorul, caroseria, vopsitul franele directia etc. vei ajunge la cel putin 1000 euro daca tu faci manopera!
Iar cu 800-1000 euro gasesti Dacii 1300 foarte bune (si aici pe forum sunt cateva de vanzare) cu numere noi si perfect functionale si intretinite, pe care le cumperi, pui benzina, o transcrii din doua miscari si ai o masina buna!
Eu zic ca nu prea renteaza, doar daca ai amintiri cu masina respectiva si vrei neaparat sa refaci aceea masina!!
Sau daca vrei sa inveti sa sudezi, atunci merita, ca experienta vei acumula doar muncind, iar daca cumperi o masina buna, la care nu ai ce lucra, atunci nu vei capata nici experienta!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
marcu1
Membru Senior

Din: provita / Prahova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 6442
eu cu max 500 lei o fac tipla !!
La remat sunt 30 lei/usa; 20 lei aripa ; 20 lei bara ; 30-50 lei o roata completa umflata cu anvelopa ca noua ; 50 lei tot interiorul cu tot cu scaune, etc , console , absolut ; un motor tipla se vinde cu 250 lei .
astea sunt preturile , pot suferi modificari, se mai negociaza putin.
ii dai usile si aripile jos , scaunele si banchetele, absolut tot chelesti , intr-o zi o dezbraci de ce nu-ti place.
a 2- zi cureti rugina , dai grund si antifon (fara timp pierdut cu alte detalii si kkt-uri.
A 3-a zi montezi tot ce ai luat de la Remat(trebuie sa aduci piesele acasa inainte de a te apuca de treaba. Iti ia o zi montajul general. Daca mai ai si un ajutor e mai bine.
A 4 -a zi o dedici compartimentului motor si partii mecanice, inlocuiesti ce e nevoie pe sub masina.
A 5 a-a zi lucrezi la detalii, intrerupatoare, ornam,ente, lumini, estetica, fire, etc si o pregatesti pentru dus la vopsitor (adica o izolezi).
deci dupa 5 zile de munca asiduua masina poate pleca la vopsit.
Micile remedieri si detalii le mai faci si din mers, ..daca te intinzi cu reparatii laborioase, mai intrebi in stanga si-n dreapta , mai vine unu' cu sfaturi....a trecut anul.
Spun de 1 saptamana pentru ca am facut eu proba aceasta.


_______________________________________
Pentru info/piese/detalii/comenzi
0723853555

--------------------------------------------------------
Livrare GRATUITA oriunde in tara pentru plata in cont bancar ! !
Valabil pentru orice cantitate , indiferent de volum.

pus acum 12 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094

marcu1 a scris:

eu cu max 500 lei o fac tipla !!
La remat sunt 30 lei/usa; 20 lei aripa ; 20 lei bara ; 30-50 lei o roata completa umflata cu anvelopa ca noua ; 50 lei tot interiorul cu tot cu scaune, etc , console , absolut ; un motor tipla se vinde cu 250 lei .
astea sunt preturile , pot suferi modificari, se mai negociaza putin.
ii dai usile si aripile jos , scaunele si banchetele, absolut tot chelesti , intr-o zi o dezbraci de ce nu-ti place.
a 2- zi cureti rugina , dai grund si antifon (fara timp pierdut cu alte detalii si kkt-uri.
A 3-a zi montezi tot ce ai luat de la Remat(trebuie sa aduci piesele acasa inainte de a te apuca de treaba. Iti ia o zi montajul general. Daca mai ai si un ajutor e mai bine.
A 4 -a zi o dedici compartimentului motor si partii mecanice, inlocuiesti ce e nevoie pe sub masina.
A 5 a-a zi lucrezi la detalii, intrerupatoare, ornam,ente, lumini, estetica, fire, etc si o pregatesti pentru dus la vopsitor (adica o izolezi).
deci dupa 5 zile de munca asiduua masina poate pleca la vopsit.
Micile remedieri si detalii le mai faci si din mers, ..daca te intinzi cu reparatii laborioase, mai intrebi in stanga si-n dreapta , mai vine unu' cu sfaturi....a trecut anul.
Spun de 1 saptamana pentru ca am facut eu proba aceasta.

Asta daca nu ai de schimbat sau petecit praguri,lonjeroane,semiaripi,suporti punte,suporti cric,podele fata,pasaje spate si multe altele,toate astea te mai tin in loc vre-o 2 saptamani,asta daca nu vrei sa o faci cu 2 galeti de bitum si 2 saci 


_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 12 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672

marcu1 a scris:

eu cu max 500 lei o fac tipla !!
La remat sunt 30 lei/usa; 20 lei aripa ; 20 lei bara ; 30-50 lei o roata completa umflata cu anvelopa ca noua ; 50 lei tot interiorul cu tot cu scaune, etc , console , absolut ; un motor tipla se vinde cu 250 lei .
astea sunt preturile , pot suferi modificari, se mai negociaza putin.
ii dai usile si aripile jos , scaunele si banchetele, absolut tot chelesti , intr-o zi o dezbraci de ce nu-ti place.
a 2- zi cureti rugina , dai grund si antifon (fara timp pierdut cu alte detalii si kkt-uri.
A 3-a zi montezi tot ce ai luat de la Remat(trebuie sa aduci piesele acasa inainte de a te apuca de treaba. Iti ia o zi montajul general. Daca mai ai si un ajutor e mai bine.
A 4 -a zi o dedici compartimentului motor si partii mecanice, inlocuiesti ce e nevoie pe sub masina.
A 5 a-a zi lucrezi la detalii, intrerupatoare, ornam,ente, lumini, estetica, fire, etc si o pregatesti pentru dus la vopsitor (adica o izolezi).
deci dupa 5 zile de munca asiduua masina poate pleca la vopsit.
Micile remedieri si detalii le mai faci si din mers, ..daca te intinzi cu reparatii laborioase, mai intrebi in stanga si-n dreapta , mai vine unu' cu sfaturi....a trecut anul.
Spun de 1 saptamana pentru ca am facut eu proba aceasta.

Pai fami tu rost de 2 aripi perfecte de dacie 1300 cu 20 lei sau o bara fata perfecta cu 20 lei


pus acum 12 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Corect ! Asta-i reparatie in stil hei-rupistic, cu multe las' ca merge si asa. Unde punem ca o pregatire serioasa pt vopsit (matuit, dat cu filler, chituit, slefuit, iara dat cu filler, vopsea de control, etc) dureaza minim 2-3-4-5 zile daca vrei sa aiba linie.

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

marcu1 a scris:

eu cu max 500 lei o fac tipla !!
La remat sunt 30 lei/usa; 20 lei aripa ; 20 lei bara ; 30-50 lei o roata completa umflata cu anvelopa ca noua ; 50 lei tot interiorul cu tot cu scaune, etc , console , absolut ; un motor tipla se vinde cu 250 lei .
astea sunt preturile , pot suferi modificari, se mai negociaza putin.
ii dai usile si aripile jos , scaunele si banchetele, absolut tot chelesti , intr-o zi o dezbraci de ce nu-ti place.
a 2- zi cureti rugina , dai grund si antifon (fara timp pierdut cu alte detalii si kkt-uri.
A 3-a zi montezi tot ce ai luat de la Remat(trebuie sa aduci piesele acasa inainte de a te apuca de treaba. Iti ia o zi montajul general. Daca mai ai si un ajutor e mai bine.
A 4 -a zi o dedici compartimentului motor si partii mecanice, inlocuiesti ce e nevoie pe sub masina.
A 5 a-a zi lucrezi la detalii, intrerupatoare, ornam,ente, lumini, estetica, fire, etc si o pregatesti pentru dus la vopsitor (adica o izolezi).
deci dupa 5 zile de munca asiduua masina poate pleca la vopsit.
Micile remedieri si detalii le mai faci si din mers, ..daca te intinzi cu reparatii laborioase, mai intrebi in stanga si-n dreapta , mai vine unu' cu sfaturi....a trecut anul.
Spun de 1 saptamana pentru ca am facut eu proba aceasta.

Am vazut masini din astea ce zici tu tipla... apoi cand te uiti la ele, te crucesti, ca-s tiganite si carpite de nu te vezi!
O restaurare de la a la z ca sa-i iei bucata cu bucata nu o poti face mai repede de 1,5-2 ani, orice ai face!!
Ala tipla nu va fi pe veci in 5 zile!
Ce zici e din ala, de tip "praf in ochi" sau "afara-i vopsit gardul".
Numai sa desfaci si sa refaci complet motorul dureaza vreo doua saptamani cu prelucrari cu tot.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
[

Modificat de AdyC (acum 12 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

AdyC a scris:


marcu1 a scris:

eu cu max 500 lei o fac tipla !!
La remat sunt 30 lei/usa; 20 lei aripa ; 20 lei bara ; 30-50 lei o roata completa umflata cu anvelopa ca noua ; 50 lei tot interiorul cu tot cu scaune, etc , console , absolut ; un motor tipla se vinde cu 250 lei .
astea sunt preturile , pot suferi modificari, se mai negociaza putin.
ii dai usile si aripile jos , scaunele si banchetele, absolut tot chelesti , intr-o zi o dezbraci de ce nu-ti place.
a 2- zi cureti rugina , dai grund si antifon (fara timp pierdut cu alte detalii si kkt-uri.
A 3-a zi montezi tot ce ai luat de la Remat(trebuie sa aduci piesele acasa inainte de a te apuca de treaba. Iti ia o zi montajul general. Daca mai ai si un ajutor e mai bine.
A 4 -a zi o dedici compartimentului motor si partii mecanice, inlocuiesti ce e nevoie pe sub masina.
A 5 a-a zi lucrezi la detalii, intrerupatoare, ornam,ente, lumini, estetica, fire, etc si o pregatesti pentru dus la vopsitor (adica o izolezi).
deci dupa 5 zile de munca asiduua masina poate pleca la vopsit.
Micile remedieri si detalii le mai faci si din mers, ..daca te intinzi cu reparatii laborioase, mai intrebi in stanga si-n dreapta , mai vine unu' cu sfaturi....a trecut anul.
Spun de 1 saptamana pentru ca am facut eu proba aceasta.


Ai uitat sa pui la socoteala luna cand sudezi gaurile din caroserie! 

Nu, ca gaurile se astupa cu hartie de ziar imbibat in bitum! Nu se sudeaza!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
marcu1
Membru Senior

Din: provita / Prahova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 6442
Daca avea actele "clare" o cumparam eu.
Mi-e urat de birocratie si alergatura.


_______________________________________
Pentru info/piese/detalii/comenzi
0723853555

--------------------------------------------------------
Livrare GRATUITA oriunde in tara pentru plata in cont bancar ! !
Valabil pentru orice cantitate , indiferent de volum.

pus acum 12 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Sa-mi spui si mie cum reusesti sa cureti toata rugina intro zi de pe o epava ca aia. Mi-ar prinde bine experienta ta. Ce scule si  ce materiale folosesti de iesi asa ieftin cu materialele? Eu fac de ceva ani masini si nu reusesc sa ma incadez nici in timpul tau , si nici in banii tai. Si da-ne si noua adresa la Rematul ala asa de ieftin, no tine numai pentru tine. Multumesc !

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 12 ani
   
marian_6963
Membru Senior

Din: Tarnaveni/MS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1157
Ma indoiesc ca aceasta masina, repusa in functiune intr-o saptamana v-a trece de ITP din prima prezentare. Pt. ca are nr. vechi se face la RAR odata cu Reomologare din Romania.
Pt. a fi folosita intr-o reclama, film sau ca macheta statica, intr-o saptamana intradevar se poate.


_______________________________________
Imi plac masinile, dar viata mea si tot ce e bun in viata asta scurta se reduce la cei doi copii ai mei! Nimic nu se compara cu ei!

pus acum 12 ani
   
mihai80
Membru Activ

Din: Susita
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 166
pt. marcu1: colegule, eu am o Dacia din '72 de 3 luni in lucru si crede-ma ca nu am avut de lucrat la tinichigerie (sudura MIG/MAG) decat 3 ore...ceea ce spui tu este lucru la "futui masa", scuzati de expresie, este de pe alt forum si asa se practica de cei ce cara cartofi sau produse agricole in general cu Dacia...cand te-ai apuca sa cureti un element, sa-l pasivezi, sa dai cu rust-converter, sa il matuiesti, degresezi si apoi grunduit, matuit, dat cu spritzchit in doua maini, pus de 5 ori pe masina sa vezi daca cade la linie si apoi sa iti dai seama ca are 4 aripi, 4 usi, capote si parte inferioara, ai sa observi ca un termen de 2-3 luni pt un proiect hobby in care sa-ti iasa o masina "boboc" este foarte realist. Si in incheiere, te anunt ca in remat 99% sunt ciurucuri. Ca sa-ti faci o idee, eu am bagat in Dacia mea aprox. 1000 E fara vopsitorie (manopera) pana acum si mai am de bagat vreo 100. Numai vopseaua Gri 83 care nu se mai fabrica, vorbesc de vopsea adevarata, semiprofi , nu deaia 1K, m-a ajuns "pe calculator" peste 10 milioane.
Si eu sunt de ala de foloseste la dacia topoloveni, bilstein si fartec, nu autospeed sau asam sau varianta cealalta, TRW, alliquant sau bosch! asta daca intelegi ce vreau sa spun...

si sa fiu ontopic, cazanu asta din '77 nu merita restaurat in primul rand ca e varza, al doilea ca nu are valoare nici istorica si nici ca masina si al treilea ca nu are acte.

Modificat de mihai80 (acum 12 ani)


_______________________________________
Dacia 1300 1970
Dacia 1300 1972

pus acum 12 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 880
si de prinzi numa cate un surub ruginit, si si mai rupi altul...... si tot asa , eu pe  al dracului de 4 suruburi + furtune de frana   m-am chinuit o zi juma, 3 chei rupte ,si vreo 2 vanatai sanatoase. SI pana la urma tot cu cheie pneumatica le-am desfacut    . Si la faza cu 5 milioane, nu vreau sa par a tot stiutor, da numai 5 mil m-au costat actele ,autovapant, si 1 litru de protecta ( si nu am pus drumul CLUJ- SIBIU, cafelele , mancare etc )   

Modificat de horatiu601 (acum 12 ani)


_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 12 ani
   
mihai80
Membru Activ

Din: Susita
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 166
da, eu piese mi-am luat din rematul din Valcea...vreo 100 lei ma costa motorina la fiecare drum, am facut destule si nu la fiecare veneam cu ceva bun. Bine, pe langa cele luate de la cei ce se ocupa de asa ceva, Iar o piesa originala, de frantuzoaica, in stare buna costa...referitor la suruburi blocate, m-a tinut unul 3 zile pana sa ma hotarasc daca sa il tai sau cum sa-l desfac..surub intepenit pe bucsa 
Aripile fata de Dacia 1300 nu se mai produc; de la remat nu am gasit nimic, am cumparat in schimb 4 bucati (negre) la 100 lei bucata + taxe curier pana sa gasesc oarecum o combinatie acceptabila...doua zac in pod acum...


_______________________________________
Dacia 1300 1970
Dacia 1300 1972

pus acum 12 ani
   
CARPATI
Membru Senior

Din: CRAIOVA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2657

deceneu32 a scris:

Un vecin de-al meu din patria lubenitelor are o Dacie cu numere vechi.O foloseste la lucerna,lubenite,porumbi etc.Masina circula destul de des dar pe camp si drumuri laturalnice,sa nu dea nas in nas cu Politia!
M-ar fi interesat pe mine ruginitura!Problema consta in faptul ca proprietarul din certificatul masinii este decedat.N-are nici Carte de Identitate,decat un certificat de tip vechi,cartonat din 1977.Traieste sotia proprietarului dar trebuie taxe de succesiune bla,bla...
]

Vezi ca in Dabuleni sunt multe masini vechi.....
in Ianca este ( sau cel putin era) o WARSZAWA station wagon, si in Dabuleni vreo 3 volgi.... daca nu le-au dat la fier vechi intre timp........


_______________________________________
_____________________________________________________
Victoria made in R.P.R.

pus acum 12 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
O Volga alba inca mai exista.E in curtea unui coleg.

pus acum 12 ani
   
CARPATI
Membru Senior

Din: CRAIOVA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2657
Era si una G 24 station wagon galbena mustar la cineva in curte.era in gradina din spate.Intre timp au construit o casa in fata si masina a ramas acolo captiva.

_______________________________________
_____________________________________________________
Victoria made in R.P.R.

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461

marcu1 a scris:

eu cu max 500 lei o fac tipla !!
La remat sunt 30 lei/usa; 20 lei aripa ; 20 lei bara ; 30-50 lei o roata completa umflata cu anvelopa ca noua ; 50 lei tot interiorul cu tot cu scaune, etc , console , absolut ; un motor tipla se vinde cu 250 lei .
astea sunt preturile , pot suferi modificari, se mai negociaza putin.
ii dai usile si aripile jos , scaunele si banchetele, absolut tot chelesti , intr-o zi o dezbraci de ce nu-ti place.
a 2- zi cureti rugina , dai grund si antifon (fara timp pierdut cu alte detalii si kkt-uri.
A 3-a zi montezi tot ce ai luat de la Remat(trebuie sa aduci piesele acasa inainte de a te apuca de treaba. Iti ia o zi montajul general. Daca mai ai si un ajutor e mai bine.
A 4 -a zi o dedici compartimentului motor si partii mecanice, inlocuiesti ce e nevoie pe sub masina.
A 5 a-a zi lucrezi la detalii, intrerupatoare, ornam,ente, lumini, estetica, fire, etc si o pregatesti pentru dus la vopsitor (adica o izolezi).
deci dupa 5 zile de munca asiduua masina poate pleca la vopsit.
Micile remedieri si detalii le mai faci si din mers, ..daca te intinzi cu reparatii laborioase, mai intrebi in stanga si-n dreapta , mai vine unu' cu sfaturi....a trecut anul.
Spun de 1 saptamana pentru ca am facut eu proba aceasta.



A 6-a zi -  masina e vopsita, lacuita, uscata si echipata   
A 7-a zi te odihnesti   

De 7 ani incerc sa respect programul asta si nu-mi iese...  


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574

CARPATI a scris:

Era si una G 24 station wagon galbena mustar la cineva in curte.era in gradina din spate.Intre timp au construit o casa in fata si masina a ramas acolo captiva.

Cunosti Dabulenii!!Esti din zona?


pus acum 12 ani
   
CARPATI
Membru Senior

Din: CRAIOVA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2657
Nu dar am fost pe acolo la un prieten si am cautat epave.......

_______________________________________
_____________________________________________________
Victoria made in R.P.R.

pus acum 12 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Cand ai timp,mergem impreuna in vara asta sa cautam alte epave!

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

CARPATI a scris:

Era si una G 24 station wagon galbena mustar la cineva in curte.era in gradina din spate.Intre timp au construit o casa in fata si masina a ramas acolo captiva.

Vin coloratii cu topoarele si o elibereaza una-doua din captivitate...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
 

pus acum 12 ani
   
CARPATI
Membru Senior

Din: CRAIOVA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2657

deceneu32 a scris:

Cand ai timp,mergem impreuna in vara asta sa cautam alte epave!

Cu cea mai mare placere!!!doar sunt primul vanator nu ...??::  Mai ales ca mi=am luat un nikon performant.Da vezi ca mamaliga la tuci  o fac  eu..... tu daca vrai te ocupi  de gratar.../Iar vinu il dai tot tu !!! ca mie sincer mi s-a cam urat de vreo 10 ani  incoace sa umblu dupa fiare..........si dupa fantome de pobede si warszawe...........acum incercam sa descoperim  un ca.......at deja descoperit de mine acum vreo 5 ani si fara nici un rezultat,,,,,niste bosorogi senili de la care nu scoti nimic...... Eu m-am dat batut de cand am dat de un bosorog care avea o warszawa prin zzona dabuleni-ului ,  sau printr-o comuna invecinata, intr-un catun cocotat la mama Dracu dde ne-am distrus masina prin niste rape sa ajungem acolo....  si cand am ajuns..... masina laudata de samsarii satului si sefii de trib ai
Dabuleni=ului ( tin sa precizez aceasta comuna este enorm de mare fiind alcatuita din mai multe sate care se intrepatrund..........si Dabuleni-ul este un ca un mic orasel...) S=a dovedit a fi binenteles o warszawa 204 station wagon, de care proprietarul nu va mai spun cat mi-a ridicato-n slavi....Noi l-am intrerupt de la cazan....omu era ocupat cu tuica.......si l-am deranjat exact din degustarea licuorii magice....si cand ne-a vazut cu un peugeot ultimu tip.....nu mai stia ce sa zica.... faza tare e ca l-a sunat pe fis-u din Canada sa-l intrebe cat sa ceara pe warszawa.Si noi  nu mai stiam  ce sa facem...... oricum faza e ca noi am plecat si l-am lasat acxolo sa vorbeasca  cu fis-u .....Masina aia sigur va sfarsi tragic........aveau impresia ca au in curte un Studebaker sau ceva de genul.........po-a sa moara linistiti................................

Modificat de CARPATI (acum 12 ani)


_______________________________________
_____________________________________________________
Victoria made in R.P.R.

pus acum 12 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Carpati,localitatea Dabuleni era a doua comuna din tzara ca numar de locuitori(14 mii),dupa Voluntarii de langa Bucuresti si prima din judetul Dolj.Cea mai intinsa,ma refer la suprafata,este Poiana Mare,cea cu spitalul de nebuni.
Intre timp,Dabuleniul a fost declarat oras,prin 2004,dar nu-si merita acest statut:populatia lucreaza in proportie de 99% in agricultura si nici o ulita nu este asfaltata.
Ne auzim la telefon,mergem pe saptamana viitoare.

Modificat de deceneu32 (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Ieri prin Dabuleni:un TV abandonat.


Hai la lubeniteee!!! Pret de producator:3-4 mii kg!!


Unele mai vechi:


Modificat de deceneu32 (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Zilele astea prin Dabuleni:


vazut prin dabuleni zilele astea prin dabuleni:

36KB

Modificat de deceneu32 (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
marcu1
Membru Senior

Din: provita / Prahova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 6442
Ce bine arata acel IMS !!!

_______________________________________
Pentru info/piese/detalii/comenzi
0723853555

--------------------------------------------------------
Livrare GRATUITA oriunde in tara pentru plata in cont bancar ! !
Valabil pentru orice cantitate , indiferent de volum.

pus acum 12 ani
   
CARPATI
Membru Senior

Din: CRAIOVA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2657
acum vreo 4 ani am vazut acolo unde se vand lubenitele si un Ford Tranzit prima serie cu cabina cu 2 locuri...

_______________________________________
_____________________________________________________
Victoria made in R.P.R.

pus acum 12 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Este si acum Fordul acela!! L-am vazut circuland prin Dabuleni.Nu cred ca mai are motorul original,cred ca e de ARO.

pus acum 12 ani
   
CARPATI
Membru Senior

Din: CRAIOVA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2657

deceneu32 a scris:

Este si acum Fordul acela!! L-am vazut circuland prin Dabuleni.Nu cred ca mai are motorul original,cred ca e de ARO.

Sa-i faci poze daca ai ocazia  =D


_______________________________________
_____________________________________________________
Victoria made in R.P.R.

pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la