CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: angy_2
| Femeie 21 ani Constanta cauta Barbat 21 - 63 ani |
|
paraipan
Membru Activ
Din: craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 167
|
|
Daca stie cineva, va rog sa-mi spuneti si mie, se poate monta o cutie de viteze de aro 24, in 4 trepte, pe un motor leut in 3 cilindri? Multumesc!
_______________________________________ Omul de onoare doar o vorba are!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
|
|
Da, evident ca da, eu am aşa ceva pe o maşină. Dacă ai nevoie de informaţii te ajut.
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 13 ani |
|
paraipan
Membru Activ
Din: craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 167
|
|
Multumesc mult pentru informatii! Respect!
_______________________________________ Omul de onoare doar o vorba are!
|
|
pus acum 13 ani |
|
dr_krl
Membru Senior
Din: Oradea si Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 242
|
|
Ce-i ala motor leut in 3 cilindri? E cumva motorul de Universal 445?
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
dr_krl a scris:
Ce-i ala motor leut in 3 cilindri? E cumva motorul de Universal 445? |
Da, e ala! Oficial se numeste motor D115
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
dr_krl
Membru Senior
Din: Oradea si Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 242
|
|
Si potriveste si la masina mea W 115?
|
|
pus acum 13 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
O rupe...Este prea greu si nu prea este echilibrat , fiind in 3 pistoane. Si cred ca este si mai inalt ca dimensiune...
|
|
pus acum 13 ani |
|
dr_krl
Membru Senior
Din: Oradea si Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 242
|
|
Eu am glumit, nu ma asteptam la un raspuns. Tocmai de aceea am si pus emoticonurile la urma. Cine ar fi atat de "destept" sa incerce sa schimbe un motor de Mercedes pe unul de tractor cand amandoua sunt diesel, iar primul e mult mai bun pentru ceea ce a fost proiectat sa faca? Faceam aluzie la faptul ca amandoua au 115 in indicativ.
|
|
pus acum 13 ani |
|
dr_krl
Membru Senior
Din: Oradea si Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 242
|
|
Putin Off-topic daca imi este permis. Din punct de vedere tehnic, caroseria de Mercedes W115 si W123 ar putea suporta motorul de U 445 fara probleme pentru ca la aceste masini motorul se sprijina cu toata greutatea pe o traversa, daca o pot numi asa, care la randul ei se sprijina pe arcuri, complet independent de caroserie. Acest ansamblu: "traversa"-suspensii-roti-motor sustine de fapt si caroseria in 4 suruburi, pe care o "trage" dupa el. Tocmai de aceea sunt asa rezistente aceste masini si nu se rup caroseriile din cauza greutatii motorului. De altfel stiu pe cineva care a montat un motor de U 445 pe un GAZ 12 ZIM, masina cu caroserie intrutotul autoportanta si mai slaba decat cea de Mercedes.
|
|
pus acum 13 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Stiu ca ati glumit ...dar am vazut si eu pus motor de Aro cimp pe un bot de cal... Si motor in 3 pistoane pus pe Volga M21 si chiar pe un Fiat 2300 ...Au decupat capota din fata pentru ca era prea mare... Tot felul de grozavii
|
|
pus acum 13 ani |
|