CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
DEEA25 din Mures
Femeie
25 ani
Mures
cauta Barbat
25 - 51 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Dacia 1100 din 1970 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
cu piesa aferenta

dacia 1100 din 1970 piesa aferenta

42.1KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Intre timp mai procur cite ceva...

dacia 1100 din 1970 intre timp mai procur cite ceva...

48.1KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Ce faci cu atatea retrovizoare?

pus acum 11 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Am citit si eu acum toate paginile topicului tau.
Felicitari pentru munca depusa.In ce stadiu esti?Ai terminat de reconditionat caroseria?


pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Vorba lupului... sa va vad mai bine... 
Glumeam ...aduna omul ...la urma alege care arata mai bine le montam , ce ramine ...ca mosnegii ...piese de rezerva...
Caroseria ? abia de curind am reusit sa demontez aproape totul de pe ea ... ar mai fi cite ceva instalatia electrica si basculele superioare ...
Reparatiile abia acum incep , mi-am mai procurat cite ceva materiale.... multe repere din tabla trebuie sa m-i le construiesc singur de altfel nu stiu sa le procur .....

dacia 1100 din 1970 vorba lupului... vad mai glumeam ...aduna omul ...la urma alege care arata mai

27KB

Modificat de mihaai (acum 11 ani)


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Mai degresez si curat cu pisla inelele de la far ...

dacia 1100 din 1970 mai degresez curat pisla inelele far ...

44.3KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 632
Spor la treaba!Nu te lasa!

_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Sa nu ma las ... nu ma lasa ea pe mine   

dacia 1100 din 1970 las ... lasa mine   

50KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
E un ,,pic'' de treaba dar vorba aia:ochii sperie si mainile bucura . Succes si nu te da batut.


P.S. Sa nu te iei cumva dupa semnatuara mea .


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 11 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Mihai,sa nu te dai batut.
Incearca sa demontezi totul de pe ea,absolut totul:instalatie electrica,conducte,bord etc.N-o sa-ti para rau.Iti va fi foarte usor la vopsire si antifonare.Ar fi pacat sa ai vapori de vopsea pe plastice si cauciucuri.
Noi iti uram succes in continuare!

Modificat de deceneu32 (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Cauciucuri , plastice ? Pai masina pe dedesupt este cheala nu mai are absolut nimic , nici conducte de frina, nimic, am ceva probleme in demontarea basculelor superioare .
Simbata am renuntat sa ma mai necajesc cu ele(vinea seara si nu prea combinasem multe) , in schimb am reusit sa demonteb blocul pedalier,cu toate pedalale pompa de frina , bordul ,aeroterma ,si mai am portierele din dreapta .
Simbata care vine , daca totul este bine ,caut un dorn mare din bronz ca sa bat in capatul filetat al boltului de la bascula (nu a fost demontat niciodata... am sa pun vaselina marina peste tot ...si dupa 15 ani are sa fie ca in prima zi...)
Mai am de demontat si captuseala plafonului ...aici are sa fie teroare ...este veche si sper sa nu se rupa...si geamul din fata

dacia 1100 din 1970 cauciucuri plastice pai masina dedesupt este cheala mai are absolut nimic nici

38KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Dezmembrarea continua ..film horor afara ploua si s-a racit binisor asa ca lucrez la demontarea totala a tuturor pieselor in vederea reparatiilor capitale .
O intrebare , la cine a mai desfacut pompa de frina Lockheed cu trei  iesiri ... Din cite stiam eu diametrul garniturilor este 20 mm ... dar diametrul nominal este 19 mm .
Milimetrul lipsa este doar toleranta de comprimare a garniturii ...corect ?
Analizind starea garnuturilor .... pare decenta dar daca reusesc sa le gasesc le schimb ..... cele care sint in pompa au 43 de ani

dacia 1100 din 1970 continua ..film horor afara ploua s-a racit binisor asa lucrez demontarea totala

27.5KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
tunderbird
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 612
Poti folosi kit de garnituri de pompa de Dacia 1300 simplu circuit. Sunt absolut identice cu cele originale.

Nu te bucura prea tare de starea buna a garniturilor... problemele mari apar la oglinda cilindrului pompei. Din cauza lichidului de frana de proasta calitate din acea vreme (cu puternice caracteristici higroscopice - absoarbe apa) apar cratere datorate ruginirii oglindei cilindrului.
Trebuie sa faci un control atent al alezajului pompei de frana.


_______________________________________
„Oare n-am uitat cumva că iubirea de patrie nu e iubirea brazdei, a ţărânei, ci iubirea trecutului?” - Mihai Eminescu

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Dupa ce reusesc sa o dezmontez complet am sa o spal cu diluant .... sa vedem cum se prezinta la interior ....
Multumesc pe ideeie , oricum garniturile le-as schimba poate are sa o mai duca 20 de ani cu noile garnituri ...


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Daca bine imi amintesc, Ronald a pus garnituri noi in pompa acum cativa ani si pedala era beton.

_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Asta explica starea buna a garniturilor din pompa ... dar nu si mizeria din ea


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

mihaai a scris:

Dupa ce reusesc sa o dezmontez complet am sa o spal cu diluant .... sa vedem cum se prezinta la interior ....
Multumesc pe ideeie , oricum garniturile le-as schimba poate are sa o mai duca 20 de ani cu noile garnituri ...

Nu cu diluant! Franele se spala in alcool!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Urmatorul pacient care are sa fie curatat pina la piele(...pina la tabla) cu acid ...

dacia 1100 din 1970 urmatorul pacient care are fie curatat pina tabla) acid ...

41.3KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675

mihaai a scris:

Urmatorul pacient care are sa fie curatat pina la piele(...pina la tabla) cu acid ...

cu acid?vezi sa nu ii faci gaurele


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

mihaai a scris:

Urmatorul pacient care are sa fie curatat pina la piele(...pina la tabla) cu acid ...

Nu fa prostie, ca o distrugi!
Curata-l in esenta de otet concentrat! Ala curata tot, si nu-i face rau!
Apoi, dupa ce s-o curatat o speli cu cateva litrii de apa, in care dizolvi o pastila ce Calgon, care neutralizeaza otetul.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 857
Nu folosi acid ca-l dai dracu
Folosesste solutia DBR 80 de curatat radiatoare si schimbatoare de caldura de la centralele termice, este alcalina si nu ataca, iar rezultatele sunt foarte bune.
Eu am folosit la centrala si a curatat bine, nu ataca cauciucul etc.

Se gasea la vezi ca mai au si inhibitori si multe alte chestii


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 11 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Radiatorul ar iesi cel mai bine daca ar fi fiert in soda caustica!

_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Eu de meserie fac instalator ... si voiam sa folosesc un acid cu , care de obicei curat schimbatoarele termice de la centralele termice .
Este un acid de curatat anume tuburile din cupru ... cu acelasi acid am curatat si celalalt radiator , cel de la motor 
Sint de acord cu soda caustica , fierberea radiatorului in aceasta solutie... o faceam la radiatorul de la combina de treierat...iesea o mizerie.... sa-l folosesc in cazul de fata nu am locul adecvat , nu mai spun de toxicitatea gazelor rezultate .

Misu de Cluj a scris:


mihaai a scris:

Urmatorul pacient care are sa fie curatat pina la piele(...pina la tabla) cu acid ...

Nu fa prostie, ca o distrugi!
Curata-l in esenta de otet concentrat! Ala curata tot, si nu-i face rau!
Apoi, dupa ce s-o curatat o speli cu cateva litrii de apa, in care dizolvi o pastila ce Calgon, care neutralizeaza otetul.

Si otetul este un acid ....

dacia 1100 din 1970 meserie fac instalator ... voiam folosesc acid care obicei curat termice

41.4KB

Modificat de mihaai (acum 11 ani)


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
tunderbird
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 612
Daca nu-i din vin 

_______________________________________
„Oare n-am uitat cumva că iubirea de patrie nu e iubirea brazdei, a ţărânei, ci iubirea trecutului?” - Mihai Eminescu

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Aaaaaa asa da , corect ...da nu cred ca s-a gindit la acela .Sa lasi vinul sa se strice si sa faci otet ?
Cadou de la un vecin ...zice ca este de la un renault 8 "au fost putine din alea"

dacia 1100 din 1970 aaaaaa asa corect ...da cred s-a gindit acela .sa lasi vinul strice faci otet

23.8KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Si eu va trebui sa caut un robinet din asta la 1100, ca daca merge motorul, picura din el lichidul de racire.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
tunderbird
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 612

mihaai a scris:

Aaaaaa asa da , corect ...da nu cred ca s-a gindit la acela .Sa lasi vinul sa se strice si sa faci otet ?
Cadou de la un vecin ...zice ca este de la un renault 8 "au fost putine din alea"


Pai in comert exista si otet obtinut prin "stricarea" vinului.

Otetul despre care vorbim este o solutie slaba de acid acetic.

Robinetul din poza este una din cele doua variante de robinet de la incalzire de pe R8/Dacia 1100. Daca este nou te poti considera fericit, chiar daca modelul acela nu se ridica la nivelul de fiabilitate al celuilalt.

Misi, daca ceea ce ai tu pe masina este celalalt model (tipul "robinet cu cep" ), se poate reconditiona lejer prin schimbarea oringurilor.

Modificat de tunderbird (acum 11 ani)


_______________________________________
„Oare n-am uitat cumva că iubirea de patrie nu e iubirea brazdei, a ţărânei, ci iubirea trecutului?” - Mihai Eminescu

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

tunderbird a scris:



Misi, daca ceea ce ai tu pe masina este celalalt model (tipul "robinet cu cep" ), se poate reconditiona lejer prin schimbarea oringurilor.


Voi incerca s-o demontez. Inca nu am avut timp sa ma apuc pe indelete de 1100, ca am considerat-o masina functionala si a trecut pe planul doi,cele nefunctionale sunt pe primul  plan.     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025

tunderbird a scris:


mihaai a scris:

Aaaaaa asa da , corect ...da nu cred ca s-a gindit la acela .Sa lasi vinul sa se strice si sa faci otet ?
Cadou de la un vecin ...zice ca este de la un renault 8 "au fost putine din alea"


Pai in comert exista si otet obtinut prin "stricarea" vinului.

Otetul despre care vorbim este o solutie slaba de acid acetic.

Robinetul din poza este una din cele doua variante de robinet de la incalzire de pe R8/Dacia 1100. Daca este nou te poti considera fericit, chiar daca modelul acela nu se ridica la nivelul de fiabilitate al celuilalt.

Misi, daca ceea ce ai tu pe masina este celalalt model (tipul "robinet cu cep" ), se poate reconditiona lejer prin schimbarea oringurilor.

Robinetul este nou , mosuletul cind mi l-a dat era invelit intr-o hirtie ceruita galbena mi-a mai dat si doua proiectoare de ceata galbene (Cibie) problema este ca sint fisurate dar sint super ...

Modificat de mihaai (acum 11 ani)


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Radiatorul de la clima a facut baita ....

dacia 1100 din 1970 radiatorul clima facut baita ....

23.2KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Si rezultatul ...

dacia 1100 din 1970 rezultatul ...

50.3KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
tunderbird
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 612
Cu ce l-ai imbaiat? Cu vin "stricat"?

Exteriorul este mult mai putin important decat interiorul... ai reusit sa elimini depunerile de acolo?


_______________________________________
„Oare n-am uitat cumva că iubirea de patrie nu e iubirea brazdei, a ţărânei, ci iubirea trecutului?” - Mihai Eminescu

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Este un acid de care vorbeam intr-un post mai sus...elimina toate depunerile de pe suprafete din cupru .
L-am diluat un pic mai mult ca sa nu-mi strice rama de la radiator ... este din tabla pe aceeia o ataca si mai repede  oricum din el a iesit multa rugina (din interior)
De la exterior a insit un mil ...mizerie ...ulei , de toate .
I-am probat debit maxim poate sa duca apa care trce printr-un tub (furtun) cu interiorul de 22 mm , presiune de pornire 2,4 atm ..si mergeee presiunea nu urca ...
Pompa de frina ....problem estem

dacia 1100 din 1970 este acid care vorbeam intr-un post mai toate depunerile suprafete din cupru

14.7KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
tunderbird
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 612

mihaai a scris:

...Pompa de frina ....problem estem


Mda... de asa ceva nu am scapat niciunul.

Ai doua posibilitati de reparatie. Daca ciupiturile sunt adanci, numai prin bucsare o poti repara... daca nu sunt adanci, prin alezare si confectionarea unui nou pistonas la cota marita.
In cazul cotei de reparatie,  se pot folosi aceleasi garnituri (adica pentru diametrul de 19mm) cu conditia ca diametrul unde se monteaza garnitura de etansare (atentie, nu clopotul din capul pistonasului) sa fie mai mare astfel incat acea garnitura sa fie putin "umflata" pentru noul diametru al alezajului.

Sau, cauta-l pe userul iulian, aici sau pe forumul Dacia 1100, care are la vanzare o pompa de frana refabricata.

Modificat de tunderbird (acum 11 ani)


_______________________________________
„Oare n-am uitat cumva că iubirea de patrie nu e iubirea brazdei, a ţărânei, ci iubirea trecutului?” - Mihai Eminescu

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Eu ma gindeam la o alezare si apoi o bucsare cu o bucsa din bronz ca sa nu mai am probleme cu ...apa
As vrea totusi sa ramina la cote originale sa nu modific toata pompa.
Pompa era plina de namol ...
O intrebara de ce la intrarea in pompa sint doua gauri una de 6 mm si una de 1,5 mm dar apoi se reduce ...cred ca la 1 mm  aceasta gaura duce spre partea din fata , spre virful pistonasului

dacia 1100 din 1970 gindeam alezare apoi bucsare bucsa din bronz mai probleme ...apaas vrea totusi

29.9KB

Modificat de mihaai (acum 11 ani)


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
tunderbird
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 612
De obicei in restaurarea componentelor instalatiei de franare se bucseaza cu otel inoxidabil.
Si chiar daca vei folosi un otel obisnuit (un OLC nu foarte performant), probleme cu apa nu vei mai avea pentru ca vei folosi lichid de frana DOT4 care este mult mai stabil chimic si mult mai putin higroscopic.

Nu am studiat problema in profunzime dar sunt tentat sa cred ca bronzul asociat cu aliajul de aluminiu de la pistonasul pompei nu se impaca prea bine... trebuie sa iau o carte de chimie fizica, sa vad daca nu se creeaza un efect de pila galvanica, mai ales ca zamacul de la pistonas ar putea sa contina staniu sau plumb. Repet, s-ar putea ca afirmatia mea sa fie eronata... mai trebuie studiat... plus ca aluminiu care sa frece pe bronz nu-mi suna prea bine... tu ce crezi?

Atunci cand pompa nu este actionata, garnitura clopot se afla in dreptul spatiului dintre cele doua orificii. Prin orificiul mic se face legatura dintre borcan si compartimentul din fata pistonasului pompei, mai exact in fata garniturii clopot. Orificiul mare iese in spatele garniturii clopot alimentand cu lichid de frana spatiul tampon din zona de mijloc a pistonasului pompei. Prin unirea lor in locasul de racordare a borcanului se realizeaza, in perioada cand pompa nu este actionata, o egalizare a presiunilor din cele doua compartimente separate de catre garnitura clopot din capatul pistonasului. La o deplasare minima a pistonasului, ambele orificii ajung sa comunice in spatele garniturii clopot cu rol de supapa de sens, care permite trecerea lichidului din spate catre fata la revenirea pedalei de frana si pomparea acestui volum de lichid catre roti, atunci cand se actioneaza pedala de frana... si in continuare ciclul se repeta.
Rolul orificiului mare este de a asigura completarea cu lichid in instalatia de franare, prin spatiul tampon din zona de mijloc a pistonasului, la actionarea pedalei de frana, cand se impune apropierea placutelor de discuri, dupa un anumit grad de consumare al acestora, adica compensarea automata a uzurilor . Rolul orificiului mic este de amorsare a instalatiei la prima umplere, mentinerea plina a instalatiei atunci cand nu este actionata pedala de frana, egalizarea presiunilor pentru facilitarea purjarii aerului si/sau gazelor din pompa si asigura reintoarcerea lichidului in borcan atunci se preseaza pistonasele in etrieri.

Anuntul lui iulian:

Modificat de tunderbird (acum 11 ani)


_______________________________________
„Oare n-am uitat cumva că iubirea de patrie nu e iubirea brazdei, a ţărânei, ci iubirea trecutului?” - Mihai Eminescu

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Cred ca ai dreptate , mai bine cu inox  , este rezistent la frecare ... am gasit deja teava de inox pentru bucsare ...fratele meu lucreaza intr-o firma care are ca obiect de lucru materialul inox   

dacia 1100 din 1970 cred dreptate mai bine inox  este rezistent frecare ... gasit deja teava

20.6KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Unde ai gasit o cantitate atat de mare de acid pentru a imbaia radiatorul?

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025

deceneu32 a scris:

Unde ai gasit o cantitate atat de mare de acid pentru a imbaia radiatorul?

L-am gasit la servici ... ... cantitate mai mare , dar l-am diluat , in mod normal trebuie folosit in concentratie 20% dar l-am lasat cam la 45 %

dacia 1100 din 1970 deceneu32 scris:unde gasit cantitate atat mare acid pentru imbaia gasit servici

33.2KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
A iesit foarte bine!!

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Da , s-a curatat bine , dar sa vezi ce a iesit din el...

dacia 1100 din 1970 s-a curatat bine dar vezi iesit din el...

56.5KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
tunderbird
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 612

Serviciu-rile astea sunt mana cereasca... iti dau tevi de inox, solutie dertatrant, si toate cele...

Presupun ca nu lucrezi in Romania... ca si pe la noi era la fel, pe vremea lu' impuscatu'.


_______________________________________
„Oare n-am uitat cumva că iubirea de patrie nu e iubirea brazdei, a ţărânei, ci iubirea trecutului?” - Mihai Eminescu

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Scrie pe undeva ..... Departe ... straini .... rasisti.... si alte cele ....

Modificat de mihaai (acum 11 ani)


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
O intrebare ...intrebatoare :
Pina la ce putere rezista ansamblul de tractiune la dacia 1100 (ma refer la cutia de viteze planetare) ?


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Am reusit sa fac un "rotisor" reusesc , de acum sa pun caroserie in orice pozitie ...de unul singur 

dacia 1100 din 1970 reusit fac reusesc acum pun caroserie orice pozitie ...de unul

39.6KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
si ....

dacia 1100 din 1970 ....

48.4KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
sau... 

dacia 1100 din 1970

39.2KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Am inceput sa decupez ...

dacia 1100 din 1970 inceput decupez ...

40.3KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Marfa rotisorul!!!Cum l-ai facut?Are rulmenti?Niste dimensiuni?Multumesc!!

pus acum 11 ani
   
tunderbird
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 612

mihaai a scris:

Am inceput sa decupez ...


Triunghiul acela care creeza mereu probleme! Doar celor care nu le-a trecut prin cap sa bage ulei in cavitati... 


_______________________________________
„Oare n-am uitat cumva că iubirea de patrie nu e iubirea brazdei, a ţărânei, ci iubirea trecutului?” - Mihai Eminescu

pus acum 11 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672

tunderbird a scris:


mihaai a scris:

Am inceput sa decupez ...


Triunghiul acela care creeza mereu probleme! Doar celor care nu le-a trecut prin cap sa bage ulei in cavitati... 

Ce fel de ulei ? 


pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675

Sutica a scris:


tunderbird a scris:


mihaai a scris:

Am inceput sa decupez ...


Triunghiul acela care creeza mereu probleme! Doar celor care nu le-a trecut prin cap sa bage ulei in cavitati... 

Ce fel de ulei ? 

ulei de masline    


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Pai rotisorul este relativ simplu .... te necajesti de unul singur in jurul masinii , te enervezi ca nu reusesti sa ajungi sa lucrezi in anumite pozitii ...si te gindesti.. glumesc
Trebuie doua tevi ...una pentru partea din fata lunga 720 mm cu doue bucati de plat banda (sudate in orizontala)care se prin in locul barei antisoc din fata ... gaura la mijloc  (eu am facut-o de 14 mm )care ar trebui sa sustina greutatea masini.
In verticala o teava ...de 2 " cu o gaura ...de 14 mm la 30 de mm de extremitate , exact pe axa diametrului  tevii , care trebuie sa fie fixata pe un profilat sau ce aveti voi acasa lung de macar 1,80 cm(chestie de stabilitate , la mijlocul ei cu o sudura ...decenta)
Prin gaurile de la teava si a barei construite se monteaza un surub (eu am pus bara filetata ...nu am avut surub asa de lung), care devine axul pe care se roteste ... nu este nici un rulment nu renteaza pentru cele 40/ 50 de rotatii aprox la care are sa fie solicitata...
Analog si la parte dei spate doar ca bere de sustinere are sa fie de 700mm ...
Tuburile de sustinere trebuie sa aiba macar 800mm de la baza pina la nivelul gaurii .. astfel masina cind vine rotita poate sa atinga pe pamint ...
In spate am inventat o specie de opritor ( am preferat in pozitie orizontala ) , dar cind ajunge la rotatie maxima este consilia sa pineti ceva ...(am preferat o bucata de lemn de brad ..este mai moale ) intre caroserie  si pamint ...absoarbe  vibratii de la eventualele lovituri (ciocan ) sau ...alte flexiuni   ...
Cine mai are intrebari despre acest siste sa mai intreba ... nu stiu daca am fost coerent in explicatie ...
Am reusit totusi sa mai astup si niste gauri.. (de unde am decupat) 

dacia 1100 din 1970 pai rotisorul este relativ simplu .... necajesti unul singur jurul masinii

53.1KB

Modificat de mihaai (acum 11 ani)


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
sau montat

dacia 1100 din 1970 sau montat

33.4KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Ori 

dacia 1100 din 1970 ori 

45.5KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025


dacia 1100 din 1970

48.9KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
A inceput sudura!!

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Da a incepul ....doar simbata ...

dacia 1100 din 1970 incepul ....doar simbata ...

33.5KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573

mihaai a scris:

Pai rotisorul este relativ simplu .... te necajesti de unul singur in jurul masinii , te enervezi ca nu reusesti sa ajungi sa lucrezi in anumite pozitii ...si te gindesti.. glumesc
Trebuie doua tevi ...una pentru partea din fata lunga 720 mm cu doue bucati de plat banda (sudate in orizontala)care se prin in locul barei antisoc din fata ... gaura la mijloc  (eu am facut-o de 14 mm )care ar trebui sa sustina greutatea masini.
In verticala o teava ...de 2 " cu o gaura ...de 14 mm la 30 de mm de extremitate , exact pe axa diametrului  tevii , care trebuie sa fie fixata pe un profilat sau ce aveti voi acasa lung de macar 1,80 cm(chestie de stabilitate , la mijlocul ei cu o sudura ...decenta)
Prin gaurile de la teava si a barei construite se monteaza un surub (eu am pus bara filetata ...nu am avut surub asa de lung), care devine axul pe care se roteste ... nu este nici un rulment nu renteaza pentru cele 40/ 50 de rotatii aprox la care are sa fie solicitata...
Analog si la parte dei spate doar ca bere de sustinere are sa fie de 700mm ...
Tuburile de sustinere trebuie sa aiba macar 800mm de la baza pina la nivelul gaurii .. astfel masina cind vine rotita poate sa atinga pe pamint ...
In spate am inventat o specie de opritor ( am preferat in pozitie orizontala ) , dar cind ajunge la rotatie maxima este consilia sa pineti ceva ...(am preferat o bucata de lemn de brad ..este mai moale ) intre caroserie  si pamint ...absoarbe  vibratii de la eventualele lovituri (ciocan ) sau ...alte flexiuni   ...
Cine mai are intrebari despre acest siste sa mai intreba ... nu stiu daca am fost coerent in explicatie ...
Am reusit totusi sa mai astup si niste gauri.. (de unde am decupat) 

Multumesc!


pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
...si 

dacia 1100 din 1970

43.4KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Tovarasul meu de ...sudura .... Stelica... 

dacia 1100 din 1970 tovarasul meu ...sudura ....

59.3KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Si opera lui ...

dacia 1100 din 1970 opera lui ...

39.2KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Am incercat sa fac nervurile .... nici o sansa, tabla are mai mult de 1mm .... intr-o zi nu as fi reusit sa fac nervurile ...si nici cum ar fi iesit

dacia 1100 din 1970 incercat fac nervurile .... nici sansa, tabla are mai mult 1mm .... intr-o

30.8KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
tunderbird
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 612
Dupa parerea mea ar fi trebuit facute nervurile, totusi.

Uite aici o sursa de inspiratie:


_______________________________________
„Oare n-am uitat cumva că iubirea de patrie nu e iubirea brazdei, a ţărânei, ci iubirea trecutului?” - Mihai Eminescu

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025


dacia 1100 din 1970

33.6KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Cred ca trebuie sa schimb o mare parte din podul din fata ...

dacia 1100 din 1970 cred trebuie schimb mare parte din podul din fata ...

28.3KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Babuta mea s-a mai innoit cu ceva ...

dacia 1100 din 1970 babuta mea s-a mai innoit ceva ...

33.8KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Timpul a trecut ... , dar filmul horor continua .. ...
La masina am mai decupat ceva rugina si pregatit cite ceva piese de tichinigerie

dacia 1100 din 1970 timpul trecut ... dar filmul horor continua ... masina mai decupat ceva rugina

42.2KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
In mare cam ara ar arata portbagajul

dacia 1100 din 1970 mare cam ara arata

29.2KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Si

dacia 1100 din 1970

57.8KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Nervurile alea si la podele si la portbagaj si de fapt la toate petecele ar trebui facute, ca nu sunt numai de decor.

_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Tabla care este folosita la inlocuirea partilor distruse de rugina este de 1,2 mm ...asta este tabla disponibila.
Tabla cre am decupat-o de pe masina are 0,6 si in unele locuri si mai subtire (masura facuta pe tabla sanatoasa fara rugina)
Tabla de 12 zecimi este greu de cutat .... am avut nista tentative ... dar mi-a trecut .
Toata piesa din portbagaj (cea mai mare, nu se poate nici pe departe torsiona la mina pe dedesupt orice imbinare se face pe o indoitura la 90 "

dacia 1100 din 1970 tabla care este folosita inlocuirea partilor distruse rugina este 1,2 ...asta

49.2KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1921
Ce calitate este tabla decapata de 1,2 mm? Ai certificatul de calitate?

pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Cetificat ?... se gaseste  ...este tabla suedeza , importata de o fabrica unde lucrez la intretinerea instalatiilor de incalzire si aer conditionat ... am gasit-o pe acolo aruncata pe linga o masinarie de taiat tabla 

dacia 1100 din 1970 cetificat ?... ...este tabla suedeza importata fabrica unde lucrez incalzire aer

49.5KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Am avut ce bate in tabla ...am o specie de abcant( de indoiat tabla ... inventie proprie) dar este pentru lungime 65 cm ... piesa are 127 cm....

dacia 1100 din 1970 avut bate tabla ...am specie abcant( indoiat tabla ... inventie proprie) dar

33.6KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1921

mihaai a scris:

:uimit: Cetificat ?... se gaseste  ...este tabla suedeza , importata de o fabrica unde lucrez la intretinerea instalatiilor de incalzire si aer conditionat ... am gasit-o pe acolo aruncata pe linga o masinarie de taiat tabla  :rusine:


Sunt in standard 6 calitati ale tablei decapate si continutul de carbon iti permite sau nu sa ambutisezi sau pregatirea suprafetei iti permite sa folosesti la exterior sau nu, asta asa la repezeala ...


pus acum 10 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Degeaba o fi n+1 standarde de calitate, atata timp cat in Ro, nu se gaseste tabla AUTO, doar tabla neagra sau tabla decapata. In tari civilizate, tabla auto se gaseste in sul, la piese auto, si are proprietati anticorozive mult mai bune decat tablele normale.    Spor la treaba !

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 10 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1921
nu se gaseste in Romania?  sa fim seriosi ... :)  :)
da' Romania asta este doar particica care o cunoastem noi?


pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025

knx a scris:

Degeaba o fi n+1 standarde de calitate, atata timp cat in Ro, nu se gaseste tabla AUTO, doar tabla neagra sau tabla decapata. In tari civilizate, tabla auto se gaseste in sul, la piese auto, si are proprietati anticorozive mult mai bune decat tablele normale.    Spor la treaba !

Pai daca are propietati anticorozive de ce ruginesc logan-ele pe capete ?


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319

catalin7070 a scris:

nu se gaseste in Romania?  sa fim seriosi ...  
da' Romania asta este doar particica care o cunoastem noi?


Da-mi o locatie unde pot cumpara TABLA AUTO, da sa aiba certificat de calitate, nu vrajeli, si acum ma sui pe cal si ma duc sa iau un sul. In Cluj si in imprejurimi, NU GASESTI. Ce vand ei la depozite ca si tabla auto, e tabla decapata, simpla, fara tratament anticoroziv. Daca stergi uleiul dat pe coala, si picuri un pic de apa, intr-o zii e maro toata. Plus ca structura materialului e alta, are alte caracteristici.

Tabla de logan prima serie, e tabla de galati, foarte proasta calitativ, negalvanizata, si netratata corespunzator. Plus ca sunt suspiciuni ca s-au folosit coli de tabla atacate de rugina la matritarea elementelor, deci nu e de mirare.


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Dupa mai multe "indemnuri" a mai multor useri am dedicat mai multa atentie nervurilor sau cum mai spun unii intariturilor care apar in podea sau in portbagajul masinii ... si iata ce a iesit ...

dacia 1100 din 1970 dupa mai multe mai multor useri dedicat mai multa atentie nervurilor sau cum mai

41.6KB

Modificat de mihaai (acum 10 ani)


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Si

dacia 1100 din 1970

34.2KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
hufo
Membru Senior

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3084
bravo! ai mana buna!

nu uita sa imi trimiti in acest wkend lista cu piese, ca sa ti le pot pregati.


pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Totul a plecat de aici....

dacia 1100 din 1970 totul plecat aici....

51.5KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
si

dacia 1100 din 1970

38.8KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1921

knx a scris:


catalin7070 a scris:

nu se gaseste in Romania?  sa fim seriosi ... :)  :)
da' Romania asta este doar particica care o cunoastem noi?


Da-mi o locatie unde pot cumpara TABLA AUTO, da sa aiba certificat de calitate, nu vrajeli, si acum ma sui pe cal si ma duc sa iau un sul. In Cluj si in imprejurimi, NU GASESTI. Ce vand ei la depozite ca si tabla auto, e tabla decapata, simpla, fara tratament anticoroziv. Daca stergi uleiul dat pe coala, si picuri un pic de apa, intr-o zii e maro toata. Plus ca structura materialului e alta, are alte caracteristici.

Tabla de logan prima serie, e tabla de galati, foarte proasta calitativ, negalvanizata, si netratata corespunzator. Plus ca sunt suspiciuni ca s-au folosit coli de tabla atacate de rugina la matritarea elementelor, deci nu e de mirare.


Scuze de off-topic dar chiar m-ai enervat  :)

"Dacia achiziţionează tablă pentru panourile exterioare ale caroseriei, cum sunt
aripile, capota motorului, plafonul sau hayonul portbagajului de la compania U. S. Steel din Kosice, Slovacia, dar şi de la producători din Germania. „Pentru a rămâne un jucător important pe piaţa auto trebuie să construim maşinile cu tablă de calitate, care să nu ruginească“, au mai explicat sursele."
... 3 ani am de experienta si nu ca simplu inginer la distribuitorul exclusiv USSK in Romania
Vrei sa iti spun si unde poti merge cu calul tau dupa tabla?

:hi:


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

mihaai a scris:

Dupa mai multe "indemnuri" a mai multor useri am dedicat mai multe atenti nervurilor sau cum mai spun unii intarituriloe care apar in podea sau in portbagajul masinii ... si iata ce a iesit

Iese frumos! Nu uita sa refaci canalul de scurgere de sub portbagaj.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Cam asa se vede dedesupt ...

dacia 1100 din 1970 cam asa vede dedesupt ...

19.7KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
News ...


-upload_owner


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Imi place ca la inceputul clipului se aude un gugustiuc cantand in romana!
In rest ce sa zic... Spor la lucru si "succesuri"!


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Lucrarile continua ...poze fac sporadic , asa cind imi mai aduc aminte

dacia 1100 din 1970 lucrarile continua ...poze fac sporadic asa cind imi mai aduc aminte

28.4KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Cind mai am un pic de timp

dacia 1100 din 1970 cind mai pic timp

22.5KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Si

dacia 1100 din 1970

33.3KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Sudura continua ...

dacia 1100 din 1970 sudura continua ...

30KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Sudura continua ... ..
post dublu ....

dacia 1100 din 1970 sudura continua ... post dublu ....

30KB

Modificat de mihaai (acum 10 ani)


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Podul a fost compromis in mare parte

dacia 1100 din 1970 podul fost compromis mare parte

41.5KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Masina este demontata complet , tablaria continua cu pasi de plumb ... timpul ....nu este 

dacia 1100 din 1970 masina este demontata complet tablaria continua pasi plumb ... timpul ....nu

35.1KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Dupa ceva timp ... de asteptare am reusit sa reiau lucrarile

dacia 1100 din 1970 dupa ceva timp ... asteptare reusit reiau lucrarile

27.3KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 9 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Am taiat pragul din dreapta , arata cam , rau de tot

dacia 1100 din 1970 taiat pragul din dreapta arata cam rau tot

28.6KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 9 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Confectionat un prag (cu adevarat am facut 4) identic dupa cel original (am asteptat 4 luni ca sa mi-l faca) si tentative de montaj ...

dacia 1100 din 1970 prag (cu adevarat facut identic dupa cel original (am asteptat luni mi-l faca)

32.7KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 9 ani
   
Pagini:  1 2 3 4  

Mergi la