CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
i.oana
Femeie
20 ani
Bucuresti
cauta Barbat
20 - 45 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Dacia 1100 LB-MV 635H Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4 5 6
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Azi am mai facut ceva...












_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
cristi_lupsa
Membru Senior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1174
Un albastru "infinit" Mircea? Super iese masina! Felicitari! Asta ma determina si pe mine sa ma re-apuc de Sutica, cu forte proaspete.

_______________________________________
"Regina" - Renault 16 1967
"Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare
"Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare
"Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta...
”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta....
..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Multumesc.Hahaha,da ...Angela Similea, dar are si rosu si portocaliu.Nu te lasa!Intalnirea nationala se apropie...

_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Am montat suspensia fata si directia(dupa ce am demontat odata totul pentru ca n-am montat corect elementele prinderii de punte a bratelor inferioare si prinderea telescoapelor)    si am inceput si montarea franelor(pompa centrala de frana pentru inceput).




_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
daman
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 430
meserie nene

pus acum 10 ani
   
cristi_lupsa
Membru Senior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1174
Mircea, bieletele reglabile sunt de Dacia 1310 sau de Nova?

_______________________________________
"Regina" - Renault 16 1967
"Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare
"Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare
"Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta...
”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta....
..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Bieletele reglabile sunt de Alpine A110.Le-am cumparat de la firma Simon Automobiltechnik, firma care e specializata in Alpine si Matra.
A trebuit sa comand rulmenti pe spate noi, pentru ca cei noi si originali cumparati din Romania sunt mai rai decat cei vechi, probabil datorita stocarii indelungate in cutie, fara punga sau vaselina.Daca-i verificam cand i-am cumparat nu pierdeam timpul acum...


Modificat de daculmircea (acum 10 ani)


_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Au venit rulmentii(KOYO spanioli) :


_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Foarte multe piese spaniole. Is destul de bune.
Si eu la R4 si R5, aproape tot ce am pus piese noi, au fost fabricate in Spania.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Mai bine era daca as fi gasit KOYO fabricat la Alexandria, ca erau poate mai ieftini.Astia i-am luat din Germania, de la firma "Der Franzose"(se ocupa si cu R4 printre altele).Doar fabricati sunt in Spania.

_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Salut!
Am o problema pe care n-o pot rezolva decat cu ajutorul vostru si v-as fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta.Am neaparat nevoie de doua poze foarte clare cu pedalierul(una din interior si una din exterior), pentru ca nu pot sa-mi dau seama cum se monteaza, respectiv se etanseizeaza pedalierul(garniturile de cauciuc:conice si plate) si cum se monteaza tablitele acelea care etanseizeaza(in interior, sau in exterior).
O alta intrebare ar fi daca rezervorul se poate monta si in cazul in care motorul si cutia de viteza sunt date jos de pe masina.
Inca o chestie de care nu-mi dau seama este fixarea cablului care actioneaza deschiderea capotei fata in interiorul masinii.
Va multumesc mult tuturor celor care-mi veti raspunde.


_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
Sechi
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1912
1. Tablita care sustine garniturile de etansare se monteaza in interior. Garniturile sunt introduse pe bratele pedalelor, fiind fixate intre tabla pedalierului si acea tablita cu 2 urechi.
2. Rezervorul se monteaza si se demonteaza numai indepartand puntea spate de caroserie, indiferent daca motorul sau cutia sunt, sau nu, montate.
3. Cablul se fixeaza printr-o ureche cu surub M6 in interior, camasa metalica intrand in compartimentul caloriferului printr-o garnitura rotunda. Cablul se fixeaza agatand urechea sa de acel stift, asigurat apoi cu o saiba si un splint.

Fara multumiri! Dai si tu o Cola! )

Modificat de Sechi (acum 10 ani)


_______________________________________
Sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Dau Cola Zero, fara zahar, ca-i mai sanatoasa cica...  =D

Modificat de daculmircea (acum 10 ani)


_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Dani-BTL e din nou in actiune :


In alta ordine de idei, am aflat ca sunt membru ACR de prin anii 70':


_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Daca vii cu ea in Romania, mai baga un surub M8 pron mijlocul emblemei ACR, ca astia ti-l fura!    

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Huoooo,hotiiii! N-o las afara, dar leg si un caine rau de ea.

_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
sparrowhawk
Membru Activ

Din: Barlad
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 194

daculmircea a scris:

Huoooo,hotiiii! N-o las afara, dar leg si un caine rau de ea.


Nu caine ca pe ala il pacaleste, doar pune un afis cu cine se uita si o atinge va fi impozitat si atunci sigur nu se mai atinge nimeni de ea


_______________________________________
simplitatea cel mai complicat lucru

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Am mai inaintat ceva, multumesc Dani-BTL!






















_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Foarte frumos. Acuma ca o parere, eu as fi vopsit jentile in alb.
Asa cu rosu e cam papagal, dar na e chestie de gust.     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
sparrowhawk
Membru Activ

Din: Barlad
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 194
Frumos tare de tot, dai bice ca ii dai bine, felicitari   

_______________________________________
simplitatea cel mai complicat lucru

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Sa stii ca m-am gandit si eu prima data la alb, dar cu dungile portocalii parca nu prea mergea, ar fi fost o culoare in plus.Oricum astea sunt doar roti de rezerva, iar masina va arata mai colorata cand va fi gata, cu toate etichetele de sponsori(reclame) pe ea, ca doar e gen raliu.
Intre timp cutia de viteze are rulmenti noi, e asamblata, la fel si puntea spate si stau la locul lor.







Dispozitivul anti-furt si in acelasi timp ornamental de pe vremuri:


Modificat de daculmircea (acum 10 ani)


_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
claudiu.amza
Membru Activ

Din: sibiu
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 104
si de la mine felicitari si imediat vine intalnirea 1100 deci spor la munca!

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Multumesc.Ma grabesc sa ajung cu masina la intalnire, mai ales ca e la Medias.

_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Inaintez incet, incet ...











_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Ai reutilizat conductele de cupru de la instalatia de frinare cea originala ? Pompa de frina ai regenerat-o sau ai pus una de 19 ?

_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Pompa de frana este de 19 originala(am si una de 22), iar conductele de frana le-am cumparat de la un francez(erau in stare mult mai buna decat cele originale), dar si cele originale erau ok.

_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
sparrowhawk
Membru Activ

Din: Barlad
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 194
Nu stiu daca mai are rost si comentariul meu, felicitari, piesa de muzeu, si ca o ultima intrebare, de unde ai facut rost de admisie pentru carburatorul ala?

_______________________________________
simplitatea cel mai complicat lucru

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Multumesc.Admisia am cumparat-o de la un prieten, care nu mai avea nevoie de ea si care afland ca eu vreau sa-mi iau una din Franta, mi-a dat-o el.

_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1923
acesta este acumulatorul, dimensiunile sunt cele corecte pentru r8, culoarea ar fi perfecta.

dacia 1100 lb-mv 635h acesta este sunt cele corecte pentru r8, culoarea perfecta.

40.2KB


pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Da,ai dreptate,se potriveste mai bine decat VARTA B19 neagra.

_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1923
si fotografii cu tijele, le voi masura daca vrei

dacia 1100 lb-mv 635h fotografii tijele, voi masura daca vrei

31.7KB


pus acum 10 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1923
si din lateral pentru unghiul uneia din tije

dacia 1100 lb-mv 635h din lateral pentru unghiul uneia din tije

37.9KB


pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Multumesc.Astea nu le am si va trebui sa le refac pana voi gasi pe undeva originale.

_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
sparrowhawk
Membru Activ

Din: Barlad
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 194

daculmircea a scris:

Multumesc.Admisia am cumparat-o de la un prieten, care nu mai avea nevoie de ea si care afland ca eu vreau sa-mi iau una din Franta, mi-a dat-o el.

Mare noroc pe capul tau, caut si eu una


_______________________________________
simplitatea cel mai complicat lucru

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Si evacuarea este smechera. O lasi asa doar cu tevile, fara sa pui toba?
O sa sune, de toti se vor intoarce poe strada dupa tine, plus ca ai sansa sa-ti scoate si flacari, cand mergi tare si apoi bagi frana de motor.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675

Misu de Cluj a scris:

Si evacuarea este smechera. O lasi asa doar cu tevile, fara sa pui toba?
O sa sune, de toti se vor intoarce poe strada dupa tine, plus ca ai sansa sa-ti scoate si flacari, cand mergi tare si apoi bagi frana de motor.



Motor original cu axa sport,scoate flacari,asa scoate la mine,trebuie sa ii schimb carburatorul,ca este cel original si nu prea se intelege cu axa,moare motorul.


Have fun...


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Hahahaaha!     Pac si iepurele cade !
La evacuarea aceea trebuie montata o toba transversala(ma refer la a mea), dar eu am pus-o deocamdata sa vad cum stau cu spatiul pe acolo.


_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Salut,poate sa-mi spuna cineva unde se monteaza la Dacia 1100 tablele urmatoare:
1.

2.

3.

4.

Va multumesc.


_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Bravo Mircea, ti-e mai mare dragul sá vezi cum se lucreazá la minunátia Ta Spor in continuare.  

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Eu nu stiu unde vin piesele alaea din poza, dar uita-te in catalogul de piese, ca acolo apar toate maruntaiele.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Sechi
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1912
Nu mai stiu asa, pe dinafara.
Doar tabla a doua stiu ca vine pe motor, in dreapta si sustine furtunele de incalzire.


_______________________________________
Sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Multumesc!Cred ca asta-i cea mai faina treaba la orice lucru demontat :daca-l pui la loc si nu raman piese.
Franele din spate sunt la locul lor acum :

Imi lipseste sarma arcuita din partea dreapta, dar o pun cand o voi gasi(cea originala, sau alta).

Modificat de daculmircea (acum 10 ani)


_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
hufo
Membru Senior

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3084
frumos!

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Vezi ca furtunul ala din stanga spate este un pic sucit si torsionat! Desfa-l de la un capat si suceste-l la loc, ca sa se aseze corect! 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Sechi
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1912
Da, trebuie indreptat furtunul, ca altfel se va rupe. In dreapta, la tabla ce agata etrierul de stift, daca nu ai garnitura originala, o poti improviza dintr-un furtun. Altfel, va juca si va face zgomot.

_______________________________________
Sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Multumesc! Trebuie oricum sa le desfac, pentru ca n-am montat saiba de cupru intre furtun si etrier.Intre timp am aflat ca tablita cea mica se monteaza pe timonerie, pentru ca face legatura intre distantierele de cauciuc si un arc ce impiedica aparitia , sau diminueaza vibratiile in schimbatorul de viteza.Mai raman tabla cea mare si cea mai mica cu doua gauri.

_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
Mircea,sa-mi trimiti si mie datele de identificare ale masinii.Am deschis un registru si pentru Dacia 1100.Multumesc!

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Ti-am trimis pm.Daca mai ai nevoie de alte date sa-mi spui.

_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
Multumesc!

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Se apropie finala ...



Bineinteles "Made in Dani-BTL" 


_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Cica mare pilot de raliu 


_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
super! dar stopu asta... 

dacia 1100 lb-mv 635h super! dar stopu

41.2KB


pus acum 10 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
O sa participi la VTM la istorice cu ea?

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Nu cred.Voi trece Alpii, Pirineii si bineinteles si Transfagarasanul si Transalpina, dar nu merg la VTM.
Stopul acela e cea mai buna solutie de a avea marche-arriere si ceata fara a incarca spatele.Pe deasupra, datorita faptului ca e cromat si dreptunghiular, sau aproape patrat se incadreaza si cel mai bine ca si design.La urma urmei e chestie de gust, asa ca unora le place, iar altora nu.


_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Alte poze :











_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Alte poze :








_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
liviustr
Membru Junior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 81
formidabila masina, bravo domnule!!

_______________________________________
stranger
trabant 601s 1988
Bai, ce tara frumoasa avem! Da pacat ca e locuita!

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Multumesc.

_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Foarte frumos! Duba aia albastra este un Bedford vechi?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Duba este un Ford Econoline din 1965.Aici in hala unde-mi tin eu Dacia sunt mai multi baieti care-si restaureaza si ei diferite masini si motociclete pe care le au si care au fost implicati in timpul facultatii in team-uri de la Formula Student.

Modificat de daculmircea (acum 10 ani)


_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
radu
Membru Senior

Din: TURDA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 713
Foarte frumoasa masina , sa aveti multi km cu ea.Spor la lucru

_______________________________________
Tot omul are o masina noua
Pe cind una veche , citi?

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Multumesc.

_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
BTL-gordini
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1790
De cand asteptam aterizare pe "Hahn"  altfel cand ma astepti cu "Costinesti-ul".

dacia 1100 lb-mv 635h cand asteptam aterizare altfel cand astepti

26.5KB


pus acum 10 ani
   
BTL-gordini
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1790
Sa iti iei si "salopeta" cu tine sa nu te prinda ploaia

dacia 1100 lb-mv 635h iti iei tine prinda ploaia

65.4KB


pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Ce-i aia dom'le ?Sta in cap!Sa fim seriosi si sa ne apucam de treaba...
Da, Dacia a aterizat pe roti, s-a descotorosit de caprele pe care statea si se pregateste de drum, adica drumul pe remorca spre intalnirea anuala a Clubului Dacia 1100 din 15-17 august de la Medias.










_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Dar de ce pe remorca? Nu ai incredere ca ajunge si pe rotile ei?
Mai ai doua saptamani sa-i faci rodajul, ca sa se aseze toate si atunci poti veni linistit cu ea.
Asa are farmec, ca sa traversezi Europa la volanul ei, nu cocotata pe un trailer.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Hahaha, Misu, frumos le zici, dar din pacate n-am timp de asa ceva.Asta se va intampla la anul.Pana atunci va avea rodajul facut si va trece Alpii pana pe Coasta de Azur si inapoi, dupa care va vizita Transfagarasanul si Transalpina si isi va intalni surorile la intalnirea nationala 2015.Nu se obtin numerele istorice asa rapid si trebuie sa functioneze pentru asta, iar eu mai am de facut legaturile electrice sub bord pentru contact, ceasuri, stergatoare de parbriz, incalzire, etc., toba transversala nu-i gata.Cu timp si rabdare se rezolva treburile.

_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
E clar foarte faina, dar cum ar arata si cu bare + aparatori de noroi...? Cred ca i-ar da "dinamism" aparatorile de noroi.

dacia 1100 lb-mv 635h clar foarte faina, dar cum arata bare aparatori noroi...? cred i-ar noroi.

54.8KB


pus acum 10 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
Renault 8 -2

dacia 1100 lb-mv 635h renault

36.7KB


pus acum 10 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
Renault 8 -3

dacia 1100 lb-mv 635h renault

57.5KB


pus acum 10 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
Renault 8 -4

dacia 1100 lb-mv 635h renault

33.4KB


pus acum 10 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
Renault 8 -5

dacia 1100 lb-mv 635h renault

35.1KB


pus acum 10 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
Renault 8 -6

dacia 1100 lb-mv 635h renault

14.5KB


pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Da, m-am gandit si eu, dar astea-s mai mult daca mergi si pe vreme rea, sau iarna, iar eu nu am de gand sa fac asta.Barele ar fi si ele frumoase, dar trebuie sa fie perfecte, iar eu nu am deocamdata asa ceva.Fara bare si cu aparatori parca nu arata bine, asa ca deocamdata va ramane asa.Oricum, multumesc pentru sugestii, iar pozele sunt super.

_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Doar ca fara bari va fi cam greu s-o treci de inspectia tehnica...

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:

Doar ca fara bari va fi cam greu s-o treci de inspectia tehnica...


Corect asa ar fi, dar....!

Si eu sunt de parere ca aparatorile de noroi ii dau un farmec aparte, cu dar mai ales fara bara montata. 



_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Acum eu sper ca prietenul meu care-mi va inspecta masina pentru obtinerea de numere istorice in Germania sa-si dea seama ca acele tampoane de cauciuc, pe care le-am montat in locul unde s-ar fixa barele tin loc foarte bine de bara si ca ele arata ca de epoca, mai ales pentru o masina mai de raliu.

_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Covoare confectionate artizanal :



_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Toba transversala :







_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
renault 12G
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 968
super !!

toba a fost cromata ?


_______________________________________
Dacia 1300 77
Renault 12 Gordini - 1972
Lada 1200 80
Dacia 1410 CN4 - 2000
1307 1.9d - 2005

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Nu.Toba este din inox, iar eu n-am vrut sa am colier intre toba si galeria de evacuare, asa ca s-a sudat si arata ca si cum ar fi toba cromata.Trecerea de la flansa de evacuare pana aproape la intrarea tevii in toba va fi "infasata" cu fasa anti-caldura, sau cum se va numi chestia aceea.Cand e montata pe masina voi face poze.

_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Foarte fain esapamentul. Puteai sa faci si altfel ca evacuarile sa coboare separat de la fiecare cilindru si sa se uneasca doar jos, la intrarea in toba, iar toba s-o pui transversal sub fusta spate, asa cum is la Fiat 850 Abarth.
Ai mai castiga cativa caluti.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Sau asa, ca sa se uneasca direct in toba.

dacia 1100 lb-mv 635h sau asa, uneasca direct toba. Admin

42.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455

daculmircea a scris:

Toba transversala :

http://i1049.photobucket.com/albums/s38 ... a1dcdf.jpg
http://i1049.photobucket.com/albums/s38 ... 460d10.jpg
http://i1049.photobucket.com/albums/s38 ... b1fb18.jpg
http://i1049.photobucket.com/albums/s38 ... e5a0a3.jpg
http://i1049.photobucket.com/albums/s38 ... a9209b.jpg



Cea mai potrivita toba !        


pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Aproape plecam...












_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Foarte frumoasa! Felicitari pt. tot efortul depus!

_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 10 ani
   
renault 12G
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 968
Superba ! Felicitari 

_______________________________________
Dacia 1300 77
Renault 12 Gordini - 1972
Lada 1200 80
Dacia 1410 CN4 - 2000
1307 1.9d - 2005

pus acum 10 ani
   
codrutul
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 354
Frumoasa!

Abia astept sa o vad la Medias!


_______________________________________
Minim 850 de belele
Dacia 1300 - galbin pasopt

pus acum 10 ani
   
ova772oo7
Membru Senior

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1375
Da! Pur si simplu superba!!!

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Multumesc!    

_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
codrutul
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 354
Daaaaaa...

Impresii dupa ce am vazut-o pe viu: numai superlative!!!
Felicitari Mircea pentru pasiunea care se vede in atentia acordata tuturor detaliilor masinii!
Multumim ca ai adus-o la Medias!


_______________________________________
Minim 850 de belele
Dacia 1300 - galbin pasopt

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Multumesc.
Poze cu masian de la intalnirea nationala anuala 2014 a Clubului 1100 de la Medias:












_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Doua generatii :



_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155

daculmircea a scris:

Doua generatii :

http://i1049.photobucket.com/albums/s38 ... 145e8c.png


Poza asta e de milioane! 


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

daculmircea a scris:

Doua generatii :

http://i1049.photobucket.com/albums/s38 ... 145e8c.png


Imi place ca la intrarea in garaj, este agatat combinezonul de pilot si manusile albe, pe care pana nu le imbraci nu te poti urca in masina.   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
   

_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Mi-a sosit pompa de frana, asa ca va trebui s-o montez pentru a avea in sfarsit frane .





_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Intre timp am dus radiatorul de incalzire la o firma care mi-l va repara(are o fisura mica, dar indeajuns ca sa-mi faca tot o porcarie in interiorul masinii).
Un video cu "primii pasi" , dupa ce am pornit motorul    .


_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Ieri am demontat pompa de frana si am montat-o pe cea noua.Azi va trebui sa desfac repartitorul din capul pompei(cel cu trei iesiri) si sa-l rotesc putin, altfel loveste pedala de frana in conducta de frana care merge spre roata stanga fata(partea soferului).Dupa aceea sper sa aerisesc sistemul si sa am frane.





Radiatorul fisurat imi facea mizerie in habitaclu.




Modificat de daculmircea (acum 10 ani)


_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
daculmircea
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 632
Circuitul de racire pus la punct, franele facute, mai ramane ceva electric si-i gata de numere istorice.


_______________________________________
1100 Oldtimer

pus acum 10 ani
   
Pagini:  1 2 3 4 5 6  

Mergi la