CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Giulia22
Femeie
25 ani
Alba
cauta Barbat
25 - 40 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare forumisti / va salut si felicitari pentru forum . Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 3 4 5 6
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
Asa este, ai dreptate, pana la inceputul anilor 2000  cam toate erau copii. Era un capitol la care totusi nu sufereau asa de mult si anume fiabilitate, in ansamblu. Damasul asa era un adevarat pericol. Am cunostinte care s-au rasturnat cu Damasul, deoarece nu au stiut sa angajeze "corect" o curba usoara

Modificat de classicfan (acum 4 ani)


pus acum 4 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

classicfan a scris:

Asa este, ai dreptate, pana la inceputul anilor 2000  cam toate erau copii. Era un capitol la care totusi nu sufereau asa de mult si anume fiabilitate, in ansamblu. Damasul asa era un adevarat pericol. Am cunostinte care s-au rasturnat cu Damasul, deoarece nu au stiut sa angajeze "corect" o curba usoara

Damasul este de fapt o copie dupa un asa zis "kei-car" japonez. Kei-car sunt masinile mici japoneze, care se pot strecura pe stradutele inguste din Japonia. Este de fapt un Daihatsu Hijet, concept de la inceputul anilor '70. Nu erau facute sa fie rezistente, ci doar sa fie mici si sa se strecoare prin aglomerarile urbane japoneze si din Asia de est. O duba normala nu incape in orasele lor, unde totul e dimensionat pentru circulatia bicicletelor. Si in plus acolo nu putem vorbi nici nici de viteze mari, de abia se circula cu 40-50 km/h, iar la viteza aia era si stabila si oferea si o minima siguranta, oricum era mai sigura deacat o motoeta sau un scooter japonez.  Asta era scopul si era perfect pentru acest scop. Cat era de ingust si de inalt, era de asteptat sa aibe stabilitate proasta la viteze mari. Plus ca Damasul are si tractiune pe spate, care cu centrul de greutate inalt, este o combinatie mortala la viteze mai mari. Trebuie sa fii constient ca nu era facuta pentru viteza si trebuie sa-i cunosti limitele. Si apropo de siguranta, uitati-va la crash-testele de la Volkswagen T3, duba patratoasa. Veti face cruce! Si ala era o masina nemteasca bine facuta, foarte apreciata si elogiata pe vremea ei, fabricata pana in anii '90.

Aceasi concept de kei-kar  este si Tico si chiar si Matizul. Acolo nu ai ce sa te astepti la siguranta. Conserva mica, daca te duci tare si faci accident, te transformi in carne tocata. Nu erau facute pentru viteza, sunt masini de oras, care sa te duca din puctul A in punctul B.

Iar la Cielo si Espero, si acolo unii zic lipsa de siguranta. Nu e vorba de lipsa de siguranta, ci de siguranta la nivelul anilor 1977-1979. Sa nu uitam ca este vorba de platforma structurala J de la General Motors, lansat in 1979, odata cu Opel Kadett D, apoi ulterior la E, apoi la Astra F. Adica conceput la miljocul anilor '70. L-au mai imbunatatit usor pe parcurs, dar la baza a ramas pe nivelul anilor '70.

salut felicitari pentru forum classicfan scris:asa este, dreptate, pana inceputul anilor 2000  Admin

46.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 4 ani
   
andi500
Membru Senior

Din: Otopeni
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 417
Damas se trage din Suzuki Carry, Tico din Daihatsu, Cielo este pe platforma GM Opel Kadet, Espero   Opel Rekord.
Coreenii au copiat drastic tot ce au putut. tragedia vine de la faptul că ei au obținut niște patente vechi însă nu au respectat deloc specificațiile proiectanților și au folosi materiale foarte ieftine.
Au lucrat mai prost decât lucrează chinezii astăzi. De exemplu Cielo avea bordul din carton presat, cine are curiozitatea poate să încălzească puțin cu țigara vinilinul de pe bord care este mai subțire decât coperta unui caiet. Espero se dezmembrează la impactul cu o dacie.
  Din toată gama de Daewoo modelul Matiz este cel mai rezistent. A fost dezvoltat în colaborare cu carosierul Pininfarina.
După ce au fost preluați de Chevrolet ( faliment) au fost nevoit să părăsească uniunea europeană deoarece nu îndeplineau niciun fel  de norme de siguranță și poluare


pus acum 4 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
Corect astea sunt

Daewoo Damas - copie Suzuki Carry/Every
Daewoo Tico -  copie Suzuki Alto nu ceva Daihatsu
Daewoo Cielo/Nexia/ Racer - Opel Kadett E
Daewoo Espero -  Opel Ascona C -GM's J-Type Platform
Daewoo Prince - Opel Rekord E nu Espero

Matiz e tot o coaja, cu o caroserie proiectata  de  Italdesign Giugiaro, nu de Pininfarina, initial pentru Fiat Cinquecento, care a primit insa alta caroserie. Am vazut destule , erau praf in caz de impact de orice fel, un Oltcit era net superior. Cielo si Espero erau totusi mai mari si mai grele poate putin mai "solide". Nici chiar Leganza nu statea bine.
Chinezii lucreaza mult mai prost decat coreenii in prezent nu putem compara, dar si in anii aia era diferenta, e drept nu ca astazi. Nu stiu cu cate dezastre de tipul Geely sau Great Wall ai avut de a face. Cu Great Wall la un   "minitest al elanului" am avut probleme in a o redresa. Chinezariile astea nici nu merita amintite.

Modificat de classicfan (acum 4 ani)


pus acum 4 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2630
Din punctul meu de vedere, conceptual, Damasul este o masina geniala. O poti parca oriunde si bagi in ea cat nu intra in nimic altceva. Este o masina de oras, cu care sa iti faci treaba intr-un oras cu strazi mici. Romanii nu au inteles asta, parerea mea. S-au asteptat de la masina la viteza, si putea ceva pentru un motor atat de mic insa este adevarat ca forma nu o ajuta, s-au asteptat de la masina sa fie microbuz interurban, si nu este.
Este pur si simplu o masinuta de oras, destinata oraselor cu strazi mici, poate unei mici afaceri pentru aprovizionare.
Eu ma mir de ce nu mi-am cumparat una mai de mult, iar pentru amatorii de masini mici, le recomand sa incerce sa conduca asa ceva pentru ca 100% le va placea.
Conceptul de microvan are radacini undeva in anii '50, cand au venit italienii cu Fiat 600 multipla. Nu stiu sa fi existat ceva similar pana atunci, a fost gaselnita italienilor de a rezolva o necesitate a acelei perioade, o masina mica dar incapatoare, atat pentru persoane cat si pentru bagaje, cu consum mic, care sa se strecoare pe stradute inguste.



Modificat de george-bogdan (acum 4 ani)


pus acum 4 ani
   
costin20
Membru Senior

Din: vaslui
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 268
Pe drumul Vaslui-Bacau este un exemplar  abandonat, care de la an la an se degradeaza  fara voia lui, cu voia altora si a timpului, cu prima ocazie cand mai ajung pe acolo pot face poze

Modificat de costin20 (acum 4 ani)


pus acum 4 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

george-bogdan a scris:

Din punctul meu de vedere, conceptual, Damasul este o masina geniala. O poti parca oriunde si bagi in ea cat nu intra in nimic altceva. Este o masina de oras, cu care sa iti faci treaba intr-un oras cu strazi mici. Romanii nu au inteles asta, parerea mea. S-au asteptat de la masina la viteza, si putea ceva pentru un motor atat de mic insa este adevarat ca forma nu o ajuta, s-au asteptat de la masina sa fie microbuz interurban, si nu este.
Este pur si simplu o masinuta de oras, destinata oraselor cu strazi mici, poate unei mici afaceri pentru aprovizionare.
Eu ma mir de ce nu mi-am cumparat una mai de mult, iar pentru amatorii de masini mici, le recomand sa incerce sa conduca asa ceva pentru ca 100% le va placea.
Conceptul de microvan are radacini undeva in anii '50, cand au venit italienii cu Fiat 600 multipla. Nu stiu sa fi existat ceva similar pana atunci, a fost gaselnita italienilor de a rezolva o necesitate a acelei perioade, o masina mica dar incapatoare, atat pentru persoane cat si pentru bagaje, cu consum mic, care sa se strecoare pe stradute inguste.



Exact ce zici mai sus, se regaseste in conceptul japonez "kei-car", pentru orasele asiatice aglomerate.
Si italienii au fabricat Damasul sub numele de Piaggio Porter.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 4 ani
   
andi500
Membru Senior

Din: Otopeni
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 417
Lasă că Piaggio Porter și Piaggio în general este un vis.
Nu are grad de comparație !
E ca și cum ai compara Vespa cu un scuter chinezesc.


pus acum 4 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2630

Misu de Cluj a scris:


george-bogdan a scris:

Din punctul meu de vedere, conceptual, Damasul este o masina geniala. O poti parca oriunde si bagi in ea cat nu intra in nimic altceva. Este o masina de oras, cu care sa iti faci treaba intr-un oras cu strazi mici. Romanii nu au inteles asta, parerea mea. S-au asteptat de la masina la viteza, si putea ceva pentru un motor atat de mic insa este adevarat ca forma nu o ajuta, s-au asteptat de la masina sa fie microbuz interurban, si nu este.
Este pur si simplu o masinuta de oras, destinata oraselor cu strazi mici, poate unei mici afaceri pentru aprovizionare.
Eu ma mir de ce nu mi-am cumparat una mai de mult, iar pentru amatorii de masini mici, le recomand sa incerce sa conduca asa ceva pentru ca 100% le va placea.
Conceptul de microvan are radacini undeva in anii '50, cand au venit italienii cu Fiat 600 multipla. Nu stiu sa fi existat ceva similar pana atunci, a fost gaselnita italienilor de a rezolva o necesitate a acelei perioade, o masina mica dar incapatoare, atat pentru persoane cat si pentru bagaje, cu consum mic, care sa se strecoare pe stradute inguste.



Exact ce zici mai sus, se regaseste in conceptul japonez "kei-car", pentru orasele asiatice aglomerate.
Si italienii au fabricat Damasul sub numele de Piaggio Porter.



Din gama kei-car ma gândesc ca e mai apropiat Daewoo Labo. Nu imi amintesc sa fi vazut asa ceva pe la noi.

salut felicitari pentru forum misu cluj scris:din punctul meu vedere, damasul este masina geniala.

46.8KB


pus acum 4 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2630
Poze noi cu lucrările

pus acum 3 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2630
Poze noi cu lucrările

salut felicitari pentru forum poze noi

129.2KB


pus acum 3 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2630
Coada

salut felicitari pentru forum coada

84.3KB


pus acum 3 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2630
Probe coada

salut felicitari pentru forum probe coada

115.2KB


pus acum 3 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2630
Coada din interior

salut felicitari pentru forum coada din interior

64.2KB


pus acum 3 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2630
Puțină păsuire la table bord

salut felicitari pentru forum table bord

57.3KB


pus acum 3 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2630
O poza de ansamblu..

salut felicitari pentru forum poza ansamblu..

74.6KB


pus acum 3 ani
   
liviumm
Membru nou

Inregistrat: acum 4 ani
Postari: 17
Excelent!

pus acum 3 ani
   
MihaiV
Membru Senior

Din: IASI
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 367
    Salutare domnule Bogdan
Foarte interesant proiect
Ce frumos incep sa se lege tablele intre ele si capata forma.
Spor la treaba si multa rabdare!
Daca se poate si nu e deranj,  puneti mai multe poze.   


_______________________________________
Renault 10 -1967

pus acum 3 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2630
Nu sunt profesionist și nici nu am scule industriale, doar hobby..

salut felicitari pentru forum sunt și nici scule doar hobby..

68.9KB


pus acum 3 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2630
Tablele au un "nou" inamic...  Din 1973, făcut la IMIL RĂDĂUȚI

salut felicitari pentru forum tablele din 1973, făcut imil

48.8KB

Modificat de george-bogdan (acum 3 ani)


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1044
Marfa, masina din dreapta cea gris este un shrinker stretcher?
Daca da, de unde se poate cumpara ca tot incerc sa fac rost de unul..Merci

Modificat de g-power (acum 3 ani)


pus acum 3 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2630

g-power a scris:

Marfa, masina din dreapta cea gris este un shrinker stretcher?
Daca da, de unde se poate cumpara ca tot incerc sa fac rost de unul..Merci

Da, shrinker stretcher este. Este varianta manuala, la care i-am făcut transformarea cu acționare la picior. Era 2000 lei varianta la mana și 3300 lei varianta cu acționare la picior.


pus acum 3 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2630

george-bogdan a scris:


g-power a scris:

Marfa, masina din dreapta cea gris este un shrinker stretcher?
Daca da, de unde se poate cumpara ca tot incerc sa fac rost de unul..Merci

Da, shrinker stretcher este. Este varianta manuala, la care i-am făcut transformarea cu acționare la picior. Era 2000 lei varianta la mana și 3300 lei varianta cu acționare la picior.

Acum vad ca e mai convenabil sa o iei direct pe cea cu acționare la picior:


pus acum 3 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1044
Merci frumos.Toate cele Bune si Spor la Table 

pus acum 3 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2630
Încă una mai flăcăi...

salut felicitari pentru forum Încă una mai

57.9KB


pus acum 3 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2630
Motor boxer

salut felicitari pentru forum motor boxer

81.6KB


pus acum 3 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

george-bogdan a scris:

Motor boxer

Faina, dar va fi foarte greu si foarte costisitor de refacut motorul ala. Si nu numai motorul, ci toata masina.
Stiu de mult masina, dar e ruginita si incompleta.
Rugina se taie si tabla se face, dar partea meanica cu lipsuri e cea mai mare probleme.
Piese nu gasesti nimica. Totul trebuie remanufacturat
Chiar si la alea din anii '60-'70 ne chinuim, da la astea din anii '30..., potcoave pe cai morti.
De si se zice ca s-au fabricat 13000 de bucati, dar probabil majoritatea au fost distruse in razboi.
Daca am trai intr-o tara cu legislatie normala, atunci cel mai simpu ar fi de adaptat tehnica mai noua, doar caroseria o lasi.
Solutia ar fi sa faci un "resto-mod" sa o reconstruiesti cu elemente moderne, cum fac americanii, dar apoi nu te lasa RAR-ul.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 3 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Foarte putina documentatie exista.






_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 3 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Este una in Slovacia de vanzare, cu 5000 euro, cica e comlet si functional si fara rugina. Si cu acte.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 3 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2630
Sasiul de la Pașcani a ajuns între frații lui. Mulțumesc lui Vrânceanu pentru sprijin!

salut felicitari pentru forum sasiul ajuns între lui. lui vrânceanu pentru sprijin!

75.4KB


pus acum 3 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2630
Încă una ruginita se alătură hoarde...

salut felicitari pentru forum Încă una ruginita hoarde...

52.4KB


pus acum 3 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2630
Și încă un break romanesc...

salut felicitari pentru forum Și încă break

48KB


pus acum 3 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

george-bogdan a scris:

Încă una ruginita se alătură hoarde...

Asta era pe olx.
Fiat 1100 kombi este foarte rar!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 3 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2630
După mulți ani, Topolino are roți. Mulțumesc lui Vrânceanu.

salut felicitari pentru forum după mulți ani, topolino are roți. lui vrânceanu.

61KB


pus acum 8 luni
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Fain Topolino. Asta e Topolino A sau Topolino B?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 luni
   
Pagini: 1 ... 3 4 5 6  

Mergi la