CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
adee
Femeie
24 ani
Mures
cauta Barbat
24 - 59 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Renault 10 Major -1967-B 967 RNO-Penelopa Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
tryci
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 22
Povestea noastra incepe prin 2005 cand am primit de la un prieten un morman de frunze, o  cheie si un talon pe care scria la culoare "argintiu", (culoare pe care am descoperit-o dupa doua zile de frecat cu diversi detergenti ), ca sa imi fac mana , atunci fiind proaspat poseser de permis,  dupa o carute de piese second schimbate si ajungerea la concluzia ca mai bine noi din Franta, o vopsea data de mine in spatele blocului (pe care o stiu participantii la intalnirea 1100 club  din 2008), am ajuns la desfacerea surub cu surub a caroseriei, motorului, reconditionarea acestora cu ajutorul colegilor de forum si a maseriasilor specifici (vopsitori, tinichigii), multe piese inlocuite , destule tepe cu diverse piese  care sunt puse in poza si altele trimise......etc... am ajuns in 2010 sa fac aproape 9000 km cu ea , anul acesta deja 4000 si ceva, folosind-o la iesirile de weekend iar uneori ca masina de zii cu zii (cand mi se ia masina de la servici), modificari i-am adus in ultima perioada , la momentul asamblarii eram disperat dupa aspectul original desii chiar de atunci au trebuit facute niste compromisuri cum ar fii pompa de benzina  de Dacia 1300 si alternatorul de Oltcit, schimbat ulterior cu unul de Tico, ambreiajul de 170 cm, la motor pot spune ca  chiulasa un pic comprimata e singura modificare, iar la aspect ....... jantele de Aro 10 si taierea cate unei spire din fiecare arc , care ii ofera un aspect mai agresiv......... cam atat cu cuvintele  restul vor spune pozele....... poze tryci

renault major -1967-b 967 povestea noastra incepe prin 2005 cand primit prieten morman frunze,

48.7KB

Modificat de tryci (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Bun venit

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675
bun venit! sa ai grija de masinuta k e faina.

_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 12 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Bun Venit,  Adi !

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 12 ani
   
gavrisan lucian
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860
Salutare Tryci,si bun venit,ne vedem peste doua saptamini la Tusnad!

pus acum 12 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Cum arata ,asina acum? Poti pune ceva poze?

_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 11 ani
   
tryci
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 22
nu mai are sclipirea de odinioara a mai aparut si rugina de dupa 2 ierni de munca si cateva zeci de mii facuti in slujba stapanului dar e inca om iar poze poti gasii pe facebook sau pe forumul 1100  o sa mai pun si aici dar daca tot esti din Bucuresti poate ne vedem  o data si o vezi........

pus acum 11 ani
   
tryci
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 22
Salut,nu am mai postat de mult pe aici dar parca trebuie sa ma laud un pic. De la ultimul post Penelopa a mai primit un motor Alpine de Renault 5 de 93 cp de fabrica,pe care l-am distrus la un drum si refacut complet (set,cuzineti....) doua carburatoare Dellorto duble orizontale si o strutocamila de cutie de viteze cu 5 rapoarte de mers inainte ,cu carcasele originale si internele  tot de la R 5,iar anul acesta a facut vreo mie de km in vederea rodajului si a dezmortirii avand in vedere ca nu am mai scos-o din garaj din 2014 ,asta dupa ce a mai primit unele retusuri la caroserie/vopsea ...

renault major -1967-b 967 salut,nu mai postat mult aici dar parca trebuie laud pic. ultimul post

73.6KB


pus acum 6 ani
   
tryci
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 22
Evacuare

renault major -1967-b 967 evacuare

87.1KB


pus acum 6 ani
   
tryci
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 22
Cosmetica

renault major -1967-b 967 cosmetica

45.7KB


pus acum 6 ani
   
gavrisan lucian
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860
Salut,bine ai revenit,si cum merge acum Penelopa?

pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Nu cumva este prin zona valea argesului sector 6?
Mi se pare asa cunoscuta masina.


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Bine ai revenit!
Foarte interesanta faza cu cutia.
In carcasa veche cu 4 trepte ai bagat maruntaiele de la cutia cu 5 trepte de R5?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
tryci
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 22
Merge brici Penelopa, nu am  reusit sa dau de fund ca sa zic asa la nici una din trepte asta poate si pt ca am mers in regim de rodaj , cam topaie de spate dar asta se va regla cu niste amortizoare mai tari

pus acum 6 ani
   
tryci
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 22
De fapt eu stau pe la piata Moghioros, si masina a fost ani de zile parcata la Drumul Taberei 34 ,

pus acum 6 ani
   
tryci
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 22
La cutie, din cea de r5 am pastrat doar capacul de a 5-a dintre carcase,s-a micsorat coroana diferentialului pt a incape in carcasa, s-au incarcatcu sudura cele 9 gauri din coroana si dat alte 8 pt a se potrivi carcasa de la cutia orig, sa mai facut o bucsa in  coroana, jocurile ,cam dupa ureche, caci nu as stiut care carte sa o respect(de la care masina), o timonerie ,iar dupa ureche si asta caci ce am gasit pe net nu se prea pupa, si tot asa ,inventii si inovatii de vreun an incoace dar a iesit si e functionala...

Modificat de tryci (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Bine ai revenit!
Merge....
Poze de la intalnirea de toamna 1100 club.




Modificat de AdyC (acum 6 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455

tryci a scris:

De fapt eu stau pe la piata Moghioros, si masina a fost ani de zile parcata la Drumul Taberei 34 ,

Inseamna ca a fost doar pt putin timp parcata pe valea argesului si timisul de sus.
Inseamna ca ne-am mai vazut in trafic.
Alt R10 cu roti de Aro,nu cred sa mai fie altul


pus acum 6 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

sk100it a scris:

....
Alt R10 cu roti de Aro,nu cred sa mai fie altul


Nu mai este?


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 6 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la