knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Sincer sunt de acord cu aceste verificari din trafic, dar sa nu se faca discriminator si in mod ciobanesc ! Sunt "cazaturi" printre toate tipurile de masini, chiar si alea noi ! De ce sunt de acord ? Pentru ca tine de siguranta circulatiei ! Haideti sa recunoastem ca prin anumite zone, multi circula cu masini vechi, dar care sunt niste pericole publice adevarate ! Si nu cred ca v-ar placea sa aveti un accident din cauza unui inconstient d-asta care conduce o masina care are frane pe fata, si acolo doar pe o roata ( da, cunosc o persoana care conduce un break, motorul sta in 2 suruburi, circuitul de frana pe spate e anulat, bucsi nu mai are deloc, directie de genul merge masina unde vrei +/- 1 metru in stanga/dreapta, dar cu toate astea, circula fara jena, prin oras si pe afara). Voi cum ati reactiona in cazul in care ati da peste un inconstient de genul ? Asa ca e normal sa se faca filtre si sa se verifice. Foarte multi trebuie sa inteleaga ca, a avea o masina nu e doar un drept , ci e o obligatie, de a o intretine corespunzator. Si haideti sa recunoastem, ca itp-ul e o mare vrajeala, poate fi "aranjat" foarte usor ori cu cunostinta ori cu plicul, asa ca nu reflecta starea adevarata al autoturismului. Dar nu sunt de acord cu atitudinea "inspectorilor" de la RAR, care cand te opresc, verifica integritatea lonjeroanelor/pragurilor cu surubelnita, si au "bunul" obicei sa loveasca pana cumva o infig, alora care cauta acul in carul cu fan, si te "fredoneaza" voit. Un vecin de-al meu a fost oprit de catre un filtru anul trecut, i-au bagat surubelnita intr-o scurgere, au zis ca sunt blana pragurile, i-au luat talonul. Omul, saracul a crezut ca nu are cum sa-si recupereze talonul, ca nu va trece de inspectia de la RAR, pentru ca e masina veche, a dat-o la remat, si si-a luat un plastic sh. Asa ca haideti in loc sa ne plangem ca ne terorizeaza RAR-ul, sa uitam de "las ca merge si asa, oricum nu se intampla nimic ", sa punem mana si sa mergem sa schimbam bucsa aia care bate de jumatate de an, sa schimbam capatul ala de bara care e blana si din cauza careia trage dreapta masina de un an, sa ne facem franele calumea, fara furtunuri crapate/carpeli, sa reglam odata carburatorul ala din cauza caruia scoatem 1m de fum, sa schimbam setul ala motor/simeringurile sa nu mai consume 1l de ulei la suta de km . Si cand am facut toate astea si ne opreste un filtru, daca fac exces de zel, si recurg la abuzuri, sa nu stam culcati pe o ureche si sa luam atitudine !
De acord cu Motreanu Sorin, ca ar trebui facut ceva cu piesele de autohtone de calitate inferioara, dar certificate RAR. Dar nu sunt de acord cu fraza ta, " Nu toata lumea isi permite sa isi umple masina de piese luate de pe Ebay". Nimeni nu te obliga sa nu consulti un catalog de piese pt masini autohtone la un magazin de piese "import". Nimeni nu te obliga sa pui pivoti/bucsi/furtunuri fabricate de nu stiu ce cooperativa obscura, cand poti gasi la pret foarte asemanator sau un pic mai mare, piese de la marci consacrate, sau care sunt calitativ cu mult superioare decat cele care se gasesc . Cat despre tablaraiele, de acord cu tine. Dar in experienta mea, am constatat faptul cand ii spun la om, uite am ceva pivoti de calitate, marca x la 5x lei bucata. Bine ma, ii dacie asta, baga tu aia romanesti la 2 lei gramada ca doara si aia sunt pivoti" , sau multi baga cele mai ieftine piese, crezand ca fac economii, dar care's niste imitatii ieftine turcesti/chinezesti.
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|