CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Thedark15 pe Simpatie
Femeie
24 ani
Bacau
cauta Barbat
24 - 46 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Lucrari de intretinere / Solutii si metode de tratare si indepartare a ruginii Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Si practic am dreptate. La toate am taiat baza usilor si am schimbat bucatile cu rugina.
Altfel lucrezi degeaba.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
motoring
Membru Activ

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 127
Din experienta mea stiu asa, rugina nu se transforma in inox niciodata, pentru mine nu exista solutii de conversie a ruginii in stiu eu ce minune, toate solutiile sunt produse de marketing. Ca sa fie treaba facuta bine, orice componenta ruginita trebuie curatata pana luciu metalic, asta se poate face chimic, mecanic cu perii sau discuri sau sablat, dupa care fosfatata suprafata si grunduita cu grund epoxidic. Am incercat si eu diverse solutii in 15 ani de cand mi-am restaurat 3 masini, pana nu am indepartat rugina complet m-am invartit in jurul cozii 

pus acum 9 ani
   
motoring
Membru Activ

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 127




Aici gasiti o gramada de solutii


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

motoring a scris:

Din experienta mea stiu asa, rugina nu se transforma in inox niciodata, pentru mine nu exista solutii de conversie a ruginii in stiu eu ce minune, toate solutiile sunt produse de marketing. Ca sa fie treaba facuta bine, orice componenta ruginita trebuie curatata pana luciu metalic, asta se poate face chimic, mecanic cu perii sau discuri sau sablat, dupa care fosfatata suprafata si grunduita cu grund epoxidic. Am incercat si eu diverse solutii in 15 ani de cand mi-am restaurat 3 masini, pana nu am indepartat rugina complet m-am invartit in jurul cozii 

Rugina nu poate fi oprita si eliminata, atata timp cat exista apa in atmosfera.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
dracones
Membru Junior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 66

Misu de Cluj a scris:


motoring a scris:

Din experienta mea stiu asa, rugina nu se transforma in inox niciodata, pentru mine nu exista solutii de conversie a ruginii in stiu eu ce minune, toate solutiile sunt produse de marketing. Ca sa fie treaba facuta bine, orice componenta ruginita trebuie curatata pana luciu metalic, asta se poate face chimic, mecanic cu perii sau discuri sau sablat, dupa care fosfatata suprafata si grunduita cu grund epoxidic. Am incercat si eu diverse solutii in 15 ani de cand mi-am restaurat 3 masini, pana nu am indepartat rugina complet m-am invartit in jurul cozii 

Rugina nu poate fi oprita si eliminata, atata timp cat exista apa in atmosfera.



de acidul ortofosforic ai auzit (daca nu ia vezi )si mai vorbim dupa aia .

spor in toate .


_______________________________________
Audaces fortuna iuvat

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
De obicei cand se infloreste rugina sub vopsea, dedesubt este deja gaura in tabla.
Iar gaura nu ai cum s-o elimini, decat prin sudura.
Se poate carpi si alamand, cositorind, sau chiar si cu fibra de sticla, dar cel mai sanatos este ca portiunea sa fie taiata si inlocuita cu tabla sanatoasa.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
lica_lkw
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262

dracones a scris:


Misu de Cluj a scris:


motoring a scris:

Din experienta mea stiu asa, rugina nu se transforma in inox niciodata, pentru mine nu exista solutii de conversie a ruginii in stiu eu ce minune, toate solutiile sunt produse de marketing. Ca sa fie treaba facuta bine, orice componenta ruginita trebuie curatata pana luciu metalic, asta se poate face chimic, mecanic cu perii sau discuri sau sablat, dupa care fosfatata suprafata si grunduita cu grund epoxidic. Am incercat si eu diverse solutii in 15 ani de cand mi-am restaurat 3 masini, pana nu am indepartat rugina complet m-am invartit in jurul cozii 

Rugina nu poate fi oprita si eliminata, atata timp cat exista apa in atmosfera.



de acidul ortofosforic ai auzit (daca nu ia vezi )si mai vorbim dupa aia .

spor in toate .

Hai ca asta-i buna! Se tot vorbeste in tot acest topic initiat de Misu despre produse care au la baza acest acid si acum intrebi daca s-a auzit de el! Am folosit si eu,isi face treaba de ''inhibitor de rugina'' dar nu-si mai are rostul unde din tabla a ramas doar rugina si e drept ca nici in inox nu o tranforma. Spor la ...inhibat!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
O gaura tot gaura ramane, poti s-o dai cu ce solutie vrei, ca tot nu o astupi decat cu aparatul de sudura.
La inceput eram ingrozit de rugina, apoi am invatat ca exista flex, exista tabla si exista aparat de sudura...

Si sa fim realisti! Cea mai buna solutie de indepartare a ruginii, ramane FLEXUL!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
dracones
Membru Junior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 66

lica_lkw a scris:


dracones a scris:


Misu de Cluj a scris:


Rugina nu poate fi oprita si eliminata, atata timp cat exista apa in atmosfera.



de acidul ortofosforic ai auzit (daca nu ia vezi )si mai vorbim dupa aia .

spor in toate .

Hai ca asta-i buna! Se tot vorbeste in tot acest topic initiat de Misu despre produse care au la baza acest acid si acum intrebi daca s-a auzit de el! Am folosit si eu,isi face treaba de ''inhibitor de rugina'' dar nu-si mai are rostul unde din tabla a ramas doar rugina si e drept ca nici in inox nu o tranforma. Spor la ...inhibat!


Mai om bun , tu scrii fara sa citesti sau citesti fara sa scrii , acum raspunde sincer (dar in gand), nu ziceam de solutiile miraculoase gen evipas, korant sau ce mai sant in comert , eu ziceam de acid ortofosforic concentrat stii ce insemna concentrat (98%)nu evipas 10 %acid restul apa si colorant ,asa poti sa folosesti si nufarul care are 5 %acid  ortofosforic ok , sper ca ai inteles , spor in restaurari .


_______________________________________
Audaces fortuna iuvat

pus acum 9 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
Unde si sub ce denumire/forma se găsește acest acid ortofosforic?

pus acum 9 ani
   
lica_lkw
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262
@ Dracones, domnule ''coleg'' sa stii ca citesc,gandesc si dupa aia scriu,fara sa jignesc. Daca veni vorba,citeste,ai scris in postul precedent cumva acid ortofosforic CONCENTRAT?
Ai spus:
''de acidul ortofosforic ai auzit (daca nu ia vezi )si mai vorbim dupa aia '' Raspunsul meu a venit la ce ai scris si nu la ce ai gandit sau ai vrut sa te referi. Pentru linistea dumneavoastra,vazand ca sunteti preocupat daca am inteles cum sta treaba cu acidul ortofosforic  stiu sa fac diferenta intre un acid concentrat si un produs in care acel acid se gasete intr-o anumita concentratie. Bine ca nu a-ti sugerat sa folosesc c**a cola ca aia imi place sa o beau. Sa nu fiu cu totul off topic raman la ideea ca pana la un punct acidul sau produsele care il contin sunt utile... dupa ramane zeama de flex.
Spor in toate si poate incercati sa nu mai priviti lumea asa de sus.
PS:@Cristobob, acidul ortofosforic concentrat se gaseste in forma lichida,incolora,in mod normal se vinde persoanelor autorizate.

Modificat de lica_lkw (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
dracones
Membru Junior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 66

lica_lkw a scris:

@ Dracones, domnule ''coleg'' sa stii ca citesc,gandesc si dupa aia scriu,fara sa jignesc. Daca veni vorba,citeste,ai scris in postul precedent cumva acid ortofosforic CONCENTRAT?
Ai spus:
''de acidul ortofosforic ai auzit (daca nu ia vezi )si mai vorbim dupa aia '' Raspunsul meu a venit la ce ai scris si nu la ce ai gandit sau ai vrut sa te referi. Pentru linistea dumneavoastra,vazand ca sunteti preocupat daca am inteles cum sta treaba cu acidul ortofosforic  stiu sa fac diferenta intre un acid concentrat si un produs in care acel acid se gasete intr-o anumita concentratie. Bine ca nu a-ti sugerat sa folosesc c**a cola ca aia imi place sa o beau. Sa nu fiu cu totul off topic raman la ideea ca pana la un punct acidul sau produsele care il contin sunt utile... dupa ramane zeama de flex.
Spor in toate si poate incercati sa nu mai priviti lumea asa de sus.
PS:@Cristobob, acidul ortofosforic concentrat se gaseste in forma lichida,incolora,in mod normal se vinde persoanelor autorizate.


Stimabile nu cred ca are rost sa discutam de paradigme si semantici aici ,nu privesc pe nimeni de sus si nici de jos atata timp cat fiecare stie ce vorbeste , tocmai de aceea am zi zis acid ortofosforic si nu evipas , da in fine , precum ziceam folositi cu incredere acid artofosforic concentrat intra in cele mai adanci colturi si cotloane ale caroseriei sau ale elementelor de caroserie , indradevar este mai greu de facut rost dar daca nu aveti nevoie de cantitati industriale este destul de usor.

spor in toate  tuturor.


_______________________________________
Audaces fortuna iuvat

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Terminati! Daca vreti sa va certati, o puteti face pe PM! Nu in public!    

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
dexter
Membru Activ

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 168
Apreciez sfaturile , insa 4 usi noi+vopsit , costa destul.,
Apropos, unde pot gasi niste Chelade?
Multumesc.


_______________________________________
Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.
Exceleaza in ceeea ce faci , gandeste si vei fi inlocuit intrucat prezinti un pericol.

pus acum 9 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272

dexter a scris:


Apropos, unde pot gasi niste Chelade?
Multumesc.

Pot să-ți trimit eu la 125 lei litrul.


pus acum 9 ani
   
adria1977
Membru Activ

Din: Dorohoi/BT
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 173
Referitor tot la acidul ortofosforic concentrat, ma intreb de ce nu se trece pe acest produs, caci dupa cate inteleg clar va fi eficient ( concentratie de 85%) si pretul e mai mult decat Ok (30 ron). Am inteles ca in mod normal se vinde persoanelor autorizate, dar solutii se gasesc.......

pus acum 9 ani
   
motoring
Membru Activ

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 127
Mai oameni buni, intelegeti ca nu exista tratament pentru rugina, solutia este indepartarea ei in totalitate cu toate metodele cunoscute, un punct minuscul de rugina , chiar tratat cu solutii minunate daca ramane sub vopseaua noua si va lucra cu mare succes, porozitatile din structura ruginii nu se astupa in niciun fel, tratamentele minunate sunt doar de suprafata, se cheama sigilare, dar din cauza porozitatilor se produce condensul sub acea sigilare si tabla continua sa se umfle. Erau la un moment dat la Pitesti niste probleme cu Daciile, tabla nu era decapata corespunzator si imaginati-va ca rugina era doar de suprafata, o pulbere fina, masinile alea n-au rezistat nici macar cat erau garantate anticoroziv. Stiu ca fiecare testeaza, isi sustine experienta, dar rugina, repet, inox nu se face !

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

adria1977 a scris:

Referitor tot la acidul ortofosforic concentrat, ma intreb de ce nu se trece pe acest produs, caci dupa cate inteleg clar va fi eficient ( concentratie de 85%) si pretul e mai mult decat Ok (30 ron). Am inteles ca in mod normal se vinde persoanelor autorizate, dar solutii se gasesc.......

Ala concentrat este toxic, si este folosit doar pentru decaparea industriala a pieselor metalice, inainte de zincare sau cromare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
ciovicu
Membru nou

Din: Sannicolau Mare
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 29
Salut tuturor. Am tot citit diferite topicuri pe diverse forumuri si in cele mai multe cazuri parerile sunt diferite. Cautand in afara am descoperit o asa zisa "minune" non-toxica si biodegradabila fara sa atace otelul, plastic, sticla aluminiu sau crom. Sper sa nu se considere reclama
Tin sa va spun ca nu am folosit acest gel si nici nu stiu pe cineva sa-l fii folosit. Are cineva habar despre ce este vorba?


pus acum 9 ani
   
dexter
Membru Activ

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 168
Am citit si eu de astaia, cred ca am specificat mai sus despre ei, dse gaseste sub forma de gel care se aplica pe piesa si sub forma de sare care se amesteca cu apa si se imereseaza piesa in ea.
Am vazut la un coleg de pe alt forum cum lucreaza Solutia, pare promitatoare.


_______________________________________
Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.
Exceleaza in ceeea ce faci , gandeste si vei fi inlocuit intrucat prezinti un pericol.

pus acum 9 ani
   
dexter
Membru Activ

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 168
daca nu e reclama , pot sa pun link-ul., exista si gel.

_______________________________________
Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.
Exceleaza in ceeea ce faci , gandeste si vei fi inlocuit intrucat prezinti un pericol.

pus acum 9 ani
   
ciovicu
Membru nou

Din: Sannicolau Mare
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 29
Domnilor, mare dezamagire azi, in timp ce am inceput sa-mi pregatesc masina pentru vopsit! In timp ce slefuiam constat cu stupoare mici "basici" in lac, ce nu le dau importanta. Initial am crezut ca sunt impuritati. Si continui sa slefuiesc, pana ajung la stratul de vopsea...surpiza! De fapt acele mici "basici" sunt provocate de puncte de rugina, ce umfla vopseaua.
Se pare ca nu am de ales si trebuie sa dau tot jos pana la tabla... nu vreau sa-mi bat joc si sa vopsesc peste. Ce ma sfatuiti? Trebuie tratata caroseria sau se poate da direct o mana de sprit-chit?

solutii metode tratare ruginii domnilor, mare dezamagire azi, timp inceput sa-mi pregatesc masina

33.2KB


pus acum 9 ani
   
dr_krl
Membru Senior

Din: Oradea si Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 242
Nu ai nici de ales şi nici de a sta pe gânduri. Dacă nu vrei să revopseşti maşina în maximum 2 ani, bagă mare. E pe suprafaţă mare problema?

pus acum 9 ani
   
ciovicu
Membru nou

Din: Sannicolau Mare
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 29
Pana acum, aripi fata, capota si portbagaj, iar acum sunt la plafon, unde se pare ca este aceeasi problema, iar in locurile unde are kit, exista microfisuri... in concluzie, nu am de ales, jos totul pana la tabla si stiu de o treaba. Numai ca nu ma impac deloc cu vremea asta si nici nu am unde sa bag masina...sta sub cerul liber, acoperita de o prelata, iar unde curat, din cauza umezelii din atmosfera, pana a doua zi e rugina la loc . Greu este daca nu ai unde !
Totusi, sunt intr-o mare dilema: sprit-chit direct pe tabla curatata, sau necesita ceva tratament ? Orice sfat e bine venit.


pus acum 9 ani
   
dr_krl
Membru Senior

Din: Oradea si Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 242
Spritz-chit NU se dă direct pe tablă, cel puţin majoritatea tipurilor de chit. Prima dată dai cu primer/grund ulterior cu chit/spritz-chit. Dacă nu dai cu grund înainte, datorită porozităţii majorităţii tipurilor de chit, se absoarbe umezeala din aer iar acesta fiind în contact direct cu tabla va transmite umezeala mai departe iar tabla va rugini sub el şi în 2-3 ani se exfoliază.
Părerea mea...

Modificat de dr_krl (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568

dr_krl a scris:

Spritz-chit NU se dă direct pe tablă, cel puţin majoritatea tipurilor de chit. Prima dată dai cu primer/grund ulterior cu chit/spritz-chit. Dacă nu dai cu grund înainte, datorită porozităţii majorităţii tipurilor de chit, se absoarbe umezeala din aer iar acesta fiind în contact direct cu tabla va transmite umezeala mai departe iar tabla va rugini sub el şi în 2-3 ani se exfoliază.
Părerea mea...


Si eu tot asa zic! Dar majoritatea dau chitul direct pe tabla, mai ales meseriariasi din tara Argumentul lor este ca pe grund nu adera chitul si va crapa mai repede. Din ce am observat la masinile la care am lucrat, chitul a crapat doar de la rugina.


pus acum 9 ani
   
dr_krl
Membru Senior

Din: Oradea si Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 242
Pe grund aderă mai bine decât pe tablă. Condiţia e ca şi grundul să fie de calitate iar preluclarea tablei deasemenea. Spritz-chitul dat direct pe tablă, se poate desprinde şi ca o foiţă cu totul. Testat personal.

pus acum 9 ani
   
dexter
Membru Activ

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 168
Apropo de grunduri , Am vazut ca exista de la KLAR un grund posfator , cu activator.
A folosit careva?


_______________________________________
Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.
Exceleaza in ceeea ce faci , gandeste si vei fi inlocuit intrucat prezinti un pericol.

pus acum 9 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
am folosit eu.este ok .dar am curatat totusi inainte de rugina...   de 2 ani nu a aparut rugina pe podea

_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

dr_krl a scris:

Pe grund aderă mai bine decât pe tablă. Condiţia e ca şi grundul să fie de calitate iar preluclarea tablei deasemenea. Spritz-chitul dat direct pe tablă, se poate desprinde şi ca o foiţă cu totul. Testat personal.

Asa zic si eu. Exista grund auto din ala gri, care se sufla ca vopseaua.
Dar nu lucra pe vreme din asta ploioasa, ca daca o cureti pana la tabla, prinde umezeala si iarasi ajungi acolo de unde ai plecat.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

dexter a scris:

Apropo de grunduri , Am vazut ca exista de la KLAR un grund posfator , cu activator.
A folosit careva?

Cu din ala trebuie facut proba, ca sa fie apoi compatibil cu straturile de grund, spritzhit. fuller si vopsea.
Ca nu orice grund este compatibil cu  orice vopsea.
Iei frumos o aripa sau o usa rea si faci proba sa vezi cum iese si cum reactioneaza.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
eu am vopsit dupa....si nu a reactionat .poate cu vopsele gen emaur sau altele...eu tot cu vopsea klar am vopsit si dupa

_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 9 ani
   
ciovicu
Membru nou

Din: Sannicolau Mare
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 29
Multumesc mult pentru sfaturi. Astept sa treacă sărbătorile si sa vina ceva vreme mai frumoasa si bag mare. Apropo, a folosit cineva grund, vopsele de la MIPA? 

pus acum 9 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Am folosit acesta solutie antirugina de la Nigrin . Dupa ce isi face efectul tabla se face neagra, dar ramane un fel de 'funingine' care se ia pe deget daca dai cu mana. Aceasta 'funingine' trebuie curatata cu ceva? Am tradus ce scrie pe flacon, dar nu zice nimic de treaba asta.

pus acum 6 ani
   
andrei_barut
Membru Activ

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
A sosit mailul acesta la mine la servici, poate este de folos cuiva:

"Buna ziua,

In cazul in care prezinta interes pentru d-voastra, producem si comercializam un  convertor de rugina FerDac 1610. Mai jos aveti o scurta prezentare a produsului si o oferta de pret.
FerDac 1610 este un produs obtinut pe baza celei mai avansate tehnologii care transforma rugina intr-o pelicula neagra, elastica,rezistenta,hidrofoba, peste care se poate aplica ulterior orice tip de vopsea.
FerDac 1610 se aplica direct pe rugina.
Utilizari:
-auto (restaurare si reparatii auto, echipamente de transport)
-industriale (rezervoare stocare combustibil, otel constructii, garduri, porti, conducte si armaturi)
-marine (poduri, nave, punti si balustrade)
-uz casnic (garduri, magazii, mobilier de fier forjat si balustrade)
Avantaje :
-     Transforma rugina  intr-o pelicula de culoare neagra, dura, hidrofoba , gata pentru a fi vopsita dupa reactie
-    Contine un grund polimeric transparent
-    Se elimina procedeul de sablare
-    Suprafata se poate revopsi in 3 h (vopsele de tip alchidic , epoxidic , poliuretanic , clorcauciuc)
-    Usurinta in aplicare (pensula, rol sau pulverizabil)
-    Actioneaza de asemenea si pe metalul de baza, in sensul pasivizarii suprafetei de metal neoxidate, conferind aderenta vopsirii ulterioare sau evitand oxidarea metalului in contact cu aerul dar necolorand in negru suprafata
-    Radament foarte bun (pana la 20 mp/ 1 litru)
-    Nu este inflamabil
-    Nu este coroziv
-    Nu este toxic

Ca si oferta de pret:

FerDac 1610 (1 l) – 57,14 lei/buc
FerDac 1610 (5 l) – 241,17 lei/buc
FerDac 1610 (20 l) – 956,53 lei/buc

*Preturile nu includ TVA
* Transport gratuit pentru comenzi valoric mai mari de 1.000 ron.

Cu stima,
Razvan Mitrache
GM


OLTINVEST COMPANY SRL                                                 
str.Depozitelor 8A, Rm.Valcea,Valcea
Mobil 0767.143.724
Fix      0250.733.322
Fax     0250.733.322

"


pus acum 6 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
vad ca se poate comanda si online:

ce mi se pare absolut dubios e timpul scurt in care se face reactia, scrie acolo ca in 3 ore poti sa vopsesti

eu am folosit evipass si nigrin si acum folosesc kelfos, dar in toate cazurile scria ca tb sa stai 24 de ore sa actioneze


pus acum 6 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049

George a scris:

Am folosit acesta solutie antirugina de la Nigrin . Dupa ce isi face efectul tabla se face neagra, dar ramane un fel de 'funingine' care se ia pe deget daca dai cu mana. Aceasta 'funingine' trebuie curatata cu ceva? Am tradus ce scrie pe flacon, dar nu zice nimic de treaba asta.


Nu trebuie curatat stratul format ca dai iar de rugina. Asta face reactie cu rugina si o pietrifica in ceva abastru-negru peste care se vopseste.....mie nu-mi place ca face reactive cu rugina doar  la suprafata si sub ea ramane rugina veche.
Daca nu ai rugina prea multa nu prea face reactive.


pus acum 6 ani
   
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
A folosit cineva produsul asta?
Ar trebui sa fie la fel ca Evipass, ca e tot acid fosforic 

solutii metode tratare ruginii folosit cineva produsul asta?ar trebui fie fel evipass, tot acid

85.2KB


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 6 ani
   
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
Revin tot eu cu review... E mai slab.
Face aceeasi reactie, dar lasa rugina in urma, fata de Evipass.


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 6 ani
   
FCaLiN
Membru Junior

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 51
Salut. Am folosit Nigrin Rust Stop( 30 lei) pe tabla curata, dar mai avea puncte de rugina. E normal ca dupa 2 zile sa poti lua in mare cu o carpa acel strat care se face? Ca mie nu mi se pare normal. Pe instructiuni nu scrie ca trebuie curatat dupa aplicare, doar la celalat produs Nigrin ( 17 lei). Mersi frumos de ajutor!

pus acum 6 ani
   
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
Nu mai gasesc Evipass decat pe internet, n-am chef sa stau dupa curieri, pentru o sticla.
Ma gandeam sa trec pe FerDac 1610, l-a incercat cineva?


Modificat de daniel93 (acum 1 an)


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 1 an
   
SIV
Membru Activ

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 103
Eu am folosit si Chelade si Ferdac.

Chelade e mai "gros", vascos, dupa aplicare se schimba la culoare in verde. apoi dupa ce s-a incheiat reactia se face negru.
Ferdac l-am luat cand era mai ieftin de la automobilus.ro, si am observat o singura diferenta, e mai putin vascos, mult mai lichid, poate fi aplicat si cu pistolul de vopsit si apoi curatat cu apa/diluant pistolul.

Pana acum nu am avut probleme in zonele unde am aplicat chelade/ferdac, deci pot spune ca le recomand pe ambele.


pus acum 1 an
   
razvanradu
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 402
Eu am incercat Kelfos, face treaba foarte bine.

Dar apoi am probat solutia-mimune a nemtilor , Brunox, care are si grund epoxy incorporat. Inca nu l-am acoperit pe sub masina si se pare ca rezista la apa,pietre si altele. In zonele foarte expuse (aripi) l-am acoperit cu vopsea la spray si rezista la "abuzuri".

Kelfos face mizerie. E laptos dar e gandit pentru pensulat si improasca. Brunox la spray, daca ajunge pe vopsea curata, se face transparent ca un lac normal.


pus acum 1 an
   
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
Prima impresie legata de Ferdac nu este tocmai buna.
Formeaza o pelicula neagra, dar NU DIZOLVA RUGINA.
Evipass era net superior din punctul asta de vedere, il puneai pe rugina si vedeai tabla gri, curata. Ferdac pare doar sa ascunda "mizeria".
L-am luat pentru masina, dar vazandu-i "performantele", l-am dat pe gard, macar sa ma conving.
Revin cu poze. O sa slefuiesc putin fierul pe care l-am dat, sa vad daca e curat sub negreala rezultata.


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 1 an
   
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
Așa arată fierul tratat cu Ferdac.
E vopsibil, atât pot spune. Cred că ăsta e singurul avantaj: vopsești peste rugină, și probabil nu pușcă, sau nu la fel de repede ca atunci când vopsești peste rugină fără convertizor 
Nu știu dacă merită, e un fel de buleală scumpă 


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 1 an
   
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
poza

solutii metode tratare ruginii poza

66.9KB


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 1 an
   
Pagini:  1 2  

Mergi la