CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
yasminsept la Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
26 - 54 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / reumplere amortizoare Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Salutari, am cumparat de o luna un set de amortizoare second, pentru fiat-ul 600. Amortizoarele arata perfect, la prima vedere par functionale. Insa cand le-am pus pe masina am constatat ca sunt departe de a fi considerate bune. Am citit in manualul tehnic de fiat 600 cum ca, amortizoarele se pot reumple cu ulei (era dat si tipul de ulei potrivit). Am scos un amortizor si m-am uitat la el; intradevar este demontabil. Cartusul pistonului are sus o piulita mara care se poate desfileta. Uleiul se pare ca ar avea aceleasi proprietati cu cel de tranmisie automatica!
Stiti ceva despre subiectul asta? Chiar merge, ca m-as apuca sa le desfac sa le umplu!?


_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Da, eu am pus cu ATF rosu si functioneaza.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Serios, deci e pe bune? As scuti cam 640 de lei pe care trebuie sa ii dau pe amortizoare. Cam in ce consta operatia de reumplere? Nu am gasit detalii in manualul tehnic. Eu am observat o piulita ce se poate desface, in partea de sus a cilindrului piston. Dar asta la cele fata. La cele spate nu am asa ceva. Trebuie sa tin cont de ceva anume? Canmtitatea pe care trebuie sa o pun este data in manual.

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 13 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
pai daca tot la desfacut ,ar fi ok daca ai schimba si garniturile/simeringurile din ele .
PS ai rezolvat cu conductele de frana? =D


_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Da Horatiu, a fost de mare ajutor omul acela.  Acum am toate conductele noi, de fapt tot sistemul de franare nou, inclusiv pompa centrala, saboti, pistonase, furtune, etc. . Mai multe detalii/poze am sa postez la topic-ul despre masina.
Cat despre garnituri/simeringuri, nu stiu de unde sa le iau, ca le-as schimba, evident. Indiferent ce voi face la masina, franele, suspensia si directia le vreau cat mai aproape de perfectiune.


_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 13 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Eu am cumparat pentru TULA ulei de amortizoare de la o statie de benzina .

_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Si in ce consta efectiv reumplerea lor? Scot piulita acea mare de sus si torn? Sau cum se face?

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 13 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Uleiul vechi trebuie indepartat, dupa care umplut la cantitatea exacta specificata in manual ! Mai mult sau mai putin , strica ! Ar fi bine inainte sa pui ulei sa verifici starea simeringurilor sa nu curga amortizorul

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 13 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Am incercat sa desfac piulita si nu am reusit. Pare stransa destul de bine. Exista si alta modalitate de umplere? Sau poate are filet invers?

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 13 ani
   
baga
Membru Junior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 80
Ar mai fi si alta modalitate de umplere insa ii o inventie mai bine incearca sa le desurubezi poti sa dai cu o dalta cu varful tocit in piulita ca sa cedeze ....

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Sau incalzeste cu un arzator cu gaz capatul unde este insurubat capacul ca atunci  carcasa se dilata de la caldura si poti desuruba  mai usor capacul, numai sa nu arzi garniturile de etansare de la tija!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la