CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
DEEA25
Femeie
25 ani
Mures
cauta Barbat
25 - 51 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Carburatie Ford Fiesta. Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
dr_krl
Membru Senior

Din: Oradea si Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 242
Buna tuturor.
As avea o intrebare pentru cunoscatori: stie careva cam ce carburator s-ar putea pune la un Ford Fiesta de 1300 cmc? Actualmente cu cel original consuma cam 12 litri/100 km. Inainte de a se defecta carburatorul, consuma doar 6 litri.


pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Salutare !

Am avut si eu fiesta mk2 . doar a al meu era diesel, dar frecventam forumul ford si discutam cu propietari de mk2 , iar din ce stiu eu , unul adaptase carburatorul de dacia 1300.


pus acum 13 ani
   
dr_krl
Membru Senior

Din: Oradea si Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 242
Nu mai sti cumva cam cum mergea cu el?

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Nu poti repara carburatorul vechi?
Ce are? Plutitor spart sau cui-pontou uzat?
La dezmembrari nu gasesti alta?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
WEBER 32 IBF se poate pune pe motorul de 1295 cmc ca sa inlocuiesti carburatorul original Ford

pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299

dr_krl a scris:

Nu mai sti cumva cam cum mergea cu el?


Sincer, nu am idee cum mergea cu el. eu nu am avut ocazia sa testez asemenea adaptare pe ford.
In schimb , eu am avut adaptat pe motorul de oltcit de 1300 , carburator de dacie , diferenta era foarte mare, cand am montat carburatorul de dacie pe oltcit, aveam frana de motor mult mai puternica, era putin mai puturoasa masina , imi consuma mai putin si pornea fara sa mai ating acceleratia sau sa mai trag socul .

Modificat de Hoinarul (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
dr_krl
Membru Senior

Din: Oradea si Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 242
Multumesc pentru raspunsuri. Voi incerca si eu unul de Dacia.

pus acum 13 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
este MK I sau MK II?
Am un MK I din Satu Mare, rosu, si in ultimul lui mare drum, TM-CT, a consumat 5%, si s-a comportat foarte bine.
Ma duc la sat sa vad ce model este, si te anunt saptamana aceasta   


_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la