CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Naturesk la Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 47 ani |
|
horatiu601
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
|
|
Buna, am o problema cu motorul de pe microcarul meu, tocmai iam schimbat garnitura de chiuloasa,si am ceva probleme (enervaante ). Deci am reglat distributia.... totul este la semne.Dar aici incepe urmatoarea problema.A pornit fooarte ok, la prima cheie, dar tzacane,bate ,si nu stiu ce.Avansul nu se poate regla din pompa de injectie.Se regleaza direct de la injector cu acel surub care este angrenat de axul cu came. Am incercat sa ii micsorez avansul.... nu a pornit desi avea tendinta sa o ia din cand in cand. Am marit avansul , a pornit ,destul de greoi, si iarasi clantanea.Nu mai stiu ce sa ii fac.Pleeassse hel mee )
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
|
|
pus acum 13 ani |
|
savo_stelyca
Membru Senior
Din: Giurgiu-Calugareni
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 488
|
|
horatiu601 a scris:
Buna, am o problema cu motorul de pe microcarul meu, tocmai iam schimbat garnitura de chiuloasa,si am ceva probleme (enervaante ). Deci am reglat distributia.... totul este la semne.Dar aici incepe urmatoarea problema.A pornit fooarte ok, la prima cheie, dar tzacane,bate ,si nu stiu ce.Avansul nu se poate regla din pompa de injectie.Se regleaza direct de la injector cu acel surub care este angrenat de axul cu came. Am incercat sa ii micsorez avansul.... nu a pornit desi avea tendinta sa o ia din cand in cand. Am marit avansul , a pornit ,destul de greoi, si iarasi clantanea.Nu mai stiu ce sa ii fac.Pleeassse hel mee ) |
Ce motor ai?Diesel,diesel dar ce marca?Distributie pe curea,lant,pinioane?
|
|
pus acum 13 ani |
|
horatiu601
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
|
|
motor Lombardini focs ,distribitie pe curea,motor de 505ccm 2 pistoane racire pe apa
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
horatiu601 a scris:
motor Lombardini focs ,distribitie pe curea,motor de 505ccm 2 pistoane racire pe apa |
Nu-i decalata cureaua de distributie cu 1-2 dinte?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
horatiu601
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
|
|
nup, si oricum cand invart asa manual ,nu bate /blocheaza nimic
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
|
|
pus acum 13 ani |
|
horatiu601
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
|
|
daca doriti ceva poze.... Ajutati-ma va rog ca am nevoie de masina cat mai repedeee .
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
|
|
pus acum 13 ani |
|
horatiu601
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
|
|
oare pot fi tachetii care bat pana se ung un pic?? ?tin sa mentionez ca chiuloasa a fost spalata cu benzina si ulei ( din rezervoru de la trabi ) si dupa aceea Cillit Bang si dupa aceea cu jet de apa
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
|
|
pus acum 13 ani |
|
marcu1
Membru Senior
Din: provita / Prahova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 6442
|
|
Nu umbla la motor ca nu cred ca are nimic. Pur si simplu e posibil sa ai unul sau ambele injectoare blocate, astfel se aude ca o bataie metanica, clantanit, genul : cla, cla cla. Ii schimbi duzele si nu mai ai treaba.Fiind doar 2 pistoane , motorul oricum are probleme cu echilibrarea, bataia injectoarelor este si mai evidenta. Incearca sa ii verifici injecoarele si pompa, toate acestea pe banc special
_______________________________________ Pentru info/piese/detalii/comenzi 0723853555
-------------------------------------------------------- Livrare GRATUITA oriunde in tara pentru plata in cont bancar ! ! Valabil pentru orice cantitate , indiferent de volum.
|
|
pus acum 13 ani |
|
mihaai
Membru Senior
Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
|
|
Nu stiu daca pricepi prea multe dar uite aici una din probleme poate fi lipsa jocului la tacheti deci incearca sa maresti jocul si incearca sa-l pornesti
Modificat de mihaai (acum 13 ani)
_______________________________________ Puterea este nimic fara control .
|
|
pus acum 13 ani |
|
horatiu601
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
|
|
pai motorul inainte a mers, eu doar am scos chiuloasa am scos rampa, am spalat,si am pus la loc cu garnitura de chiuloasa noua.Atat
@mihaai : dupa manualul acesta am reglat distributia,numai era manualul modelului meu de motor ) .Multumesc oricum
Modificat de horatiu601 (acum 13 ani)
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
|
|
pus acum 13 ani |
|
mihaai
Membru Senior
Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
|
|
nu cumva presiunea din cilindri trece in baia de ulei ? scoate joja de ulei si incearca sa controlezi chestia asta de obicei dupa o schimbare de garnitura sa rectifica chiuloasa,dupa mine nu se reuseste sa se faca compresiain cilindru...scoate fum cind inderci sa-l pornesti?
Modificat de mihaai (acum 13 ani)
_______________________________________ Puterea este nimic fara control .
|
|
pus acum 13 ani |
|
horatiu601
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
|
|
cum adica sa o controlez?? mihaai ai pm
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
|
|
pus acum 13 ani |
|
mihaai
Membru Senior
Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
|
|
Ar trebui sa ai miros de motorina in baia de ulei...ai putea sa probezi chestie cu pierderea de presiune cu tigara aprinsa linga gaura de la joja sau la dopul pe unde pui uleiul
_______________________________________ Puterea este nimic fara control .
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
mihaai a scris:
Nu stiu daca pricepi prea multe dar uite aici una din probleme poate fi lipsa jocului la tacheti deci incearca sa maresti jocul si incearca sa-l pornesti |
Si tractorasul are motorul la fel?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
horatiu601
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
|
|
Misu de Cluj a scris:
mihaai a scris:
Nu stiu daca pricepi prea multe dar uite aici una din probleme poate fi lipsa jocului la tacheti deci incearca sa maresti jocul si incearca sa-l pornesti |
Si tractorasul are motorul la fel? |
Este o posibilitate, ca motrarele astea sunt de utilaje sau generatoare
Dar din ce cauza sa se simta miros de motorin in baie?? ce defect sau ce problema??
Modificat de horatiu601 (acum 13 ani)
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
|
|
pus acum 13 ani |
|
mihaai
Membru Senior
Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
|
|
gazele comprimate in cilindru contin si vapori de motorina daca miroase in baia de ulei ai avea raspunsul rapid la problema ta ...insa ajunge sa pierzi foarte putin din compresie si nu mai porneste sau un reglaj de tacheti prea strins sau prea largceea ce implicit duce la pierderea compresieiin admisie sau in esapament @misu motorul de pe tractoras este de doua ori mai mare si este racit pe aer
34.1KB
_______________________________________ Puterea este nimic fara control .
|
|
pus acum 13 ani |
|
mihaai
Membru Senior
Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
|
|
Sa nu cumva sa incerci sa-i dai spray...maxim poti sa faci vechia pornire de la masinile romanesti pe motorina :faci o fachie o aprinzi si o apropii de admisia motorului scoti filtrul se intelege si incerci si dai la automat daca nici asa nu porneste ai probleme de compresie
_______________________________________ Puterea este nimic fara control .
|
|
pus acum 13 ani |
|
horatiu601
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
|
|
acum am refacut avansul cum era inainte sa il desfac.Porneste destul de ok ,dar tot tzacane
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
|
|
pus acum 13 ani |
|
horatiu601
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
|
|
ceva meserias la diesele cunoasteti prin cluj????
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
|
|
pus acum 13 ani |
|
mihaai
Membru Senior
Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
|
|
Cred ca-ti bate un injector incearca sa vezi care,cu toate ca nu ar trebui sa faca zgomot exagerat, revin la varianta tachetilor....
_______________________________________ Puterea este nimic fara control .
|
|
pus acum 13 ani |
|
horatiu601
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
|
|
gata problema s-a rezolvat Au fost tachetii ,au trebuit rereglati, dar asta dupa ce s-a asezat bine rampa.) Oricum gata ,bine ca am rezolvat-o .Ieri am facut vre-o 28 km Multumesc frumos pentru idei Cheers
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
|
|
pus acum 13 ani |
|
trainz
Membru Senior
Din: Dumbrava si Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 407
|
|
Daca ai microcar unde ai facut scoala pentru B1 ? Lasa-mi adresa pe pm.
_______________________________________ Jedem das Seine.
|
|
pus acum 13 ani |
|