CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Cristina02 la Simpatie.ro
| Femeie 23 ani Arges cauta Barbat 26 - 80 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 13 ani |
|
Prinzinger
Membru Senior
Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
|
|
cv2adi a scris:
http://amicale-citroen.de/2011/fiva-turin-charter-historic-vehicle-definition-conservation-restoration-repair/ |
DA e un articol foarte interesant.
Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 13 ani)
_______________________________________ Adalbert
Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 13 ani |
|
Prinzinger
Membru Senior
Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
|
|
Am citit un citat care explica ideologia altora.
“Wenn wir morgen noch Oldtimer fahren wollen, müssen wir sie jetzt zum geschützten Kulturgut machen”, so FIVA-Präsident Horst Brüning.
Noi daca vrem ca miine sa mai conducem un oldtimer , trebuie acuma se ne ocrotim averea Culturala .
Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 13 ani)
_______________________________________ Adalbert
Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
E bine gandita treaba, ca toata lumea sa aibe loc! Dar faza ca fiecare tara are dreptul sa aplice cum vrea... asta pune capac, ca mioriticii totdeauna sar calul si o fac in asa fel, ca sa nu poate fi aplicata sau daca se aplica, atunci se aplica pentru cativa privilegiati... restul MARS LA REMAT, ca sponsorii-dealeri si bastanii care stau in spatele cortinei si trag sforile, sa-si poate vinde plasticaraiele . Acuma la crearea legislatiilor, conteaza doar sa se imbogateasca clasa de parveniti, pe termen scurt! Pe termen lung, insa se va trezi si neamul mioritic ca "vai ca nu avem muzee, nu avem nimic vechi cu care sa ne mandrim" sau "vaai ca am topit tot la fier vechi, ca am fosti dobitoci, iar cei din tarile din jur care nu-s asa de dobitoci ca noi au cu ce mandrii, iar noi luam mu-E" Fiti siguri ca actuala legislatie proasta si indobitocita, care se aplica in prezent si mai ales care se pregateste pentru viitorul apropiat, va avea efect de boomerang pe trmen lung in viitor!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Interesant capitolul 8:
Article 8
Pour les besoins de la restauration d’un véhicule ou objet historique, il n’est pas nécessaire de revenir à l’état original correspondant à son année de construction. De nombreux véhicules ont gagné leur importance spécifique seulement plus tard au cours de leur utilisation. Une restauration devrait prendre en compte les changements historiques qui y sont liés.
Une restauration qui rendrait au véhicule sa condition d’une certaine période ne devrait pas être entreprise sans l’examen attentif de données historiques enregistrées, d’objets et de documents d’époque, ni sans un planning de restauration basé sur cette étude. Les composants et matériaux remplacés au cours de ce processus devraient être identifiés par des marquages simples et permanents, par exemple des repères alphabétiques, pour les distinguer de la substance historique.
Un système de marquage a été utilisé avec succès dans la restauration des véhicules historiques sur rail:
NB = pour “newly built” = “nouvellement construit” (copie aussi fidèle que possible en termes de type et de matériaux & reproduite directement sur base d’un document original)
FR = pour “free reconstruction” = “reconstruction libre” (reconstruction libre sans l’utilisation directe quelconque d’un modèle historique en termes de forme, matériaux ou technique de travail. La pièce utilisée remplit techniquement la fonction d’un composant historique utilisé précédemment)
CS = pour “conservational stabilisation” = “stabilisation pour conservation” (un renforcement structurel postérieur ajouté à des fins de conservation, par exemple nécessaire pour permettre l’utilisation de la carrosserie d’un véhicule rongé structurellement. Un tel composant n’a jamais fait partie de sa substance historique)
Deci nu e chiar asa cum vor ai nostrii ca "Doar exeplarele perfecte si in stare ca din fabrica sa aibe sanse, iar restu-s gunoaie!" E absolut normal, ca in caz ca proprietarul nu-si permite s-o restaureze in stare originala, sa i-se dea si lui o sansa, ca s-o aduca in stare de conservare (CS =Conservation stabilisation) sau s-o refaca asa cum poate el (FR=Free reconstruction). In orice caz ai nostrii mai au ce invata, pana sa ajunga oameni culti!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|