CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
karina22 la Simpatie.ro
Femeie
19 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 54 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare forumisti / buna seara Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
psa106
Membru nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 5
Bun gasit tuturor! Sunt Florin din Bucuresti si, am ajuns aici oarecum intamplator, mai exact datorita cautarii unor proiectoare pentru ultima mea achizitie (martie 2011): PEUGEOT 106 1.3 RALLYE, 1994. Stiu ca nu ma incadrez in categoria de "posesori de clasice", dar, avand in vedere ritmul sustinut in care evolueaza industria auto si faptul ca detin un model destul de rar (multe piese specifice nu mai sunt livrabile), ma face sa aspir cumva la acest "titlu". Ideea este ca am luat un cazan in martie si acum fuge din nou pe strazi. Legal, bineinteles.
In incheiere, precizez ca am rezolvat problema proiectoarelor, dar am decis sa ma alatur, cu voia voastra, acetui forum. Cam atat despre mine.

p.s.: si pentru ca vorbim de  o masina cam "tinerica", nu voi polua sectiunea de "prezentare masini" din respect pentru "doamnele" de acolo.

Modificat de psa106 (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48299
Bun venit!
Sunt unele cazuri cand o masina devine colectibila inca de la inceput datorita seriei limitate.
Intr-adevar nu se incadreaza la oldtimer si chiar si pana sa devine youngtimer mai ai vreo 3 ani, dar daca o ingrijesti si ai grija de ea, va atinge si varsta mult dorita de 30 de ani
Pana atunci cine stie, poate ai mai iei o surioara 404 sau 504


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
psa106
Membru nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 5
Pai inainte de a o ingriji cum se cuvine, am inceput sa o readuc la vechea glorie (refacut motorul de 1.3 100cv, cutia scurta originala, puntile, tot ce tine de mecanica plus refacut interiorul original). Investitia a fost pe masura si mi-am propus abia la anul sa ma ocup si de exterior. Am reusit sa o alerg ieri putin  si va rog sa ma credeti, a meritat fiecare wk muncit si fiecare banut bagat in ea cand i-am auzit maraitul de 7200-7300rpm!
Pun si o poza pentru cei curiosi.

buna seara pai inainte ingriji cum cuvine, inceput readuc vechea glorie (refacut motorul 1.3 100cv,

40.4KB


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48299
Daca stai mult timp in preajma noastra, oricum se va mai lipi ceva vechitura de tine... poate un 104 Rally din anii '70  si un 205 Rally din anii '80 ca sa ai colectia completa!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
psa106
Membru nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 5
Hmm, da! 104 Rallye nu a existat decat pentru competitie, cel de strada fiind numit altfel (104zs, parca). 205 Rallye am gasit dar dupa ce ca era in stare deplorabila, avea o mare problema: era o masina cu care s-a facut recarosare si seria ei era stearsa si trecuta una de 1.1 Junior. De aceea am renuntat la ea. In plus ii lipseau dpdv mecanic un lucru esential si foarte scump, daca nu prohibitiv la achizitie: cele doua webere dcoe cu admisie cu tot. Asa am ales-o pe cea care pastra ideea de unicitate in conceptie si constructie fata de celelalte surate din gama. Peugeot 106 1.3 Rallye (seria 1) s-a produs din necesitatea omologarii pentru clasele sub 1300cmc de competitie de pe atunci, la fel ca 205 Rallye. Dupa mine, seria 2 de la 106 iese putin din tipar prin utilizarea unui motor de 1.6 si a unor cutii, comune si altor modele ca 306, parca prefatand disparitia siglei Rallye si ideii constructive din intentiile producatorului. Cam asta este povestea.
Iar cand nu voi mai gasi piese voi apela la experienta unora ca voi, cei de aici, pentru idei si solutii de reconditionare.
Va multumesc pentru primire!


pus acum 13 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5004
Bun venit !

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la