CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
NicoletaTana pe Simpatie
Femeie
19 ani
Bucuresti
cauta Barbat
30 - 43 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Operatiunea Portocala Mecanica Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 4 5 6 7 8 9
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Acuma e important s-o trec de ITP si de RAR, ca daca o gripez la drum lung, nu am facut nimica si nici actele nu le pot finaliza!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
MDE Pictures & Lastumedia presents:

“Rondul de dimineata”

De remarcat si de apreciat efectele sonore din coloana sonora a peliculei

Este o senzatie, ca si cand te-ai da pe carusel, doar ca asta mai si vibreaza, scartaie, maraie, scutura...ce sa zic .... adrenalina pura





_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Misto de tot ! Vád cá treptele de vitezá le ia exct ca si a mea....á lá Lástun,are puls....adicá se aude tácámitul pompei de benziná......e perfectá ! Poti veni cu ea la SM.
Nu uita cá ptr rodaj un drum lung e mult mai potrivit decit printre rondouri de flori in oras cu trepte de vitezá.....1-a,2-a ....la o vitezá constantá are rácire mai buná.
Pe deasupra si vremea e taman buná ptr rodaj....la 20 de grade.Tre sá-ti aduci doar o prelatá s-o acoperi in caz de ploaie sá nu ti se facá acvariu din nou!
Felicitári ! S-o folosesti mult timp sánátos...      
A ! sunt curios la consum : A mea e de un faliment total : Ia 6 litrla sutá ....ceea ce imi pare cam mult  avind in vedere dimensiunile masinii !.Sunt obisnuit cu 2 CV-urile....

Modificat de cv2adi (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
Lastunmedia...  
foarte fain feliciatri!!!
da ce sprint bun are


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
MDE Pictures & Lastumedia presents:

“Rondul de pranz”

O tura putin mai ampla, dupa ce am prins curaj, cu ocazia rondului de dimineata!

Cu schimbatul vitezelor este putin mai greu, deoarece nu ma pot impaca cu batul ala infipt in bord

In rest merge bine si functioneaza fara  probleme, chiar si cu motorul cald, cand temperatura uleiului era, pe la 95 grade, presiunea s-o mentinut la peste 2 bari!





_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298

vwtyp3variant a scris:

Lastunmedia...  
foarte fain feliciatri!!!
da ce sprint bun are


Se scrie Lastumedia, nu Latunmedia! 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298

cv2adi a scris:


A ! sunt curios la consum : A mea e de un faliment total : Ia 6 litrla sutá ....ceea ce imi pare cam mult  avind in vedere dimensiunile masinii !.Sunt obisnuit cu 2 CV-urile....

I-am montat si conducta de retur catre rezervor, asa ca nu ar trebui sa consunme mai mult de 5 la suta!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
O mica pauza de "racire" la gradina...

portocala mecanica mica pauza gradina... Admin

72.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Aratá bine cu gura deschisá ....in grádiná.Hai _Misu cu ea la Sátmar omule ! Ar fii o minune s-á vadá lumea un Lástun ca iesit de pe banda MECATIM -Nu fii fricos !         

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298

cv2adi a scris:

Aratá bine cu gura deschisá ....in grádiná.Hai _Misu cu ea la Sátmar omule ! Ar fii o minune s-á vadá lumea un Lástun ca iesit de pe banda MECATIM -Nu fii fricos !         


Nu-s fricos, dar nu ma pot duce la drum lung cu bagaje si cu pasageri, in perioada de rodaj, in plus ca nici de dormit nu se poate in ea, ca scaunele nu-s rabatabile


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
netrecut
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156
Ai ars un STOP 

Nu merge bine schimbator de viteze sau nu ai frana ?

Modificat de netrecut (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298

netrecut a scris:

Ai ars un STOP 

Nu merge bine schimbator de viteze sau nu ai frana ?


Are frana, si schimbatorul merge destul de greu, doar ca eu nu sunt inca  obisnuit cu schimbatul vitezelor cu batul din bord.

De unde vezi in film ca ai ars un STOP?     
Alaltaieri nu era ars... trebuie sa verific!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
glad parau
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca ardelean 100%
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1080

Misu de Cluj a scris:


netrecut a scris:

Ai ars un STOP 

Nu merge bine schimbator de viteze sau nu ai frana ?


Are frana, si schimbatorul merge destul de greu, doar ca eu nu sunt inca  obisnuit cu schimbatul vitezelor cu batul din bord.

De unde vezi in film ca ai ars un STOP?     
Alaltaieri nu era ars... trebuie sa verific!


cred ca so referit ca ati trecut de un semn de STOP fara a incetini si a va asigura...


_______________________________________
dacia sport fan forever....

pus acum 14 ani
   
Alex
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1881
De ce se scutura,vibreaza scartaie?
La mine la oltcit nu am nici scartait,nici vibrat,merge normal.
Arcurile sau amortizoarele ca nustiu ce are sunt intregula?


pus acum 14 ani
   
netrecut
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156
Stop - la 1:47 mn de la inceput si la 3:54 mn

Modificat de netrecut (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298

netrecut a scris:

Stop - la 1:47 mn de la inceput si la 3:54 mn

A Stop din ala, pai m-am asigurat si nu venea nimica, ca era vizibilitate buna... unde se vede de la un km ca nu vine nimica, la cine sa dau prioritate, la vrabii? 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298

Alex a scris:

De ce se scutura,vibreaza scartaie?
La mine la oltcit nu am nici scartait,nici vibrat,merge normal.
Arcurile sau amortizoarele ca nustiu ce are sunt intregula?


Arcurile si amortizoarele sunt nou-noute, ca masina are doar 7800 km.

Asta are motor in 2 cilindrii "twin", foarte neechilibrat si vibratiile se transmit in caroserie, la care toate tablele vibreaza... asa-i la toate Lastunurile si chiar si la Fiat 500/126/126p.

La Oltcit e motor boxer, care din start nu provoaca vibratii!
Motoarele  boxer sunt chiar mai echilibrate decat cele in 4 sau 6 in linie!

Insa astea 2 cilindrii "twin" cum este la Lastun, Fiat 500 si Fiat 126, vibraza ca dracu, ca asa-s construite cu amandoua cilindrii urca la PMI in aceeasi timp iar echilibrarea se face cu o contragreutate mare turnata pe arborele cotit, decalat cu 180 grade, fata de planul  fusurilor manetoane.

Cu vibratiile nu avem ce face, ca asa-s construite... eventual daca am gasi ceva tampoane de motor mai elastice, care sa mai preia din vibratii.

Chiar din acest motiv s-o vrut adaptaea unui motor in 3 cilindrii de 900 cmc pe Lastun, a si existat un prototip numit INA 900, care se afla momentan la catedra AR din Brasov, dar a venit revolutia si nu s-a mai facut nimica.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461

Misu de Cluj a scris:

din acest motiv s-o vrut adaptarea unui motor in 3 cilindrii de 900 cmc pe Lastun, a si existat un prototip numit INA 900, care se afla momentan la catedra AR din Brasov, dar a venit revolutia si nu s-a mai facut nimica.


Ca am facut AR-ul la Bv, pot sa zic ca pe acolo aveau si o Dacia 1300 Diesel. Motorul era cel de 1300 dieselizat. 
Din spusele unui prof cica ar fi testat-o vreo 350,000 km; evident nu s-a produs - masina am studiat-o prin anul 2000 cand era inca in curtea facultatii, apoi a disparut 

On topic: imi aduc aminte prin 88-89 eram eu mititel si au aparut vreo 2 Lastunuri in Fagaras; am fost cu tata sa ne uitam la ele si nu pricepeam de ce e asa de mica, de ce are volanul asa subtire, de ce rotile sunt cat cele de la Pegas Camping...si in acelasi timp recunosteam si repere ca la Oltcitul familiei si pt asta masina mi-a placut

Modificat de jgr1001 (acum 14 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
ciprian91
Membru Activ

Din: Piatra Neamt
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 188
  ce misto e mititica pana la SM te zdruncina tot   ce ciudat e schimbatoru ala

_______________________________________
-->Fiat Tipo 1.6 1988<--

pus acum 14 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926

glad parau a scris:


Misu de Cluj a scris:


netrecut a scris:

Ai ars un STOP 

Nu merge bine schimbator de viteze sau nu ai frana ?


Are frana, si schimbatorul merge destul de greu, doar ca eu nu sunt inca  obisnuit cu schimbatul vitezelor cu batul din bord.

De unde vezi in film ca ai ars un STOP?     
Alaltaieri nu era ars... trebuie sa verific!


cred ca so referit ca ati trecut de un semn de STOP fara a incetini si a va asigura...



Eu cred ca a "ars" mai multe. La STOP se opreste nu se incetineste, cel putin asa scrie in lege.


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 14 ani
   
lastunul
Membru Activ

Din: Bucuresti-Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 114
Din 99 pana -n 2007 am condus-o fara jena. Nu este ciudat daca te obijnuiesti cu schimbatorul. Am circulat si prin Bucuresti fara probleme dar mai bine se conduce la drum intins. Local, mai ales pe timp de vara se incalzeste motorul si scade presiunea uleiului aprinzand becul de ulei la relanti la semafor.   Pompa aia de benzina este enervanta. Am avut si eu pompa originala dar nu a rezistat. Se arde partea electronica des. Acum am pe masina o pompa electromecanica desteapta din punctul meu de vedere. Are acelasi principiu ca originala, decat ca partea  electronica este inlocuita de un contact in serie cu bobina electromagnetului actionat de tija membranei  iar cand scade presiunea in pompa atunci porneste. Nu este nevoie de retur la benzina. Contactul este in partea de jos al pompei (capacul negru) .
Bafta in continuare! Rodajul la drum lung este cel mai bun. Nu depasii 60 km/h maxim 2 persoane. 

portocala mecanica din pana 2007 condus-o fara jena. este ciudat daca circulat prin bucuresti fara

60KB


_______________________________________


Uploaded with ImageShack.us

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298

lastunul a scris:

Din 99 pana -n 2007 am condus-o fara jena. Nu este ciudat daca te obijnuiesti cu schimbatorul. Am circulat si prin Bucuresti fara probleme dar mai bine se conduce la drum intins. Local, mai ales pe timp de vara se incalzeste motorul si scade presiunea uleiului aprinzand becul de ulei la relanti la semafor.   Pompa aia de benzina este enervanta. Am avut si eu pompa originala dar nu a rezistat. Se arde partea electronica des. Acum am pe masina o pompa electromecanica desteapta din punctul meu de vedere. Are acelasi principiu ca originala, decat ca partea  electronica este inlocuita de un contact in serie cu bobina electromagnetului actionat de tija membranei  iar cand scade presiunea in pompa atunci porneste. Nu este nevoie de retur la benzina. Contactul este in partea de jos al pompei (capacul negru) .
Bafta in continuare! Rodajul la drum lung este cel mai bun. Nu depasii 60 km/h maxim 2 persoane. 


Am auzit, ca unii au pus pompa de benzina de Daewoo Damas si ca functioneaza foarte bine cu ala si nu face nici zgomot.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298

AdyC a scris:


glad parau a scris:


Misu de Cluj a scris:



Are frana, si schimbatorul merge destul de greu, doar ca eu nu sunt inca  obisnuit cu schimbatul vitezelor cu batul din bord.

De unde vezi in film ca ai ars un STOP?     
Alaltaieri nu era ars... trebuie sa verific!


cred ca so referit ca ati trecut de un semn de STOP fara a incetini si a va asigura...



Eu cred ca a "ars" mai multe. La STOP se opreste nu se incetineste, cel putin asa scrie in lege.


Amu' denuntati-ma la poterasi!       

Oricum ma uit si ma asigur, iar daca nu vine nimica, nu are rost sa opresc dea'n pixu'   

In film, nu eu am condus, ci unchiu' de la gara, eu doar filmam        

Nu mai vedeti voi filme cu Latunul              


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298

jgr1001 a scris:


Ca am facut AR-ul la Bv, pot sa zic ca pe acolo aveau si o Dacia 1300 Diesel. Motorul era cel de 1300 dieselizat. 
Din spusele unui prof cica ar fi testat-o vreo 350,000 km; evident nu s-a produs - masina am studiat-o prin anul 2000 cand era inca in curtea facultatii, apoi a disparut 


Intr-adevar au existat cateva exemplare Dacia 1310 Diesel care aveau motor de Dacia 1300 Diesizat... una dintre acestea (de culoare visinie) a fost expus la TIB 84 (Targul International Bucuresti) si a aparut prin revista Autoturism si prin Almanahul Auto 1984.
Aveam doar 10 ani pe atunci, dar deja eram mare maniac ... mai am undeva Almanahul ala.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298

lastunul a scris:

  Pompa aia de benzina este enervanta. Am avut si eu pompa originala dar nu a rezistat. Se arde partea electronica des. Acum am pe masina o pompa electromecanica desteapta din punctul meu de vedere. Are acelasi principiu ca originala, decat ca partea  electronica este inlocuita de un contact in serie cu bobina electromagnetului actionat de tija membranei  iar cand scade presiunea in pompa atunci porneste. Nu este nevoie de retur la benzina. Contactul este in partea de jos al pompei (capacul negru) .


Nu am inteles exact, cum zici ca ai modificat
Nu pui niste poze cu pompa si cu intrerupatorul ala?
Ca m-ar interesa si pe mine s-o modific


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
netrecut
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156
Cel mai important e ca tu ramai intreag si lastumedia


Misu de Cluj a scris:


AdyC a scris:


glad parau a scris:



cred ca so referit ca ati trecut de un semn de STOP fara a incetini si a va asigura...



Eu cred ca a "ars" mai multe. La STOP se opreste nu se incetineste, cel putin asa scrie in lege.


Amu' denuntati-ma la poterasi!       

Oricum ma uit si ma asigur, iar daca nu vine nimica, nu are rost sa opresc dea'n pixu'   

In film, nu eu am condus, ci unchiu' de la gara, eu doar filmam        

Nu mai vedeti voi filme cu Latunul              


pus acum 14 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815

Misu de Cluj a scris:


lastunul a scris:

  Pompa aia de benzina este enervanta. Am avut si eu pompa originala dar nu a rezistat. Se arde partea electronica des. Acum am pe masina o pompa electromecanica desteapta din punctul meu de vedere. Are acelasi principiu ca originala, decat ca partea  electronica este inlocuita de un contact in serie cu bobina electromagnetului actionat de tija membranei  iar cand scade presiunea in pompa atunci porneste. Nu este nevoie de retur la benzina. Contactul este in partea de jos al pompei (capacul negru) .


Nu am inteles exact, cum zici ca ai modificat
Nu pui niste poze cu pompa si cu intrerupatorul ala?
Ca m-ar interesa si pe mine s-o modific


Misi, nu a modificat-o el, asa e construita, are o tija pe centrul bobinei electromagnetului care deschide contactul cind e jos si nu-l inchide pt o noua actionare pina motorul nu maninca benzina, scade presiunea pe membrana si aceasta urca sus din arcul de readucere, ridicind si tija, ia-ti o pompa de damas, e o bijuterie.


pus acum 14 ani
   
lastunul
Membru Activ

Din: Bucuresti-Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 114
Oldman are dreptate. Asa este construita pompa. Nu am facut-o eu. Am schimbat decat capul pompei cu una de dacie. 

_______________________________________


Uploaded with ImageShack.us

pus acum 14 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Sincere felicitari Domnule Misu! Va apreciez si va stimez munca si pasiunea!

pus acum 14 ani
   
Werner
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1781
Vad ca are schimbatorul de viteze exact ca la Trabant! Pentru mine era simplu de condus Trabantul, pe el am învatat sa conduc la vârsta de 12 ani.

pus acum 14 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1062
jucarie de masina tare simpatica.
observ ca ai numere rosii si am inteles ca inca nu ai facut RAR si Itp, deci inteleg ca inca nu ai trecut-o pe nume. care este procedura acestor numere rosii? poti sa le iei in baza contr de vanzare cumparare si sa te plimbi cu masina cele 30 zile cat sunt valabile?


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298

axxro a scris:

jucarie de masina tare simpatica.
observ ca ai numere rosii si am inteles ca inca nu ai facut RAR si Itp, deci inteleg ca inca nu ai trecut-o pe nume. care este procedura acestor numere rosii? poti sa le iei in baza contr de vanzare cumparare si sa te plimbi cu masina cele 30 zile cat sunt valabile?

Faci contract oficial pe nulele tau, scoti asigurare de 30 zile pentru nr rosii, plstest la CEC taxa de numere rosii, si cu dosarul te duci la politie si ceri numere rosii, acolo la ghiseu platest inca 40 lei si iti da un certificat de inmatriculare pe 30 zile si numerele rosii.
Fostul proprietar nu mai are treaba.
Urmeaza identificarea RAR, ITP-ul, dupa care facut dosarul, pentru numerele normale si mers iarasi la politie dupa talon si numere.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1062
multumesc. e ft bine de stiut. poate am sa fac treaba asta ca si asa nu o sa mai prind eu mare lucru din vreme buna din acest an si sa nu mai fac asigurare, itp, etc

pus acum 14 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
....."- Si totusi se misca" , parca asa a zis Galileo Galilei ....
Am trait s-o vad si p`asta !
DRUM BUN !
Cun se aude ca ii bate inima , saracuta , de emotie .

Modificat de Liviu M (acum 14 ani)


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298

Liviu M a scris:

....."- Si totusi se misca" , parca asa a zis Galileo Galilei ....
Am trait s-o vad si p`asta !
DRUM BUN !
Cun se aude ca ii bate inima , saracuta , de emotie .


Da asa a zis si Galilei, dupa care a fost ars pe rug
Hai la Cluj sa formam un DUO LASTUNAR!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Cum Dacia inca nu am despachetat-o de toalele de la SM, azi am umblat cu asta mica

portocala mecanica cum dacia inca toalele sm, azi umblat asta mica Admin

79KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
Ce frumos se vede sutica in planul mai indepartat!    

pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591

Misu de Cluj a scris:


Liviu M a scris:

....."- Si totusi se misca" , parca asa a zis Galileo Galilei ....


Da asa a zis si Galilei, dupa care a fost ars pe rug

     


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
alf 08
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 187
Bravo , o bucatica de istorie merge mai departe!


_______________________________________
don`t be sad, don`t be blue, Frankenstein was ugly too

Volvo 360  1987
Simson Sport 1961

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Azi am studiat o pompa de Daewoo Damas, care este 99,98 % compatibila pentru Lastun!
Este de tip rotativ, deci nu tzacane si este din ala desteapta, cu presostat, care se opreste cand creste presiunea si porneste iarasi cand scade, deci nici conducta de retur nu trebuie!
Partea negativa este pretul de aproape 400 lei 
Dar cand voi mai strange fonduri, voi cumpara o astfel de pompa! 

Pompa_Damas



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
eu zic sa nu il schimbi ,ca asa ca tzacane are farmeceul ei   

_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
caaat ? Vezi caeu acum 3-4 ani am cumparat o asemenea pompa cu 89 lei + tva 

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
glad parau
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca ardelean 100%
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1080
vedeti la dezmembrari ca sunt destule matiz-uri sau tico-uri care se dezmembreaza si de obicei pompele astea au viata lunga...

_______________________________________
dacia sport fan forever....

pus acum 14 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815

Misu de Cluj a scris:


Este de tip rotativ, deci nu tzacane si este din ala desteapta, cu presostat, care se opreste cand creste presiunea si porneste iarasi cand scade, deci nici conducta de retur nu trebuie!
]


Misi, e pompa oscilanta nu rotativa, are contactul principal sub capacul ala negru de jos, pe Damas tineau destul de mult, se stricau ca intra apa si namolul in ele, ca eru puse sub masina. N-am vazut cu membrana sparta sau supape duse niciodata, tu daca o pui la motor tine minim 100 de ani. Tico are pompa mecanica nu electrica


pus acum 14 ani
   
Hamrun
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 35
Felicitarile mele ,abia stept sa ajung acsa si poate facem o intalnire de clasice la cluj,eu o sa fiu la cluj in August, ar fi super sa reusim sa scoatem clasicele la un gratar. Toate cele bune.  

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Deja am in jur de 40 km facuti

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
vaaiiii mortal claclacla u ala de sunet ... ai reusit sa de tai cu drujba , bravo carnat !!
apropo de pompa , fii destept si asculta l pe nenea , daca crezi , poti sa pui pompa de benzina de motocicleta ,vorbesc serios ,poti pune pompa de kawa zxr 6 model anii 1994-6 , ori suzuki gsxr 600 tot aceiasi ani ,du te la un mecanic de motociclete care stie meserie si vorbeste despre ce ai nevoie pate are si de alte modele ,si sigur pt cateva sute de mii iti da o pompa folosita ,care tine mult si bine , motocicletele enumerate  au carburatoare , pompa are debit mic  , este electromagnetica cu membrana pe 12 volti ,seamana cu ce are drujba ta ,numai ca are contacte cu platina . fa ce ti am spus si nu a sa ti para rau .  

Modificat de rxrclan (acum 14 ani)


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298

rxrclan a scris:

vaaiiii mortal claclacla u ala de sunet ... ai reusit sa de tai cu drujba , bravo carnat !!
apropo de pompa , fii destept si asculta l pe nenea , daca crezi , poti sa pui pompa de benzina de motocicleta ,vorbesc serios ,poti pune pompa de kawa zxr 6 model anii 1994-6 , ori suzuki gsxr 600 tot aceiasi ani ,du te la un mecanic de motociclete care stie meserie si vorbeste despre ce ai nevoie pate are si de alte modele ,si sigur pt cateva sute de mii iti da o pompa folosita ,care tine mult si bine , motocicletele enumerate  au carburatoare , pompa are debit mic  , este electromagnetica cu membrana pe 12 volti ,seamana cu ce are drujba ta ,numai ca are contacte cu platina . fa ce ti am spus si nu a sa ti para rau .  


Nu stiu cine are asa ceva in Cluj
Este unu Sanyi, da' ala repara mai mult scootere.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
m ai spart ... nu este niciunul acolo care repara vitezane ?? ia da si tu vreo doua telefoane sau intra pe motociclism.ro -jud cluj , si sa vezi ca sant destui , am uitat ,sa ceri si releul de protectie pt pompa altfel vei arde contactele platinate repede!!

_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 14 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762
La Yamaha Virago, rezervorul este foarte jos, ce se vede deasupra ca ar fi rezervor este de fapt la fantezie (acopera filtru de aer). Benzina e pompata de o pompa electrica. Cred ca s-ar potrivi si asa ceva.
La a mea cand pun contactul primul sunet e al pompei. In Someseni vis a vis de ultima statie de troleibus este un atelier de rep. moto. Acolo cred ca ai da de-o pompa...


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
N-am avut tangenta cu motoare vitezane ... probabil exista si ateliere pentru ele.
O sa ma interesez
Deocamdata las pompa asta, dar oricum ma apuc luna asta si de Lebenita mecanica... iar aia nu are deloc pompa de benzina.

Intre timp, am mai de scoperit, ca de unde venea sunetul ala groaznic, cand franam in apropierea intersectiilor.
Mi-era frica sa franez mai brusc, ca suna ca o tzircula de taiat lemne.
La inceput am crezut ca a intrat ceva intre sabot si tambur la frana dreapta fata, dar cand am desfacut tamburul, totul era in ordine.

Apoi dupa mult studiu am observat ca la franare, din cauza tampoanelor destul de moi care sustin motorul, aceasta se balanseaza cu cativa milimetrii si fulia alternatorului freaca de travesa mastii din fata.

Am demontat bara fata si traversa si am pus cateva saibe intre traversa si caroserie, si acuma totul este ok 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
asta da quick fix   La mai multi km cu ea  

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Azi am ramas fara frana
Ma duc s-o repar...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672
Ce sa intamlat de ai ramas fara frana ?

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
S-a desfacut un racord ... deja iarasi e pe drum

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591

Misu de Cluj a scris:

S-a desfacut un racord ... deja iarasi e pe drum

acuma numai cu portocala umbli?


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
In mare parte umblu cu portocala, si faza e ca incepe sa se aseze, adica functioneaza mult mai fin, decat saptamana trecuta.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672
Mai fa un clip sa vedem si noi cum merge acuma  Nu o sa te mai acuze nimeni ca ai ars stopurile      Teai mai invatat cu "mestecatorul de mamaliga " ?    

pus acum 14 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762
In realitate sunt convins ca nu vibreaza asa cum se vede in film. Se suprapun vibratiile si zgomotele produse de "suportul special" al camerei.

pus acum 14 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Misi ce-ai facut cu pompa de benzina ? Cum stai cu timpul liber?

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298

Oldman a scris:

Misi ce-ai facut cu pompa de benzina ? Cum stai cu timpul liber?

La pompa de benzina, am schimbat capacul cu alta de Dacie si am montat si conducta de retur. Am pus vreo 10 litrii de benzina si de o saptamana tot ma duc zilnic si acul inca  tot acolo este
Cu timpul liber.... care timp liber... de unde timp liber ? 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Azi, iarasi am facut vreo 15 km prin caldura de la pranz si merge foarte fain.
Intre timp a venit jos la atelier si brotacul negru sa-i schimb cablul de ambreiaj, ca ne pregatim de Rasca

portocala mecanica azi, iarasi facut vreo prin caldura pranz merge foarte fain.intre timp venit jos Admin

50.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Degeaba facem orice, tot miros de plastic se simtea in Lastun! 
Dar azi dimineata am rezolvat problema... am pus odorizant     

portocala mecanica degeaba facem orice, tot miros plastic simtea dar azi dimineata rezolvat pus Admin

43.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672
ce odorizant sanatos ai        iti desfunda nasul   

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Nu rade!!! 
Ca asa, nu ma ataca tzantzarii, cand conduc


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672
Pe bune acuma tu chiar o sa lasi ceapa aia acolo ?   Sau ai loato so manaci ? Sau o manaci cand conduci lastunul ?    

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Le dau cadou, celor de la RAR, cand ma duc sa le fac vizita

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
imre
Membru Junior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 61

Misu de Cluj a scris:

Azi am studiat o pompa de Daewoo Damas, care este 99,98 % compatibila pentru Lastun!
Este de tip rotativ, deci nu tzacane si este din ala desteapta, cu presostat, care se opreste cand creste presiunea si porneste iarasi cand scade, deci nici conducta de retur nu trebuie!
Partea negativa este pretul de aproape 400 lei 
Dar cand voi mai strange fonduri, voi cumpara o astfel de pompa! 


MISI.... in sfarsit am reusit sa postez de la alt calculator , cu al meu nu stiu ce este.
Parerea mea este ca sa nu pui retur fiindca nici pompa originala cu care a iesit din fabrica nu a avut nici iesire de retur si nici conducta .Incearca sa obturezi returul si sa vezi ca nu va face galagie fiindca dupa ce cuiul poantou inchide membrana ramane sub presiune si nu poate sa faca cursa completa. Ale mele nu faceau galagie deloc, doar cand puneam contactul si dupa 3-4 tacanituri era liniste.
TE ROG NU ARUNCA BANII DEGEABA!!!


pus acum 14 ani
   
imre
Membru Junior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 61

Misu de Cluj a scris:


lastunul a scris:

Din 99 pana -n 2007 am condus-o fara jena. Nu este ciudat daca te obijnuiesti cu schimbatorul. Am circulat si prin Bucuresti fara probleme dar mai bine se conduce la drum intins. Local, mai ales pe timp de vara se incalzeste motorul si scade presiunea uleiului aprinzand becul de ulei la relanti la semafor.   Pompa aia de benzina este enervanta. Am avut si eu pompa originala dar nu a rezistat. Se arde partea electronica des. Acum am pe masina o pompa electromecanica desteapta din punctul meu de vedere. Are acelasi principiu ca originala, decat ca partea  electronica este inlocuita de un contact in serie cu bobina electromagnetului actionat de tija membranei  iar cand scade presiunea in pompa atunci porneste. Nu este nevoie de retur la benzina. Contactul este in partea de jos al pompei (capacul negru) .
Bafta in continuare! Rodajul la drum lung este cel mai bun. Nu depasii 60 km/h maxim 2 persoane. 


Am auzit, ca unii au pus pompa de benzina de Daewoo Damas si ca functioneaza foarte bine cu ala si nu face nici zgomot.


Si eu am patit cu partea electronica de comanda si am rezolvat problema cu un releu de semnalizare modificat putin si un releu de far. Treaba a functionat la mine timp de 5 ani ( cu 14-15 mii KM pe an ) dupa care am vandut masina in stare perfecta de functionare.

Modificat de imre (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Si cum ai modificat releul de semnalizare? 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298

imre a scris:


Misu de Cluj a scris:

Azi am studiat o pompa de Daewoo Damas, care este 99,98 % compatibila pentru Lastun!
Este de tip rotativ, deci nu tzacane si este din ala desteapta, cu presostat, care se opreste cand creste presiunea si porneste iarasi cand scade, deci nici conducta de retur nu trebuie!
Partea negativa este pretul de aproape 400 lei 
Dar cand voi mai strange fonduri, voi cumpara o astfel de pompa! 


MISI.... in sfarsit am reusit sa postez de la alt calculator , cu al meu nu stiu ce este.
Parerea mea este ca sa nu pui retur fiindca nici pompa originala cu care a iesit din fabrica nu a avut nici iesire de retur si nici conducta .Incearca sa obturezi returul si sa vezi ca nu va face galagie fiindca dupa ce cuiul poantou inchide membrana ramane sub presiune si nu poate sa faca cursa completa. Ale mele nu faceau galagie deloc, doar cand puneam contactul si dupa 3-4 tacanituri era liniste.
TE ROG NU ARUNCA BANII DEGEABA!!!


Da, intr-adevar e adevarat ce zici, ca daca are retur, pompa de benzina pompeaza tot timpul la cursa maxima, insa conducta de retur are si un mare  avantaj, descarca presiunea de pe cuiul poantou si astfel scade si consumul.
Cand nu aveam returul, tot puneam benzina si nu mergeam putin... acuma de cand am pus conducta de retur, am facut plinul cu 50 lei si de o saptamana tot ma invart prin oras, k waka nebuna, si inca tot nu a ajuns acul la rosu!
Asa ca o las cu returul, ca tzacanitul nu ma deranjeaza, cat ma deranjeaza pretul benzinei!
Inca nu am facut masuratori, dar nu cred sa consume mai mult de 5 litrii la suta!
Cand nu e trafic mare, o sa pun alimentarea din bidonul de 1 litru, si ma duc, pana raman fara benzina, apoi vad cati km am mers cu un litru de benzina, dupa care cu regula de 3 simple fac calculul de consum / 100 km
Chiar is curios cat iese!

Imi place sa ma duc cu Lastunul la benzinarie!
La Dacie, pun benzina de 80-100 lei si abia se urca acul la jumatate.
La asta pun benzina de 50 lei si e plin rezervorul

Am ajuns la concluzia, ca si pe Gaz, voi monta un rezervor de Lastun


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805

Misu de Cluj a scris:

Degeaba facem orice, tot miros de plastic se simtea in Lastun! 
Dar azi dimineata am rezolvat problema... am pus odorizant     


Cu slanina si piine de casa mai merge.


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
intradevar faina masinuta!
m-a plimbat o tura Misu de Cluj in ea ,ii cea mai ciudata masina in care am stat, in sens pozitiv spun
uimitor de praktica masina ,nu trebuie sa deschizi numai jumate din poarta ca ii asa de ingusta   


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Numai sá ai grijá sá nu ti se termine benzina taman la o trecere de cale feratá sau in intersectie cu 4 benzi in centru.....cá vei apare in ziarele locale...        

pus acum 14 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564

cv2adi a scris:

Numai sá ai grijá sá nu ti se termine benzina taman la o trecere de cale feratá sau in intersectie cu 4 benzi in centru.....cá vei apare in ziarele locale...        


Nu fii asa de sadic


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319

Misu de Cluj a scris:


Am ajuns la concluzia, ca si pe Gaz, voi monta un rezervor de Lastun

si iti va ajunge sa umplii camera de nivel constant din carburator, eventual sa pornesti motorul   


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298

cv2adi a scris:

Numai sá ai grijá sá nu ti se termine benzina taman la o trecere de cale feratá sau in intersectie cu 4 benzi in centru.....cá vei apare in ziarele locale...        

  Pai de aia zic, ca fac testul, pe traseu necirculat, sa nu ma trezesc in centru, ca ma claxoneaza jumatate de oras... iar treceri de cale ferata nu prea mai exista in zona asta, peste tot sunt pasaje.
In notita tehnica a lastunului scrie clar ca "Daca ramaneti blocati pe trecerea cf, cuplati vit a 2-a si dati din demaror"
Iar scrie "Ca daca este  fum in masina, inseamna ca aveti un scurtcircuit"

Notita tehnica la Lastun este tare sadica!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Numai sá ai grijá sá nu ti se termine benzina taman la o trecere de cale feratá sau in intersectie cu 4 benzi in centru.....cá vei apare in ziarele locale...        

  Pai de aia zic, ca fac testul, pe traseu necirculat, sa nu ma trezesc in centru, ca ma claxoneaza jumatate de oras... iar treceri de cale ferata nu prea mai exista in zona asta, peste tot sunt pasaje.
In notita tehnica a lastunului scrie clar ca "Daca ramaneti blocati pe trecerea cf, cuplati vit a 2-a si dati din demaror"
Iar scrie "Ca daca este  fum in masina, inseamna ca aveti un scurtcircuit"

Notita tehnica la Lastun este tare sadica!

Perfect! Deci s-au construit pasarele,cred cá din cauza Lástunelor....care puteau rámine i paná conform notitelor tehnice !Principalul lucru e cá merge si functioneazá bine si incepe sá se aseze masina.Cred cá la anu poti veni linistit cu ea la Satu-Mare dacá ne mai acceptá Béci...numai sá nu te opresti in acelasi loc unde mi-am spart carterul!...        


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298

cv2adi a scris:

...numai sá nu te opresti in acelasi loc unde mi-am spart carterul!...        


Lastunul are scut metalic sub baia de ulei


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

...numai sá nu te opresti in acelasi loc unde mi-am spart carterul!...        


Lastunul are scut metalic sub baia de ulei

Deci dacá se suspendá pe bordurá nu se sparge chiar dacá stá cu rotile in aer, dar iti trebuie 4-5 oameni s-o ridici si s-o pui mai incolo pe beton......ca si la masinuta cu pedale a lui fiu-mio.          


pus acum 14 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Hai Adi, fi macar un pic serios cand scrii de Lastun,cum te vad ,azi-maine o sa spui ca nici nu ai stiut ca Lastunul are "baia de ulei".Ce credeai ca face baie in Balaton si nu in ulei,care daca vrea Misu,poate fi si de rapita.Ar fi culmea,ploua in el sa nu aiba macar baie.Te convoc la o reinstruire domnu principal, si adjutant pe deasupra,o sa vezi tu! azi maine vei fi sub locotenenta, si atunci vezi tu munca cu raspundere.  

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

wob a scris:

Hai Adi, fi macar un pic serios cand scrii de Lastun,cum te vad ,azi-maine o sa spui ca nici nu ai stiut ca Lastunul are "baia de ulei".Ce credeai ca face baie in Balaton si nu in ulei,care daca vrea Misu,poate fi si de rapita.Ar fi culmea,ploua in el sa nu aiba macar baie.Te convoc la o reinstruire domnu principal, si adjutant pe deasupra,o sa vezi tu! azi maine vei fi sub locotenenta, si atunci vezi tu munca cu raspundere.  

N-teles sá tráiti ! Raportez : Stiam de baia de ulei a Lástunului cá si eu am 2 bucáti si stiu si de grilajul protector de dedesubtul báii ! Am si auzit cum piesele fáceau baie in timpul mersului.....            


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298

wob a scris:

Ar fi culmea,ploua in el sa nu aiba macar baie.


Alaltaieri dupamasa, cand a fost furtuna aia mare cu grindina, am fost pe drum cu Lastunul...mergea stergatorul cu viteza maxima si tot nu vedeam nimica ... am crezut ca ma aflu intr-un submarin!
In timp ce toate masinile  de pe strada se trageau pe dreapta, Lastunul innota voios si avea si racire pe apa
Si nici prea multa apa nu a intrat in interior, doar picura pe la chederele de la usi, dar nu curgea nicaieri!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Eu in locul táu as ridica covoarele de cauciuc putin si m-as uita cit de imbibatá e pisla de desubt cá in citiva ani te vei pomeni iarási fárá praguri si fárá podea....asta ti-o spun din experientá.
Cind am cumpárat Lástunul alb si am scos pisla afará s-a uscat exact in 2 sáptámini dar 4 zile in permanentá curgea apa din ea.....          


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
A mea, nu mai are nici o pasla, doar covoarele de pvc, pe care le-am ridicat deja
Daca mai ai covorase de pasla, scoate-le si tu cat mai repede!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Bine spus ! Pasla face ravagii     trebuie folosit altceva in locul ei. 

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Alex
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1881

Misu de Cluj a scris:


wob a scris:

Ar fi culmea,ploua in el sa nu aiba macar baie.


Alaltaieri dupamasa, cand a fost furtuna aia mare cu grindina, am fost pe drum cu Lastunul...mergea stergatorul cu viteza maxima si tot nu vedeam nimica ... am crezut ca ma aflu intr-un submarin!
In timp ce toate masinile  de pe strada se trageau pe dreapta, Lastunul innota voios si avea si racire pe apa
Si nici prea multa apa nu a intrat in interior, doar picura pe la chederele de la usi, dar nu curgea nicaieri!

Vezi ca apa nu face bine la motoru de lastun/oltcit mai ales la delcou!


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

A mea, nu mai are nici o pasla, doar covoarele de pvc, pe care le-am ridicat deja
Daca mai ai covorase de pasla, scoate-le si tu cat mai repede!

P-a mea n-am scos-o din garaj de cind a fost terminatá.Rodajul l-am fácut pe stardá intr-o sáptáminá insoritá de atunci stá acoperitá cu o folie de plastic in garaj sá nu se práfuiascá.Dar mai are pislá nouá cá doará asa-i original 100 % ....      


pus acum 14 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Misu cum sa scoate pasla din el,adi?auzi ca 4 zile a curs apa plata, cand a scos odata.E de scoate cand vine canicula si se seaca apa, ca atunci ai de unde captura 4 zile ,de baut si de udat in gradina!!        
Vorba vine,de o asa masina? nu am bani, dar o pasla? tot oi cumpara si eu odata.
 


_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 14 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Referitor pompa benzina originala LASTUN : am pus candva pe site poze cu montajul care l-am facut la a mea , schema si parca si plan de circuit ; am scris cum se ia zgomotul ( pompa asezata indirect pe cauciuc ......) si am scris si despre scaderea presiunii prin modificarea arcului .
Misi , tu ai mers in LASTUNul meu ; ai auzit pompa ?


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
a trei saptamani de lupte crancene cu birocratia mioritica, azi pe la ora 15, Portocala mecanica a trecut de RAR ... mai ramane sa-i aleg niste numere preferentiale si suntem "road-legal"

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Felicitári si s-o folosesti mult timp sánátos !!!! Pe drumuri cu ea !      

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
A fost greu, chiar foarte greu, m-am convins ca ne vaneaza, au fost momente, cand credeam ca nu voi reusi s-o inscriu in circulatie, dar pe la urma am reusit s-o scot la capat, dupa trei saptamani de umblatura si nervi intinsi la maxim!
Acuma ramane sa-i cer numerele noi, care vor fi preferentiale, ca nu vreau CJ 13  ..., ca acuma se dau numere cu cifra 13, si nu vreau asa ceva pe masina mea!

Azi pe la pranz cand veneam, si am urcat pe varianta dinspre Manastur in Zorilor, s-o aprins becul rosu de la temperatura de ulei, dar presiunea nu a scazut sub 2 bari doar s-o supraincalzit uleiul.
Am mers asa vreo 500 m ca eram in trafic si nu aveam incotro, apoi m-am oprit si am stat vreo 10 min sa se raceasca, apoi cand am pornit iarasi, s-o stins becul.
Sper sa nu sa fi intamplat ceva grav la motor, ca totusi avea presiune de ulei.
Acuma spre seara iarasi am pornit-o si totul pare sa fie in regula.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672

Misu de Cluj a scris:

A fost greu, chiar foarte greu, m-am convins ca ne vaneaza, au fost momente, cand credeam ca nu voi reusi s-o inscriu in circulatie, dar pe la urma am reusit s-o scot la capat, dupa trei saptamani de umblatura si nervi intinsi la maxim!
Acuma ramane sa-i cer numerele noi, care vor fi preferentiale, ca nu vreau CJ 13  ..., ca acuma se dau numere cu cifra 13, si nu vreau asa ceva pe masina mea!

Azi pe la pranz cand veneam, si am urcat pe varianta dinspre Manastur in Zorilor, s-o aprins becul rosu de la temperatura de ulei, dar presiunea nu a scazut sub 2 bari doar s-o supraincalzit uleiul.
Am mers asa vreo 500 m ca eram in trafic si nu aveam incotro, apoi m-am oprit si am stat vreo 10 min sa se raceasca, apoi cand am pornit iarasi, s-o stins becul.
Sper sa nu sa fi intamplat ceva grav la motor, ca totusi avea presiune de ulei.
Acuma spre seara iarasi am pornit-o si totul pare sa fie in regula.

Probabil ti sa aprins becul pentru ca e prea cald afara si sa supra incalzit motorul . Mie la fiatul 850 alb clipea becul de la ulei la relanti cand era cald afara dar cand il aceleram se stingea imediat dar aveam si relantul mic nuti fa griji ca sant masini la care presiunea nu urca mai mult de 2 si nu au probleme    Stai linistit daca nu sa calat pana acuma nu se mai caleaza  Bagai un ulei mai bun poate si uleiul e slab bagai ceva scump castrol 20w60 sau 10w60 e scump dar bun 


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Nu-i voie decat ulei 15W40, mai umblu un pic sa se mai rodeze apoi peste vreo doua saptamani, bag ulei de calitate

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Misu,oare nu greseste aparatul tau?Ar trebui verificat si etalat.Am fost si eu cu un bulb de ulei si pana la urma bulbul a fost defect.Dupa inlocuire a functzionat normal masina.Am pus in alta si tot la fel facea.

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Vesti noi! Am reusit s-o inmatriculez si i-am scos si numerele noi!

portocala mecanica vesti noi! reusit s-o i-am scos numerele noi! Admin

35.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Numere de "remorca" ca daca se strica s-o pot folosi si ca remorca

portocala mecanica numere daca strica s-o pot folosi remorca Admin

33.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Azi nu am iesit, ca ploua tot timpul si nu am chef de dus

portocala mecanica azi iesit, ploua tot timpul chef dus Admin

31.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
felicitari 

_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Pagini: 1 ... 4 5 6 7 8 9  

Mergi la