CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil i.oana
Femeie
20 ani
Bucuresti
cauta Barbat
20 - 45 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Sj79Bus Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
Dupa cautare indelungata, tratative...
VW Transporter T2b, an 1979, 2000cc
Busul merge, vireaza, se opreste... cand vreau eu si nu cand vreau muschii ei, deci technic intr-o stare destul de buna, urmand sa se rezolve si lucrarile le tablarie (sunt in cautare de un atelier / team de incredere in zona Salaj - Cluj)


pus acum 12 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
before

sj79bus before

32KB


pus acum 12 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
after...
si adapostul de Iarna

sj79bus after...si adapostul iarna

46.5KB


pus acum 12 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Sa stii ca ma bucur sincer pentru tine, ca ti-ai gasit masinuta, stiu cit ti-ai dorito pe cea de la Misi din curte. .Sa ai noroc de ea.

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Faina jucarie! Foarte flower-power!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046

Misu de Cluj a scris:

Faina jucarie! Foarte flower-power!

Vorbesti de "floarea" aceasta?

sj79bus misu cluj jucarie! foarte vorbesti aceasta?

45.7KB


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Da, arata bine. Lasa-o asa ca are personalitate din anii 70
Cat ai dat pe ea?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
Nu o pot lasa asa, de la brau in jos are mult chit cu fibra de sticla. Am dorit sa vad podeaua de jos, dar nu am avut curajul sa o ridic, in cateva puncte e mancata rau de rugina. Deci caut un atelier, sau un team de incredere, pt vara / toamna viitoare, daca puteti recomanda...

Modificat de gojo_maci (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
A venit pe roti din Bucuresti, fara nici o problema, cu vreo 300 kg de piese de rezerva SH. Am plecat dupa ea si nu am avut nici macar o surubelnita, si nici nu a fost nevoia.

pus acum 12 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
E frumoasa rau masina ta! Sa o stapanesti sanatos si fara nici un fel de evenimente! O vopsesti? 

pus acum 12 ani
   
blind
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
A fost cumva al unui tip care lucra la ratb intr-o vreme? (intrebam ca fapt divers pt calmarea unui pitic propriu, nu are nicio alta implicatie intrebarea)

Masina arata foarte smecher asa cum este.

Modificat de blind (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046

blind a scris:

A fost cumva al unui tip care lucra la ratb intr-o vreme? (intrebam ca fapt divers pt calmarea unui pitic propriu, nu are nicio alta implicatie intrebarea)

Masina arata foarte smecher asa cum este.


Nu stiu.
Busulica e de la userul Bully, de pe VWforum. )


pus acum 12 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046

Liviu-Florin a scris:

E frumoasa rau masina ta! Sa o stapanesti sanatos si fara nici un fel de evenimente! O vopsesti? 


Mai curand sau mai tarziu caroseria trebuie rezolvata, incl vopsitul. Elementele "facute" din chit cu fibra vor cadea...


pus acum 12 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Nu... nu a fost a lui Liviu/Ratb , pt. ca banuiesc ca la el te referi, Blind.
Intr-adevar, pt. motor pot sa confirm si eu ca este FOARTE bun - ceea ce conteaza enorm, la aceste masini (deoarece un rebuild complet al motorului de 2000 cmc aircooled este SCUMP ) .
O mica mentiune as avea - incearca sa te "intorci" la carburatoarele originale, montate CORECT  - o sa-ti mearga si mai bine, si o sa iti consume putin.


pus acum 12 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
Consumul Bucuresti - Zalau era de 13,6 l/100km, dar am prins vreme proasta si blocaje peste tot...

pus acum 12 ani
   
blind
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
Intr-adevar, la liviu ma gandeam

pus acum 12 ani
   
daredan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 589
Bravos! Eu nu am putut sa merg la Cluj dupa a lui todes' dar tu l-ai luat pe asta din Bucuresti. Sunt putin invidios    Sa-l stapanesti sanatos si sa va bucurati unul de altul! Felicitari!!

pus acum 12 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
Am vrut sa o iau pe aia a Lui Todes, de la Misi din curte, dar nu a fost sa fie.

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

gojo_maci a scris:

Consumul Bucuresti - Zalau era de 13,6 l/100km, dar am prins vreme proasta si blocaje peste tot...

Era si frig si fiind cu soc automat, baga mult!
Dar vara nu cred sa-ti consume mai mult de 10, la drum lung.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046

Misu de Cluj a scris:


gojo_maci a scris:

Consumul Bucuresti - Zalau era de 13,6 l/100km, dar am prins vreme proasta si blocaje peste tot...

Era si frig si fiind cu soc automat, baga mult!
Dar vara nu cred sa-ti consume mai mult de 10, la drum lung.


Vad cum se comporta vara viitoare, daca to la 13 litri ramane, schimb inapoi la doua carburatoare sincronizate. Cu acelea ar trebui sa mearga si mai bine...

sj79bus misu cluj bucuresti zalau era 13,6 l/100km, dar prins vreme proasta blocaje peste tot...era

54.7KB


pus acum 12 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Eu la" cartoafa" mea care am avuto acum vreo 15 ani, in paralel cu Broscuta, aveam motor de 1600 si un singur carburator. Consumul era undeva la  9 -10 litri . zic eu decent pentru ditamai magazia.

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 12 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055

Misu de Cluj a scris:


Era si frig si fiind cu soc automat, baga mult!
Dar vara nu cred sa-ti consume mai mult de 10, la drum lung.



Are instalat un singur carburator central progresiv , de "tuning" - instalat de catre fostul proprietar.  (seamana ca arhitectura cu carburatorul de Lada).  Nu prea are treaba cu socul automat, ci mai degraba cu faptul ca are niste galerii f lungi catre adimisii, ce nu au incalzire (cum e la motorul de broasca/bus de 1200-1600 cu carb central).
Asta pe vreme mai racoroasa genereaza un consum mare.


pus acum 12 ani
   
mark1
Membru Senior

Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 936

Komissar a scris:


... ce nu au incalzire (cum e la motorul de broasca/bus de 1200-1600 cu carb central).
Asta pe vreme mai racoroasa genereaza un consum mare.


asta sa fie cauza consumului meu de vo 20siceva de litri/100!?!

Cum naiba or putut astia de la antena 1 sa folosesasca in promo un bus asa urat     .Asta e ala,nu?Glumesc bineinteles,arata decent si sunt convins ca va arata si mai bine dupa o cosmetizare.
Felicitari ptr. achizitie


_______________________________________
"mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"

pus acum 12 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
Puneti mai un link cu promoul acela, sa vada si ochii mei.

pus acum 12 ani
   
Rica
Membru Activ

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 182

Misu de Cluj a scris:


gojo_maci a scris:

Consumul Bucuresti - Zalau era de 13,6 l/100km, dar am prins vreme proasta si blocaje peste tot...

Era si frig si fiind cu soc automat, baga mult!
Dar vara nu cred sa-ti consume mai mult de 10, la drum lung.

ce are socul automat cu temperatura de afara???


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

Rica a scris:


Misu de Cluj a scris:


gojo_maci a scris:

Consumul Bucuresti - Zalau era de 13,6 l/100km, dar am prins vreme proasta si blocaje peste tot...

Era si frig si fiind cu socautomat, baga mult!
Dar vara nu cred sa-ti cinsume mai mult de 10, la drum lung.

ce are socul automat cu temperatura de afara???

Pai cum functioneaza socul automat cand motorul este rece?
Saptamana trecuta cand a adus-o ningea! Era frig galeria de admisie lunga, probabil artizanala neincalzita. Eu am vazut la broaste si cazuri cand s-o facut gheata pe exteriorul si interiorul galeriei de admisie!
In astfel de cazuri si carburatorul este rece ca gheata ai socul automat inchide partial clapeta, motorul functionand cu amestec bogat si baga consum de rupe.
Dar  la asta zice ca are un Weber dublu corp montat central, iar ala nu-i cu soc automat.
Oricum masina era supraincarcata, erau blocaje de trafic si vreme rece cu ninsoare.
Nu este anormal un consum de 12-13 l in astfel de conditii!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Un consum de 12-13 litrii nu este anormal la motorul ala, mai ales ca era si frig si era incarcata cu piese in greutate de cel putin 300-400kg, apoi l-o si frecat-o prin blocaje.
Si prospectul original da consum intre 11 si 13 litrii!

sj79bus consum 12-13 litrii este anormal motorul ala, mai ales era frig era incarcata piese greutate

45.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
Hai, nu va mai certati. 
Busul are un WEBER dublu corp montat, cred ca 32-36, si era rece si blocaje...
Totusi masi fi multumit si cu un consum mai moderat...


pus acum 12 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
ITP nou
Frane noi si muuulte altele, busul merge foarte fain.

sj79bus itp noufrane noi muuulte altele, busul merge foarte fain.

58.7KB


pus acum 11 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
si copiilor le place

sj79bus copiilor place

49KB


pus acum 11 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
si

sj79bus

50.6KB


pus acum 11 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Sa il folosesti cu placere si cat mai des!  

pus acum 11 ani
   
stefanno80
Membru nou

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 14
vreau si eeu niste piese daca ai de vanzare stopuri spate cu tot cu soclu ! ceva chedare...

pus acum 10 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
Stefanno,  am numai stopul stang intreg, pt partea dreapta numai sticla (posibil putin ciupita) dar la momentul actual nu sunt acasa, e complicata treaba. Am multe piese, dar nu m-am apucat sa le selectez, deci nu vand. Te sfatuiesc sa intri pe vwforum, la sectiunea aircooled. Acolo sunt mai multi ce au stopuri si multe altele.
Chederele eu asi cumpara de nou.


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

stefanno80 a scris:

vreau si eeu niste piese daca ai de vanzare stopuri spate cu tot cu soclu ! ceva chedare...

Pentru cumparari piese exista sectiune special dedicata! Te rog mai intai sa citesti regulamentul forumului, apoi sa-ti faci prezentarea, la "prezentare forumisti", dupa care poti sa-ti faci topic la cumparari piese!
Te rog sa nu mai pouezi aiurea alte topicuri, ca le voi sterge tot ce scrii!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
stefanno80
Membru nou

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 14
ok mii de scuze!

pus acum 10 ani
   
Doctoru91
Membru Junior

Din: com. Ip, jud. Salaj
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 59
Gojo_maci respect pentru ce ai facut! Imi place sa vad ca si Salajul e in febra auto-moto noi sau ,,comuniste". Faina piesa ti-ai luat, sa o stapanesti sanatos pana la adanci batraneti.

pus acum 10 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
Vineri a plecat busul!

Dar nu definitiv, a intrat la reparatii (va fi un lucru de calitate, dar precum nu am de gand sa schimb motorul cu cel original, nu se poate numi "restaurare"


pus acum 9 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
O mica lamurire se poate?Modelul asta de bus,nu cumva a avut si motor cu racire cu apa?Sau doar de la T3 in sus au fost cu racire cu apa.Multumesc

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

sk100it a scris:

O mica lamurire se poate?Modelul asta de bus,nu cumva a avut si motor cu racire cu apa?Sau doar de la T3 in sus au fost cu racire cu apa.Multumesc

Modelul astade Bus, original cele europene aveau doar motoare racite cu aer.
Dar in America de sud T2 s-a fabricat pana anul trecut, si alea aveau motor 4 in linie racit cu apa. De fapt alea Sudamericane se numeau T2c.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cyBORG
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117

sk100it a scris:

O mica lamurire se poate?Modelul asta de bus,nu cumva a avut si motor cu racire cu apa?Sau doar de la T3 in sus au fost cu racire cu apa.Multumesc

Astea- T2- au fost numai cu air-boxer. Waser-boxer s'a pus incepand cu T3 cam prin ''81- cu DF si apoi prin ''85- cu numitul DG.. Si alea sunt de doua feluri- cu carb simplu corp si cu dublu-corp, care dezvolta mai multa putere.
Asta din topic (carburatorul) am impresia ca e ala de la mine de pe bus- Cand am luat busul de la fostul propietar, tocmai ii pusese acest carb, cu galerii si alte alea, luate de pe just campers.
Mie NU mi-a placut- si el l'a cerut inapoi. L'a luat un baiat (carcel, parca) care apoi l'a dat lui Alin- care l'a si montat pe busul asta. Si apoi l'a vandut asa.
Motorul ,,trage'' mai bine dar.. consuma mai mult,
La busul meu, cu acelasi tip de motor- doua carburi, reglate de mine- am avut in general consum de 10%.. Dar eu am acoperis de fibra PESTE acoperisul normal, care are SI trapa mare din tabla (grea..).. plus frigider, troace.. diverse.. (cei care vin pe la intalneli stiu situatia..).
Sa vad ce ,,scot'' cu un waserboxer de care intrebi- am pus un DG de 1,9.. - acelasi model de bus T2..


pus acum 9 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
Da Liviu, probabil ai dreptate in ceea ce priveste carburatorul. Acest carb progresiv a fost montat de Alin  numai cu putin inainte sa aduc busul la Zalau.
Trage foarte bine, cand nimeresc treapta 2 de viteza tine pasul cu  traficul de zi cu zi, in limita legala, cu exceptia agentilor de vanzari.
Alin a vandut carburatoarele originale mai tarziu, pe vwforum.

Cel mai puternic motor montat pe VW T2 a fost cel de 2L aircooled, seria CJ.
Primele serii de VWT3 au avut tot motor aircooled (obligatoriu pana in 81, optional intre 81 si 82), tot 2L, tot 70CP, dar cu seria CU.
Eu am un CU pe bus (atestat artizanal la RAR), teoretic nedesfacut, stare foarte buna si nici acum la reparatii, nu am de gand sa il desfac.
Apoi pe T3 vin cele prezentate mai sus.
In Brazilia VW T2C au fost echipate cu motorul watercooled 1,4 full flex.Are un caracter urat, nu trage si e zgomotos. Am inchiriat un T2C in Brazilia pt cateva zile, am facut o prezentare undeva, cred ca vwforum (acelasi user, gojo_maci)


pus acum 9 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
de fapt, Liviu, si Kommisar m-a indemnat sa ma intorc la carburatoarele originale... ai tu un set cu galerii?

pus acum 9 ani
   
cyBORG
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
O precizare- pe T3 s-au pus si motoare air-boxer de.. 1,6- numitele CT... cu tacheti hidraulici si alea.. si mai era un model- am uitat care, tot 1,6.
Apoi- Weberul ERA de mai mult timp pe masina- cred ca a stat minim un an pe ea pana s'o vanda- stiu pentru ca am desfacut niste busuri la el acasa- cu o vara inainte, si era pus.
Si CU e bun- am avut pe busul rosu pus- merge ok.. Oricum, astea merg pana uiti de ele- daca au aprindere electronica fara platina si carburi reglate.. Am luat busul ala cu un CJ care abia mergea, si fumega.. dar tragea...

Am niste galerii de CU.. da'  carburi ai??? mai trebuie si teava de balans aer..  aia de sincronizare.. filtrul.. 

Eu as vrea sa pun carburile de airboxer pe waserboxer... alta e viatza cu singur corp.. alta e progresia ,,la pedala''..


pus acum 9 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
de CT nu am stiut...
cu carburile vedem cum facem, dupa sablarea caroseriei... de acolo vedem cum stam cu banii
nu am nici galeriile, nici carburile simplu corp

am vazut mai multe, puse la vanzare. Toate erau ca si scapate din mocirla din Delta Dunarii... parca nu imi vine sa dau jos aste care merg bine (si consuma) si sa incep sa ma chinui cu niste jafuri...


pus acum 9 ani
   
cyBORG
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
..pai doar n'o sa vanda unele bune.. alea se pastreaza sau... iti cere juma' din casa pe ele...

Eu am fost ,,harnic'' si am strans din toate locurile de unde  taiau busurile..

..alea pe care le-a dat MikeRG, si care erau de la mine- erau bune..

..cred ca mai ieftin iesi cu ele de pe ebai... .


pus acum 9 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
in bucati...

sj79bus bucati...

44.4KB


pus acum 8 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
parca ceva s-ar schimba...

sj79bus parca ceva s-ar schimba...

31.9KB


pus acum 8 ani
   
davidadrian
Membru Junior

Din: zalau
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 79
super

_______________________________________
dacia sport 89
dacia 1300 79
seat cordoba 96 de viteza in coasta

pus acum 8 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Foarte fain suportul, spor la treaba!

pus acum 8 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
un coleg de forum (VWforum) lucreaza la ea.

pus acum 8 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
nu am mai postat aici de mult...
pt ca nu sa intamplat nimic foarte mult timp.

colegul a ajuns pana aici:

sj79bus mai postat aici mult...pt intamplat nimic foarte mult ajuns pana aici:

46.8KB


pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
si un alt coleg de forum a preluat projectul

sj79bus alt coleg forum preluat projectul

103KB


pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
avanseaza bine....

sj79bus avanseaza bine....

45.5KB


pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
si mai

sj79bus mai

17.6KB


pus acum 3 ani
   
Tpe3 66' Mark
Membru Senior

Din: Simleu-Silvaniei Salaj
Inregistrat: acum 3 ani
Postari: 699
Super T2 , a iesit foarte bine 

pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
e dasfacuta iarasi, mi s-a oprit motorul...

pus acum 3 ani
   
Tpe3 66' Mark
Membru Senior

Din: Simleu-Silvaniei Salaj
Inregistrat: acum 3 ani
Postari: 699
Ai foarte nasol , oare are aceasi problema ca si Boxerul meu , apropo de unde esti din Zalau ??   

pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
Inca nu stiu ce are, nu am avut timp, nici vointa sa o desfac... am lasat-o sa mearga in relanti sa se incalzesaca (tastam socul electronic), si dintr-o data a inceput sa bata foarte tare.
Asta e ce vad cu endoscopul in cilindrul 2, nu pare a fi normal...

sj79bus inca stiu are, avut timp, nici vointa desfac... lasat-o mearga relanti (tastam socul dintr-o

41.9KB


pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046
tot pe spate e carata...

sj79bus tot spate carata...

50.9KB


pus acum 3 ani
   
Tpe3 66' Mark
Membru Senior

Din: Simleu-Silvaniei Salaj
Inregistrat: acum 3 ani
Postari: 699
Foarte nasol , la mine la Type 3 , e blocul uzat si trebuie reunplut sau ceva de genul , numai culiseaza si nu se aseaza bine cuzineti la locul lor si in locul ala trebuie refacut plus piesele sablate curate mult mai bine de atat si na , munca la primavara daca o sa se poata il duc in ungaria , piesele si il refac la un atelier care se pricepe de acolo , in Debrecen , al meu e un Boxer de 16000 de Cm cubi , cu dubla carburatie etc. alt sistem de racire , plus ca mai trebuie si la caroserie lucrat , na

pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046

Tpe3 66' Mark a scris:

Foarte nasol , la mine la Type 3 , e blocul uzat si trebuie reunplut sau ceva de genul , numai culiseaza si nu se aseaza bine cuzineti la locul lor si in locul ala trebuie refacut plus piesele sablate curate mult mai bine de atat si na , munca la primavara daca o sa se poata il duc in ungaria , piesele si il refac la un atelier care se pricepe de acolo , in Debrecen , al meu e un Boxer de 16000 de Cm cubi , cu dubla carburatie etc. alt sistem de racire , plus ca mai trebuie si la caroserie lucrat , na




Vezi la Tibi in Nyíregyháza


pus acum 3 ani
   
Tpe3 66' Mark
Membru Senior

Din: Simleu-Silvaniei Salaj
Inregistrat: acum 3 ani
Postari: 699
Tibi ?? , un numar de contact ceva te rog ? sau o locatie unde au service-ul ?? , chiar tie cine ti la facut ?? motorul ma refer

pus acum 3 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1046

Tpe3 66' Mark a scris:

Tibi ?? , un numar de contact ceva te rog ? sau o locatie unde au service-ul ?? , chiar tie cine ti la facut ?? motorul ma refer


Trimit prin PM
Motorul nu a fost desfacut deloc


pus acum 3 ani
   
Tpe3 66' Mark
Membru Senior

Din: Simleu-Silvaniei Salaj
Inregistrat: acum 3 ani
Postari: 699

gojo_maci a scris:


Tpe3 66' Mark a scris:

Tibi ?? , un numar de contact ceva te rog ? sau o locatie unde au service-ul ?? , chiar tie cine ti la facut ?? motorul ma refer


Trimit prin PM
Motorul nu a fost desfacut deloc

Ok


pus acum 3 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la