CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Pavel Andreea
Femeie
19 ani
Vrancea
cauta Barbat
26 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / ce motor sa pun pe imeseul meu? peugeot,andoria,toyota... Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
de cand sunt taxele astea mari si imi dau batai de cap,mi.a venit ideea de a schimba motorul,cv diesel si strain,din cate am citit si am fost la RAR am inteles k sau pus pe aro si ims de peugeot,andoria si toyota, dar nu sunt sigur dak si de  mitsubishi,astept pareri din partea vostra care ar fi cel mai bun!
impozitul pt un CL diesel de 2670cm3 este de 3,6 mil dci imi convine sa pun un motor de 2.5cm3


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 13 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5004
Ca si capacitate cilindrica, si costuri de intretinere,iti recomand Andoria. Multi din cei de pe Aro Forum si-au montat asa ceva pe Aro si sint multumiti. Chiar si noi am cumparat pentru Ambulanta Aro SARS un motor Andoria.

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 13 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
andoria td? ce euro grad de poluare si cati cm3 are?

_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 13 ani
   
bughi
Membru Senior

Din: Braila
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 532
Esti sigur ca impozitul pentru un CL e numai 360 ron ? pe mine m-au speriat cu vreo 1200 ron pe an.

pus acum 13 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
la oras este aproximativ 960 ron,dar la tara la 20 km de pitesti de unde sunt parinti meu,avand casa acolo si terenuri agricole au rol,si au fost la primarie si au intrebat pe secretara si sa uitat in calculator k mai sunt oameni in sat care mai au aro si mi.au zis un motor de Cl diesel este aproximativ 360 ron \,ceea ce mai mirat si pe mine,ce diferenta este de oras.

In general la tara taxele sunt mai mici fata de  oras! asa k o sal trec la tara nu la oras!,bogdan intreaba la primarie la tine la tara cat este si dak ai rol acolo il poti trece la primaria respetiva.


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 13 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
mai astept pareri  =D

_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 13 ani
   
bughi
Membru Senior

Din: Braila
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 532
O sa intreb, dar am inteles ca trebuie sa fie pe numele cuiva care are mutatia la tara ca sa o ai pe primarie. Iar eu am mutatia pe oras. Ar trebui sa o pun pe numele bunicii sotiei mele ... lantul slabiciunilor... Tre sa ma interesez mai bine sa vedem cum se poate face.

pus acum 13 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
gresit,nu are nicio legarura mutatia la oras,eu m.am nascut la oras si am si eu rol la tara pt o Subvenţi pt niste albine,te duci la primarie si dar mai intai trebuie sa  ai un loc pe numele tau acolo la tara,sau poti face o arenda pe 1000mp pe 15 ani si  tia facut rolo k trebuie sa platesti impozit pe acolo loc,si dupa ce ai rolul facut te duci si treci si ims-eul

_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 13 ani
   
bughi
Membru Senior

Din: Braila
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 532
Daca pica chestia cu mutatia e mult mai simplu atunci, ma interesez saptamana care vine. Multumesc mult Sorine si scuze pt of topic.

pus acum 13 ani
   
blind
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 861
Eu as alege unul de toyota. Japonezii nu-s japonezi degeaba 

pus acum 13 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
este usor sa zici toyota dar trebuie sa vezi ce schimbi la M,am inteles k trebuie sa schimbi puntea spate,pusa una de aro cu planetare americane k alea de M la 150 cp se cam rad!mai astept detali hai mecani de aro!

_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 13 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Din multe motive practice, cred ca cel mai bun ar fi cel de Peugeot, mai ales cu cutie cu tot si cu turbo

pus acum 13 ani
   
florinpp
Membru Senior

Din: DEVA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 267
Impozitele la masini nu se platesc in functie de zona,aro,ims si alte auto ro sunt incadrate la autoutilitare pina in 3,5 tone si impozitele sunt mai mici,eu la gaz 69 care nu e de productie romaneasca platesc  840 lei la motor de 2,4l.

pus acum 13 ani
   
florinpp
Membru Senior

Din: DEVA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 267
eu iti recomand mitsubish sau toyota sunt motoare foarte bune,dar grija la cai putere,o modificare de acest gen cere schimbarea sistemului de frinare si suspensie.plus ca e recomandat si o intarire mai buna a sasiului.eu la gaz 69 am trecut de la 54 cai la 110 cai am pus sistemul de frinare toyota cu servofrina si discuri fata,suspensi pe nitrogaz,foi de arc mai late si mai lungi si am intarit sasiul plus alte modificari mai mici,daca vrei o masina sigura modificarile astea sunt necesare.Ims-ul e o masina rezistenta,caroserie si sasiu durabile,dar sistem frinare,suspensie,directie sunt slabe.

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
Eu as zice de un motor turbodiesel VM (venturi motori), motor italian, care a fost montat pe: Alfa75, Alfa 90, Ford Scorpio, Rover SD,  Opel Frontera, Jeep Cherokee, Jeep Grand Cherokee, UAZ 469 si Range Rover.
Exista in variante de 2,0 TD, 2,4TD si 2,5TD. Motor italian, foarte robust, fiabil si puternic cu distributie clasica pe pinioane. Din cate stiu, a si existat un IMS cu motor VM, omologat undeva prin Arges, cel putin se vorbea despre ea pe Aroforum..


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
eu vreau sa pun motoare puse de fabrica aro pt o omologare usoara adik sa fie in jur de 7 mil(omologarea), cele prezentate de misu inseamna omologare pt bucuresti si teste de 1000 de euro!
la gazul tau in ce an ai facut modificarea, motorul; de mitsubishi au fost puse pe aro,sau trebuie omologare individuala?
motorul de peugeot este cea mai simpla si sigura sansa in RAR pt k la pitesti sau mai pus o groaza,dar eu vreau cv mai puternic de toyota dar am inteles k in RAR nu iti da voi de la vechiul motor sa depasesti 40 cp fata de motorul vechi!


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 13 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
florin at este impozitul la mine la tara,am fost si am vazut un aro 243 si el plateste la l27 diesel 3.60 lei
am fost si la mine la primarie si este la fel


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 13 ani
   
florinpp
Membru Senior

Din: DEVA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 267
asta spuneam si eu aro ,ims si tv-ul sunt bagate la autoutilitare pina in 3,5tone si impozitul este mai mic decit la o masina de teren de productie straina.la aro,ims,tv se calculeaza 24lei pe fractia de 200cmc pe cind la una straina cu capacitate intre 2001cmc la 2601 cmc se calculeaza la 72lei fractia de 200 cmc ,2061cmc la 3001cmc e 144lei pe fractia de 200cmc si peste 3001cmc e 290 lei pe fractia de 200cmc foarte exagerat dac bagau si aro la impozitul asta un motor de Brasov de 3200cmc iesea impozitul undeva la 4640lei.

Modificat de florinpp (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
florinpp
Membru Senior

Din: DEVA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 267
cum a zis si Misu motoarele VM sunt foarte bune si eu pe Gaz am tot VM de 2,5 td,functioneza foarte bine si un avantaj are distributia pe pinioane,singura problema care este trebuie sa ai racirea foarte buna un radiator bun cu termocupla cu ventilator, cu debit mare de aer si ai pace cu el,omologarea sare undeva in 200 euro

pus acum 13 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
mai ma duc odata la rar sa vad ce zic,dak nu este motor de aro sarputea sa ma duc la bucuresti si sa ma supuna la teste aerodinamice,franare si costa in jur de 1500 euro,poate a pus cineva de peugeot si are niste poze cu asezare pe sasiu k mi.ar fi de ajutor

_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 13 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815

florinpp a scris:

cum a zis si Misu motoarele VM sunt foarte bune si eu pe Gaz am tot VM de 2,5 td,functioneza foarte bine si un avantaj are distributia pe pinioane,singura problema care este trebuie sa ai racirea foarte buna un radiator bun cu termocupla cu ventilator, cu debit mare de aer si ai pace cu el,omologarea sare undeva in 200 euro


Ai pus si puntea fata cu discuri?


pus acum 13 ani
   
blind
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 861
De ce nu faceti o lista cu ce motoare aveti pe IMS/GAZ/ARO (nu le includeti pe cele neomologate), astfel incat omul sa stie din ce poate alege si cu ce nu se va incadra la omologare artizanala? Provenienta, codul motorului si capacitate (eventual si o poza doar cu compartimentul motor) ar ajuta enorm.

Asta-i al nush' catalea topic de acest gen, in care cineva cauta un motor de fabricatie mai noua/buna ce a mai fost omologat pe un anumit tip de masina pana acum.


pus acum 13 ani
   
florinpp
Membru Senior

Din: DEVA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 267

Oldman a scris:


florinpp a scris:

cum a zis si Misu motoarele VM sunt foarte bune si eu pe Gaz am tot VM de 2,5 td,functioneza foarte bine si un avantaj are distributia pe pinioane,singura problema care este trebuie sa ai racirea foarte buna un radiator bun cu termocupla cu ventilator, cu debit mare de aer si ai pace cu el,omologarea sare undeva in 200 euro


Ai pus si puntea fata cu discuri?



da am pus-o problema e un disc de frina e fisurat la surubul de centrare si nu il gasesc niciunde


pus acum 13 ani
   
florinpp
Membru Senior

Din: DEVA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 267
eu iti spun o omologare sigura care a mers usor si fara probleme pe gaz si pe ims motor ford de 2,3 litri clasic fara turbo are undeva la 54 de cai,eu l-am avut omologat pe gaz si l-am vazut omologat si pe ims.daca gasesc poze cu gazul meu cind avea motorul de ford am sa pun.

pus acum 13 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
chiar mi.ar fi de ajutor pozele,cu franele pe disc ce poze?

_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322

florinpp a scris:

eu iti spun o omologare sigura care a mers usor si fara probleme pe gaz si pe ims motor ford de 2,3 litri clasic fara turbo are undeva la 54 de cai,eu l-am avut omologat pe gaz si l-am vazut omologat si pe ims.daca gasesc poze cu gazul meu cind avea motorul de ford am sa pun.

Omologarea fara  ca sa te trimita la Bucuresti la teste se face si aici, dar conditia este ca puterea noului motor sa nu depaseasca cu peste 40%, puterea vechiului motor!
Daca te incadrezi la cei 40%, atunci scapi de testele de la Bucuresti si o poti face la tine in judet fara costuri mari!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
din ce ai scris acolo ar fi bine sa fie asa,dar din spusele inginerului de la rar a zis orice motor care nu sa pus pe aro/ims trebuie dus la bucuresti,ar fi bine asa cum ai zis tu sa imi pun un motor de 2000 cm3 k sunt si taxele mici!

_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 13 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
florin un nr de tel sa te mai intreb cate ceva k poate mai cunosti

_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322

sorin100 a scris:

din ce ai scris acolo ar fi bine sa fie asa,dar din spusele inginerului de la rar a zis orice motor care nu sa pus pe aro/ims trebuie dus la bucuresti,ar fi bine asa cum ai zis tu sa imi pun un motor de 2000 cm3 k sunt si taxele mici!

Pai daca a mai pus-o cineva, atunci exista deja fisa de omologare in baza de date de la RAR. E indicat sa vorbesti cu cineva care a mai pus-o ca sa iei de la el documentatia cu proiectul de modificare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Tarzy
Membru Junior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 96

sorin100 a scris:

de cand sunt taxele astea mari si imi dau batai de cap,mi.a venit ideea de a schimba motorul,cv diesel si strain,din cate am citit si am fost la RAR am inteles k sau pus pe aro si ims de peugeot,andoria si toyota, dar nu sunt sigur dak si de  mitsubishi,astept pareri din partea vostra care ar fi cel mai bun!
impozitul pt un CL diesel de 2670cm3 este de 3,6 mil dci imi convine sa pun un motor de 2.5cm3



Ce motor ai acum pe masina?

Informatiile de pana acum sunt dewstul de "urechiste", dar nu-i de mirare ca traim in Romania

Daca la primarie iti considera masina ca si "utilitara" ai scapat de dilema impozitelor .... ca diferenta intre un 3,5 si 2,5 e de cca 100 lei / an .... daca nu .... cauta un motor cat mai mic ca si capacitate dar cu cea mai mare reducere la performante si fiabilitate

In cazul lui M nu prea cred ca te ajuta foarte mult motoarele deja omologate pe ARO .... este alta masina. Pentru Romania singurele motoare montate de fabrica pe M sunt cele benzinare de 2,5 (M461, L25). Oricare alt motor a fost omologat individsual si artizanal .... nu prea te ajuta acum cu mai nimic.

Incearca sa faci o estimare de costuri si tot ce implica (cost motor, montare, consumabile, omologare, spagi, alergatura) si sincer nu vad cum sa nu ajungi la concluzia ca strict dpdv finaciar o sa fie mai oki sa cauti sa cumperi o masina cu motorizarea dorita, acum daca tu vrei musai sa ai masina asta e altceva, dar ca sa-o faci te va costa mult.

Daca vorbim despre ce motor ar fi cel mai potrivit parerea mea ca cel REGE .... adica Brasovul - D1217 de 3119 cmc si ca sa te convingi de asta cere parerea celor care au asa ceva ,..... nu doar de la cei care vorbesc din auzite, stiu oameni care au pus Andoria in loc de Brasov si acum dau cu basca de pamant in foarte multe situatii (consum, fiabilitate, cuplu, etc).

Vad ca ai albine .... banuiesc ca stii in cate zile de cules greutatea unui stup se dubleaza (de la 35 de kg sare de 70) .... de cati stupi ai nevloie sa sari de 2 tone? .... cu ce crezi ca iesi mai bine si mai sigur din namoale pana la butucul rotii?

Modificat de Tarzy (acum 13 ani)


_______________________________________
ARO 244 D - Brasov - furat din fata blocului in noaptera de 4/5 februarie 2011
ARO 243 - Brasov

pus acum 13 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
montarea si motorul costa max 500 euro,este un service la valcea care se ocupa cu asa cv! dupa parerea mea nu este mult 500 euro cu totul de a gata,omologarea este 7 mil sau 8mil,spaga la RAR nu dau pt k am o cunostinta si imi este prieten ff bun, totul se rezuma undeva la vreo 700 euro,care3 dupa parerea mea este ff bine,treaba cu albinele stiu k greutate se dubleaza chiar si mai mult depinde de an,M-ul va fi folosit pt cararea albinelor pt un scurt tinp 2-3 pana imi voi face o stupina pe care o voi pune dupa tractor sau un camion!
imeseul este masina de o mare pasiune pt mine deci nu va fi muncita si va merge doar vara prin oras pe caldurile alea mari!


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 13 ani
   
Tarzy
Membru Junior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 96
Tu spui ca in aia 500 de euro primesti un motor "functional" din categoria Peugeot, Andoria sau Toyota gata montat pe masina cu toate modificarile si adaptarile? Eventual si consumabilele (un schimb de ulei sare de 100 lei si cam la tot atat te duce si antigelul)
Nu te contrazic dar cred ca aceasta informatie daca este si adevarata ar bucura multi dintre colegi

Modificat de Tarzy (acum 13 ani)


_______________________________________
ARO 244 D - Brasov - furat din fata blocului in noaptera de 4/5 februarie 2011
ARO 243 - Brasov

pus acum 13 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
eu duc masina,ei imi pun motorul si tot de trebuie cutie cardane tot,eu vin doar cu 500 euro si imi da si factura pt rar este service agreat de rar!

_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 13 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
se mai baga cineva?

_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 13 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
mai aveti idei?

_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la