CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Alexandra21 Profile
Femeie
21 ani
Calarasi
cauta Barbat
23 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Intrebare intrebatoare Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
radu
Membru Senior

Din: TURDA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 713
Stie careva vrun centru(stand de reglaj)unde se pot regla carburatoarele de vw  1200 ?
(inafara de cel din Constanta) daca se poate in zona Clujului


Sa avem zile cit mai bune


_______________________________________
Tot omul are o masina noua
Pe cind una veche , citi?

pus acum 13 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Daca e in stare buna (jicloare nedecalibrate, fara uzura la ax/clapeta) poti face si tu reglajul la orice service care are analizor de gaze ! 

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1062
brasov

pus acum 13 ani
   
radu
Membru Senior

Din: TURDA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 713
Mersi, in servis la analizor de gaze oricum il bagam, ca acuma imi fac motorul pentru schimbare ca cel original a crapat , sa pot sa-l transcriu la RAR sa il treaca in CIV sa pot umbla linistit cu masina, caci oricum  <<rablele<< sunt vinate

Sa auzim numai de bine

Modificat de radu (acum 13 ani)


_______________________________________
Tot omul are o masina noua
Pe cind una veche , citi?

pus acum 13 ani
   
GABY-DSO
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 354
La Dej la un prieten de-alui Alex!
vorbesti cu el mai multe detalii .il gasesti pe messenger.


pus acum 13 ani
   
bAndrei
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 4479
daca cel din Constanta este cel la care au fost reglate carburatoarele la commodore, deci doua carburatae sincronizate..sunt praf, sub ori ce critica, treaba pe genunchi si o groaza de bani. la un simplu corp un dubmu corp mai fac treaba, dar la commodore ce mi-a fost dat sa observ dupa reglajul facut de ei, nu are nici o legatura Cu logica de a regla doua carburatoare sincronizate, erau orice doar sincronizate nu....deci NU RECOMAND..foarte prost si FOOOARE SCUMP

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

radu a scris:

Stie careva vrun centru(stand de reglaj)unde se pot regla carburatoarele de vw  1200 ?
(inafara de cel din Constanta) daca se poate in zona Clujului


Sa avem zile cit mai bune

Pai iei cartea, o reglezi tu in 20 de minute!
Apoi te duci la orice statie ITP, dai  50 lei sa te lase la carbotester si faci acolo ultimele ajustari!
Nu are rost sa dai bani pentru asa ceva!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1062
la bv am inteles ca este 70 lei, la carfil (sau atat era la inceputul verii). daca ai drum in zona se merita. sau sa faci o plimbare......

pus acum 13 ani
   
marcu1
Membru Senior

Din: provita / Prahova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 6442
Daca ai 2 carburatoare este foarte simplu. Sunt atat de simple incat nici nu ai ce sa relezi pe carbotest. Mai intai regleaza aprinderea "ca la carte" !!
La acele carburi poti regla doar nivelul si aerul. Ce altceva mai vrei sa reglezi ?!
Faci nivelul la ambele la fel, e bine sa ai garnitura noua la fiecare carburator iar dupa pornire reglezi aerul la fiecare in parte. Mai intai lasi putin sa se incalzeasca pt ca ai soc electric la fiecare din ele. Inchizi jiglorul de aer pana incepe sa tremure , apoi desfaci 3/4 de tura. Astfel faci la fiecare in parte. Dificil este faptul ca sesizezi mai greu modificarea de turatie ,fiind motor boxer este mult mai echilibrat.
Reusesti tu pana la urma.

Mult mai dificil este la cele care au carburator orizontal (unic)

Aprinderea este foarte importanta !!!
Unghi Dwell 47-53'
Avans static 7grade 30'

Modificat de marcu1 (acum 13 ani)


_______________________________________
Pentru info/piese/detalii/comenzi
0723853555

--------------------------------------------------------
Livrare GRATUITA oriunde in tara pentru plata in cont bancar ! !
Valabil pentru orice cantitate , indiferent de volum.

pus acum 13 ani
   
radu
Membru Senior

Din: TURDA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 713
Astazi am mers la rectificat cu arborele cotit si am dus cu mine si bielele, cind motorul se incalzea se auzea un clantanit ca si cum ar fi tachetii( nam avut eu norocul asta), iar meseriasul a masurat arborele si a spus ca nu este onalizat (este la cota standard) , dar am probleme cu bielele ca sunt ovalizate, se vedea ceva frecare mai mare pe cuzinet.
Mi-a indicat sa las arborele asa si sa imi cumpar alti cuzineti si sa-mi fac rost de alte biele.

Intrebarea intrebatoare este < este posibil sa se deformeze biela, dar fara sa uzeze arborele, dupa cum mi-a spus meseriasul, sau sa mai incerc sa fac alte masuratori si in alta parte?

Mersi oricum pentru orice raspuns ca este binevenit.

Sa auzim numai de bine


_______________________________________
Tot omul are o masina noua
Pe cind una veche , citi?

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

radu a scris:

Astazi am mers la rectificat cu arborele cotit si am dus cu mine si bielele, cind motorul se incalzea se auzea un clantanit ca si cum ar fi tachetii( nam avut eu norocul asta), iar meseriasul a masurat arborele si a spus ca nu este onalizat (este la cota standard) , dar am probleme cu bielele ca sunt ovalizate, se vedea ceva frecare mai mare pe cuzinet.
Mi-a indicat sa las arborele asa si sa imi cumpar alti cuzineti si sa-mi fac rost de alte biele.

Intrebarea intrebatoare este < este posibil sa se deformeze biela, dar fara sa uzeze arborele, dupa cum mi-a spus meseriasul, sau sa mai incerc sa fac alte masuratori si in alta parte?

Mersi oricum pentru orice raspuns ca este binevenit.

Sa auzim numai de bine

Probabil ca arborele a mai fost schimbat pe parcurs cu una mai noua iar bielele cele ovalizate au ramas.
Cauta-ti alte biele si baga-i cuzineti noi!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
radu
Membru Senior

Din: TURDA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 713
De la cine am luat motorul a spus ca motorul a fost facut acuma citva ani , arborele arata foarte bine, la fel si cuzinetii de palier, dar in vara a aparut acest mic zgomot,De cautat o sa caut alte biele si o sa cumpar alti cuzineti, segmentii i-am cumparat deja, pregatesc motorul ca ma duc la RAR sa-l transcriu

Sa auzim numai de bine, 


_______________________________________
Tot omul are o masina noua
Pe cind una veche , citi?

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la