cv2adi
Moderator
 Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
andrei_barut a scris:
Foarte frumoase Citroenurile mari din anii 70 S SM CX ! Bravo lor ca au avut curajul sa faca lucrurile altfel fata de ceilalti, sa mearga pe calea lor. Tare mi-ar placea ca in viitorul mai indepartat sa-mi iau si eu unul, ca masina de plecat in concediu familie plimbari etc.. dar ma gandesc cu groaza la ce inseamna fiabilitate la o astfel de masina , oare sunt sau au fost fiabile? Am avut niste experiente tare neplacute cu un mai contemporan Xsara Picasso pe care l-am avut si nici C4 Picassoul pe care il are tatal meu de nou, nu prea confirma la capitolul fiabilitate. Oare cele facute in trecut au fost mai fiabile? Poate ma ajutati cu niste sfaturi Un exemplu de masina de vanzare in Romania:
ww.classiccarclub.ro/index.php?p=bursa-oldtimer&p_title=Vanzari+-+%26nbsp%3BCitroen+CX+TRD+Turbo+-+2000+euro&p_type=details&burid=1969 Sper ca nu v-am poluat topicul ! |
Mersi , ptr aprecieri, desi nu este meritul meu, aceste masini m-au cucerit intru totul.Citroenurile, asa cum ati spus si Dvs , sunt niste masini foarte confortabile, plácute la condus, care pe mine in cei 22 de ani de cánd le conduc in exclusivitate aici si in toatá Europa, nu m-au lásat in drum niciodatá, iar confortul oferit de este inegalabil . Deci ptr mine fiabilitatea lor nu constituie nici in cea mai mic mászurá semn de intrebare !!! Insá : In majoritatea trilor este Europene , unde nu s-a comercializat Citroenul, nu existá specialisti care sá inteleagá, sau sá stie lucra la ele , ori din cauza lipsei totale a cunostintelor in domeniu, ori din lipsá de scule speciale si dispozitive adecvate, ca si in tárile unde de mai multe decenii, service-urile au lucrátori si intrumente speciale ptr ele... Eu spre ex foarte greu am reusit sá dau de un atelier specializat pe Citroen, care de mai bine de 2 decenii, si-ei demonstrat capaciteatea si nivelul profesional adecvat, intotdeauna. In Romania cu foarte mici exceptii (cred cá se numárá pe un singurá máná )nu existá nici personal apt ptr a lucra la ele, si in majoritatea serviceurilor nici aparaturá si scule speciale .Asa, cel mai simőplu lucru devine implicit ponegrirea márcii, din cauza incapacitátii enumerate mai sus. Fiecare proprietar Citroen, este constient de faptul ca in cazul unei masini cu suspensie hidropneumatic, ai un surplus, o dotare de comfort fantasticá, pe care trebuie s-o intretii ca atare .La fiecare 5 ani spre ex. trebuie lichidul verde din inst hidropneumaticá , nimeni n-o face ... Ca si concluzie, ce astepti de la un sistem sau masinárie sá functioneze dacá nu respecti perioadele de service cerute de fabricant ? Eu sunt de párere, ca acei oameni care incearcá sá te convingá de aspecte negative , msai intái trebuie interogat d.p.d.v. tehnic despre cunostinte in domeniu respecziv, apoi dacá a avut Citroen vreodatá, si cum l-a intretinut ...etc. In acest sfert de veac, eu m-am convins in mod absolut indubitabil cá Citroenul oferá mult mai multe servicii in deplasare decát orice altá masiná, un confort inegalabil, pe care doar acei conducátori il cunosc care au avut sansa sá cálátoreascá intr-un Citroen . Si noi avem un Xsara Picasso, de nou, nevasta mea conduce masina, moentan are 30 mii km la bord, are consum de 6 l la sutá, in afará de combustibil si un singur schimb de ulei nu am avut absolut nici o problemá cu el ... Baftá vá doreesc in realizarea visului Dvs. Cu stimá Adrian 
Modificat de cv2adi (acum 8 ani)
|
|