CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Alexandra dan
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
28 - 66 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Se aprinde bec presiune ulei Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Merg si trebuie sa incetinesc ; iau piciorul de pe acceleratie si la scurt timp , cand motorul a scazut CEVA din acceleratie , se aprinde presiune ulei , motorul continua sa scada in turatie , becul se stinge , iar daca il las in continuare , motorul ajunge la ralanti dar becul e stins .
Acelasi lucru se intampla cand ajung acasa , scot din viteza , se aprinde becul la scurt timp si apoi se stinge iar eu opresc in fata portii , motorul merge la ralanti , o bag in curte , becul este stins .
Am scos sonda si am inlocuit-o cu alta pe care am spalat-o in zona aerisitirului (aerisitorul este din bronz sinterizat) .
Sa fie aerisitorul sondei inca imbacsit , sau mai degraba supapa de pe rampa nu mai revine repede si se cam gripeaza ?


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 13 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
SCUZE pentru titlu ....presune..... in loc de presiune !

_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Pune o sonda noua, ca-i la fel ca la Dacie si-l gasesti in orice magazin.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
marcu1
Membru Senior

Din: provita / Prahova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 6442
Ca sa fii sigur poti verifica presiunea reala , folosind un T-eu si un traductor de presiune conectate la un ceas presiune ulei , de Dacia.

_______________________________________
Pentru info/piese/detalii/comenzi
0723853555

--------------------------------------------------------
Livrare GRATUITA oriunde in tara pentru plata in cont bancar ! !
Valabil pentru orice cantitate , indiferent de volum.

pus acum 13 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016

Misu de Cluj a scris:

Pune o sonda noua, ca-i la fel ca la Dacie si-l gasesti in orice magazin.


am pus deja alta


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 13 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016

marcu1 a scris:

Ca sa fii sigur poti verifica presiunea reala , folosind un T-eu si un traductor de presiune conectate la un ceas presiune ulei , de Dacia.


Am asa ceva dar nu are loc , numai daca inlocuiesc manocontactul .
M-am gandit la asa ceva , si am in bord montat ceasul , dar nu am gasit inca locul unde sa pun sonda .
Am manometru pe care l-am pus in locul manocontabtului , dar acasa nu face figuri , numai in mers .


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 13 ani
   
marcu1
Membru Senior

Din: provita / Prahova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 6442
Sorbul pompei de ulei?? L-ai verificat ?

_______________________________________
Pentru info/piese/detalii/comenzi
0723853555

--------------------------------------------------------
Livrare GRATUITA oriunde in tara pentru plata in cont bancar ! !
Valabil pentru orice cantitate , indiferent de volum.

pus acum 13 ani
   
daredan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 589
Scuze, dar la ce masina face asa? La Ford Focus diesel mi-a facut figura asta si dupa ce am inlocuit alternatorul nu a mai aparut problema.

pus acum 13 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Pentru verificat sorbul sau supapa trebuie dat jos motorul+cutia de le LASTUN .
Nu vad legatura cu sorbul o data ce becul sta stins la ralanti . Ma mai gandesc , oricum MULTUMESC tuturor !


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Eu am pe Lastun si ceas de presiune ulei si de temperatura de ulei
La ala de presiune e  montata tot acolo impreuna cu sonda de la bec, dar am o reductie facuta special. Iar pentru temperatura, am montat sonda in locul busonului de golire.
O sa-ti fac poze sa vezi cum l-am montat sonda pentru ceas.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Liviu M a scris:

Pentru verificat sorbul sau supapa trebuie dat jos motorul+cutia de le LASTUN .
Nu vad legatura cu sorbul o data ce becul sta stins la ralanti . Ma mai gandesc , oricum MULTUMESC tuturor !

Nu are nimica pompa!
Evenual sa nu fie probleme de etansare pe unde e asamblata sorbul in blocul motor, ca acolo este un o-ring, care etanseaza, si daca se duce inelul ala atunci s-ar putea sa aspire aer fals in loc de ulei, la anumite turatii.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
De fapt sunt doua o-ringuri care iti pot crea neetanseitate intre sorb si pompa!
Eu cand montez baia la loc le schimb ambele inele si ca sa fiu sigur iau niste ata si mai intai bag cateva infasurari de ata pe dedesubt, si dupa aia pun o-ringul nou in canal ca atunci cand o presez in orificiu va etansa sigur.
Pun pariu ca de acolo vine anomalia, ca la anumite turatii, aspira aer fals pe langa inelele alea si pierde brusc presiunea, nemaiputand aspira destul ulei.
Figura apare doar la anumite turatii, cand depresiunea creata de pompa (pe portiunea intre sorb si pompa) este destul de mare ca sa cedeze etanseitatea pe la inelele de cauciuc.
Se poate remedia usor, dar nasol este ca trebuie dat jos motorul ca nu ai loc de traversa  sa demontezi separat baia de ulei cu motorul montat pe masina.

aprinde bec presiune ulei fapt sunt doua o-ringuri care iti pot crea intre sorb pompa!eu cand montez

57.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Misu de Cluj a scris:

Eu am pe Lastun si ceas de presiune ulei si de temperatura de ulei
La ala de presiune e  montata tot acolo impreuna cu sonda de la bec, dar am o reductie facuta special. Iar pentru temperatura, am montat sonda in locul busonului de golire.
O sa-ti fac poze sa vezi cum l-am montat sonda pentru ceas.

De fapt am deja poze:

Pentru sonda de temperatura de ulei
Pentru sonda de presiune de ulei

Aici se vad cum sunt montate ceasurile


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Multumesc pentru sfaturi .
Motorul l-am desfacut bucata cu bucata acum 15 ani , asa ca il stiu in amanunt .
Daca pun teul pentru  cele 2 sonde in locul pentru manocontact , nu mai pot scoate filtrul de ulei .
Pot face o adaptare sa pun manocontactul pe teava de alimentare a rampei (unde am deja o bucsa filetata cu un dop ) .


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Liviu M a scris:

Multumesc pentru sfaturi .
Motorul l-am desfacut bucata cu bucata acum 15 ani , asa ca il stiu in amanunt .
Daca pun teul pentru  cele 2 sonde in locul pentru manocontact , nu mai pot scoate filtrul de ulei .
Pot face o adaptare sa pun manocontactul pe teava de alimentare a rampei (unde am deja o bucsa filetata cu un dop ) .

Ba se poate monta, dar nu T din comert ci din ala special facut care de fapt nu e in T ci in L.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Da , eu de fapt am o cruce .
Piesa ta este din 2 bucati ? Cum se strange in pozitia dorita ?

aprinde bec presiune ulei fapt cruce .piesa este din bucati cum strange pozitia dorita

46.4KB


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Liviu M a scris:

Da , eu de fapt am o cruce .
Piesa ta este din 2 bucati ? Cum se strange in pozitia dorita ?

Pe ala nu-l montezi pe lastun niciodata ca nu ai loc!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
E dintr-o singura bucata

aprinde bec presiune ulei dintr-o singura bucata Admin

42.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Pe capat pui sonda mica pentru bec si pe lateral pui somda mare pentru ceas

aprinde bec presiune ulei capat pui sonda mica pentru bec lateral pui somda mare pentru ceas Admin

42.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016

Misu de Cluj a scris:

E dintr-o singura bucata


.....deci se strange in ce pozitie vrea el .....
.....iar ca sa jonglez din garnituri , nu vreau .
Am retinut solutia , si iti multumesc , oricum . Daca ma hotarasc voi folosi ceva din solutie .
Nu imi plac furtunele care alimenteaza radiatorul (asa-i cu batranii , sunt vesnic nemultumiti) ; freaca de motor . Critica cica e constructiva si da nastere la progres .


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Atunci pune direct sonda pentru ceasc in locul celeilalte, ca daca ai ceas te descurci si fara bec, becul ramane pentru temperatura.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Salutare intorc din nou ideeia sorbului de la pompa de ulei. Am gripat un motor de dacie din cauza sorbului de la pompa de ulei. In timp s-a creeiat o specie de mizga in dreptul sorbului,pe sita pompei ,ceeia ce a impiedicat ca motorul sa aiba uleiul in cantitatea ideala .O perioada de timp se aprindea becul de la ulei din cind in cind manometrul indica si el aiurea,dar avind ulei in baie nu m-am gindit ca ar putea avea ceva .Dar m-am prins de problema cind s-a gripat motorul... vezi sa nu ai aceeiasi problema si tu .Daca schimbind bulbul de la ulei iti da aceeiasi problema ,incearca sa te asiguri ca pompa de ulei are debitul dorit.  sanatate

_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 13 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016

Misu de Cluj a scris:

Atunci pune direct sonda pentru ceasc in locul celeilalte, ca daca ai ceas te descurci si fara bec, becul ramane pentru temperatura.


Da asa este , m-am gandit si la asa ceva , sa merg o perioada fara bec , numai cu indicator . Pana la urma desfac bordul ca sa leg fir acolo unde am lasat borna (deh , daca mi-a fost lene atunci ....)


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 13 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016

mihaai a scris:

Salutare intorc din nou ideeia sorbului de la pompa de ulei. Am gripat un motor de dacie din cauza sorbului de la pompa de ulei. In timp s-a creeiat o specie de mizga in dreptul sorbului,pe sita pompei ,ceeia ce a impiedicat ca motorul sa aiba uleiul in cantitatea ideala .O perioada de timp se aprindea becul de la ulei din cind in cind manometrul indica si el aiurea,dar avind ulei in baie nu m-am gindit ca ar putea avea ceva .Dar m-am prins de problema cind s-a gripat motorul... vezi sa nu ai aceeiasi problema si tu .Daca schimbind bulbul de la ulei iti da aceeiasi problema ,incearca sa te asiguri ca pompa de ulei are debitul dorit.  sanatate



Pana la urma o fac si pe asta , pe frigul asta insa nu am nici un chef de asa ceva .
Intai cumpar un manocontact nou .
Totusi daca ar fi sorb infundat s-ar aprinde bec cu motor rece la ralanti , totusi .....
Cand am schimbat chiulasa nu am gasit depuneri in zonele unde zace uleiul (eu folosesc numai ARAL) .


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 13 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Am cumparat manocontact nou (6.5 RON) . Degeaba .
Am verificat nivel ulei .
Ramane cred tot cum am zis eu .
Am sa incerc sa montez un traductor de presiune .
Mai am si altele de facut ......


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la