CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Alexandra dan
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 28 - 66 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
Merg si trebuie sa incetinesc ; iau piciorul de pe acceleratie si la scurt timp , cand motorul a scazut CEVA din acceleratie , se aprinde presiune ulei , motorul continua sa scada in turatie , becul se stinge , iar daca il las in continuare , motorul ajunge la ralanti dar becul e stins . Acelasi lucru se intampla cand ajung acasa , scot din viteza , se aprinde becul la scurt timp si apoi se stinge iar eu opresc in fata portii , motorul merge la ralanti , o bag in curte , becul este stins . Am scos sonda si am inlocuit-o cu alta pe care am spalat-o in zona aerisitirului (aerisitorul este din bronz sinterizat) . Sa fie aerisitorul sondei inca imbacsit , sau mai degraba supapa de pe rampa nu mai revine repede si se cam gripeaza ?
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 13 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
SCUZE pentru titlu ....presune..... in loc de presiune !
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Pune o sonda noua, ca-i la fel ca la Dacie si-l gasesti in orice magazin.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
marcu1
Membru Senior
Din: provita / Prahova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 6442
|
|
Ca sa fii sigur poti verifica presiunea reala , folosind un T-eu si un traductor de presiune conectate la un ceas presiune ulei , de Dacia.
_______________________________________ Pentru info/piese/detalii/comenzi 0723853555
-------------------------------------------------------- Livrare GRATUITA oriunde in tara pentru plata in cont bancar ! ! Valabil pentru orice cantitate , indiferent de volum.
|
|
pus acum 13 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
Misu de Cluj a scris:
Pune o sonda noua, ca-i la fel ca la Dacie si-l gasesti in orice magazin. |
am pus deja alta
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 13 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
marcu1 a scris:
Ca sa fii sigur poti verifica presiunea reala , folosind un T-eu si un traductor de presiune conectate la un ceas presiune ulei , de Dacia. |
Am asa ceva dar nu are loc , numai daca inlocuiesc manocontactul . M-am gandit la asa ceva , si am in bord montat ceasul , dar nu am gasit inca locul unde sa pun sonda . Am manometru pe care l-am pus in locul manocontabtului , dar acasa nu face figuri , numai in mers .
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 13 ani |
|
marcu1
Membru Senior
Din: provita / Prahova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 6442
|
|
Sorbul pompei de ulei?? L-ai verificat ?
_______________________________________ Pentru info/piese/detalii/comenzi 0723853555
-------------------------------------------------------- Livrare GRATUITA oriunde in tara pentru plata in cont bancar ! ! Valabil pentru orice cantitate , indiferent de volum.
|
|
pus acum 13 ani |
|
daredan
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 589
|
|
Scuze, dar la ce masina face asa? La Ford Focus diesel mi-a facut figura asta si dupa ce am inlocuit alternatorul nu a mai aparut problema.
|
|
pus acum 13 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
Pentru verificat sorbul sau supapa trebuie dat jos motorul+cutia de le LASTUN . Nu vad legatura cu sorbul o data ce becul sta stins la ralanti . Ma mai gandesc , oricum MULTUMESC tuturor !
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Eu am pe Lastun si ceas de presiune ulei si de temperatura de ulei La ala de presiune e montata tot acolo impreuna cu sonda de la bec, dar am o reductie facuta special. Iar pentru temperatura, am montat sonda in locul busonului de golire. O sa-ti fac poze sa vezi cum l-am montat sonda pentru ceas.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Liviu M a scris:
Pentru verificat sorbul sau supapa trebuie dat jos motorul+cutia de le LASTUN . Nu vad legatura cu sorbul o data ce becul sta stins la ralanti . Ma mai gandesc , oricum MULTUMESC tuturor ! |
Nu are nimica pompa! Evenual sa nu fie probleme de etansare pe unde e asamblata sorbul in blocul motor, ca acolo este un o-ring, care etanseaza, si daca se duce inelul ala atunci s-ar putea sa aspire aer fals in loc de ulei, la anumite turatii.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
De fapt sunt doua o-ringuri care iti pot crea neetanseitate intre sorb si pompa! Eu cand montez baia la loc le schimb ambele inele si ca sa fiu sigur iau niste ata si mai intai bag cateva infasurari de ata pe dedesubt, si dupa aia pun o-ringul nou in canal ca atunci cand o presez in orificiu va etansa sigur. Pun pariu ca de acolo vine anomalia, ca la anumite turatii, aspira aer fals pe langa inelele alea si pierde brusc presiunea, nemaiputand aspira destul ulei. Figura apare doar la anumite turatii, cand depresiunea creata de pompa (pe portiunea intre sorb si pompa) este destul de mare ca sa cedeze etanseitatea pe la inelele de cauciuc. Se poate remedia usor, dar nasol este ca trebuie dat jos motorul ca nu ai loc de traversa sa demontezi separat baia de ulei cu motorul montat pe masina.
57.2KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Misu de Cluj a scris:
Eu am pe Lastun si ceas de presiune ulei si de temperatura de ulei La ala de presiune e montata tot acolo impreuna cu sonda de la bec, dar am o reductie facuta special. Iar pentru temperatura, am montat sonda in locul busonului de golire. O sa-ti fac poze sa vezi cum l-am montat sonda pentru ceas. |
De fapt am deja poze:
Pentru sonda de temperatura de ulei Pentru sonda de presiune de ulei
Aici se vad cum sunt montate ceasurile
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
Multumesc pentru sfaturi . Motorul l-am desfacut bucata cu bucata acum 15 ani , asa ca il stiu in amanunt . Daca pun teul pentru cele 2 sonde in locul pentru manocontact , nu mai pot scoate filtrul de ulei . Pot face o adaptare sa pun manocontactul pe teava de alimentare a rampei (unde am deja o bucsa filetata cu un dop ) .
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Liviu M a scris:
Multumesc pentru sfaturi . Motorul l-am desfacut bucata cu bucata acum 15 ani , asa ca il stiu in amanunt . Daca pun teul pentru cele 2 sonde in locul pentru manocontact , nu mai pot scoate filtrul de ulei . Pot face o adaptare sa pun manocontactul pe teava de alimentare a rampei (unde am deja o bucsa filetata cu un dop ) . |
Ba se poate monta, dar nu T din comert ci din ala special facut care de fapt nu e in T ci in L.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
Da , eu de fapt am o cruce . Piesa ta este din 2 bucati ? Cum se strange in pozitia dorita ?
46.4KB
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Liviu M a scris:
Da , eu de fapt am o cruce . Piesa ta este din 2 bucati ? Cum se strange in pozitia dorita ? |
Pe ala nu-l montezi pe lastun niciodata ca nu ai loc!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
E dintr-o singura bucata
42.8KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Pe capat pui sonda mica pentru bec si pe lateral pui somda mare pentru ceas
42.5KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
Misu de Cluj a scris:
E dintr-o singura bucata |
.....deci se strange in ce pozitie vrea el ..... .....iar ca sa jonglez din garnituri , nu vreau . Am retinut solutia , si iti multumesc , oricum . Daca ma hotarasc voi folosi ceva din solutie . Nu imi plac furtunele care alimenteaza radiatorul (asa-i cu batranii , sunt vesnic nemultumiti) ; freaca de motor . Critica cica e constructiva si da nastere la progres .
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Atunci pune direct sonda pentru ceasc in locul celeilalte, ca daca ai ceas te descurci si fara bec, becul ramane pentru temperatura.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
mihaai
Membru Senior
Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
|
|
Salutare intorc din nou ideeia sorbului de la pompa de ulei. Am gripat un motor de dacie din cauza sorbului de la pompa de ulei. In timp s-a creeiat o specie de mizga in dreptul sorbului,pe sita pompei ,ceeia ce a impiedicat ca motorul sa aiba uleiul in cantitatea ideala .O perioada de timp se aprindea becul de la ulei din cind in cind manometrul indica si el aiurea,dar avind ulei in baie nu m-am gindit ca ar putea avea ceva .Dar m-am prins de problema cind s-a gripat motorul... vezi sa nu ai aceeiasi problema si tu .Daca schimbind bulbul de la ulei iti da aceeiasi problema ,incearca sa te asiguri ca pompa de ulei are debitul dorit. sanatate
_______________________________________ Puterea este nimic fara control .
|
|
pus acum 13 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
Misu de Cluj a scris:
Atunci pune direct sonda pentru ceasc in locul celeilalte, ca daca ai ceas te descurci si fara bec, becul ramane pentru temperatura. |
Da asa este , m-am gandit si la asa ceva , sa merg o perioada fara bec , numai cu indicator . Pana la urma desfac bordul ca sa leg fir acolo unde am lasat borna (deh , daca mi-a fost lene atunci ....)
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 13 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
mihaai a scris:
Salutare intorc din nou ideeia sorbului de la pompa de ulei. Am gripat un motor de dacie din cauza sorbului de la pompa de ulei. In timp s-a creeiat o specie de mizga in dreptul sorbului,pe sita pompei ,ceeia ce a impiedicat ca motorul sa aiba uleiul in cantitatea ideala .O perioada de timp se aprindea becul de la ulei din cind in cind manometrul indica si el aiurea,dar avind ulei in baie nu m-am gindit ca ar putea avea ceva .Dar m-am prins de problema cind s-a gripat motorul... vezi sa nu ai aceeiasi problema si tu .Daca schimbind bulbul de la ulei iti da aceeiasi problema ,incearca sa te asiguri ca pompa de ulei are debitul dorit. sanatate |
Pana la urma o fac si pe asta , pe frigul asta insa nu am nici un chef de asa ceva . Intai cumpar un manocontact nou . Totusi daca ar fi sorb infundat s-ar aprinde bec cu motor rece la ralanti , totusi ..... Cand am schimbat chiulasa nu am gasit depuneri in zonele unde zace uleiul (eu folosesc numai ARAL) .
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 13 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
Am cumparat manocontact nou (6.5 RON) . Degeaba . Am verificat nivel ulei . Ramane cred tot cum am zis eu . Am sa incerc sa montez un traductor de presiune . Mai am si altele de facut ......
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 12 ani |
|