CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
angel_jo
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 72 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul vesel / ,,Maestru" la volan Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
In data de  20 nov. 2011 eram la tara cu dacia cea  rosie care nu-i a mea in acte , fiind cu nr  de TM , a  patimit urmatoarele :

Masina era parcata in fatza portii.Ma trezesc la un moment-dat ca cineva cu o alta dacie ma suna la  poarta sa  trag masina ca acel om sa ajunga acasa cu  masina ( casa  vecinului de  vis-a-vis). Ajung la masina, pornesc bag in  viteza, trec cu ea un  pot de ciment si vreau sa o parchez langa  un stalp si un  gard de plasa de sarma ; unde  trebuia eu sa ajung cu masina pe  iarba ca sa-i fac  loc vecinului sa treaca era  o  panta  usoara... Cand da masina de panta nu vrea sa traga , ala ma astepta sa-i fac loc Vazand ca masina inainteaza  greu, bag piciorul  tare in acceleratie ! Ajung  cu chiu cu vai sa  parchez masina , in tot acest timp cat am  incercat eu sa parchez pe  iarba , roata de pe partea dreapta  a  tot patinat  pana s-a jumulit iarba , iar din cauciuc a iesit  fum   ca la bornout  . Opresc  motorul  , dintr-o doara imi arunc ochii fara sa vreau intre scaune si vad ca  frana de mana era ridicata . Atunci mi-am dat si eu seama de  ce  bietul  motor inainta  greu . M-am mirat cum de n-a troznit cablul de frana de mana  fortandu-l . TATAL MEU uitase sa-mi spuna ca a  tras frana de mana  atunci cand  a oprit masina in dreptul portii. De  regula  noi ne spunem unul altuia ,,Vezi ca am tras  frana de mana", becul se aprinde slabut la  bord , iar eu sincer sa fiu nu am fost  obisnuit sa  folosesc  frana de mana,

                    Voi  ce  intamplari ati avut cu masinile?  La ce ,,chinuri"  cu voie sau  fara  voie le-ati supus? 


pus acum 13 ani
   
Pyrock9
Membru nou

Din: Radauti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 17
Am trecut prin aceeasi experienta cu ex-broasca. Nu stiam de ce nu trage... pana m-am dat jos si mi-a cazut parul din nas de bine ce erau prajite ferodourile. Asadar, alt maestru... 

_______________________________________
VW 1302 "Weltmeister" - 1972

pus acum 12 ani
   
marcu1
Membru Senior

Din: provita / Prahova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 6442
Va trebui sa puneti un afis in geam "FRANA DE MANA TRASA".. asa cum pe vremuri la autobaze era "ARE ANTIGEL"  

_______________________________________
Pentru info/piese/detalii/comenzi
0723853555

--------------------------------------------------------
Livrare GRATUITA oriunde in tara pentru plata in cont bancar ! !
Valabil pentru orice cantitate , indiferent de volum.

pus acum 12 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Nevasata mea era sa dea foc la un "ursulet":a plecat cu frina trasa si in 2 km iesea dupa ea fum ca a oprit.o oamenii pe drum ca-i arde masina.Ia aruncat vaselina de la rulmenti pe ferodouri si din cauza asta dupa ea se ridica fum alb dens.
Inchipuiti-va cu cita cita atentie conducea ...


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 12 ani
   
molnar
Membru Senior

Din: Cluj-napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 280
Eu asa am picat odata la examenul auto cu politia,nu am mai condus inainte de examen de 2 luni si m-am dezobisnuit.Eram in panta si am crezut ca aia e. problema,prima data lasam sa mearga numa din ambreiaj,a murit instant,a doua oara am accelerat putin,iarasi a murit,ma tot miram ce dracu am patit,a treia ora i-am dat span o pornit de pe loc si am accelerat pana 3000 si am bagat a doua si a luat-o  da aproape s-a oprit,si tot asa am mers vreo 200m de scotea deja fum sabotii,da am crezut ca vine de la canale ca erau in santier si era frig,intre timp conduceam regulamentar semnalizat etc. pana s-a saturat politistu sa mai chinui masina si m-a picat,desi in masina era foarte liniste fiindca is bine etansate astea noi.Si acuma la mult timp dupa incident la masina mea fac exact inversul uit sa trag frana de mana cateodata.

pus acum 12 ani
   
gnok
Membru Activ

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 182
Aceiasi faza...plec in graba de acasa sa ajung urgent in oras,opresc la un chiosc sa iau niste tigari si las masina pornita dar cu frana de mana trasa...urc la volan las frana da mana si tuleo...daaar masina nu trage ...opresc si repornesc de cateva ori aceleasi simptome...pun mana pe telefon sun la sotie rapid sa imi faca loc la service ca mi sa bulit masina... ...(desigur eram oprit in parcare cat vorbeam la tel)...iar cand sa plec catre service-ul unde lucra sotia...act reflex ..mai las odata frana de mana ...si in momentul ala ma trasnit --->nu lasasem frana pana la capat de grabit ce eram...acuma verific de doua ori frana de mana...
Edit:  sunt curios ce ziceau oare mecanicii in service de ''maiestria'' mea...

Modificat de gnok (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Anul '83 . Cumpar o MOBRA de ocazie . Un jaf . Fara aripa de spate (in loc o tabla indoita) , cu far de tractor , etc . Ma invat sa merg pe ea , dau examen si dupa aceea o demontez si o fac " boboc " .
Primul drum : la mai putin de 100 m de casa pe un drum-maidan la marginea carora se sapase o groapa de peste 1m adancime , din cauza inclinarii si laterale si transversale , pierd directia si intru cu MOBRA in groapa pe care cineva o facusese aproape plina de frunze . Partea din fata pana la sa , dispare in groapa in frunze inclusiv mainile mele care tineau ghidonul , iar motorul ramas in viteza ramane decuplat numai datorita faptului ca eu reusesc sa tin tras ambreiajul . Cu piciorul stang incerc sa dibuiesc prin frunze schimbatorul sa scot din viteza iar cu dreptul tin apasata frana sa nu cad mai adanc .
Apare o femeie in varsta care vazand cum ma chinuiesc sa nu cad mai adanc , zice ""-Ce ai cautat maica acolo ?!"" . Pune mana sa traga mai apare un militar si ma trag afara ...

Modificat de Liviu M (acum 12 ani)


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Bune Domnilor !
Tot 1983 Mai , dau examen cu Militia, am trecut cu Brio, chestionarul, poligonul.La proba Conducere in oras mi se suie in spate Domnul Judea-Plutonier Adj pe vremea aia-care era cel mai gras (greu ) militian din Oradea- cca 140 kg.Noroc cá aveam deja obadá de Jawa cu spite de 6 mm in spate la Mobroiul meu, dar cánd am pus-o in treapta 1-a , desi am debreiat foarte lent , motoreta si-a ridicat roata din fatá la cca 20-25 cm de sol.
Ceilalti colegi care-si asteptau rándul au cáscat ochii mari, si strángeau din buze, fiind siguri cá am picat ...ceea ce credeam si eu, m-au trecut cáldurile
Domnul Judea a primit o cascá din aceea veche complet rotundá cu 2 pantlici de piele ce se legau sub bárbie, pusá cam cás, o curea ii acoperea ochiul stáng, cealaltá pe la ceafá láfáia....
Aveam pe Mobrá carená, spoiler, esapament putin ridicat, etc...
Dupá probá mi-a zis : Bine cá n-am vázut bine ce-ai fácut cá era sá má omori ! Tu cu casca integralá nu páteai nimic dar eu cu oala asta ....puteam sá gust din pámánt dacá má dáádeai pe spate ....nemernicule.Hai, decoleazá sá nu te vád.
Insá si inima lui a fost MAAARE , nu numai volumul abdominal, cá m-a trecut .


Si una cu frána de máná si eu !
Am luat B-ul in 1990, la facultate, impreuná cu C-ul.Desi s-a tárágánat mult páná am primit carnetul in máná (3 luni ) de la examen, totusi simtindu-má in drept sá conduc pe drumurile publice, n-am eziztat !
Iarna am constat cu mare plácere ce lucruri interesante face Dacia neveste-mii dacá pisc putin frána de máná pe západá !
Dupá indelungi antrenamente fáscute prin parcare, sau drumuri láturalnice, cu ocazia unei deplasári, m-am gándit sá-i fac o surprizá, sá-i creascá adrenalina : Am piscat frána inainte de trecerea la nivel de cale feratá de la Tásad-soseaua Oradea-Beius.
Cina cunoaste locul, stie cá pe ambele párti ale carosabilului sunt 2 santuri de cca 2-3 metri adáncime....
Ei sáraca a si tipat, in timp ce Dacia fácea pirueta, dar s-angrosat gluma cánd am vázut cá n-o mai pot redcresa, si deja suntem cu botul masinii spre Oradea de unde am venit, si cu toatá stiinta mea de mare as in conducere, nu pot opri masina care patina pe gheatáin marsalier, oprindu-se in santul mai adánc, pe o dungá.
Atunci am iesit prima (si sper ultima oará ) din Dacie ca din Tanc...pe deschizánd usa soferului spre cer, ....
Dupá ce am ingetat bocná 2 ore pe marfginea santului pána a venit un Roman Diesel Transport muncitori, care avea la bord 8 oameni zdraveni de mi-au pus masina pe drum, am incercat sá fac exercitii de gimnasticá sá nu inghet si sá scap de gura neveste-mi care tocmai isi exprima i punctul de vedere despre stiinta mea in termeni destul de tari , in domeniul  conducerii auto cu referiri si aluzii des  privitoare la o eventualá reexaminare si examen psihologic urgent  ..      

Modificat de cv2adi (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
Serban
Membru nou

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 32

cv2adi a scris:

Bune Domnilor !
Tot 1983 Mai , dau examen cu Militia, am trecut cu Brio, chestionarul, poligonul.La proba Conducere in oras mi se suie in spate Domnul Judea-Plutonier Adj pe vremea aia-care era cel mai gras (greu ) militian din Oradea- cca 140 kg.Noroc cá aveam deja obadá de Jawa cu spite de 6 mm in spate la Mobroiul meu, dar cánd am pus-o in treapta 1-a , desi am debreiat foarte lent , motoreta si-a ridicat roata din fatá la cca 20-25 cm de sol.
Ceilalti colegi care-si asteptau rándul au cáscat ochii mari, si strángeau din buze, fiind siguri cá am picat ...ceea ce credeam si eu, m-au trecut cáldurile
Domnul Judea a primit o cascá din aceea veche complet rotundá cu 2 pantlici de piele ce se legau sub bárbie, pusá cam cás, o curea ii acoperea ochiul stáng, cealaltá pe la ceafá láfáia....
Aveam pe Mobrá carená, spoiler, esapament putin ridicat, etc...
Dupá probá mi-a zis : Bine cá n-am vázut bine ce-ai fácut cá era sá má omori ! Tu cu casca integralá nu páteai nimic dar eu cu oala asta ....puteam sá gust din pámánt dacá má dáádeai pe spate ....nemernicule.Hai, decoleazá sá nu te vád.
Insá si inima lui a fost MAAARE , nu numai volumul abdominal, cá m-a trecut .


Si una cu frána de máná si eu !
Am luat B-ul in 1990, la facultate, impreuná cu C-ul.Desi s-a tárágánat mult páná am primit carnetul in máná (3 luni ) de la examen, totusi simtindu-má in drept sá conduc pe drumurile publice, n-am eziztat !
Iarna am constat cu mare plácere ce lucruri interesante face Dacia neveste-mii dacá pisc putin frána de máná pe západá !
Dupá indelungi antrenamente fáscute prin parcare, sau drumuri láturalnice, cu ocazia unei deplasári, m-am gándit sá-i fac o surprizá, sá-i creascá adrenalina : Am piscat frána inainte de trecerea la nivel de cale feratá de la Tásad-soseaua Oradea-Beius.
Cina cunoaste locul, stie cá pe ambele párti ale carosabilului sunt 2 santuri de cca 2-3 metri adáncime....
Ei sáraca a si tipat, in timp ce Dacia fácea pirueta, dar s-angrosat gluma cánd am vázut cá n-o mai pot redcresa, si deja suntem cu botul masinii spre Oradea de unde am venit, si cu toatá stiinta mea de mare as in conducere, nu pot opri masina care patina pe gheatáin marsalier, oprindu-se in santul mai adánc, pe o dungá.
Atunci am iesit prima (si sper ultima oará ) din Dacie ca din Tanc...pe deschizánd usa soferului spre cer, ....
Dupá ce am ingetat bocná 2 ore pe marfginea santului pána a venit un Roman Diesel Transport muncitori, care avea la bord 8 oameni zdraveni de mi-au pus masina pe drum, am incercat sá fac exercitii de gimnasticá sá nu inghet si sá scap de gura neveste-mi care tocmai isi exprima i punctul de vedere despre stiinta mea in termeni destul de tari , in domeniul  conducerii auto cu referiri si aluzii des  privitoare la o eventualá reexaminare si examen psihologic urgent  ..      

Salutare,oradene!
Nu cred c-avea chiar 140 de chile,tov,Judea,da`era de treaba,sufletist si intelegator,OM adica !
Recunosc,pe mine m-a cunoscut prin familie,da`,oricum,tot "domn"a fost.A fost o faza,cand,dupa o noapte de explorat diverse localuri,m-a intalnit a doua zi,in oras si m-a intrebat :ce faci,Serbane,raliuri,noaptea prin oras ?


_______________________________________
Urasc prostia,nesimtirea si minciuna !
Daca nu merg cu viteza,inseamna ca sunt bolnav !
Mare OM a fost inventatorul berii !

pus acum 12 ani
   
Serban
Membru nou

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 32

Serban a scris:


cv2adi a scris:

Bune Domnilor !
Tot 1983 Mai , dau examen cu Militia, am trecut cu Brio, chestionarul, poligonul.La proba Conducere in oras mi se suie in spate Domnul Judea-Plutonier Adj pe vremea aia-care era cel mai gras (greu ) militian din Oradea- cca 140 kg.Noroc cá aveam deja obadá de Jawa cu spite de 6 mm in spate la Mobroiul meu, dar cánd am pus-o in treapta 1-a , desi am debreiat foarte lent , motoreta si-a ridicat roata din fatá la cca 20-25 cm de sol.
Ceilalti colegi care-si asteptau rándul au cáscat ochii mari, si strángeau din buze, fiind siguri cá am picat ...ceea ce credeam si eu, m-au trecut cáldurile
Domnul Judea a primit o cascá din aceea veche complet rotundá cu 2 pantlici de piele ce se legau sub bárbie, pusá cam cás, o curea ii acoperea ochiul stáng, cealaltá pe la ceafá láfáia....
Aveam pe Mobrá carená, spoiler, esapament putin ridicat, etc...
Dupá probá mi-a zis : Bine cá n-am vázut bine ce-ai fácut cá era sá má omori ! Tu cu casca integralá nu páteai nimic dar eu cu oala asta ....puteam sá gust din pámánt dacá má dáádeai pe spate ....nemernicule.Hai, decoleazá sá nu te vád.
Insá si inima lui a fost MAAARE , nu numai volumul abdominal, cá m-a trecut .


Si una cu frána de máná si eu !
Am luat B-ul in 1990, la facultate, impreuná cu C-ul.Desi s-a tárágánat mult páná am primit carnetul in máná (3 luni ) de la examen, totusi simtindu-má in drept sá conduc pe drumurile publice, n-am eziztat !
Iarna am constat cu mare plácere ce lucruri interesante face Dacia neveste-mii dacá pisc putin frána de máná pe západá !
Dupá indelungi antrenamente fáscute prin parcare, sau drumuri láturalnice, cu ocazia unei deplasári, m-am gándit sá-i fac o surprizá, sá-i creascá adrenalina : Am piscat frána inainte de trecerea la nivel de cale feratá de la Tásad-soseaua Oradea-Beius.
Cina cunoaste locul, stie cá pe ambele párti ale carosabilului sunt 2 santuri de cca 2-3 metri adáncime....
Ei sáraca a si tipat, in timp ce Dacia fácea pirueta, dar s-angrosat gluma cánd am vázut cá n-o mai pot redcresa, si deja suntem cu botul masinii spre Oradea de unde am venit, si cu toatá stiinta mea de mare as in conducere, nu pot opri masina care patina pe gheatáin marsalier, oprindu-se in santul mai adánc, pe o dungá.
Atunci am iesit prima (si sper ultima oará ) din Dacie ca din Tanc...pe deschizánd usa soferului spre cer, ....
Dupá ce am ingetat bocná 2 ore pe marfginea santului pána a venit un Roman Diesel Transport muncitori, care avea la bord 8 oameni zdraveni de mi-au pus masina pe drum, am incercat sá fac exercitii de gimnasticá sá nu inghet si sá scap de gura neveste-mi care tocmai isi exprima i punctul de vedere despre stiinta mea in termeni destul de tari , in domeniul  conducerii auto cu referiri si aluzii des  privitoare la o eventualá reexaminare si examen psihologic urgent  ..      

Salutare,oradene!
Nu cred c-avea chiar 140 de chile,tov,Judea,da`era de treaba,sufletist si intelegator,OM adica !
Recunosc,pe mine m-a cunoscut prin familie,da`,oricum,tot "domn"a fost.A fost o faza,cand,dupa o noapte de explorat diverse localuri,m-a intalnit a doua zi,in oras si m-a intrebat :ce faci,Serbane,raliuri,noaptea prin oras ?


PS Cred c-a murit,saracu dom`Judea,de vreo cativa ani..Dumnezeu sa-l odihneasca-n pace !


_______________________________________
Urasc prostia,nesimtirea si minciuna !
Daca nu merg cu viteza,inseamna ca sunt bolnav !
Mare OM a fost inventatorul berii !

pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la