CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Iulia00 pe Simpatie
Femeie
19 ani
Bucuresti
cauta Barbat
27 - 57 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare forumisti / Sa facem cunostinta Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
4turbo
Membru nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 18
In CI scrie Iustin Tintaru.
In taloanele de inmatriculare scrie:
FIAT X1/9 1980
Fiat X1/9 1984
Fiat 126 Bis
Dacia Sport
Astra F GSI 16V
Am fost impresionat de aceasta comunitate si sunt uimit ca mai exista atat de multi visatori si nostalgici...
Respect celor care in loc sa viseze la Golf V GTI stage 3 modifica si restaureaza masini vechi din pasiune.

P.S.
ce nu scrie in talone, in caz ca e cineva interesat:
X1/9-urile urmeaza sa primeasca unul un motor Fiat 1.6 16V si celalalt un Honda K20A
126-le e in curs de transformare radicala, noul motor fiind 2.8 30V(Audi)
Dacia e in faza finala, motor ABF 2.1 16V 200CP si modificari de bun simt la caroserie
Astra GSI - sleeper car

Modificat de 4turbo (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
marcu1
Membru Senior

Din: provita / Prahova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 6442
Si inca nu ne cunosti..  

Bine ai venit


_______________________________________
Pentru info/piese/detalii/comenzi
0723853555

--------------------------------------------------------
Livrare GRATUITA oriunde in tara pentru plata in cont bancar ! !
Valabil pentru orice cantitate , indiferent de volum.

pus acum 13 ani
   
zaharie
Membru Senior

Din: petrila hunedoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1012
bine ai venit

pus acum 13 ani
   
Werner
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1781
Bine ai venit! Daca īntr-adevar reusesti sa modifici masinile cu motoarele enumerate, valoarea lor va fi zero. Cel putin din punct de vedere al originalitatii. Pentru senzatii tari exista īntr-adevar Astra GSI si Golf GTI de fabricatie recenta.

pus acum 13 ani
   
4turbo
Membru nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 18
Imi place designul si simplitatea masinilor vechi insa e nevoie de tehnica moderna pt a le pune in valoare. Degeaba ai o masina cu un design agresiv, cu un sasiu extrem de rigid si o manevrabilitate superioara multor masini cu pretentii sport din ziua de azi.... daca ai doar 75CP si cutie cu 4 trepte si noaptea nu poti citi ceasurile de bord.  Chestia asta cu masinile clasice e prost inteleasa de unii ca tine. O masina proasta la vremea ei nu va deveni dupa 50 ani o clasica ci va fi o masina veche apreciata de nostalgici. Ca sa poate deveni o clasica la batranete, o masina trebuie sa prezinte cateva calitati, inovatii sau particularitati fata de masinile produse in aceeasi perioada. Ca sa ma intelegi, iti dau un ex simplu: asa cum Dacia Logan nu o sa fie masina clasica nici peste 1000 de ani, asa nici dacia 1300 nu este acum o clasica ci doar o masina veche apreciata doar in Romania iar asta se datoreaza regimului comunist care ne-a bagat-o pe gat timp de 30 ani incat sa nu o mai putem uita vreodata. Nici un om intreg la cap care a avut posibilitatea sa aiba o masina straina in epoca de aur, nu cred ca da 2lei vechi pe dacia 1300...

Dupa pererea mea masinile vechi sunt apreciate din 4 motive:
1. Sunt intr-adevar clasice, au fost deosebite si cand erau noi si e normals a fie deosebite si dupa 50 de ani
2. Nostalgie Ex: Dacia 1310, Lada, etc
3. Curiozitatea. Ex:Un neamt vrea sa aiba un UAZ ca sa se minuneze de cat de inapoiati erau rusii in perioada respectiva, exact ca un colectionar de arme care se minuneaza de o flinta veche cu fitil.
4. Snobism. Oamneii fara personalitate cred ca e misto sa ai o masina rara care te aduce foarte des in centrul atentiei asa ca multi snobi isi cumpara masini vechi fara sa stie despre ele decat marca si modelul. Exemplu concret: Toti copii semianalfabeti viseaza la un urs tunat, fiindca sunt convinsi ca e cool si vor avea parte de mai multa atentie... Si daca ii intrebi de ce au luat urs si nu rechin, manta, Scirocco, corrado, sapporo sau orice alt model o sa fie incapabili sa ofere un raspuns.

un filmuletz cu o masina cu valoare ZERO(dupa parerea tovarasului Werner):



P.S. TV-ul nu este o masina clasica, este una dintre putinele masini vechi pe care ti le permiti! A nu se confunda pasiunea cu nostalgia sau frustrarea.
Copilul ala din mine traieste in 2011 si e normal sa vada multe neajunsuri la o masina din 1970. Si cum nu imi permit o masina veche indeajuns de scumpa incat calitatile ei sa eclipseze neajunsurile, ma chinui sa modific niste masini vechi mai ieftine.

Modificat de 4turbo (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
Werner
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1781
Va avea valoare pentru "copilul īn barbat", dar pentru un colectionar nu are valoare. Nu te critic, pentru ca este gustul tau cum si ce vrei sa conduci. Exista multe modificari, nu de mult am vazut īntr-un sat vecin un VW T2, cam amarāt. Cānd m-am uitat mai bine la el, mi-am dat seama ce este: motor din Porsche 911, frāne pe disc pe toate 4 rotile. Nu m-a mai interesat, nu este ceea ce cautam. Sa-i pun la TV un motor V8? 

pus acum 13 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Salut si bine ai venit !

Interesanta colectie, insa mi se pare ca puteai face modificari mai "de epoca" in ceea ce priveste schimbarile de motoare precizate mai sus. De ex, in Fiaturi puteai sa pui un motor de Argenta DOHC 2.0, cu 2x Weber DCOE45, axe pt el gasesti pe  si faceai senzatie (cred ca incape motorul la fix), pe dacia puteai sa pui un motor Alpine aspirat sau sa modifici motorul de Dacia (se mai gaseste axa "mare", la chiulasa se pot marii porturile, arcuri de supape de R11 motor 1.7, supape mai mari, tot un set de carburatoare orizontale) si multe altele. Sunt cateva Dacii sport care se fac/se vor face remarcate (ex: Popasan cu AB-84-VTM, in cluj se construieste o sportiva faina facuta cu mult simt al raspunderii, si cu bun gust ). Acuma, gusturile nu se discuta    Inca o data iti doresc bun venit, si spor la proiecte, sa le duci la capat ! 


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 13 ani
   
4turbo
Membru nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 18
Multumesc pt sugestii KNX.
Can eram la inceput am facut exact cum si psus tu, am achizitionat o Argenta si o cutie de Lancia Beta  ca sa folosesc motor de Fiat. Neajunsurile au fost:

Injectia originala e foarte defectuoasa, trebuie montate carburatoare cu Megajolt sau sistem de injectie Dififant 1 de pe VW G60. Multi bani pt soft custom si adaptare delcou sau pt carburatoare + megajolt si galerie custom. In final ai un motor de max 150cai cu niste axe decente si serpi facuti custom. Desi sunt dealer oficial Dbilas in Romania dar n-as pune pe Fiat axe Dbilas.
Bugetul pt carburatoare ar fi:
300euro motorul complet cu 106k km
150 un set de carburatoare in stare buna
40 euro setul de garnituri
200euro axe regrind sau 400 blank
300 euro magajolt cu tot cu modul, roata dintata, senzor, fise si bobina
100 euro galaerie admisie custom
250euro serpi custom
300 euro polish chiulasa
200 euro usurarea volantei, intarire placa de presiune si batut kevlar pe disc
la final obtin max 150 cai pt care platesc aprox 1840euro + manopera. Iar masina este mai grea pe spate si adio manevrabilitatii legendare a lui X1/9.

La Honda am platit 3000euro pe motor + cutie cu blocant + ambreiaj cu volanta de aluminiu + etrieri brembo pt puntea fata. Si in final am un motor la fel de  greu ca cel original, 220cai cu posibilitati de upgrade foarte ieftine(cu bloc de k24 se depaseste usor 300cai).
Dupa parerea mea nimic nu se compara cu un motor aspirat intr-o masina mica cu mai putin de 4Kg/CP.

Cat despre Dacie, am cumparat masina cu un 1.8 16v(cu uzura cat pt 1 milion de Km) si carburatoare orizontale, am facut upgrade la 2.0 si am vrut sa ma opresc acolo dar din nefericire, din cauza avansului si urechii surde care nu auzea detonatiile a iesit o biela prin camasa. Asa ca am facut de la 0 un alt motor dar de data asta cu simtul raspunderii si fara compromisuri.

Modificat de 4turbo (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Te invidiez pentru curaj, te lauzi cu cheltuielile facute. Eu sunt printre cei, care cu rezultatele obtinute ma laud. Cu diplomele si cupele, primite ca semn de recunostiinte. Referitor la cheltuiala mea, nu am tras si nici nu o sa trag linia, nici o data, pe cine intereseaza?. E problema mea, pur personal. Poate tu acel carburator ai luat la o suma de... si eu cumpar la 25-75%, din cat ai dat tu! Depinde de unde faci rost.  Nu-mi permit sa sugerezi( cunoscand preturile de afara) cat ai scris tu?, de afara cumpar 2 masini intregi, de anul ce ai. Si cate piese am de acolo?
La noi, aici, pune niste ( multe) poze, despre masiniile si lucrariile ce faci . Pe noi asta ne intereseaza, si nu preturille. Noi suntem pasionati cu microbul in cap, si nu economisti, sa ne intereseaze preturile tale. Deci fara suparare pune poze din belsug, fara preturi!!!, asta ne intereseaza pe noi.


_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 13 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
Bine ai venit!
Din cate am vazut esti un pasionat al tuningului, mai precis vrei sa pastrezi un aspect retro al masinii, dar pe cat se poate sa ai o "inima" cat mai moderna d.pd.v. tehnologic si cu cat mai multi cai putere. Multi dintre noi dorim sa pastram masinile cat mai aproape de original, ca si feelingul sa fie pe masura, pentru gadgeturi si electronica si supraasistare si calculatoare avem si masini mai moderne a caror valoare scade in fiecare zi.
Apropos de valoare de unde stii ca Fiat X1/9 are valoare zero, pentru ca termenul de valoare in cazurile de interes pentru noi se refera la cea colectibila, la cea de piata si de ce nu la cea sentimentala?
Bafta multa in ceea ce doresti sa realizezi, fiecare cu visurile si placerile lui    


pus acum 13 ani
   
4turbo
Membru nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 18
Pt WOB:
Te rog sa citesti mai atent iar cand nu intelegi ceva poti sa intrebi ca de-asta suntem pe forum. Preturile sunt puse strict pt a face comparatie intre 2 solutii, motor Fiat vs Honda.
Preturile pt varianta cu motor Fiat sunt  estimative si se refera la piese pe care nu le-am achizitionat sau le voi achizitiona vreodata. Cat depsre preturile la care te lauzi tu ca cumperi, alea chiar nu ne intereseaza.
Poze nu pun fiindca le consider o pierdere de vreme. Daca cineva e intr-adevar interesat poate sa intrebe sau sa vina sa vada cu ochii lui.

Modificat de 4turbo (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
autobuzistu'
Membru nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 9
sa ma prezint!...  , edi radu este numele meu, sunt din bucuresti  si sunt fericitul detinator al unui vw t2b din '73 si al unei broscute din '75 , sper ca pe viitor sa mai adaug la colectia mea o alta broscuta, un alt t2 sau de ce nu t1, un fiat 850 si un 600 un bot de cal , si lista poate continua

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298

autobuzistu' a scris:

sa ma prezint!...  , edi radu este numele meu, sunt din bucuresti  si sunt fericitul detinator al unui vw t2b din '73 si al unei broscute din '75 , sper ca pe viitor sa mai adaug la colectia mea o alta broscuta, un alt t2 sau de ce nu t1, un fiat 850 si un 600 un bot de cal , si lista poate continua

De ce nu-ti faci propriul topic de prezentare? De ce te bagi in prezentarea altuia?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Cat despre modificari, nu e nici un sacrilegiu, daca omul isi modifica masinile.
Peste tot exista atat masini originale cat si masini modificate!
Este loc pentru toata lumea!
Important e sa ne respectam reciproc asa cum suntem si sa acceptam ca altul poate  avea alta pasiune.... unora le place sa le faca 100% originale, altora le place modificate... nu e nimic rau in asta, cat timp fiecare respecta pasiunea celuilalt!
Poate fi si TV-ul la fel de valoros pentru posesorul caruia ai place... fiecare colectioneaza ce-i place si trebuie sa-i respectam pasiunea celorlalti, chiar daca noua nu ne place o anumita masina.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5004
Bun Venit  !

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la